חלומות סדנת חלומות

שיניים נופלות בחלום

שיניים נופלות בחלום מתרגם לנו את המסעות והשינויים שאנו עוברים ואת כל מה שסובב שסביב מסע השינוי
לכן שיניים נופלות בחלום דורש מאיתנו להתייחס לפרטי החלום והאווירה שבחלום כדי להבין את מהות המסר.

חלומות על שיניים הם חלומות שכיחים ברמה יומית בפורומי החלומות בניהולי.
למה אנשים נלחצים שהם חולמים על שיניים נופלות או מתנדנדות?
האם זה פחד או אמונה כאשר שיניים נופלות בחלום זה מרמז על סכנה ?
מה מסמלות השיניים עבורנו שאנו מייחסים לזאת חשיבות?
שיניים זה אוכל זה נראות זה חזות
או שיש משמעות עמוקה יותר על שיניים נופלות בחלום – תקראו ותחליטו…

סימבול השיניים בחלומות

כמתקשרת ומפענחת חלומות מזה שנים רבות ,סימבול השיניים במצבים שונים כגון שיניים נופלות בחלום, חלום על סתימה בשן, חלום על כתר בשן שצריך להחליף, חלום על טיפול שיניים, ועוד הוא סימן לשינוי בחיי החולם.
מדוע אנחנו חולמים על שיניים
עלינו לזכור שהחלום הוא מציאות אחרת שמקבילה לחיינו והחלומות משמשים את הנשמה כאמצעי ללמוד על החיים בעולם הגשמי.
בעת השינה הנשמה עולה לעולם הנשמות מתרגמת את מה שהיא למדה וחוותה במהלך השינה לתמונות שמתורגמות בתודעה לאנרגיה למחשבה ולעשייה וגם מכילה את החוויות הפיזיות. חיינו רצופים למידה עליות וירידות ,הצלחות ,פחדים, חששות ,כישלונות, כל אלו ועוד מתורגמים בחלומות על שיניים ולכן מספר הצירופים של חלומות על שיניים הם גדולים מאוד. השיניים בחלום מתרגמים לנו את המסעות והשינויים שאנו עוברים ואת כל מה שסובב שסביב מסע השינוי, לכן עלינו להתייחס על פרטי החלום והאווירה שבחלום כדי להבין את מהות המסר.

שיניים נופלות בחלום לפי הפסיכולוגיה

הפסיכולוגיה מתייחסת לנפילת שיניים בחלום כפחדים וחרדות של החולם, על תחושת חוסר האונים , איבוד האנרגיה האישית.
שיניים נופלות טוחנות בחלום לפי הפסיכולוגיה
"חלמתי שהשיניים הטוחנות נופלות לי קמתי בבהלה ונרגעתי שזה רק חלום"
פירוש שיניים נופלות בחלום לפי הפסיכולוגיה לפי הפסיכולוגיה נפילת השיניים הטוחנות מייצג את חוסר יכולותיו של החולם להתמודד ולעכל את חייו כפי שהם.

חלומות על שיניים לפי הקבלה

חלום על נפילת שן לפי הקבלה מסמל על תקופה בעייתית ועל צרות שהחולם צריך להתמודד עימן.

חלום על נפילת שן לפי הקבלה
"חלמתי שאני יושבת מבואסת בסלון ולא רציתי לעשות שום פעילות ואז הבנתי למה, התנדנדה לי שן ואז כשנפלה(שן קדמית תחתונה) שטפתי את זה והרגשתי יותר טוב"
פירוש חלום על נפילת שן לפי הקבלה
לפי הקבלה נפילת השן מסמלת שהחולם מפסיק להתנגד לשינוי בחייו.
חלום על נפילת שן עקומה לפי הקבלה כאשר שן עקומה נופלת בחלום המסר שהחולם מתגמש עם השינוי שעד כה לא הסתדר לחולם. לפי הקבלה נפילת השן עקומה בחלום מסמלת על שיבוש התוכניות המקוריות של החולם ומציאתו של החולם דרך חדשה לקיום התוכניות.
חלום על נפילת שן עקומה
"חלמתי שהשן הקדמית העקומה שלי נפלה סוף סוף"
פירוש חלום על נפילת שן עקומה לפי הקבלה נפילת השן העקומה מסמלת תחושת ההקלה שהחולם חווה.
אדם הרואה שנפלו לו שיניו לפי הקבלה אדם רואה נפילת שיניים לפי הקבלה זה אירוע בעייתי וקשה שעתיד להתרחש בחיי החולם כמו גזירה קשה.
הרואה שנפלו לו שיניו לפי הקבלה
"חלמתי שראיתי את שיניי הקדמיות נושרות לי בידיים ניסיתי להחזיר אותם אך ללא הצלחה"
פירוש הרואה שנפלו לו שיניו לפי הקבלה לפי הקבלה  נפילת השיניים בחלום הנו מסר שלילי ועל קשיים בדימוי העצמי, חוסר ביטחון עצמי וקבלה עצמית של החולם שמוביל אותו לחוסר מימוש ותחושת כישלון.

נפילת סוגי שיניים שונות בחלומות

שיניים חלביות נופלות בחלום
החל מגיל שש לערך השיניים החלביות נופלות ומתחלפות לשיניים קבועות .חלומות על שיני חלב שנופלות יסמלו על תחילת תהליך הבגרות והשתרשותו של הילד בחיים הבוגרים,על סיומו של פרק ותחילתו של שלב חדש ונוסף בתהליך השינוי שהחל.
שיניים קדמיות נופלות בחלום
"חלמתי שנופלות לי השיניים ואני מראה למכרה ולחבר שלי שנפלו לי השיניים הקדמיות. החברה לוקחת אותי לרופאת שיניים ואומרת לי את יודעת כמה עולה היום להתקין שיניים ובמראה אני רואה שאין לי שיניים קדמיות ויש לי דם בתוך הפה"
פרוש חלום על נפילת שיניים קדמיות החולמת מודעת לעובדה שנפילת השיניים בחלום אינה טובה עבורה ואף מבינה את הנזק שהוא נזק כלכלי. נפילת השיניים בחלום מסמלת לחולמת סיום תקופה שמחירה הכספי יקר מידי ושישנו פתרון חלופי. משמעות החלום של נפילת השיניים הקדמיות לחולמת הוא שהשינוי נכפה עליה ועליה ללמוד להתרגל למציאת דרך חלופית זולה יותר. הדבר יכול להיות קשור בשינוי שקשור ללימודים שהחולמת החליפה או כל דבר שהערך השינוי הוא כספי.

חלומות על שיניים לא תקינות שנופלות בחלום

חלומות על שן רקובה ושחורה שנופלת
שינים שחורות בחלום שנופלות בחלום מסמלות על חוסר רצון ומוטיבציה של החולם לעשות שינוי שהוא יודע שהוא צריך לעבור. כאשר השן השחורה נופלת המסר לחולם שהמוטיבציה חוזרת.
חלום על שן רקובה שחורה שנופלת
"חלמתי שהשן שלי שחורה ורקובה ומתחילה להתנדנד. הרופאה רוצה לעקור אותה ולשים שן חדשה במקומה אולם אחרי זה אני רואה שהשן נהייתה לבנה והפסיקה להתנדנד"
פרוש חלום על שן שחורה רקובה
שנופלת החלום מסמל שהחולמת לא הייתה בשלה לשינוי וגרם לה להיות פסיבית ולא לגלות עניין ומוטיבציה לשינוי. הרופאה בחלום היא סימבול לדמות שמטרתה לייעץ ולכוון את החולמת לשינוי המיועד עד למצב של עשייה מצד החולמת.

חלומות על שיניים שנופלות בצבעים ומצבים שונים

חלום על נפילת שיניים צהובות
שן צהובה בחלום מסמלת הזנחה עצמית ונפילת שיניים צהובות בחלום מרמזת לחולם על הזדמנות ליצירת שינוי בחייו.
חלום על נפילת שן צהובה
"חלמתי שהשיניים הקדמיות שלי צהובות ושאחת מהן נופלת "
פירוש חלום על נפילת שן צהובה השיניים הקדמיות בחלום מייצגות על דימוי עצמי של החולם בחברה וצבען הצהוב של השיניים בחלום מעיד על עייפות רגשית, אדישות והזנחה עצמית, שלא מאפשרת לחולם להניע את עצמו בשינוי כפי שתכנן. נפילת אחת השיניים הקדמיות הצהובות בחלום מסמל על התעוררותו של החולם מאדישותו על מנת לקדם את עצמו.
חלום על שיניים נופלות עם דם נפילת שיניים בשילוב הדם בחלום מרמזת על אירוע בראותי קשה ובעייתי של החולם או של הדמות המדוברת בחלום.
חלום על שיניים נופלות עם דם
"אני מרגישה בחלום שאחת נופלת וירקתי אותה לכיור ואז כל שיני הקדמיות נופלות בחלום בזו אחר זו עם דם. אני קוראת לחברתי לספר לה ושנינו רצות לרופא שנמצא במקום"
פירוש חלום על שיניים נופלות עם דם השיניים שנופלות עם דם בחלום מרמזות גם על שינוי קיצוני וכואב בחיי החולמת ועל המחיר הרגשי והפיזי שנדרש ממנה כדי לעבור את השינוי. ניסיונה של  החולמת לקבל עזרה מרופא מעיד על המודעות למצבה ולקבלת עזרה וטיפול.

חלום על נפילת שיניים שבורות שן שבורה בחלום מעיד על פגיעה קשה בביטחון עצמי. נפילת השן השבורה בחלום מראה על הניסיון של החולם לשקם את ביטחונו העצמי.

חלום על נפילת שיניים שבורות
"חלמתי שאני מסתכלת במראה על מספר שיניים שבורות שיש לי בפה נוגעת בהן כשלפתע הן מתנדנדות ונופלות לי"

פירוש חלום על נפילת שיניים שבורות השיניים השבורות בחלום מסמל שהחולם עבר תקופה רגשית קשה

חלום על שיניים

חלום על שיניים

וכואבת. נפילת השיניים השבורות בחלום מסמלות על פספוס קבלת העזרה בזמן.

חלום על נפילת שיניים מלאכותיות שיניים מלאכותיות נועדות למלא את מקומן של שיניים שעברו טיפול רפואי ולשמר אותן . שיניים מלאכותיות בחלום מסמלות על כיסוי והגנה שהחולם מקבל כדי להתמודד עם מציאות מסויימת. כאשר שיניים מלאכותיות נופלות בחלום המסר על חשיפתו של החולם לפגיעה ועל חוסר בהגנה ושמירה.
חלום על נפילת שיניים מלאכותיות
“חלמתי שאני עם ידיד והשן המלאכותית(הכתר) בשן הקידמית מתנתקת ונופלת לי בחלום. אני מנסה לסדר את השן ולא מצליחה וקובעת תור לרופא שיניים שלי"

פירוש חלום על נפילת שיניים מלאכותיות השן המלאכותית שנופלת לחולמת קשורה לאיבוד הקשר והתמיכה שהיא קיבלה מידיד. החולמת מנסה למצוא דרך לשמר את הקשר עם הידיד.
חלום על נפילת שיניים בריאות-ציון ודגש על שיניים בריאות בחלום מסמל על מצבו התקין הרפואי והריגשי של החולם. נפילת שיניים בריאות בחלום מזהיר את החולם מפני פגיעה כואבת וקשה מגורם חיצוני.

חלום על נפילת שיניים בריאות
חלמתי שאני בישיבת עבודה עם כל הסמנכ"לים כשאחד מהם מעיר לי שאחת מהשיניים הקדמיות שלי נפלו ושיש לי חור. כל העובדים צוחקים עלי ואני בורחת בבושה מהחדר ולא מבינה איך זה קרה לי כי כל השיניים שלי בריאות במציאות אני סמנכלית מכירות "

פירוש חלום על נפילת שיניים בריאות לחולמת יש תפקיד בכיר ונפילת השן הבריאה בחלום מסמלת על הניסיון לדחוק אותה הצידה מתפקידה ולפגוע במעמדה .השן שנפלה בחלום מסמלת שהחולמת לא מעלה על דעתה במציאות שמישהו בעבודתה רוצה ברעתה ,כך שהחלום הינו חלום אזהרה כדי שהחולמת תנסה להציל את מעמדה ותפקידה.

חלום על שן שנפלה לבן זוג
"בחלום ישנה כפילות של בן זוגי אחד שהולך למטבח והשני נמצא איתי בחדר. פתאום שומעים זעקה מהמטבח, יחד עם בן זוגי שאיתי בחדר אני ממהרת למטבח. אנו רואים את בן זוגי במטבח לחוץ שנפלה לו השן והוא פוחד ולא מבין למה. אני מחבקת אותו ומרגיעה וגם בן הזוג השני (הכפיל) מחבק אותו ומרגיע. הוא אומר לו שלא נורא ושיקבע תור לרופא לבדוק למה נופלות לו שיניים. מה שנראה שם מיוחד בעיני זה שבן זוגי קיים פעמיים זה הלחוץ וזה שמרגיע אותו"
פירוש החלום על שן שנפלה לבן זוג
בחלום בן הזוג הכפול מסמל שבן הזוג מתלבט בין החלטות וגורר לשינוי בשווי המשקל. השן נפלה לבן הזוג שהיה לבדו והמסר בחלום שהבחירה להישאר עם בת הזוג היא הבעיה האמיתית והחולמת מבינה שאם הוא יבחר לעזבה השינוי שהוא יעבור יהיה קשה וכואב לתמיד כי הוא יאבד אותה .

לסיכום שיניים נופלות בחלום
שיניים נופלות בחלום הן סימבול נפוץ מאוד בחלומות מראה על שינויים מתוכננים בחיי החולם,על יכולת ההתמודדות של החולם עם השינויים, מידת האחריות , ההנאה  והרצון של החולם על השינויים. כמו בכל חלום עדיף לחשוב חיובי בעת פירוש החלום ולראות את החצי הכוס המלאה ,כי הפירוש הולך לפי הפה של החולם.
שיהיו חלומות טובים ושתמיד תמצאו את האדם הנכון שיפרש לכם בטוב את החלומות

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

מכללת צומת רוחניות

מכללת צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
לפירוש חלומות ניתן להיכנס לפורום החלומות בניהולה של דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר