דמיון מודרך הילינג הרצאות וסדנאות רוחניות חשיבה חיובית טיפול הילינג אנרגטי טיפול קריסטלים טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מדיטציות מודעות עצמית ריפוי בהילינג תקשור

איזון הילה

טיפול באיזון הילה

טיפול באיזון הילה משחרר אנרגטית חסימות בצ'קרה נקודתית או במספר צ'קרות ומאפשר לאנרגיה חדשה להיקלט בהם. האנרגיה החדשה לאחר איזון הילה מובילה לשינוי תודעתי ואנרגטי לשינוי מהותי בחיים.

מהו איזון הילה ואיך הוא מתבצע

ההילה הנו אחד הדברים החשובים ביותר לגופינו. מטפלים הוליסטיים יודעים לקרוא את ההילה ולהבין האם ההילה מאוזנת ובמידה ולא לאזנה.
רבים מכם בוודאי שמעו על אנרגית ההילה שעוטפת את גופינו הפיזי אבל מהם ההיבטים של איזון ההילה. איזון הילה משמעותו איזון אנרגטי שנעשה בטיפולים הוליסטיים ואצלי בפרפרים הטיפול מושלב בהילינג, קריסטלים ו-דמיון מודרך.

הילה שילוב גופים אנרגטיים

ההילה מורכבת ממספר גופיים אנרגטיים שיוצרים אנרגיה שמורכבת מסך האנרגיות של כלל הגופים שמקיפים את הגוף הפיזי, שמשתנה לאורך חיינו בעקבות שינויים ותהליכים שאנחנו עוברים.
מטפל הוליסטי יכול להבחין בהילה אבל אם היה מד אנרגיה דיגיטלי הייתם יכולים לעקוב אחר השינוי. בצבעי ההילה יש צבעים חמים שמתקבלים מחוויות שמקדמים אותנו כשימחה ,אהבה ,ביטחון עצמי, לעומת צבעי הילה עכורים או הילה עם חורים שמעידים על חוסר אנרגטי ועלולים בגוף-נפש-רוח ,והדוגמאות לכך הם: כעס, עצב ,דאגה, עייפות ,חולי ,אנרגיות שליליות ועוד.

בסדנאות והקורסים שאני מעבירה התלמידים לומדים לראות את השינוי בהילות על מנת לדעת לאבחן בעיות בחסימות אנרגטיות אצל מטופלים וכמובן לעשות איזון הילה נכון ומתאים.

רוצים לדעת האם ההילה מאוזנת

לכל אדם יש אנרגיית הילה שעוטפת את גופו ואם נלמד להתרכז בגוף שלנו או של אחרים מספר דקות נוכל אולי להבחין סביב הגוף אור ו/או צבע שמשתנה בעקבות המעשים והרגשות שלו. כמובן קריאת הילה זה תחום שלומדים במהלך לימודים רוחניים והכי חשוב לומדים גם לעשות איזון הילה שמתאים אנרגטית לכל אחד ואחד לפי הצורך.

טיפול איזון הילה

לכל אדם קיים תדר אנרגטי ייחודי ולכן יש צורך באיזון הילה מותאם אישית.
איזון הילה אנרגטי עובד על גופי התודעה שמרכיבים את ההילה .
אירועים וחוויות שחווינו נחקקים בהילה כך שאירועים שליליים שאינם מטופלים גורמים עם הזמן למשקעים אנרגטיים וחסימות אנרגטיות שנחקקים בגוף ויבואו לידי ביטוי בדפוסי התנהגות וחשיבה ,כאב ,חולי ועוד. בעקבות עודף או חוסר במוקדי האנרגיה בגופים האנרגטיים שיוצרים את ההילה יוצרים חסימה במעבר האנרגיה בין הצ'קרות ויצירת חוסר איזון אנרגטי בהילה
הדוגמאות לחוסר איזון אנרגטי בהילה הן רבות :חוסר אהבה עצמית ,קושי ביצירת זוגיות ,קושי בקבלת אהבה, חוסר/עודף ביטחון עצמי, קשיים בפוריות ,אגו ועוד. טיפול איזון הילה נועד לנטרל חסימות שנוצרו בגוף-נפש-רוח.
הטיפול באיזון ההילה בפרפרים המרחב הרוחני משלב תקשור ,ריפוי בעזרת אנרגית ההילינג ושימוש בקריסטלים . האנרגיות המשולבות שמתקבלים בעת הטיפול מהתקשור, ההילינג והקריסטלים מייצרים אנרגיה חדשה שנלקטת בגופים המקיפים את הגוף הפיזי ומשחררת את האנרגיה החוסמת. בסיום הטיפול ההילה נטענת באנרגיה החדשה ומאפשרת לקדם את המטופל בחייו.

הרגשה לאחר טיפול איזון הילה

ריפוי בעזרת הילינג

ריפוי בעזרת הילינג

התחושה לאחר טיפול איזון הילה היא הקלה עצומה, רוגע ויכולת להניע את עצמו לשינוי.

דוגמא סיפור מקרה של איזון הילה לביטחון עצמי

שי הגיע לטיפול איזון הילה בעקבות חוסר יכולתו למצוא עבודה ,הוא חש לחוץ ומתוסכל. הקריסטלים שנבחרו לטיפול הראו על חוסר ביטחון, וקושי בהבעה עצמית.
מערך הקריסטלים שנבחר על ידי היו :טורמלין, עין הנמר, רוז קוורץ, בלו לייס אגת, קרניליאן ולפידולייט שאותם הנחתי בצורת מערך קריסטלים על מרכזי הצ'קרות.
לאחר הנחת הקריסטלים מתבצע תהליך של דמיון מודרך מתוקשר בשילוב אנרגית ההילינג שמייצרת ביחד עם אנרגית הקריסטלים אנרגיה חדשה שנקלטת בצ'קרות החסומות אנרגטית .
במהלך איזון ההילה שי תאר אור חם וזהוב ממלא את צ'קרת הלב והכתר . שי התרגש מהתחושה החמימה שמילאה את ליבו והחל לבכות .
בסיום הטיפול של איזון ההילה שי סיפר שלפני הטיפול הוא חש כבדות וכאבים בגב ובכתפיים וכעת הוא חש שחלק מהכאבים והתחושה נעלמו. התחושות של שי לאחר איזון ההילה מדגישים את ההשפעה המידית של האנרגיה שאיזנה את ההילה סביב גופו הפיזי הרגשי והרוחני.
איזון ההילה האנרגטי ששי חווה ייצר בו שינוי תודעתי שהוביל אותו בהמשך לידי ביטחון בעצמו, להערכה עצמית בתחום המקצועי, למיקודו בחיפוש משרות שמתאימות עבורו. שי הגיע לראיונות שמח ואופטימי וגם זכה לבסוף בעבודה שמאוד רצה.

לסיכום על טיפול איזון הילה

טיפול באיזון הילה משחרר אנרגטית חסימות בצ'קרה נקודתית או במספר צ'קרות ומאפשר לאנרגיה חדשה להיקלט בהם. האנרגיה החדשה לאחר איזון הילה מובילה לשינוי תודעתי ואנרגטי לשינוי מהותי בחיים.

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

 

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר