דמיון מודרך הרצאות וסדנאות רוחניות מודעות עצמית

דמיון מודרך כלי רוחני שרצוי להכיר

דמיון מודרך

כולנו יכולים לשלוט במחשבותינו באמצעות הכוונה חיובית של המחשבות באמצעות תהליכים של דמיון מודרך.

דמיון מודרך – כלי רוחני שלא כולם מכירים

דמיון מודרך הנו תהליך רוחני עוצמתי שמתקיים בו הדמיה מחשבתית רב ממדית כאשר הנשמה חושבת ומקרינה תמונות לתת המודע.
דמיון מודרך תהליך מדהים שבאמצעותו מצליחים לסייע במגוון רחב של בעיות גוף-נפש כגון פחדים ולחצים, הריון ובעיות נוספות ומגוונות שאין להן הסבר ואף להקל רבות בבעיות פיזיות.

טיפול בדמיון מודרך מפעיל מנגנוני דמיון עוצמתיים אישיים לכל אחד על מנת לבצע טיפול רוחני מושכל בבעיות שונות כשלמעשה כוח הדמיון והרצון מנצח את הגוף הפיזי.

בתהליכי הריפוי הרוחני בדמיון מודרך שפיתחתי אני מפעילה את הדמיון ככלי רוחני עוצמתי שבאמצעותו אני משקפת לתודעת המטופל את החוויות שאני חשה בתקשור וזה מוביל לשינוי אנרגטי בגוף לאנרגיה חדשה וחיובית.
לדוגמא טיפלתי באמצעות דמיון מודרך במקרה של סיוטים שהופיעו לאחר מבצע עופרת יצוקה. בתהליך הטיפול בדמיון מודרך לימדתי אותה כיצד להיכנס למדיטציה עמוקה ולהפעיל את הדמיון . האלמנט שפעל בתהליך היה שימוש במחק דמיוני על מנת למחוק את התמונות המפחידות ולחוש כיצד שאריות המחק עפים ברוח. לאחר מספר תרגולים בדמיון מודרך הרוגע חזר לחייה.

נקודה חשובה – כולנו יכולים לשלוט במחשבותינו באמצעות הכוונה חיובית של המחשבות באמצעות תהליכים של דמיון מודרך.

טיפול בדמיון מודרך מתבצע בקליניקה וגם מרחוק.
הטיפול בדמיון מודרך משלב מוזיקה מרגיעה ונשימות קצובות. במהלך הטיפול בדמיון מודרך אני מתחברת לתת המודע ולנשמתו של המטופל ומנחה אותו באמצעות דימויים שמתקבלים בתקשור.
דימויים אלו מייצרים אנרגיה שמשתלבת עם אנרגית הקריסטלים ואנרגיית ההילינג שאני נעזרת בהן במהלך טיפול דמיון מודרך על מנת להעצים את התחושות והתהליך. הדימויים מתורגמים לתודעתו של המטופל לאנרגיה חדשה שנקלטת בגוף-נפש ומשחררת חסימות ומניעה אותו לשינוי, ומתורגם לתודעה כמקום חמים ומוגן. ניתן לטפל בדמיון מודרך בבעיות ותופעות שונות כגון פחדים ,הרטבה לילית, בעיות אכילה ,הפסקת עישון, בעיות בזוגיות והקלה בבעיות גופניות כגון כאבי ראש וכאבים בגוף ועוד.

תהליך הטיפול בדמיון מודרך
אני מניחה קריסטלים שבחרתי בתקשור עבור המטופל , במהלך הטיפול בדמיון מודרך מתנגנת מוזיקה מרגיעה. אבני הקריסטלים המונחים על גוף המטופל לפי סדר הצ'קרות מפעילים מנגנוני אנרגיה בגוף פיזי ונפש של המטופל ומשתלבים עם התקשר וההילינג.

במהלך הטיפול אני מדריכה את המטופל להיכנס לנשימות קצובות ולרוגע, כשהמטופל בהדרכתי מדמיין עצמו עטוף בכדור אור לבן שמשמש אותו לאורך הטיפול בדמיון מודרך. במהלך הטיפול מתקבלים בתקשור דימויים שקשורים לחייו של המטופל, המייצרים אנרגיה שנקלטת בתודעתו של המטופל ומשחררת חסימות.

רוצים ליצור קשר אישי עמי

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    להשארת פרטים בוואצפ

    טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

    לסיום

    רוצים להקשיב לתהליך בדמיון מודרך ?
    כנסו ללינק המצ"ב מתוך ספרי מוארת בדרך האור

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    2 תגובות

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    ליצירת קשר לטיפול בדמיון מודרך

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר