הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות חשיבה חיובית

איך לבקש סליחה ומחילה? מאמר ליום כיפור חלומות ליום כיפור

חלומות יום כיפור

חלומות ליום כיפור

ביום הכיפורים אנו מסכמים שנה ומבקשים מחילה מאנשים שסביבנו ומבורא עולם בהבנה שמה שהיה במהלך השנה האחרונה עולה שלב או מסתיים על מנת לפתוח דף חדש לשנה החדשה.

אנחנו מעורבים במגוון מערכות יחסים מורכבות עם סביבתנו זוגיות, חברות, משפחה קרובה ורחוקה וכדומה ובקשת המחילה תנקה את ההדברות במערכות היחסים השונות. הכעס/הטינה /הקשיים שאנו חווים במערכות אלו מהווים אנרגיות שליליות שאנו חייבים לנקות על מנת שנוכל להמשיך ולעלות שלב בשיעורים שנשמתנו דרושה להם בחיים.

אני ממליצה בחום גם על ניקוי אנרגטי על מנת לאפשר אנרגיות חדשות וטהורות לשנה החדשה.

המחילה, כוחה בכוונתה היוצאת מהלב ומהמילים שיוצאות מהמחשבה לפה – מילים שמייצרות אנרגיה חדשה שמנקה את ערוץ התקשורת הבעייתי במערכות יחסינו עם הסביבה.

אז איך לבקש סליחה ומחילה?

תחילה נפתח את לבינו מחשבותינו ופיותינו לחיוב נודה על השיעור הבעייתי שחווינו ונבקש הזדמנות חדשה לעיתים הניסיון הראשון לא יצליח ואנו חייבים להמשיך עד אשר נשמע את ההכרה בסליחה

יש חלומות על בקשת סליחה ומחילה שלא קשורים באופן ישיר לכיפור חלום שקיבלתי מגולשת שסבתא ז"ל ניתקה עימה קשר לאחר הגירושין של הוריה ולא זכתה להינות ממנה כילדה

"חלמתי שסבתי שנפטרה הופיע בחלומי והביאה לי חלות לשבת שהיא אפתה ומבקשת שאקבל את מתנתה ואסלח לה. הבנתי שהיא לא מדברת עימנו ושהיא איננה בין החיים. קמתי נסערת "

במענה לחלומה הסברתי לה שנשמה שחוזרת לעולם הנשמות נמדדת על מעשייה בעולם ונדרשת לתיקון ואחת הדרכים לכך היא שאנשים שחייו איתה ימחלו לה מסיבות שונות.
כעת הנשמה של סבתא סובלת ומתמודדת בעולם הנשמות עם הנתק שהיה לה עם משפחתה ומבקשת מחילה. סליחת החולמת חזקה במקרה זה בגלל העובדה שסבתא איננה בין החיים עוד ובכוח הסליחה נשמתה של הסבתא תעלה מדרגה רוחנית בעולם הנשמות . תחילה ביקשתי מהחולמת שתמחל לנשמת סבתא וכן לתת תרומה לעילוי נשמת הסבתא ולבקש מרב שיעשה עבורה קדיש. החלות בחלום מסמלות את המתנה שהחולמת תקבל מלמעלה כתוצאה ממחילתה.

כמו כן בימים של עשרת ימי תשובה החלומות שאנו חולמים משמעותיים כי ביום כיפור מסתיימים שיעורים ומתחילות התחלות חדשות הבאות מאהבת הבורא אל האדם ומזכות אותנו בכל המתנות האפשרויות כזיווג, פרנסה טובה, בריאות ,שפע  ובחירת מטרות חדשות לחיינו. להלן חלום של רווקה שחלמה במהלך יום הכיפורים עם מתנה אדירה

"ביום כיפור חלמתי שאני מבקרת את חברתי בביתה החדש שנראה כהיכל ומחוץ לבית חיכו קבוצת אנשים שביקשו להיכנס לבית . בראש הטור עמדו שני הוריה שאינם כבר בחיים נינוחים. מחוץ לבית היו כמה אוהלים, אחד מהם שלי ובתוכו היו מפוזרות 7 חלות, וכשכל פעם נכנסתי לאוהל אכלתי מאותה חלה …"

עוצמת החלום הוא ברכה שהחולמת מקבלת – החולמת מגיעה מבשר על שינוי משמעותי בחייה.

ברכה והצלחה לכל עם ישראל ושתזכו לשנה מלאה באור ושפע
מאמרים נוספים על יום כיפור באתר פרפרים
מאמר חלומות על חגי תשרי כולל ליום כיפור
מאמר חלומות על מסרים כתובים שקשור גם ליום כיפור
חלומות על יום כיפור

באהבה גדולה דפנה ביסמוט

לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני
לחצו למעבר לאתר פרפרים המרחב הרוחני של דפנה ביסמוט

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר