טיפול בשחזור גלגולים טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מודעות עצמית קורס שחזור גלגולים שחזור גלגולים מאמר מקיף

גלגול או לא גלגול

בטיפול עם עינב התגלו זיכרונות על חייו של רעמסס ועל יכולותיו הרוחניות שלא באו לידי ביטוי באותה תקופת חיים .המסר שעינב קיבלה הוא להשתמש בידע הרוחני שקיים בה ,ידע של גלגולים רבים.ואכן עינב החלה ללמוד איתי קורס תקשור והיום היא מתקשרת בחסד.

תמר הגיעה אלי עם סיפור מעניין על הגלגולים שלה.
לתמר יש ילדה בת 20 שמגיל צעיר מספרת לה סיפורים על חייה במצרים .
לתמר אין קשר למצרים ועד לאותו סיפור שעינב ביתה סיפרה לה היא לא נתנה לסיפורים משקל כלשהו.
באחד הלילות האחרונים מספרת תמר, עינב התעוררה מהשינה וקראה לי לבוא אליה .עינב היתה עייפה מאוד אך ביקשה לספר לי על חלום שחלמה שממש ריגש אותה,והחלה שוב לספר על מצרים העתיקה והפעם זה השאיר אותי המומה.
"אמא התעוררתי מחלום שבו הבנתי שהייתי בנו של רעמסס מלך מצרים העתיקה וקראו לי סט" .שאלתי אותה אמרה תמר, אם היא יודעת מי זה רעמסס היא ענתה כן הוא היה מלכה של מצרים "בנו של רע."
לאחר שהיא נרדמה שוב לא חזרתי לישון והתחלתי לקרוא באינטרנט על רעמסס הראשון והייתי בשוק .

מה זה אומר על עינב ?ומה הקשר לעכשיו?

לנשמה שלנו יש חיים נצחיים והיא שולחת רסיסי נשמות לחיים העכשווים במחזורים של לידה וחזרה שוב לעולם הנשמות בעת מות הגוף הפיזי.המעגליות תסתיים רק לאחר שהנשמה זכתה לסיים את אשר נדרש ממנה.

מטרת הנשמה בעולמנו היא לסיים את השיעורים שנדרשו ממנה כאשר היא יכולה לסיים זאת במספר גלגולים לא ידוע. כאשר הנשמה מגיעה לחיים באחד מהעולמות /יקומים היא באה עטופה באנרגיות שמצביעות על התיקונים שהיא חוותה במהלך גלגוליה

הדרך שלנו לדעת מה השיעורים שהנשמה בחרה לחיים הללו ומה התיקונים שלה הוא באמצעות טיפול בשחזור גלגולים.
בעת הטיפול אני עובדת עם המטופל על היכולת לחוות את השיעורים של נשמתו,להבין מה נדרש ממנו בחיים הללו ,מה הקרמה שלו ואיך לשחרר אנרגיות מגלגולים קודמים שחוסמים אותו בחיים הללו.
פגשתי לאורך שנות עבודתי מקרים כמו עינב והצלחתי בעזרת הטיפול בשחזור גלגולים להבין ביחד איתם מהן הסיבות להתעוררות הזיכרונות המוקדמים, ואלו אנרגיות צריך לשחרר כדי לקדם את המטופל לגילוי היעוד הנשמתי שלו.

בטיפול עם עינב התגלו זיכרונות על חייו של רעמסס ועל יכולותיו הרוחניות שלא באו לידי ביטוי באותה תקופת חיים .המסר שעינב קיבלה הוא להשתמש בידע הרוחני שקיים בה ,ידע של גלגולים רבים.ואכן עינב החלה ללמוד איתי קורס תקשור והיום היא מתקשרת בחסד.

לסיכום- המגע עם הגלגולים הקודמים שונה מאדם לאדם ,והרצון להבינם נוסע מהצורך של הנשמה לשחרר חסימה שמקורה בגלגול חיים אחר .השחרור מאפשר הסתכלות אחרת על החיים,מודעות חדשה ויכולות הנעה עצמית שלא היו לפני כן .

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר לטיפול בשחזור גלגולים

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר