מתקשרת קורס תקשור קורס תקשור מומלץ ריפוי בתקשור שיטות תקשור תקשור תקשור טלפוני תקשור כל מה שרצית לדעת תקשור רוחני

פעילויות רוחניות של מתקשרת

פעילויות רוחניות של מתקשרת

מצב של תקשור כולל בתוכו כניסה למצב תודעתי שונה. המתקשרת מתנתקת מהמימד הפיזי ומתחברת לנשמה של המתוקשר ולהדרכות המלוות ואז מועברים מסרים למתקשרת שאותם היא מעבירה למתוקשר

מה המשמעות להיות מתקשרת

בתחום הרוחניות ישנו תחום של מתקשרים העוסקים בייעוץ בתקשור. בתהליך התקשור יוצר מתקשר או מתקשרת קשר עם ישויות אור ונשמות יכולת שאינה קיימת לכל אדם ליצור עמם קשר. על מנת להבין את פעילותה של מתקשרת נעמיק במאמר זה אודות נושא התקשור.

מהו בעצם תחום התקשור?

תקשור, המוגדר באנגלית כ-Channeling, הינו מצב בו אדם משמש כערוץ ישיר לקשר עם ישויות הנחשבות מטאפיזיות – מלאכים, אלים, חוצנים, אנשי שנפטרו ועוד.

התפתחות נושא התקשור בעולם ובישראל

תחום התקשור החל להתפתח בשנות ה-60 בארה"ב כשתחילה כלל בתוכו מספר מצומצם של אנשים. תפוצתו הרחבה בארה"ב החלה בשנות ה-70 כשבשנים אלו החלו גם לצאת ספרים בנושא. בשנות ה-80 תחום התקשור הגיע לשיאו בארה"ב כשהוא גם מגיע לישראל.
בישראל תחום התקשור החל לפעול תחילה בחוגי בית כשהוא מתפשט מפה לאוזן. פריצת תחום התקשור הייתה בשנות ה-90 והוא הפך פופולרי מאוד ע"י ומקובל גם בעולם התקשורת  הפוליטיקה ובכלל.

מהן צורות התקשור המרכזיות?

התקשור נערך באמצעות דיאלוג בין מתקשרת לישות אור ו/או נשמה שמעבירה מסרים לתודעת המתקשרת ולאחר מכן המתקשרת מעבירה את המסרים למתוקשר.
המתקשרת מסוגלת לעשות את התקשור בפגישה פרונטלית או בתקשור מרחוק.
צורה נוספת היא ריפוי בתקשור שמשמעותו ליווי רוחני אנרגטי שמשלב את התקשור עם אנרגיית ההילינג והקריסטלים. לעיתים לאחר התקשור יש צורך גם בטיפול בשחזור גלגולים.
קימיים גם תהליכים ומסעות רוחניים שמשלבים את התקשור.

כניסה למצב תודעה שונה בתקשור

מצב של תקשור כולל בתוכו כניסה למצב תודעתי שונה. המתקשרת מתנתקת מהמימד הפיזי ומתחברת לנשמה של המתוקשר ולהדרכות המלוות ואז מועברים מסרים למתקשרת שאותם היא מעבירה למתוקשר.

מהם הערוצים המרכזיים בהם פועלת מתקשרת?

מתקשרת פועלת במסגרת שלושה ערוצים מרכזיים. הערוץ הראשון הינו ערוץ של העברת ידע, כשבמקרה זה ישות האור מעבירה ידע באמצעות המתקשרת. ערוץ פעילות נוסף של מתקשרת נוגע להיותה גם מורה רוחנית ומלמדת תלמידים לתקשור להפוך למתקשרים מקצועיים בעצמם, כשהטענה היא שלכל אדם יש פוטנציאל להפוך למתקשר בעצמו לאחר התפתחות רוחנית מתאימה ורצון עז לעזור לאנשים כי לתקשור יש אחריות עצומה.

ערוץ שלישי ומשמעותי כולל מפגשים אישיים של מתקשרת עם אנשים על מנת לסייע לכוון ולייעץ בכל תחומי החיים על מנת להם לפתור בעיות בחייהם. כאן מתבצעת פעילות בה מתקיים מפגש בין מתוקשר שמגיע להתייעץ בבעיה ספציפית לבין המתקשרת וישות האור וזאת בכדי למצוא מהו מקור הבעיות ולתת פתרונות רוחניים.

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר