התאמה בזוגיות התאמה זוגית זוגיות זימון זוגיות כללי

קוד הלהבה התאומה

קבוצת הנשמות

מהם הקודים של הלהבה התאומה ?
הקוד הבסיסי שלהבה תאומה הם שני חצאי נשמה ששואפים להתאחד זה עם זה בגלגול הנוכחי

היא הגיעה אלי בסערת רגשות עם שאלות רבות בנוגע ללהבה תאומה והחלטתי לשתף את השאלות והתשובות בנוגע ללהבה תאומה גם במאמר זה על להבה תאומה אולי גם אתם תמצאו בהם זהות לקשרים הזוגיים שלכם בנושא להבה תאומה. בנוסף המאמר מכיל טיפים רוחניים בקשר של להבות תאומות

מהי להבה תאומה

בהיבט רוחני להבה תאומה היא התפצלות הנשמה לשני חלקים בזמן יציאתה לעולמנו. חלקים אלו של הנשמה עתידים להיפגש במהלך חייהם הגשמיים ולהתאחד לקשר זוגי ולגלות את עוצמתה של אנרגית האהבה, שהיא אהבת נשמה החשובה למקור הנשמה , ולהיחשף למושג הרוחני של להבות תאומות

האם אפשר אנרגטית לחבר בין חצאי נשמה לא זהים

להבה תאומה הינו שלב רוחני שמסיים את מסע הנשמות ממקור הנשמה שלהם, שלב סופי רגע לפני סגירת מקור הנשמה. לכן כאשר מקור הנשמה מתקרב לסגירה ,למימוש האנרגטי שלו, הוא יוצר ושולח קבוצת להבות תאומות על מנת לקבל בחזרתם את אנרגית אהבת נשמה שתעזור לו להיסגר. (אהבת נשמה איננה אהבה רגילה אלא אנרגיה שמביאה לשלמות הנשמה ). בשלב זה נוצרת קבוצה של להבות תאומות : נשמות שמתפצלות לשניים יוצאות לעולמנו כדי להתאחד חזרה. הקבוצה מכילה זוגות של חצאי נשמות תאומות ,חצאים דומים שיכולים להתאחד רק עם החצי שלהם ולא עם חצי נשמה אחר .

איך יודעים שאהבה לבן זוג/בת זוג זוהי אהבה מסוג להבה תאומה

אהבת להבה תאומה היא רגש אהבה שונה מקשרים זוגיים מוכרים. אהבה בלהבות תאומות היא אנרגיה עוצמתית שמחברת בין 2 הנשמות שהתפצלו ומאפשרת להם לממש את המחויבות הנשמתית שלהם ולהתאחד זה עם זה. למעשה כל מטרת המפגש בזוגיות של להבות תאומות הוא מימוש קרמתי ולא קשר של אהבה רגיל. אנרגיה של להבה תאומה מכילה בין היתר חוב קרמתי, חמלה ,נתינה  כמו אהבה אבל זה לא אהבה רגילה.

מאפייניה של מערכת זוגית להבות תאומות

מערכת יחסים זוגית בלהבות תאומות מבוססת קשר רוחני טלפתי. מדובר על שני חצאי נשמות שהן תאומות לכן ברגע שנוצר הקשר ביניהן הם חשות זו את זו ,חושבים ומרגישים בהתאמה הדדית.
אהבה בין להבות תאומות הינה אהבת נשמה ,רגש ששונה מאהבה שכל אחד מהם חווה עד כה בחייו. לרגש אהבה מצטרפים זיכרונות קרמתיים מגלגולים קודמים שמחזקים את האהבה בניהם, חובות קרמתיים ,זוגיות שהיא מימוש יעוד הנשמה.
מימוש הקשר הזוגי של להבה תאומה נתקל לרוב בקשיים בשל המורכבות של האנרגיה הקרמתית בניהם והדרישות הגבוהות שהנשמות נדרשות לממש שגובה מחיר רגשי כבד.
אהבה בין הלהבות התאומות היא הדלק שמניע את שני הלהבות התאומות לממש את השיעורים הקרמתיים בחייהם לכן אם אתם בקשר של להבה תאומה מומלץ ללמוד איך להתמודד עם הזוגיות והמכשולים באמצעים רוחניים.

האם להבות תאומות מחויבות להתאחד

להבות התאומות שנפגשות מזהות אחת את השנייה ושואפות להתאחד. חשים תחושה של מגנוט עוצמתי, תחושת סחרור ושאיבה ,תחושה שאחד חי בתוך השני חלק בלתי נפרד ,מדברים בטלפתיה ועוד ביטויים שזוגות בקשר להבות תאומות שיתפו איתי בתהליכים במהלך השנים.
לעיתים איחוד בין להבות תאומות לא מסתיים אנרגטית מסיבות שונות ומשאיר כאב וחוסר יכולת למשוך זיווגים נוספים. איחוד שלא מצליח בגלגול נוכחי השיעור האנרגטי של להבות תאומות יתקיים על ידי נשמות אחרות שיצאו ממקור הנשמה.

עיתוי חיבור בין הלהבות התאומות

עיתוי והתזמון לחיבור להבות תאומות קשורות לבריאה והדרכות המלוות בגלגול הנוכחי שמאפשרות פתיחות תודעתית לקשר של להבות תאומות להתחבר זה עם זה. התזמון קשור גם להתפתחות אישית ותודעתית המאפשרת הכלה של המחויבות בקשר הזוגי.

כל נשמה בנויה מחצי זכרי וחצי נקבי כך גם להבה התאומה

כל נשמה כולל נשמה בלהבה תאומה בנויה משני חלקים אנרגטיים נקבי וזיכרי (לא קשור למין האדם). להבות תאומות שמתאחדות בזוגיות הנשמה השלמה נוצרת בזכרי וגם בנקבי .

ריבוי להבות תאומות

כדי להבין נושא זה חשוב להבין

  • להבה תאומה שוות ערך לנשמות עתיקות בגלגול האחרון שלהם.
  • להבות התאומות יצאו ממקור נשמה במטרה לסגור אותו אנרגטית.
  • בסיום גלגול חיים אנרגית האהבה מביאה לסגירת מקור הנשמה
  • למרות שישנם מספר זוגות של נשמות תאומות מספיק שזוג אחד של נשמות תאומות יממשו את עצמם זה יאפשר את סגירת מקור הנשמה.
  • להבה תאומה הוא מסע זוגי שמתממש בשלבים עד לאיחוד ולחיים המשותפים. לאורך המסע נדרשים בני הזוג לעמוד באתגרים רגשיים קרמתיים ורוחניים שמימושם מאפשר סגירת מקור הנשמה,

אפשרויות זיווג של להבה תאומה

לא ייתכנו זיווגים שונים בין קשרי להבה שונים כפי שהשם מרמז שקשר להבה תאומה הוא יחיד כי שתי הנשמות דומות כמו לזוג תאומים. מרגע המפגש הנשמה של כל אחד מבני הזוג "צמאה"/"דורשת" את החיבור הזוגי ובלעדיו חשה חסרת ערך וחיים.

נשמות תאומות

נשמות תאומות

לסיכום להבה תאומה

המידע על להבות תאומות התקבל לראשונה בתקשור בשנת 2018 ומאז פגשתי זוגות שהן להבות תאומות ,עבדתי איתם באמצעות תהליך " צופן הלהבה " וקיבלתי במהלך השנים מסרים נוספים הקשורים לקשר הזוגי המיוחד .
במידה והנכם:

  • בקשר זוגי שעונה על מאפייני להבה תאומה ומעוניינים לקדם את הקשר הזוגי?
  • פגשתם את הלהבה התאומה שלכם אך אינכם מצליחים לקדם את הקשר בניכם?
  • מכירים את הלהבה התאומה שלך אך אתם בנתק ורוצים לדעת איך לקדם את הקשר בניכם?
  • במידה ושניכם מודעים לעוצמת הקשר אך אתם מתקשים לתחזק לאורך זמן את הזוגיות נפרדים וחוזרים שוב ושוב?

אני ממליצה:

  • להיפגש איתך בנפרד או עם שניכם יחד לבדוק את מהות הזוגיות שלכם.
  • לעבור איתך או ביחד את תהליך "צופן הלהבה" ובכך לעלות את המודעות של שניכם ולאפשר בכך לשמור על זוגיות פעילה ומהנה.

מזמינה אותך להרחיב את הידע ולקרוא מאמרים נוספים בנושא להבה תאומה

מפגש מחשמל בין להבות תאומות- https://bit.ly/3euTXzj

סיפור על להבות תאומות –  https://bit.ly/3hUAyK2

חלום על להבה תאומה –  https://bit.ly/3dYb0JW

להבה תאומה חלומות שקשורים לזוגיות של להבה תאומה – https://bit.ly/3qBtQ1n

להבות תאומות תהליך צופן הלהבות –  https://bit.ly/2Le1kkz

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
בנושא להבה תאומה ניתן להתקשר לדפנה ביסמוט
0544515930

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר