הילינג הילרים מומלצים טיפול הילינג אנרגטי לימודי הילינג קורס הילינג ריפוי בהילינג

מה חווים במהלך טיפול הילינג שאלות ותשובות

מהו הילינג

החוויה של המטופל לאחר הטיפול בהילינג שונה מאחד לשני אך מה שרוב המטופלים חווים הוא את עוצמת אנרגית ההילינג שממשיכה להדהד בתודעתו ובגופו של המטופל מספר ימים לאחר הטיפול והמטופל וגם הסביבה חשים בשינוי.

חווית טיפול הילינג

רבים מתעניינים מה חווים במהלך טיפול הילינג וחשוב להבין שגם המטפל חווה תהליכים אנרגטיים.
במהלך הטיפול הילינג אני חווה את אנרגית המטופל באמצעות מספר כלים רוחניים שונים כגון תקשור וראייה רוחנית , שימוש באנרגיות הידיים והנחת קריסטלים על גוף המטופל (במידה והטיפול הוא מקרוב)  או חוויה וסריקת המטופל (בטיפול מרחוק). אני סורקת אנרגטית את גוף המטופל וחווה את ההילה והמקום הבעיתי שדורש ריפוי רוחני. תוך כדי הטיפול גם אני וגם המטופל חווים עקצוצים/זרמים חשמליים בגוף.
במהלך הטיפול חווים גם נשמות של נפטרים וישויות אור שמגיעות לעזור, עולים תמונות מהעבר של המטופל הקשורות לבעיה וגם תמונות מסרים אנרגטיים שמועברים אנרגטית לגוף-נפש-רוח שבאמצעותם המטופל מתרגם את חוויותיו שמשפיעים אנרגטית לשחרר את החסימה האנרגטית. כאשר זרימת אנרגיה לגוף המטופל נפסקת ותשאול על חוויותיו הפיזיות הרגשיות והרוחניות מספק סימן שהטיפול הסתיים.
עוצמת הטיפול גורמת שהאנרגיה ממשיכה להדהד בתודעתו ובגופו של המטופל מספר ימים לאחר הטיפול והמטופל וגם הסביבה חשים בשינוי. לעיתים נדרש לחזור מדי מספר חודשים כדי לשמר את אנרגית ההילינג.

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר לטיפול בהילינג

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר