חשיבה חיובית טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מדיטציות מודעות עצמית

סיכום מפגש רביעי של מעגלי האור

מעגלי האור הגוף המנטלי

הגוף המנטלי

המפגש הרביעי של מעגלי האור היה במעגל האור של הגוף המנטלי שמרכז ידע, דרכי התנהגות, דרכי חשיבה והאמונות שמעצבים את חיינו.
הגוף המנטלי הינו הגוף השלישי שעוטף את ההילה שמתחתיו יש את הגופים האתרי והאסטרלי שמתקיימים בנפרד ובמקביל אבל משפיעים על הגוף המנטלי ומעליו קיימים גופים נוספים שבהם נעסוק במפגשי של מעגלי האור הבאים.

המדיטציה במעגל האור של הגוף המנטלי הציפה למשתתפים את דרכי ההתנהגות שעלינו לשנות. בנוסף המדיטציה אפשרה למשתתפים לזהות מחשבות/אמונות שנדחקו הצידה ואינן מגיעות לידי מימוש.

נסו לציין לאורך ילדותכם חוויות שעל פיהם הוגדר האדם הבוגר שבכם?
משימה בהחלט לא פשוטה – צברנו מספיק חוויות מילדותנו ,מסגרות החינוך ,החברים שליוו אותנו יצרו עבורנו את בסיס הנורמות שעל פיהן אנו מתפקדים כבוגרים ועל פיהם בנינו את התשתית העצמאית שלנו.
במאגר החוויות שצברנו ישנם רגשות שונים שלפיהם אנו מגיבים אוטומטית למצבים שונים כמו הילד בן השנתיים שאימו לא הספיקה לאסוף אותו מהגן בזמן ולכן שכנה לקחה אותו פיתח רגשות נטישה ולאותם מאגר חוויות נוספו המניפולציות הרגשיות שהילד הפעיל על אימו שלא תעזוב אותו ובהמשך כבעל שאשתו לא תעזוב אותו.
מעגל שאין בו אשמים אלא חוסר מודעות ליכולות שלנו שאפשר לשנות את החוויות ולתקן אותן. אם נחזור "בזמן" לחוויית הילדות ונתקן אותה מחשבתית ואנרגטית ניצור דפוס התנהגות חדש לדוגמה ביטול החשש מנטישה והימנעות ממניפולציות רגשיות. כמובן זה מתבצע דרך מעגל האור המנטלי שבו עסק המפגש הרביעי. האנרגיה חדשה שנוצרת נמצאת בגוף האתרי והאסטרלי ומועברת במודע לגוף המנטלי ובהמשך מוטמעת עם הזמן.

חסימה אנרגטית נוצרת משיבוש בהעברת אנרגיה מהגוף המנטלי לגופים האתרי והאסטרלי.
עקב חוסר התאמה אנרגטית בין הגופים נוצר מאבק בין אנרגיית הגוף המנטלי לאנרגיה בגופים שדוחים אותה.
עם הזמן הדבר יכול להוביל לחולי בגוף הפיזי שאינו מסוגל להכיל את הפערים האנרגטיים.
דוגמה לחוסר התאמה אנרגטית – החלטה שלקחנו שהזמן לביצועה אינו מתאים או שאנו לא בשלים מבחינה רגשית לתוצאות שלה יוצר לחץ מהסביבה שמצפה ופחד שמחלחל מהגוף האסטרלי לעמוד במשימה מייצר עייפות בגוף הפיזי כאבי ראש ועוד .

אחת החוויות מהמפגש של מדיטציית מעגל אור של הגוף המנטלי.

לפני המדיטציה כל משתתף בחר קושי שהוא מעוניין להציף ואחת המשתתפות בחרה לטפל בדפוס התנהגות חוסם בזוגיות.
המשתתפת שלפה במהלך המדיטציה חוויה כואבת כתמונה והתבקשה להעביר אותה לישות אור שליוותה אותה ובהמשך ישות האור החלה להידמות לאביה שנפטר ואז החל תהליך הריפוי.
בסיום המדיטציה המשתתפת שיתפה את תחושותיה:

"ברגע שהתבגרתי והפכתי לאישה אבי התרחק ממני .כל מה שעשיתי על מנת להיות שוב חברה שלו לא צלח . במהלך המדיטציה מסרתי את התמונה לאבי ז"ל"

לשאלתי האם חוסר אמון בבן הזוג הוא הגורם העיקרי לסיום קשר זוגי?
לאחר שענתה באופן חיובי הסברתי שבעקבות ניתוק הקשר עם אביה נוצרה חשדנות וחוסר אמון בסיסי שלה בגברים.
תובנה שייצרה דפוס קבוע בבחינת היחסים הזוגיים אם היא מוצלחת – בן זוג שאכזב ,או שבגד באמונה הובילה אותה לסיים את המערכת הזוגית .

המדיטציה העלתה למודעות את המורכבות הרגשית שנוצרה בגוף האסטרלי ולתבנית שנוצרה בגוף המנטלי.
המודעות מייצרת רמזור אדום בצבים דומים ומאפשרת עצירה והתבוננות וכוונות לשינוי שהשינוי הוא הריפוי.

במפגש החמישי של מעגלי האור של פרפרים  נעבוד על מדיטציית הגוף הרוחני ונקבל מסרים מהנשמה הגבוהה שלנו לשאלות הקשורים לחיינו.
המפגש ייצר איזון אנרגטי בהילה שמגיע מהנשמה הגבוהה באמצעות המידע שיתקבל . ככל שאנחנו מאוזנים יותר כך יכולת הקליטה שלנו מפותחת יותר יחד עם האינטואיציה.

תוצאות המפגש מדיטציה במעגל האור תביא מסרים מהנשמה הגבוהה. המדיטציה תחבר את המשתתף לקול הפנימי הגבוה שלו כך שהמשתתף יקבל מסרים על שאלות הקשורות לחייו.

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר