הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מודעות עצמית

קבלת מתנה מנפטר בחלום

מתנה מנפטר בחלום

מהו פירוש חלום על קבלת מתנה מנפטר ?ומה המשמעות עבור החולם?

בחלקם של חולמות על נפטרים החולם מקבל מתנה מהנפטר וישנן חלומות אף שהחולם לא מכיר כלל את הנפטר .
עולות השאלות: מה עומד מאחורי החלומות הללו?ומה פירוש החלום?
גם במציאות חיינו וגם בעולם הנשמות שבהם מנהלים נשמות הנפטרים יש משמעות לקבלת הנפטר מתנה מהחולם ,מסירת מתנה מהנפטר לחולם ועל כך יעסוק המאמר .
המתנה מביעה את ערך האהבה ,האכפתיות והנתינה של הנותן ושל המקבל ,וכאשר הנתינה והקבלה של המתנה בחלום היא בין אדם שחי לאדם שנפטר המשמעות הינה עוצמתית וחשובה לשניהם יחדיו.
המתנה משקפת העברת אנרגיה חיובית של אהבה -סוג של העברת אנרגיה חיובית לחייו של החולם או של הנפטר,שמטרתה לחולל שינוי חיובי לחייו
סוג ומהות המתנה-יש ערך לסוג המתנה שמהווה סימבול בפני עצמו בחלום והפירוש מסתמך על כך .
בחלומות שלהלן אתייחס לשני הפרמטרים שהוצגו לעיל

חלום על קבלת שקדים קלופים מסבתה ז"ל

"אימי חלמה על סבתא רחל שנפטרה ממזמן, שהופיעה בחלום עם שיער לבן ושמחה והביאה לאימי שקדים ירוקים קלופים .אימי בחלום מאוד היתה שמחה לראותה וחיבקה אותה"

פירוש חלום על קבלת שקדים קלופים מסבתה ז"ל

השקדים בחלום מסמלים פריחה שתגיע עקב התהליך שהחולמת עברה לאחרונה .הנפטרת טרחה לקלף לחולמת את השקדים והביאה לה אותם במתנה המראה על הקשר שקיים בינהן ועל כך ,שהחולמת נמצאת בשלב ההנאה מפירות ההשקעה שהשקיעה בתהליך.

חלום על קבלת בשמים ואיפור מתנה מאחות שנפטרה

"אני ואחותי היינו בנתק של 4 שנים לפני מותה.בחלום אחותי שנפטרה מגיעה לבושה בשימלה לבנה ומביאה לי שקית מלאה בבשמים ואיפור במתנה.בחלום בכיתי ונישקתי אותה .קמתי בוכה ומוטרדת מהחלום"

פירוש חלום על קבלת בשמים ואיפור מתנה מאחות שנפטרה

חשוב להבין שנשמת הנפטר עוברת מסע ארוך לאחר המוות,שבו היא לומדת לתקן אנרגטית את חייה הקודמים. לפי החלום הריב שהיה בינהן הפריע לנשמת הנפטרת להתקדם והבאת המתנה היא לשם מחילה וסגירת מעגל מצידה .על החולמת לסלוח לנפטרת ולעשות מעשה שיראה על סליחתה כי בכך תשחרר את הנפטרת לשלב חדש במסעה.

חלום על נתינת מתנה לנפטר

"במציאות הדלקתי נר לעילוי נשמתה של דודתי ז"ל ושמתי כסף בקופת צדקה. בחלום פגשתי את דודתי ז"ל ואני יודעת שהיא לא חיה .בחלום אני מופתעת מהפגישה ומביאה לה כוס עם נוזל שדומה למים. היא מודה לי על המתנה ומחבקת אותי"

פירוש חלום על נתינת מתנה לנפטר

כוס הנוזל הדומה למים שהחולמת נותנת לנפטרת מסמל על אנרגיה שנוצרה מהדלקת הנר והתרומה שהחולמת עשתה לעילוי נשמת הנפטרת .בחלום מתרגמים לחולמת איך המעשה משפיע על הנפטרת ועל שוויו האנרגטי.

לסיכום
המילה מתנה מורכבת משורש המילים נ.ת.ן והיא מחווה שיש בו רגשות וערבות הדדית למקבל,היא יוצרת מעגל אנרגטי שאיננו נעלם לעולם וממלא בתחושה טובה את שני הצדדים .

לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני
לחצו למעבר לאתר פרפרים המרחב הרוחני של דפנה ביסמוט

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אנרגית הפניקס

אנרגית הפניקס

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר