דמיון מודרך הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות טיפול קריסטלים טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי

סיוטים בחלומות

סיוטים בחלומות

סיוטים בחלומות אצל ילדים

סיבות ודרכים להתמודדות כולל להורים

קרה לכם שקמתם בבהלה עקב סיוט שהופיע בחלום מפחיד? ואמרתם לעצמכם וואי איזה חלום מפחיד ! ממש סיוט!!
מדוע מופיעים סיוטים בחלום? והאם בכלל אפשר למנוע זאת? או לפחות להקל על הסיוטים?

המאמר הקצר ידבר על חלק מהסיבות להופעת סיוטים בחלומות, דוגמאות לסיוטים מפורום החלומות וכן דרכים ושיטות להתגבר על הסיוטים שפוקדים אותנו בחלומות כולל המלצות להורים לילדים.

החלימה משרתת את הנשמה, את האני העצמי ואת הפוטנציאל שלנו.
ניתן לתאר את החלום כמעין סרט שאנו מריצים בשעת השינה. הסרט משלב חלקים שנמצאים הן במודעות בחיי היומיום כגון מחשבות/התנהלות והן חלקים בלתי מודעים שנמצאים בתת המודע והאני הפנימי.
הסיוטים בחלום הם ביטוי לחששות ופחדים שקיימים ביומיום שהתגובה מופיעה בחלום כסיוטים ויקיצה בפחד .
מקרים שסיוטים עלולים להופיע בחלומות
לשחרר את הפחד– כאשר אנו נמצאים בתקופה שכל צעד שאנו עושים נמדד ובעל חשיבות רבה. הפחד מאי הצלחה הוא גורם מניע וחיובי להצלחה אך הוא חייב לבוא לידי ביטוי ולהשתחחר ולכן הפחדים משתחררים במהלך החלימה.
דוגמה – לפני מבחן חשוב אנו חולמים שנכשלנו במבחן כאשר במציאות זה לא קורה. השקענו בלמידה מפחד להיכשל בבחינה. להדהד לתודעה לטפל בעצמנו– בריחה מהתמודדות ואי השלמה עם חוויה קשה שעברנו בחיינו משאירה אותנו במצוקה רגשית. האירוע הקשה נחקק בתודעה ויוצר כוויה שמשדרת כאב ופחד מפני הישנות החוויה .כל עוד החולם לא יטפל בחוויה ,החוויה תעלה שוב ושוב בחלימה כסיוט.

דוגמאות לסיוטים בחלומות

"חלמתי שאני פותח את דלת הבית לצאת החוצה ורואה את גרושתי מאופרת בכבדות עומדת על סף הדלת נבהלתי נורא ורצתי על מנת לברוח ממנה והתעוררתי בבהלה"

פרוש החלום על הגרושה מסמל שהחולם לא הצליח להשתחרר מגרושתו עד כדי כך שהוא פיתח חרדה ממנה. החרדה בחלום מסמלת כנראה שהחיים עם הגרושה היו טראומה עבורו. ·

"חלמתי שאני משקיפה על השמיים ורואה שני טילים סמוכים בצבע כתום ותחושה חזקה שאלו טילים שנורו מאירן . נשכבנו מהר על הרצפה והיה פיצוץ. חול. ואבק. שהרעיד את הכל…".

פרוש  החלום על הטילים מסמל שהחולמת חייה בדאגה ובחרדה מפני ההתפתחות הפוליטית עם חשש לשמירת שלומות המשפחה.

"חלמתי שהלכתי רגלית עם חברה ובדרך עצר אותנו בחור לא מוכר שלקח אותי בכוח ואנס אותי בזמן שחברתי הלכה להזעיק עזרה".

פרוש החלום על אונס מסמל שקיימת כאן כנראה מעשה של הטרדה מינית .החלום מסמל חוויה טראומתית שהחולמת חוותה או שהייתה קרובה לחברה אחרת שחוותה זו.

המלצה להתמודדות ויצירת דרך להבעת החלומות שלנו
מחברת חלומות הינה דרך לספר את החלום כפי שנחלם ולשחרר את החלום מהתודעה שלנו. מיד לאחר ההתעוררות לרשום את החלום כמו שהוא והכתיבה תעצים את המודעות העצמית. עם הזמן החולם ילמד לנתח את הישנותם הסימבולים השונים בחלומותיו. להורים שרוצים לתת לילדם לבטא את חלומותיהם, יאפשרו לילד להביע את עצמו במחברת החלומות באמצעות ציורים או כתיבתם ובכך להקנות לו ביטחון והבנה שיש לו מי שמקשיב לו. זוהי דרך לחיזוק היחסים בין הילד להוריו ובינו לעצמו.
דמיון מודרך שיטה מצוינת נוספת לטפל בסיוטים שנשתמש בה על מנת להשפיע על התודעה .באמצעות יצירת מחשבות חיוביות אנו לומדים לשלוט על המוח והתודעה. השיטה כוללת הרפית הגוף תוך כדי שמיעת מוזיקה מרגיעה ,העלאת החלום במחשבה ושימוש בדימויים שמוחקים את הסיוט בסיום חיובי.
ניתן להשתמש בתרגילי דמיון מודרך לפני השינה ולדמיין שאנו במקום שנוח לנו לשהות בו ועם חוויות שקופים וברורים לו. אפשר ליצור בתוך התהליך בקשות חיוביות לפני השינה שיכנסו לחלימה ובכך יעשירו את החלום באווירה חיובית. כמו למשל לבקש לחלום על אושר, שימחה ועוד .
שיטה נוספת היא ציור החלום -כאשר אנו באים לצייר את החלום אנו משתמשים בדמיון ובאינטואיציה שלנו ובכך נתונים לעצמנו דרך שמתאימה לנו לסיים את החלום. הציור מביא לרגיעת התודעה והמחשבה.
שיטה נוספת היא שימוש באבני קריסטלים מסוימים שניתן להחזיקם בתהליך דמיון מודרך לפני השינה או או במהלך השינה
מלכית– הינה קריסטל ירוקה שבתוכה מעגלים מעגלים. הקריסטל מרגיעה את החלימה ולוכדת את הסיוטים.
גי'ד-קריסטל ירוקה שמרגיעה חלימה ,מאפשרת לחולם להיות רגוע לפני השינה ולהיות מודע לחלומותיו בזמן החלימה .
בחלומות קשים לחולם הגי'ד מאפשרת לחולם להבין במהלך החלום שהסיטואציה היא חלום .מודעות בשינה מאפשרת לחולם להתמודד אחרת עם המידעים בחלום.
בברכת חלומות נעימים שיהיה לכם עם מסרים חיוביים!!

לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני
לחצו למעבר לאתר פרפרים המרחב הרוחני של דפנה ביסמוט

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

קריסטל מלכית מתוך הספר מוארת

קריסטל מלכית מתוך הספר מוארת

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

תגובה אחת

השאר תגובה

אשמח לעזור
כניסה לפורום החלומות בניהולה של דפנה ביסמוט https://blog.parpareem.com/forumss/

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר