הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות ספר מוארת תקשור

תהליך היחצות הנשמה מהגוף

היחצות מהגוף

תהליך היחצות הנשמה מהגוף

בספרי מוארת דרך האור מתואר  תהליך חווית היציאה מהגוף שלו קראתי "היחצות מהגוף".
זהו תהליך שמתרחש במודע בזמן תהליך התקשור ו/או בחלום ו/או בתהליכים רוחניים נוספים כגון מדיטציות. בתהליך זה הנשמה מעין נחצית לשתיים שחלקה האחד נמצא בעולם הנשמות וחלקה השנייה נמצא בגוף הפיזי.

זוהי חוויה מרתקת, מרגשת, מדהימה ומאתגרת להיות בשני יקומים. מאחר שהתופעה גורמת לחשש מה לאנשים שאינם מוכנים לתהליך אני מנסה לעזור ולתמוך בתלמידיי וגם באנשים רוחניים שהתהליך מתקיים אצלם בטבעיות.
כדי שתבינו את התחושות בתהליך בחרתי לדוגמה חלום של גולשת מהשבוע האחרון שמתאר את החוויה ולצורך למידה חילקתי את התהליך:

  • "לפעמים במהלך החלום אני מתעוררת למצב של "שיתוק שינה" אני כבר לא מתרגשת כי זה קורה לי פעם בכמה זמן מזה מספר שנים.
  • חלמתי שאני נמצאת בים ושוחה לכיוון החוף ויש גלים ממש גבוהים אני קצת מתקשה לנשום בין לבין אבל מצליחה. חשוב לציין שאני שוחה עם הכיוון של הגלים ולא נגד!. ככל שהגלים גבוהים יותר הרגשתי זרם בכל גופי ועברתי למצב של שיתוק שינה"
  1. אלמנט המים מעיד על הזרימה של הנשמה עם הגוף הפיזי וזה מעולה כי החולמת מזהה את הכניסה למצב יציאה מהגוף.
  • אני מסתכלת על התקרה רואה כל מיני תמונות ומנסה לפתוח את הפה כדי שאתעורר ממצב השיתוק ולראות אם באמת זזתי תוך כדי השיתוק. אני מרגישה צמרמורות בעורף שלי כל כך לא נעים ואני לא מתעוררת.
  1. מעולה, הצמרמורת בעורף ,התמונות על התקרה כל אלו הם תהליך ההתנתקות של הנשמה. זה חלק מהתהליך שכולם עוברים אומנם לא במודע…זה ריחוף לשמו ..
  • הרגשתי את ידיי ורגליי עולות לכיוון התקרה, פשוט מורמות לכיוון התקרה ולא בשליטתי ותוך כדי כך אני רועדת בצורה מוזרה. נראה גם שהייתי עם עיניים פתוחות.
  1. אכן הגוף במצב זה משותק אך הנשמה מרחפת והחוויה שעוברת לתודעה היא תמונה של ריחוף כמו שרבים חווים את עצמם כציפור מרחפת…הכל טוב …
  • בשלב כלשהו התעוררתי מהשיתוק. (חשבתי שהתעוררתי אבל הייתי עדיין בחלום) אני רואה את אמי יושבת ליד המיטה שלי ובוכה, שאלתי אותה אמא ראית? והיא הנהנה כן עם הראש ושמה יד על הפה והמשיכה לבכות. אחר כך אני רואה אותה מדברת בשפת הסימנים לא איתי ושאלתי אמא את מדברת עם סבא? שהיא אמרה כן צעקתי סבא אני אוהבת אותך!! (הוא נפטר לפני 4 שנים). אמי אמרה לי שאני חייבת ללכת לרב כי יש לי דיבוק אבל שיהיה בסדר.
  1. לא צריך לדאוג, במהלך מסעה של הנשמה היא פוגשת נשמות שחלקן היא הכירה בחייה כמו לדוגמה של החולמת סבה ז"ל. מפגשים שבהם הנשמה מקבלת מסרים חשובים על החיים בעולמנו. תהליך היציאה של הנשמה מהגוף קורה לכל אחד אבל אנחנו לא תמיד מודעים. התהליך נועד לעזור לנשמה לעשות את הבחירות שלה בטרם בלידה. הבכי של האם בחלום מסמל שלחולמת יכולת להפגיש את נשמת האם עם אביה ז"ל.

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר