חלומות סדנת אנרגית הפניקס סדנת חלומות

חלומות שמופיעים בהם שאלות על נפטרים

חלומות על נפטרים

שאלות על נפטרים בחלום

מותו של אדם קרוב ויקר מהווה טראומה קשה שגורמת לתגובות שונות אצל אנשים שונים,וכל אחד מאיתנו מגיב בצורה שונה לאובדן.
רבים מאיתנו מודעים להיבטים הרגשיים הקשורים לטראומת האובדן אולם לא רבים מודעים לעובדה שהטראומה גורמת גם לשינויים רוחניים ואנשים רבים מתחילים לחלום על נפטרים באירועים שונים, מקבלים מסרים ובקשות מנפטרים וכאלו שמקבלים מתנות מנפטרים.

חלומות על נפטריםחלומות על נפטרים

קשה מאוד לקבל אובדן של אדם קרוב שפתאום נעלם מחיינו ואנחנו מרגשים שאנחנו עדיין מחוברים איליו.
אנחנו מתחילים לשאול שאלות רבות לגבי הנפטר שחלקם רוחניות ולא קשורות לעולם הפיזי שלנו וברור לנו שהגוף אומנם נמצא באדמה אבל הנשמה איננה בעולמנו ואנחנו מתחילים לתהות בדברים רוחניים שונים.
השאלות מופיעות גם בחלומות שלנו ושם הם מקבלים מימד רוחני מאוד…. וגם תשובות.
האם טוב לו למעלה? מי מלווה אותו? האם יש מישהו שעוזר לו? מה הוא מרגיש? האם הוא מתגעגע? האם הוא רואה אותנו /מרגיש אותנו? שומר עלינו? האם הוא יחזור אלינו בגלגול נוסף? האם יש חיים למעלה?

את התשובות לשאלות בנושא נשמת הנפטר או הנפטרת אנחנו נקבל בחלומות מאחר שהחלום מהווה את הערוץ שדרכו נשמת הנפטר יכולה לתקשר עם המודעות הרוחנית שלנו. החלומות שקשורים לשאלות בנושא נפטרים עונים לחולם על השאלות ואף מתארים את עולם הנשמות ואת מצב הנשמה של הנפטרים. ב
חלק מהחלומות הנפטר מבקש מהחולם בקשה ורצוי שהחולם יעזור לו לממש אותה.
לרוב הבקשה פשוטה ומטרתה לתעל את אנרגיית נשמת הנפטרליווי של אנשים שנפטרו בחלומות בעולם הנשמות . מימוש בקשת הנפטר מתקיים בזכות מעשים שנעשים כאן בעולמנו לעילוי נשמתו. הדבר מתאפשר מאחר שהעולמות שזורים זה בזה ומשפיעים זה על זה.

להלן חלומות שעונים על שאלות שקשורות לנפטרים בחלום

האם טוב לו לנפטר למעלה?

חלום על אמא שנפטרה

"חלמתי על אמי ז"ל שהיא בכיסא גלגלים, חיה ובריאה"

פרוש חלום על אמא שנפטרה – הסימבול המוביל בחלום כפי שאני רואה אותו הוא כיסא הגלגלים שמייצג את הצד הפסיבי של נשמת הנפטרת לאחר המוות והוא שלב הלמידה. לאחר המוות נשמת הנפטר לומדת כמו תינוק שנולד את שפת העולם שאליו הוא הגיע.
הלמידה מהווה צורך נדרש למהלך התפתחותה של הנשמה בעולם הנשמות.
החלום מדגיש שהנפטרת(הנשמה) בריאה וחיה דווקא בגלל כיסא הגלגלים שמעיד על תהליך של חיים בעולם הנשמות.

חלום על חבר שנפטר ומופיע בלבן

"שבוע לפני תום השנה לחבר שנפטר ידידתי חלמה עליו – היא נכנסת לביתי שמואר באור חזק ועולה במדרגות לכיוון החדר שלי ובאמצע נעצרת כי היא רואה את החבר שנפטר יושב בכיסא לבן וגם הוא לבוש בלבן עם כתר בצבע לבן על הראש. היא ממשיכה להתקדם אליו במדרגות עד שהיא ממש קרובה אליו ושוב היא נעצרת. הוא אומר לה : "תדאגי לידידי כמו שהוא דואג לי", הוא אמר את זה בפנים שמחות והוא נראה מצוין עם עיניים מבריקות"

פירוש חלום על חבר שנפטר – המסר החשוב בחלום שנשמת הנפטר מודעת למועד השנה למותה הפיזי שמתקרב לכן הנפטר לבוש בחגיגיות רבה.
הבגדים הלבנים והכתר על הראש מעידים על מצבה החיובי של הנשמה ,שהיא מאושרת וטוב לה בעולם הנשמות. הנפטר בחלום מוסר מסר לחולמת שהוא מודע ויודע על מעשיו של ידידו במהלך השנה עבורו ושמעשים אלו עזרו לו.

חלום על סבתא שנפטרה ושמחה בחלום

"חלמתי על סבתי ז"ל שנפטרה לפני שלושה חודשים, אנחנו יושבים בבית שלנו וכל המשפחה (גרה בבית הוריי והייתה חולה וסבלה נורא לפני שנפטרה). בחלום סבתי צוחקת ומאושרת כאילו לא קרה כלום והיא לא חולה. בתחושתי זה היה כמו מין יקום מקביל ו ראיתי מישהי שנראית בדיוק כמוני, ממש כפילה, שמחבקת את סבתא שלי"

פרוש חלום על סבתא שנפטרה – החולמת מבינה שיש יקום מקביל לעולמנו ששם חיים הנפטרים ובו היא פוגשת את סבתה ז"ל. החולמת מבינה שטוב לה לנפטרת בעולם הנשמות והיא צוחקת ומאושרת ושחווית המוות עברה והיא נהנית בעולם הנשמות.

האם הוא סבל?

חלום על סבא שנפטר וסובל בחלום

"חלמתי על סבי שנפטר לפני 3 חודשים ואומרים לי שסבי נחטף, אני רואה אותו עובר עינויים קשים ואחרי זה מודיעים לי שהוא נפטר בשבי"

פירוש חלום על סבא שנפטר – לאחר המוות יש שלב של חבוט הקבר שבו נשמת הנפטר נשאלת לשמה. תהליך המוות נחלק לשני תהליכים-תהליך הפרידה של הנשמה מהגוף והסתגלותה לעולם הנשמות ,ותהליך הפרידה של הגוף מהחיים בעולם הזה שהוא נקרא חיבוט הקבר.
בתהליך זה הגוף נפרד מכל זיכרונותיו מהעולם הזה וכל המעשים והחיים שנחרטו בגוף מקבלים משמעות ומסקנות. מסקנות אלו משמשים מנוע צמיחה לתהליך שהנשמה עוברת בעולם הנשמות. החלום על השבי מזכיר לנפטר שהוא איננו בין החיים ,והמוות החוזר מראה על הלמידה שחווים במקביל הגוף(חיבוט הקבר) והנשמה בעולם הנשמות.
בחלומות אלו רצוי שנבקש להתפלל על הנפטר קדיש ותיקון נפטרים שיעזרו לנשמת הנפטר להתקדם בתהליכי הלמידה.

מה הוא מרגיש?

חלום על סבא שנפטר ונמצא בגן עדן

"ראיתי בחלום את גן עדן וסבי ז"ל יושב לידי. סבי נראה בריא וצבע פניו היה כמו אדם חי אבל ידעתי שהוא מת. דיברנו וצחקנו כרגיל ואז הוא התקשר לאמי וכעס שהוא מפחד שנישכח אותו."

פרוש חלום על סבא שנפטר ונמצא בגן עדן – גן העדן ומראהו של הנפטר כאדם חי מסמלים על מצבה החיובי של נשמת הנפטר. עולם הנשמות נחלק לתדרים אנרגטיים שונים שמהווים כיתות שונות וכל תדר מהווה רמת למידה שונה.
נשמת הנפטר משויכת לתדר הנכון בהתאם לתדר שעמו יצאה מהעולם במותה. רצוי לעשות אזכרות במועד הפטירה על מנת לקדם את הנשמה למקום המיועד לה ולהקל עליה את הלמידה. הנפטר בחלום כועס מהחשש שישכחו אותו והמסר לחולמת שעליה ליידע משפחתה שיש לעשות עילוי נשמת הנפטר באזכרה ובמועדים נוספים בתפילות בבית כנסת או במצוות לעילוי נשמת הנפטר.

מי מלווה אותו?

חלום על אח שנפטר שמבקר בחלום

"אחי שנהרג בתאונת דרכים והיה מאד קרוב אלי ואהוב. בחלום הוא בא לבית הורי וכל המשפחה שם. (הוא לא נראה טוב כמו בימיו האחרונים בטיפול נמרץ, עיניים פקוחות, לא ממוקדות ועצובות) אני אומרת לו 'יופי שבאת כמה חכינו לך, והוא ענה לי 'כן מאשרים לי לרדת אליכם ואני אבוא עוד הרבה', המשכתי 'תגיד לי את האמת יש למעלה ממש חיים?אז הוא אומר 'כן בטח'. 'ואיפה טוב יותר פה או שם?' ענה: 'בוודאי ששם' 'והאם פגשת שם את סבא' ענה לי בטח אבל גם פגשתי את סבתא ורציתי לקנות נעליים ולא היה לי אז סבתא קנתה לי' ואז אמר טוב אני חייב לחזור לשם' אמרתי לו 'בסדר אבל לפני שאתה חוזר לשם לך לאימא היא ישנה, תעיר אותה ותגיד לה שלום היא נורא תשמח… הוא הלך לאימא והתחיל לבכות ואמר לה שטוב לו יותר פה והוא לא רוצה לחזור… אבל חייב לחזור. ואז כמו פרש כנפיים ועלה לשמיים. ואז אני אמרת לעצמי ואוו זה לא חלום הוא בא אלי בהקיץ"

פרוש חלום על אח שנפטר שמבקר בחלום – החלום עונה כמעט על כל השאלות. הנפטר מסביר לחולמת "מאשרים לי לרדת אליכם ואני אבוא עוד הרבה" שמעיד על כך שהנשמה הבינה את מקומה ומקבלת את מותה ואת עולם הנשמות. יש מי שמלווה אותו בעולם הנשמות "סבו וסבתו ז"ל. לאחר המוות הנשמה מלווה על ידי נשמות מעולם הנשמות שמכירות את נשמת הנפטר על מנת להקל את המעבר והפרידה מהעולם הזה לעולם הנשמות. בחלום קנו לנפטר נעלים שהם סימבול ללמידתו בעולם הנשמות ולהסתגלותו וקבלתו את החיים למעלה .הנשמה של הנפטר מודעת לכך שהיא עדין לא יכולה לחזור לכאן בגלגול חדש כי היא עדין בלמידה למעלה"

הוא רואה אותנו /מרגיש אותנו?שומר עלינו

חלום על סבתא שנפטרה שמופיעה בחלום שמחה

"בחלום שמעתי את קולה של סבתי ז"ל מאוד ברור וחד ומוחשי כאילו היא ממש עומדת לידי .לאחר מכן נפתח מסך שבו אני רואה את סבתי בביתה מדברת בפלאפון שמחה ומלאת חיים ,הולכת ברחבי הבית עד שמגיעה למטבח וגם אני מגיעה למטבח. יש דלת שקופה מפרידה בנינו ואנו מודעות לכך שהיא פונה אליי מהעולם הבא .סבתי ז"ל מתבוננת בי מאושרת ואני בה ושתינו מנופפות אחת לשנייה לשלום. אני חושבת שאפילו ניסיתי לחבק אותה ,היא באה לעברי דרך הדלת ואז התעוררתי "

פרוש חלום על סבתא שנפטרה שמופיעה בחלום שמחה החלום מחדד לחולמת שהנפטרת שומרת עליה. הדלת השקופה בחלום מפרידה בינה לנפטרת והיא זו שבאה לחבק את החולמת ולא ההיפך. אלו סימבולים בחלום לשמירת החולמת על ידי הנפטרת"

האם יש חיים למעלה?

חלום על שכנה שנפטרה שמופיעה בחלום

"שכנתי נפטרה ביום כיפור וחלמתי עליה יושבת בתחנה מרכזית שיש בה רק ספסלים ודברה עם אנשים וצחקה בלי הפסקה. שאלתי אותה איך הגיעה לתחנה המרכזית והיא לא ידעה איך ואמרה שהיא קמה לתחייה והתעוררה בתוך שק מתחת לאדמה, ומישהו הוציא אותה מתוך האדמה והשק. היא בקשה שייקח אותה הביתה והוא לקח אותה עד תחנה מרכזית, אבל היא לא ידעה איך להגיע הביתה משם"

פרוש חלום על שכנה שנפטרה שמופיעה בחלום – החלום מתאר תהליך ניתוק שעברה הנשמה לאחר המוות והגעתה לעולם הנשמות ושיש לה חיים טובים למעלה לכן הנפטרת צוחקת בחלום. לאחר מות הגוף הפיזי הנשמה עולה לעולם הנשמות ועוברת תחנות שונות שדרכן היא לומדת להסתגל לעולם של מעלה ,לניתוק מהעולם הזה,לשינויים שמתבקשים עבור נשמתה ועוד. בחלום הנפטרת מסבירה לחולמת שתהליך הוצאה מהשק הוא תהליך הניתוק שלה מהעולם הזה ועלייתה של נשמתה לעולם הנשמות. שלב זה חשוב מאוד כי רק בזכותו הנשמה מתחילה לקבל את המוות . בחלום לוקחים את הנפטרת לביתה למעלה

לקריאת מאמרים חלומות על נפטרים נוספים באתר פרפרים

דפנה ביסמוט מטפלת בשחזור גלגולים

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

להשארת פרטים בוואצפ- https://did.li/whatpls

טופס הרשמה למגזין https://bit.ly/36HMvNF

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר