מתקשרת קורס להוראת התקשור קורס תקשור קורס תקשור מומלץ ריפוי בתקשור שיטות תקשור תקשור תקשור טלפוני תקשור כל מה שרצית לדעת תקשור רוחני

בחירת נכונה של מורה מדריך לתקשור

תקשור קורס

לפני שבוחרים מורה לתקשור כדאי ומומלץ להיפגש באופן אישי לפגישת תקשור שבסיומה תדעו ותכירו ותתחברו למורה לתקשור שאיתו תרצו ללמוד והאם הוא מתאים לשמש כמורה רוחני. מורה לתקשור צריך גם הוא לזהות את היכולות הרוחניות של התלמיד ולהציע לו את הדרך הנכונה ללמוד תקשור.
אפשרות נוספת לבחור מורה נכון לתקשור היא להיפגש לשיעור תקשור ניסיון כדי ללמוד על יכולותיו הלימודיות והרוחניות של המורה לתקשור וכמו כן לחוש את האנרגיה הלימודית.

איך בוחרים מורה לתקשור?


האם גם אתם רוצים ללמוד תקשור ומתלבטים כיצד לבחור מורה מתאים לתקשור.
מורה לתקשור שממנו תוכלו לקבל כלים מתאימים לתקשור.
מורה ללימוד תקשור שישמש אתכם כמדריך רוחני לאורך זמן.
מורה לתקשור שאיתו תוכלו להתייעץ לאורך כל הדרך שידריך אתכם ויתמוך בכם בהתפתחות הרוחנית שלכם.
במאמר זה אתן לכם טיפים ומידע שיעזור לכם לבחור בצורה נכונה מורה מדריך לתקשור.
חשוב לציין שכל אחד יכול להתחבר למורה לתקשור כזה או אחר גם ברמה הרוחנית וגם ברמה הגשמית.

איך בוחרים מורה לייעוץ וטיפול בתקשור

מורה מתאים לתקשור יתחבר לתלמידיו ויהווה עבורם מודל לחיקוי. לפני שבוחרים מורה לתקשור כדאי ומומלץ להיפגש באופן אישי לפגישת תקשור שבסיומה תדעו ותכירו ותתחברו למורה לתקשור שאיתו תרצו ללמוד והאם הוא מתאים לשמש כמורה רוחני. מורה לתקשור צריך גם הוא לזהות את היכולות הרוחניות של התלמיד ולהציע לו את הדרך הנכונה ללמוד תקשור.
אפשרות נוספת לבחור מורה נכון לתקשור היא להיפגש לשיעור תקשור ניסיון כדי ללמוד על יכולותיו הלימודיות והרוחניות של המורה לתקשור וכמו כן לחוש את האנרגיה הלימודית.
לא פחות חשוב כמו כל דבר בחיים למרות שבהיבט הרוחני זה קצת יותר מורכב לקבל המלצות על המורה לתקשור שאיתו החלטתם ללמוד תקשור.
לעקוב אחר ערוץ היוטיוב של המורה לתקשור, לראות מסרים ופוסטים שלו בפייסבוק באינסטגרם.
להיכנס לאתר של המורה לתקשור שתרצו ולראות את החומר באתר והאם המורה לתקשור מנהל פורומים של תקשור באינטרנט.

חיפוש מורה לתקשור

חיפוש מהיר בגוגל יאפשר לכם למצוא עשרות מורים לתקשור שמלמדים קורסים ליסודות התקשור. מלבד הבשלות הרוחנית ללמידת תקשור התלמיד עצמו צריך להיות מסוגל רגשית לתהליך ולשם כך תמיד מומלץ להתחיל בהדרגתיות בסדנת מודעות קצרה שמעלה את התדר הרוחני ומאפשרת כניסה לעולם התקשור.
חשוב לי להדגיש מניסיון כמדריכה ומורה לתקשור שבסיום קורס תקשור לכל תלמיד תהייה שיטת תקשור שונה והלמידה מתאפיינת בחיבור לנשמה של התלמיד.

מדיום מתקשרת מתקשרת  

האם קיים הבדל בין מדיום למתקשר. המדיום והמתקשר הם אנשים בעלי יכולות על חושיות שמקבלים מסרים מתוך רצון לעזור ולתרום חיובית לַמְּתֻקְשָׁר ולכוונו בחיים. שניהם לא מעורבים אישית בהעברת המסרים ומשתמשים ביכולותיהם לטובת הכלל למעשים טובים ויש להם אחריות ואמונה במסרים שהם מוסרים.
המדיום בוחר ומזמין את הנשמה שעמה הוא רוצה לתקשר ובעת התקשור הוא מנותק מההוויה שלו ומאפשר לנשמה להעביר דרכו את המסרים. המדיום חוזה תרחישים עתידיים בחיי האדם על ידי תקשור עם נשמות.
המתקשר לעומת המדיום לא קורא לנשמה ויכול לבחור את הדרך שבה הוא מקבל את המסרים ,וקבלת הדרך לתקשור הוא אחד השיעורים שנלמדים בקורס התקשור כבר שנים רבות.
המלצתי לבחור מורה לתקשור שהוא מתורגל ומנוסה בתקשור ובהוראת התקשור מספר שנים.

איך לבחור מורה טוב לתקשור

אז לאחר שחקרנו קראנו וקיבלנו המלצות עדיין ישנה עוד דרך לפני שמחליטים עם איזה מורה ללמוד תקשור.לימודים הוליסטיים טיפולים הוליסטיים
אדם שהחליט ללמוד תקשור כנראה עבר מספר תהליכים רוחניים אישיים והבחירה באיזה מורה תקשור או המכללה לתקשור לבחור צריכה לפעול גם מאינטואיציה ולא מהיגיון ושכל כיוון שתקשור היא עבודה רוחנית של קשר עם נשמות. שאני מלמדת תקשור אני סומכת על הבחירה של התלמיד ומאפשרת לו לצמוח רוחנית באופן מדורג עד לקבלת היכולת לתקשר.

איך מרגישים התאמה למורה לתקשור

מי שרוצה ללמוד תקשור מרגיש את התאמה למורה לתקשור בתחושת האמון למורה ולדרכו הרוחנית, חש שלוו ולא לחוץ מהלמידה עימו ,חווה חוויות רוחניות במהלך השיעורים בקורס התקשור, חש מועצם רוחנית, חש קרוב רגשית למורה לתקשור.

כיצד להיות מתקשר מתקשרת טובים

חשוב שכל מתקשר ישאף להיות מתקשר טוב ויבחר נכון את המורה לתקשור שידריך אותו בדרך הנכונה על מנת שבהמשך יהפוך למתקשר אמין וטוב.

  • מתקשר טוב פועל מתוך רצון וכוונה לעזור ובעלת כוונות חיוביות
  • למתקשרת טובה יש יכולת לזהות את מצבים רגשיים ופיזיים לפני טיפול
  • מתקשר טוב בודק יכולת להכיל את המסרים שיתקבלו והנו אדם אחראי ובעל אמונה במסרים שבודק האם המסרים ברורים למְּתֻקְשָׁר.
  • מתקשר טוב פועל במהלך ייעוץ התקשור מתוך זיהוי ההדרכות המלוות /הנשמות שמהן הוא מקבל את המסרים
  • מתקשר טוב רצוי שלא יהיה מעורב ריגשית במצבו של המְּתֻקְשָׁר,
  • מתקשר טוב יהיה קשוב וסבלן למְּתֻקְשָׁר.
  • מתקשר טוב חייב לדאוג לעצמו להגנות להרחיק אנרגיות שליליות בזמן התקשור.

איך להפוך למתקשרים מומלצים

חשוב שכל מתקשר ישאף להיות מתקשר מומלץ על מנת להגיע לקהל רחב יותר ולתרום תרומה גדולה יותר ולכן חשוב לבחור נכון מורה לתקשור שידריך אותו בדרך הנכונה על מנת שיצור לעצמו קהילה תומכת.

  • כדי להיות מתקשר מומלץ יש ללמוד אצל מורה לתקשור לאחר שבדקתם המלצות.
  • כדי להיות מתקשר מומלץ יש להיחשף להדרכות המלוות שבאים בקשר ישיר עם המתקשר.
  • כדי להיות מתקשר מומלץ יש להיות מודעים לסוגי הנשמות שעימם ניתן לתקשר.
  • כדי להיות מתקשר מומלץ להיפתח לתחומים רוחניים חדשים
  • כדי להיות מתקשר על המתקשר לזהות ישויות ואנרגיות שליליות במהלך התקשור ולדעת איך להתנתק מהם.
  • כדי להיות מתקשר מומלץ על המתקשר לשמור על אמינותו ודרכו הרוחנית.

 תרומת יכולת תקשור שנלמדת בקורס תקשור

  • התקשור יפתח אותך למיידעים רוחניים ועולמות לא מוכרים.קורס תקשור | מתקשרת
  • התקשור יאפשר לך לעזור לאנשים בכלים שתקבל בקורס תקשור.
  • התקשור יחבר אותך למדריך הרוחני שלך ולהדרכות נוספות שדרכם תוכל לעזור ולחולל שינוי חיובי בחייו של המְּתֻקְשָׁר.
  • התקשור יחבר אותך למקור נשמתך ולייעוד.
  • התקשור יעזור לך לאהוב ולקבל את עצמך.
  • התקשור יחבר אותך להגנות שילוו אותך במהלך פגישות התקשור.
  • התקשור ייתן לך פרספקטיבה על החיים והבנת כוחו של היעוד הנשמתי ,כוחה של עזרה והכוונה מדויקת שתוביל למימוש ושינוי בחיי המְּתֻקְשָׁר

איך בודקים את ההתאמה שלך למורה לתקשור

  • התאמה של תלמיד למורה לתקשור נחווה כבר מהמפגש הראשון. פגישה שיכולה להיות פגישת תקשור או בשיעור ראשון. לעיתים ניתן ללמוד שיעור ראשון בקורס תקשור בחינם או בעלות סמלית והתלמיד יכול להיות שלם בבחירה שלו במכללה ללימוד תקשור ואכן זה מה שאני מיישמת במכללת צומת רוחניות כמדריכה רוחנית לתקשור.
  • התלמיד חווה חוויות רוחניות בשיעורים במהלך המדיטציה ומקבל מסרים ועולה רוחנית באמצעות המורה הרוחני לתקשור. המדיטציה מהווה אמצעי לתלמיד להתחבר לעולם הנשמות ולנשמתו הגבוהה.
  • התלמיד מצליח להתחבר להגנות ולהדרכות המלוות אותו ולישויות אור שלמד מהמורה לתקשור.

איך להפוך למדריך ומורה לתקשור

תלמיד שסיים קורס תקשור או שעוסק בתקשור ובייעוציים לאנשים שזקוקים לו יכול גם ללמוד להיות מדריך ומורה לתקשור. באמצעות התפתחות רוחנית מתמדת והרחבת כלי הטיפול הרוחניים לעיתים חש המתקשר שהוא בשל ללמד תקשור ולהיות מורה מתאים ללמד תקשור. זה מגיע בדרך כלל מתוך תחושה פנימית עמוקה. לדוגמא לימוד למתקשרים במכללת צומת לרוחניות מתקיים באופן פרטני בלווי אישי ומודרך. בתחילה התלמיד עובר אבחון במסלול "מגדלור למתקשר " וזאת בהתאם לכישוריו. לאחר שהתלמיד נמצא מתאים ללימודי הדרכה רוחנית הוא לומד לבנות מערכי שיעור לקורס תקשור ומדיטציות ומתנסה בלימוד שיעורי תקשור במכללת צומת לרוחניות.

שיטות שונות ללימוד תקשור

כמורה רוחנית ומנהלת מכללת צומת לרוחניות כל מורה לתקשור בונה מערכי לימוד שונים ללמידת תקשור. למידת התקשור ניתנת לביצוע בכלים שונים ומגוונים כגון תקשור עם מלאכים/ תקשור עם הבורא /תקשור עם קלפי מסרים ועוד. בשיטת לימוד התקשור שלי אני חושפת את התלמיד בקורס התקשור לכלי התקשור מהמדריך הרוחני ונשמתו הגבוהה (בקורס תקשור ניתן למצוא אצל התלמידים שיטות וכלים שונים לתקשור).
במקרים של פניות מתלמידים שלמדו תקשור במכללות רוחניות אחרות אני מפגישה אותם עם תכנית "מגדלור למתקשר" בוחנת את יכולותיהם הרוחניות ,משלימה את החסר בלימוד פרטני, ומאפשרת להם להיות מסוגלים לעסוק בתקשור.

קורס תקשור אינטרנטי אונליין

כיום לימוד תקשור מרחוק באונליין למתקשר מוסמך אפשרי במרבית האמצעים הטכנולוגים כולל לימוד אינטרנטי בזום/סקייפ. היום לאחר שחווינו שינויים שחלו בתקופת הקורונה למדנו שאפשר ללמוד דברים רבים כולל לימוד תקשור מרחוק ולהיות מתקשר מוסמך של מכללת "צומת רוחניות" ולעשות סטאג' מעשי למתקשר על מנת לקבל תעודה הסמכה למתקשר מהמכללה הרוחנית וכל זאת באמצעות שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים שמאפשרים, אם נדרש, לשלב שיחת טלפון במקביל ועוד כלים רבים.
למתעניינים בלימוד תקשור מרחוק אונליין חשוב לדעת:

  • לימוד תקשור מרחוק אונליין מאפשר מענה מידי מכל מקום.
  • לימוד תקשור אונליין מותאם לזמן הפנוי של התלמיד לתקשור על מנת להקדיש לו את מירב האנרגיה ותשומת הלב.
  • לימוד תקשור מרחוק באונליין, עם הזמן, יהפוך לעובדה מוגמרת לאור התרחבות האמצעים הטכנולוגיים שיאפשרו, יעזרו וינגשו לרבים את תחום הרוחניות יחד עם התרחבות האנרגיה הרוחנית.
  • כל אחד זקוק לעיתים להתפתחות רוחנית שתעזור לו בחיים ולימוד תקשור מרחוק באונליין מכוון ומדייק לכיוון הנכון.

קורס תקשור – לימוד תקשור, מקצועי בקבוצה או פרטני

קורס תקשור במכללת צומת רוחניות משנה את גבולות התודעה בקורס תקשור מאתגר וייחודי.
התלמיד ייחשף בקורס למרחב עצום של ידע ורוחניות לפיתוח יכולות התקשור הרוחני, שינוי בחיים, מודעות עצמית, התבוננות פנימית וחשיבה חיובית.
מכללת צומת רוחניות הכשירה במהלך השנים מתקשרים מומלצים רבים שמתקשרים בשיטות שפיתחו במהלך הלימודים והסדנאות של המכללה.
יעדי הקורס

  • קבלת כלים לתקשור
  • התחברות למדריך האישי ולהדרכות הגבוהות
  • היכרות עם עולם הנשמות
  • לימוד הגנות למְתַקשר
  • התחברות לאנרגיות אור בתהליך תקשור
  • טיפוח ביטחון עצמי במסרים המתקבלים
  • פרידה מדפוסי התנהגות כמו כוחניות, קנאה וכעס ופתיחות לאנרגיית אהבה וחמלה.

קורס התקשור המיוחד נלמד מאז שנת 2004 כמסע רוחני 15 שיעורים שבהם התלמיד נחשף ליכולות התקשור ומיישם אותם בפועל.
לפני הכל כתלמיד בקורס רוחני עליך לחוש שייך למכללה ולמורה לתקשור ואכן מכללת צומת לרוחניות מעבר ללמידה רוחנית היא בית לכל התלמידים ששומרים על קשר אישי איתי במהלך השנים.

לימוד תקשור עם לימוד עצמי של תקשור

לימוד תקשור במכללת צומת לרוחניות נלמד גם בפרטני 1:1 וזאת מבחירתו ושיקוליו של התלמיד .
יש יתרונות בלימוד פרטני בשל היותו של התלמיד מודרך ומעוצם אישית תוך כדי התחשבות ביכולותיו האישיות ,וקביעת הלמידה בהתאם לזמן המתאים לו.
תכנית הלימוד קבוצה ל15 מפגשים של שעה הכוללים לימוד פרונטלי וקבלת הכלים לתקשור במדיטציה .
בשני השיעורים האחרונים לקורס התלמיד מתרגל תקשור עם מתוקשרים שמוזמנים לפגישת תקשור חינמית ומסיים את קורס התקשור עם יכולת לתקשר לאחרים ולעצמו.

האם תלמיד שלא למד רוחניות לפני קורס תקשור יכול ללמוד תקשור

כל תלמיד שרוצה ללמוד תקשור לומד שני שיעורים ,מבוא לרוחניות, בכדי לבדוק את יכולותיו הרוחניות ואת בשלותו הרוחנית והרגשית ללמידת תקשור,כדי לאפשר לו להיות מודע לעצמו להכיר את הילד הפנימי שלו ואת עולמו כהכנה ללמידת תקשור.

איפה לומדים תקשור

למידת תקשור מתאפשרת אצל מורים לתקשור בכל רחבי הארץ בהתאם למקום המגורים או בלמידה אינטרנטית, ובעולם באמצעות למידה אינטרנטית. מכללת צומת לרוחניות קיימת משנת 2004 והכשירה מתקשרים רבים שעוסקים כיום בתקשור ובריפוי רוחני. הלימודים במכללת צומת לרוחניות ניתנים ללימוד בקבוצתי או בפרטני 1:1 בפרונטלי בגן יבנה או בזום. בסיום הלימוד התלמיד מקבל תעודה המכשירה אותו לעסוק בתקשור לאחרים ולעצמו.

לסיכום בחירה נכונה של מורה לתקשור

מורה לתקשור מומלץ מסוגל ללוות ולכוון אנשים לאורך דרכם הרוחנית, אמין סבלני, רגוע וקשוב לתרגם למְתֻקְשָׁר את המסרים שמתקבלים בתקשור מההדרכות המלוות/נפטרים/ישויות אור אותו ואת המְתֻקְשָׁר, סבלני למצבו של המְתֻקְשָׁר.

רוצים לתאם פגישה עם מורה לתקשור מנוסה ?
רוצים לקבל ייעוץ ללימודי תקשור ?
מוזמנים לפנות אלי בטופס צור קשר ואשמח לסייע לייעץ ולעזור

מוזמנים לקרוא שאלות נוספות על מה זה תקשור
מוזמנים לקרוא שאלות נוספות על קורס תקשור

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

 

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט ללימוד קורס תקשור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר