מתקשרת ריפוי בתקשור תקשור

תקשור באימייל

יעוץ תקשור בכתב אימייל

המענה בתקשור בכתב הינו מענה מעמיק מאוד בתקשור ודורש ממני בדיקה מחודשת לתקשור לכל שאלה ושאלה .הקשר עם הְּתֻקְשָׁר לאחר מסירת התקשור בכתב ממשיך בהתכתבויות עד אשר הוא הבין את כל המסרים שהתקבלו בתקשור

תקשור בכתב באימייל

בתחילה ברצוני לציין שתקשור האישי בכתב זהה לחלוטין לתקשור שנעשה מקרוב בפגישה פיזית/בזום.

לאור פניות רבות של לקוחות שרצו להגיע אלי לייעוץ באמצעות תקשור בנושאים שונים בחיי היום יום אבל לא יכלו להגיע מסיבות שונות כגון חוסר ניידות, מגבלה פיזית או אי יכולת להגיע בזמנים מסוימים החלטתי ליזום אפשרות לבצע תקשור מרחוק. כמו כן רבים פנו אלי לבצע תקשור מתנה ליקירם או למישהו קרוב אליהם ולתת לו את זה כמתנה.

כמו כן תקשור בכתב מאפשר קבלת תקשור מקיף וחוסך זמן יקר של נסיעה.

תקשור בכתב תקשור באימייל

תקשור באימייל הינו תקשור בכתב הנותן מענה בתקשור לכל השאלות שמטריד את השואל / המְּתֻקְשָׁר.
בתחילה אני מתשאלת את מזמין התקשור לאלו נושאים דרוש התקשור , ועל המְּתֻקְשָׁר לציין את שמו המלא ושאלות שהוא רוצה עליהם מענה.
השאלות בתקשור בכתב יכולות להיות בכל נושא וגם על אנשים אחרים אך עליו לציין את שמם המלא.
התקשור האישי נשלח במייל ,והמלל שנכתב בתקשור האישי בכתב הוא מסרי תקשור שהתקבלו שכוללים הנחיות והכוונות לאדם בתקופה הנוכחית.

מה הוא תקשור בכתב

תקשור הוא ערוץ רוחני ואנרגטי שמשמש לדיאלוג בין מתקשרים לישויות ונשמות מעולם הנשמות. לכל מתקשר יש את המנגנון שלו שעימו הוא יוצר קשר עם ישויות האור הרבות. בתקשור בכתב אני משתמשת ביכולות התקשור לענות לשאלות שנשלחו אלי לתקשור בכתב.

הסיבות שפונים אלי לתקשור באימייל או תקשור בכתב:

  • בעיות בזוגיות הקיימת
  • חוסר בזוגיות ורצון להגיע לזוגיות
  • בדיקת התאמה זוגית
  • בעיות בפרנסה
  • ייעוץ והכוונה ללימודים
  • ייעוץ בבעיות גוף נפש
  • ייעוץ והכוונה רוחנית
  • בדיקת התאמה ללימודים רוחניים
  • ייעוץ והכוונה באמצעות חלומות

יתרונות של תקשור אישי בכתב

  • התקשור אישי כתוב ופרוס לפנינו ולכן קיימת היכולת לעיין בו במהלך הזמן ולרדת לעומקם של דברים כדי להבין טוב יותר את כל המסרים שהתקשור בכתב מציין
  • תקשור בזמן קצר יחסית
  • התקשור בכתב נותן מענה בכל מקום בעולם ולכל אדם שמבקש ייעוץ והכוונה
  • לטווח הזמן הנתון שבו התבקש התקשור יש אפשרות לקבל תוספות למה שנכתב לאחר קבלת המסר. אם למְּתֻקְשָׁר יש שאלות לגבי המסרים שהתקבלו אני עונה ושולחת חזרה באימייל
  • אין צורך להגיע פיזית
  • ניתן לתת אותו כמתנה לאדם יקר

שיטת התקשור בכתב תקשור באימייל

יש להדגיש שהתקשור בכתב מתבצע בצורה שונה ממתקשר אחד למתקשר שני ונקבע בהתאם לאופן קבלת התקשור.
בעת התקשור בכתב אני חווה תחושות ורואה מראות כהולוגרמות שמתורגמים לתודעה שלי כמסרים ואלו מועברים למְּתֻקְשָׁר. המסרים שמתקבלים בתקשור בכתב מייצרים אנרגיה מרגיעה ומאפשרים רוגע,הבנה ומסוגלות להתקדם קדימה בחיים.
בתקשור בכתב אני קוראת את שאלות המְּתֻקְשָׁר ולכל שאלה אני נכנסת לעומק התקשור בכתב ,חווה את החוויות רואה ומקבלת את המסרים ומעבירה אותם כתקשור בכתב.
למְּתֻקְשָׁר יש אפשרות לאחר קריאת המסרים בתקשור בכתב להרחיב את השאלה ולהעמיקה.
יתרונות תקשור בכתב  תקשור באימייל שהוא מתבצע תוך התעמקות בשאלות שנשאלו וללא הפרעות צדדיות. התקשור בכתב נותן מענה בכל מקום בעולם ולכל אדם שמבקש ייעוץ והכוונה, ומתקבל תוך 24 שעות מהפנייה.

סיפור מקרה של תקשור בכתב

רותי יצרה עימי קשר במייל וביקשה תקשור בכתב מאחר והיא חייה באוסטרליה ולאור הבדלי השעות קשה לה לעשות תקשור רגיל . עניתי לשאלות שלה בתקשור בכתב ולאחר שהיא קראה את המסרים שקיבלה בתקשור בכתב היא ביקשה לדעת מי העביר את המידע עבורה.
נכנסתי לעומק התקשור וביקשתי לדעת את שמה של ההדרכה שלוותה אותי במהלך התקשור בכתב ועל שאלתי ענו 2 נשמות רות וחנה.
לאחר המענה שלי בתקשור בכתב לרות קיבלתי תשובה חוזרת במייל שהיא שמחה שרות הייתה אחת ההדרכות שענו לי בתקשור וסיפרה לי את הסיפור המשפחתי שלה:
רות הראשונה חיה במאה ה-16 בירושלים ונקראה על שמה של רות המואבייה, בשל מותם של אחיה בלידה. רות הראשונה אכן שרדה ומאז ועד לימינו כל בת בכורה נקראה על שמה כסגולה לשמירת התינוקת. כשקראתי את הדברים התרגשתי מאוד וכתבתי לה שבנה הנשוי עתיד להביא תינוקת לעולם שתקרא גם היא רות.

סיפור מקרה נוסף על תקשור בכתב

שמואל ביקש תקשור בכתב לדעת בעניין ירושה של משק הוריו במושב. לשם מענה בתקשור בכתב ביקשתי גם את שמות האחים וההורים ,שם המושב ,שם הרחוב שהמשק יושב עליו ושם העו"ד שמטפל בתיק.
המענה בתקשור בכתב לשמואל היה מורכב ודרש ממני כל פעם נתונים חדשים כדי שאוכל לתת לו מענה מדויק בתקשור. שאלתי את שמואל מדוע הוא לא עושה פגישת תקשור בטלפון או מגיע לפגישת תקשור פרונטלית והוא ענה שהוא חי בבית עם הוריו שהם סיעודיים והוא מטפל בהם כך שהוא לא יכול להגיע לפגישה פרונטאלית ולגבי שיחה בטלפון הוא חשש שאחיו ישמעו אותו. בסופו של דבר המידע שהתקבל בתקשור בכתב עזר לשמואל להתנהל בחכמה עם אחיו כך שהביאו את העניין לדיון בבית משפט עוד שהוריו בחיים. כל אחד מהאחים ידע בדיוק מה הוא מקבל כשההורים לא יהיו בין החיים והעניין טופל בדרך הטובה ביותר עבור שמואל. התקשור בכתב עזר מאוד לשמואל.

לסיכום תקשור בכתב

המענה בתקשור בכתב הינו מענה מעמיק מאוד בתקשור ודורש ממני בדיקה מחודשת לתקשור לכל שאלה ושאלה .הקשר עם הְּתֻקְשָׁר לאחר מסירת התקשור בכתב ממשיך בהתכתבויות עד אשר הוא הבין את כל המסרים שהתקבלו בתקשור .

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר