רוחניות תקשור

ישיות האור

הדרכה רוחנית

-ישויות האור נמצאים תמיד סביבנו אך כדי שנחווה אותן עלינו להיות במודעות רוחנית מפותחת.

"יש רק שקט סביבי ואני בגינה יושבת ועוצמת את עיניי ואז אני שומעת קול שמסביר לי :את יודעת יש מדרגות מאבן לכל אלו שעולים לשמים והם עולים מכוונים שונים עם דמות שמלווה אותם. אני רואה סביב דמויות לבנות מרחפות בחלל ואני מבינה שלא עליתי בשום מדרגה לשמים.חשה השלווה והשקט עד שלפתע דמות מגיעה אלי ואומרת לי הגיע הזמן שתרדי ומצביע לי לכוון שער כסוף .ואני קשובה מרחפת לשער הכסוף ומתעוררת על הכיסא בגינה …"

מי אלו הדמויות הלבנות ?

הדמויות הלבנות הן ישויות אור ,נשמות שלא יורדות לעולמנו יותר ותפקידן ללוות אנשים בעולמנו ונשמות בעולם הנשמות ומטרתם להדריך את הנשמה בחייה הגשמים

 האם אנו פוגשים אותם רק בחלומות ?

יש מי שרואה אותם ויש מי שחווה אותם, ואני פוגשת בהם כמט בכל מפגש של תקשור שיעורים רוחניים או טיפול רוחני. אני חווה אותם אנרגטית ובו ברגע שאני חווה אותם המסרים מהם מתקבלים המפגש עם ישויות האור הינו מפגש טלפתי, המידע שלו אני קוראת בשם מסרים מגיעים אלי תוך כדי תקשור, בדיאלוג שקט שמתורגם בתודעה למילים .המידע שמתקבל תמיד מגיע כדי לכוון ולעזור לאותו מתוקשר שיושב לידי או מטופל ששוכב במיטת הטיפולים. אני תמיד משתפת ומסבירה שקבלת המידע הינה זכות שמגיעה מעולם מלא באור לעולמנו

מתי המפגש עם ישויות האור מתרחש ?

את ישויות האור נחווה במספר אופנים: בחלימה ,מדיטציה ,בתקשור וקבלת מסרים ובמהלך התפתחות רוחנית .חשוב להזכיר שהמפגש מתרחש כי אנו מסוגלים לכך אנרגטית

האם ישנן ישויות שאינן מוארות ?

ישויות שאינן מאורות במילים אחרות שליליות קיימות כי בכל מקום שיש טוב יש גם רע. ישויות אור שליליות לא באות לפגוע אלא באות כדי שנבין שאנו במקום לא מדויק עבורנו, ואם נבחר בהן נגלה בהמשך שנכשלנו וכמו שאומר אפיקורוס:"איש אינו בוחר ברוע, אלא נמשך אליו באמצעות הפיתוי ונופל בפח"
כמורה רוחנית אני מסבירה לתלמידיי לזהות מול אלו ישויות הם עומדים ובמידה ואלו ישויות חושך /שליליות להיפרד מהן ולבקש את ישויות האור.

מהי מטרת מפגש עם ישויות אור בחלום ?

  • למידה לשם התפתחות רוחנית.
  • קבלת מסרים –תקשור.
  • חיבור לאנרגית אור לשם ריפוי.
  • הכרות לשם לווי והדרכה-הדרכה רוחנית.
  • נשמה שמלווה אותנו מגלגולים קודמים לשם הדרכה ולווי.

לסיכום-ישויות האור נמצאים תמיד סביבנו אך כדי שנחווה אותן עלינו להיות במודעות רוחנית מפותחת.
"..הסתכלתי לאופק שמבעד לבניין מגורים וראיתי ירח מלא ואני רואה הרבה מלאכים יורדים מהשמיים להגן עליי הרגשתי שקראתי להם בליבי ואכן הם באו"

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר