התאמה בזוגיות התאמה זוגית זוגיות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי רוחניות

להבה תאומה חלומות שקשורים לזוגיות של להבה תאומה

צופן הלהבות

הקשר הזוגי של להבות תאומות הינו קשר של חצאי נשמות שהן נשמות תאומות, שנבנה באיטיות ולעיתים לאורך שנים ותלוי במודעות הרוחנית של בני הזוג לאהבה בניהם ולשיעורי הנשמה

להבה תאומה מערכת יחסים זוגית

להבה תאומה הנו תיאור של מערכת יחסים זוגית של בני זוג שהנשמות שלהם התפצלו מנשמה אחת,ולהן יש דמיון אנרגטי וייעוד נשמתי משותף.
קשר של להבות תאומות הינו קשר רוחני עמוק בין נשמה שמסוגלות להכיל את הקשיים והכאב שנוצרים במהלך הקשר הזוגי ולהתגבר על המכשולים באמצעים רוחניים והתפתחות רוחנית. השיעור האנרגטי של להבות תאומות הוא התפתחות אישית בזכות האהבה הזוגית והמשך קיומה של המערכת הזוגית בתחושה של שייכות ותלות מוחלטת בצד השני.
מטיפולים של זוגיות להבות תאומות המפגש הראשון בין להבות תאומות הינו מפגש מטלטל של אהבה ומיניות עזה משולב בפחדים לא מוסברים.
בני זוג של להבות תאומות ממשיכים בקשר הזוגי עד לשלב שבו הפחד משתלט על אהבה ,שלב שדורש משני בני הזוג ללמוד להבין את מהות הפחד. במהלך עבודתי עם להבות תאומות ותקשורים שקיבלתי הפחד הינו חלק מהקרמה המשותפת של בני הזוג וגם קשורה למורכבות השיעורים שנשמותיהם בחרו כדי להעלאות את האנרגיה במקור נשמתם.
האנרגיה שמושכת אותם חזרה לקשר הזוגי היא דבק האהבה שמורכב מאהבת נשמה רוחנית הקשורה למקור נשמתם, השיעורים המשותפים ואהבה פיזית.

תרחישים של זוגיות להבה תאומה

  • אחד מלהבות התאומות מגלה את הלהבה התאומה שלו והצד השני לא מודע לקיומו
    • בתרחיש זה אני בודקת התאמה זוגית בתקשור אם מדובר על קשר להבה תאומה. במידה שכן אני ממליצה על תהליך צופן הלהבה שיעזור להבנת החיבור הנשמתי ולהתפתחות רוחנית. מאחר ולהבות תאומות בבסיסם הם גם נשמות תאומות התפתחות של אחד מבני הזוג מעודדת את התפתחותו של האחר.
  • שני בני הזוג בקשר זוגי.
  • שני בני הזוג פרודים אך שומרים על קשר – הפרידה נועדה ללמידה והתפתחות אישית ורוחנית שמאפשרת את התפתחות הזוגיות המיוחדת.
  • ששני בני הזוג מודעים להגדרת הזוגיות וממשים אותה.
צופן הלהבות

סיפור על להבה תאומה

במאמר זה ריכזתי עבורכם חלומות על להבות תאומות שמספרים את סיפורי הזוגיות המיוחדת במינה של להבות תאומות .אם אתם חשים שאתם מזדהים עם הסיפורים שמפורטים בהמשך אשמח לשמוע את סיפורכם על מנת לעזור לכם  ולאחרים להתקדם במסע הזוגי באמצעות תהליך צופן הלהבות.
כל החלומות על להבות תאומות הופיעו בפורום חלומות שאני מנהלת או בהודעות אימייל.

חלום על הלהבה התאומה "חלמתי שאני שומעת טלפון מצלצל ומרגישה שזה הלהבה התאומה שלי. בבית יש עוד אנשים ואני יודעת שאסור להם לענות לטלפון. אני הולכת מהר לטלפון ואז הצלצול מפסיק ואני יודעת שזה היה כדי לאותת לי שהוא רוצה לדבר. חלום נוסף שאני רואה שהזיווג המלא שלנו בעולם הזה עומד להתממש אבל בשלבים. וכרגע השלב הוא הכנת אוכל לחתונה"
פירוש חלום על הלהבה התאומה בחלום חווים את המסוגלות להמתין בסבלנות לחידוש הקשר שיוביל בהמשך לחתונה.

חלום על להבה תאומה לומדת ברכב תורה "בחלום אני רואה את הבחור שהוא הלהבה התאומה שלי יושב ברכב מחוץ לבית שלי וקורא בספר תורה שיוצא ממנו אור ואני חושבת לעצמי שהוא מתפלל בשבילנו."
פירוש חלום על להבה תאומה לומדת ברכב תורה קשר זוגי של להבות תאומות הינו תהליך שמורכב ממספר שלבים ,כאשר בכל שלב שני בני הזוג לומדים על החיבור בניהם. הלמידה מאפשרת לממש את הזוגיות ולהכיל את הייעוד הזוגי. הלמידה מאופיינת בחלום על ידי הישיבה ברכב והקריאה בספר התורה. הישיבה ברכב היא סוג של חניית ביניים שנדרשת לבן הזוג כדי להתקדם בקשר הזוגי והקריאה בתורה היא קבלת ידע מתוך מוכנותו הרגשית .

חלום בהמשכים על הלהבה התאומה "יש לי חלום שנמשך למעשה בפרק זמן של כמה שנים. בחלום הראשון לפני כמה שנים, חלמתי על מישהו שאני מאוד אוהבת ולא יכולנו לממש את האהבה, שאני מטמינה בגופו את הזרע שלי. בחלום השני, אני רואה אותו מחזיק נבט ביד וברור לי שזה אותו זרע מאז שסוף סוף נבט. והלילה חלמתי שאני אוכלת את הנבט שמורכב משני עלים שיוצאים מהגבעול שמזכיר נבט חמנייה"
פירוש חלום בהמשכים על הלהבה התאומה החלום מתאר מערכת יחסים זוגית של להבה תאומה שמתפתח לאט ולאורך שנים כפי שתואר בשלב השני והשלישי. סבלנותה של החולמת היא בזכות המודעות הרוחנית שמאפשרת לה ללמוד ולהתפתח . התפתחותה האישית והרוחנית משפיעה אנרגטית על בן זוגה ומאפשרת לו להכיל את הזוגיות בניהם. החלום מתאר את שלבי ההתפתחות הזוגית כאר בשלב הראשוני של הקשר הזוגי טמינת הזרע בגופו של בן זוגה משול לאנרגית אהבת הנשמה שמאחדת בניהם .בהמשך החזקת הנבט ביד מסמל את המודעות של בן זוגה לקשר בניהם ואכילת החולמת את הנבט מראה על האיחוד ברמת הנשמה והתודעה ,והשלמת שני החצאים לאחד.

חלום על תהליך יצירת להבות תאומות "בחלום אני יושבת עם הבחור שהוא הלהבה התאומה שלי. אנחנו יושבים בספסל או נדנדה של שניים ואז אנחנו יודעים שמעבירים אותנו. (אולי לכדור הארץ) ואז אני רואה עצמי בתוך בית גדול, רחב ומואר בחלום הבנתי שפיצלו אותנו ומדובר ברגע שהנשמות התפצלו ללמידה. קטע אחר בחלום "אני רואה שהוא יושב בחדר השינה שלי. הוא יושב על המיטה שלי ובאלכסון שמאלה ממנו טלוויזיה והוא לומד ממנה. הוא מניח אותי עליו וכאילו לומד לעשות איתי אהבה עדינה, אני מרגישה שהוא מעלה ומוריד אותי לאט לאט ואני מרגישה דברים שאף פעם לא הרגשתי. אני מבינה שהוא לא יודע שאני שם בפועל כי הוא כל כך מרוכז בלימוד. חשבתי על זה שיש בנינו משיכה חייתית ושאולי הוא לומד לעדן אותה אבל במציאות אנחנו לא בקשר"
פרוש חלום על תהליך יצירת להבות תאומות החלום מרתק ומראה על תהליך ההתפצלות של הלהבות התאומות בעולם הנשמות ,על תהליך הלמידה הרוחני והמיני שהחולמת ובן הזוג עוברים אחד מול השני. מדובר כאן על שלב אחד מתוך מספר שלבים שעוברים הלהבות התאומות עד אשר הן מתאחדות.

לסיכום
הקשר הזוגי של להבות תאומות בבסיסו הוא קשר של חצאי נשמות שהן נשמות תאומות. קשר זוגי זה קשר שנבנה באיטיות ולעיתים לאורך שנים ותלוי במודעות הרוחנית שלהם .ככל שבני הזוג מודעים לאהבה בניהם ולשיעורי הנשמה כך מימוש הזיווג יהיה מהיר יותר.
אני תמיד מדגישה לזוגות או בודדים שנמצאים בשלבים שונים של להבות תאומות הנ"ל שניתן לבדוק בתקשור קשר של להבות תאומות ולאחר מכן לעבור תהליך של העצמה ומודעות ולהבין שהקשיים הם הקרמה והם חלק מהתהליך למימוש הזוגיות ,כי שני בני הזוג הם חצאים של נשמה אחת והמודעות הרוחנית היא חלק מהמימוש הזוגי.

דפנה ביסמוט מטפלת בשחזור גלגולים
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ- https://did.li/whatpls
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה של פרפרים

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
מזדהים עם המאמר וחושבים שהקשר הזוגי שלכם הוא להבה תאומה?

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר