חלומות על מיים שחיה במים או בים

באופן כללי שחיה בחלומות מסמלת את כוח ההתמדה והיכולת של החולם להגיע להישגים משמעותיים בחייו, אדם בעל יוזמה וביטחון בעצמו וביכולותיו.

בהמשך אציין מספרים מקרים חלומות על שחייה, חלום על שחייה מוצלחת, חלום על חשש משחייה, חלום על טביעה בשחייה, חלום על שחייה נגד כיוון הזרם, חלום על שחייה בזרם חזק, חלום על תחרות שחייה.

אתי(שם בדוי) אלמנה עם 6 ילדים חלקם גדולים ועצמאים וחלקם עדין נתמכים בה ועמדה בהצלחה רבה בסיטואציות מורכבות ותמיד ידעה לנצח.
לאחרונה אתי שיתפה אותי בחלום שהיא חלמה על שחייה שהטריד אותה במיוחד והייתי רוצה לשתף אותכם בחלום על שחייה שיש בו הרבה מסרים ותובנות על משמעות השחייה בחלום.
בחלום אתי מגיעה לבריכה מים ענקית שבנויה כמבוך והיציאה מהמבוך היא לים הפתוח.

"היא רואה בחלום גם את סבא שנפטר שעומד מאחוריה ומעודד אותה "להיכנס לבריכה ולסיים את השחייה ולא לשכוח להרים את הראש מעל פני המים".

אתי נכנסה בחלום לבריכה והחלה לשחות בחלום. אנשים נוספים שהיו מסביבה התחרו זה בזה בחלום בשחייה , אך היא בחרה לא להתערות בניהם ושחתה לבדה בחלום עד אשר יצאה מהמבוך לים ששם המתינה לה אונייה. היא עלתה לאונייה והחלה להשיטה לבדה לחוף הקרוב.

פירוש החלום שחייה בבריכה ובים והמשך החלום על השטת אונייה לחוף מבטחים
פירוש של החלום על שחייה שאפרט בהמשך יכול להתאים לכל אחד ואחת – החיים הם סרט אחד גדול, אנו שוחים בחיים בים של הזדמנויות ואפשרויות ובכולם אנו נדרשים לבחור האם הם מתאימים לנו . כל אדם עושה את הבחירות שלו ותמיד עליו להרים את ראשו מעל המים ולהמשיך לשחות מול כל האתגרים שעומדים בפניו.

סבה ז"ל שנפטר בא בחלום לעזרתה וליווה ועודד אותה לקראת תהליך שעליה לעבור . החלום על השחייה בבריכה ואחר מכן השחייה בים מסמל לאתי שהתהליך שבו היא נמצאת יהיה מורכב אך היא תגיע ליעדה בזכות מעשייה כפי שסבה שהופיע בחלום ביקש ממנה לבטוח בעצמה ולא להתייאש.

בסיום השחייה בחלום מחכה לה אוניה בחלום שמסמלת בחלום שלב משמעותי בתהליך שאתי תעבור כי באמצעותה היא תגיע ליעדה הסופי .

מצבים שונים חלומות על שחייה

  • חלום על שחייה בים או בבריכה – החלום מסמל שהחולם בוחר לקחת את חייו בידיו ולהתמודד
  • חלום על חשש משחייה – החשש משחייה בחלום הינו דבר טבעי ולעיתים הוא דווקא אנרגיה מניעה להצלחה אך אם החשש בחלום לשחות גורם לחולם להימנע מלשחות או לצאת מהמים המסר לחולם שהוא מתייאש בקלות ומפסיד הזדמנות חשובה ובעלת השפעה על חייו.
  • חלום על טביעה במהלך שחייה – שחיה בחלום כפי שציינתי מסמלת בחירה לשינוי ומימוש הזדמנות חשובה בחיי החולם. אך אם החולם טובע בחלום המסר הוא אזהרה לחולם שהוא עתיד להיכשל ולכן עליו לקבל עזרה ,לבדוק לעומק מה עומד לפניו ולא להיכנס לתהליך ללא בדיקה מעמיקה.
  • חלום על שחייה נגד כיוון הזרימה -המסר לחולם שעליו לבדוק לעומק את יכולותיו מאחר והוא נכנס לתקופה שסביבתו לא תפרגן לבחירותיו והוא יידרש להתמודד מול חזיתות שונות . שחיה נגד הזרם מאפיינת את החולם כאדם בעל חזון ,שלא מפחד ממכשולים בעל אמונה שההצלחה באה בעבודה קשה.
  • חלום על שחייה בזרם חזק – המסר לחולם שהבחירה שלקח תשנה את חייו מאחר והיא חלק מהיעוד הנשמתי שלו
  • חלום על תחרות שחיה – השילוב בחלום בין שני הסמלים של שחיה ותחרות מסמלים אל אדם אמיץ ,בעל תושיה שמונע בחיים ע"י אגו וכוחניות ובעל אחריות רבה לכל מעשיו .

מציעה שתקראו מאמר נוסף חלום על מיים
גם דולפינים חיים ביים אולי תרצו לקרוא על מסרים מדולפינים בחלומות

חלמתם חלום על שחייה או מיים ולא מצאתם אותו במאמר?
לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר וכתבו את החלום שלכם על שחייה

רוצים ליצור קשר אישי עמי

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    אהבתם את המאמר בבקשה פרגנו קצת בפייסבוק עשו לייק קטן בפייסבוק תודה
    אני משקיעה ימים ולילות להנגיש לכם את המידע ולייק קטן יכול לתת לי דחיפה

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר