הילד הפנימי הרצאות וסדנאות רוחניות

הרצאה רוח חודשית שחזור לתקופת הילדות

רוח חודשית

בהרצאה נבין כיצד שיטות למודעות עצמית עוזרות להתמודד עם טראומות הילדות שהנן תוצר של חוויות ילדות שנחרטו בתת המודע ומנהלות ומפעילות את התנהלותנו בחיים הבוגרים.

מדוע חוויות הילדות משמעותיות לחיינו הבוגרים?


למה תמיד אנחנו מתרפקים על העבר?


כי אדם ללא עבר הוא אדם ללא עתיד.

חוויות הילדות משפיעות ומהוות חסם למימוש עצמי ודרכים להגשמה.
ההרצאה תחשוף קשר ישיר בין חוויות ילדות לבין מי שאנו כיום.
בהרצאה נבין כיצד שיטות למודעות עצמית עוזרות להתמודד עם טראומות הילדות שהנן תוצר של חוויות ילדות שנחרטו בתת המודע ומנהלות ומפעילות את התנהלותנו בחיים הבוגרים.

ילדותנו הוא הבסיס להתפתחותנו בחיים וככל שנעמיק את הקשר בין המודע לתת המודע נגלה סודות על עצמינו, סודות שיוכלו לעזור לנו להגיע למימוש היעדים בחיינו. אנו מוצאים את עצמנו מדברים על אירועים משמעותיים בחיינו שוב ושוב מכיוון שאלו היו עבורנו צמתים חשובים בחיינו.
ילד שהוריו התגרשו יחלק את חייו לפני הגירושים ויצבע אותם בצבע וורד לעומת הצבע שלאחר הגירושים ששם הוא חווה התמודדויות לא פשוטות . החוויות בילדותו נחרטו בתת המודע שלו ויצרו יסודות חדשים, מחשבות חדשות ,והתנהגויות חדשות. לא פעם הילד חש אחריות לגירושים ולכן כבוגר יתנהל באחריות רבה ויקפיד על תוצאה מקסימלית או יגיב לסיטואציות כאדם שצריך לרצות את סביבתו כדי שלא יחוש שהוא אשם או מאכזב.

בהרצאה אתקשר למשתתפים ואעלה במדיטציה מצבים מילדותם שמהוות מכשול ומשקל בחייהם הבוגרים כחלק ממערך שלם של טיפול בשחזור גלגולים.
חשיפת חוויות הילדות ניתנות לשינוי באמצעות מודעות עצמית והקשבה לתת המודע.

סיפורה של דינה שהגיעה במטרה לשפר את הקשר עם ביתה הבוגרת, חשף את הבסיס לקשיים ביחסים שלהם  שמקורו בחוויית הנטישה שדינה חוותה בעקבות מות אימה שהייתה רק בגיל 10.
התברר שדינה חששה ממקרה זהה שהיא לא תשרוד ולכן גידלה את ביתה בצל החרדות שלה מהמוות שגרמו להתנהגות אובססיבית לביתה ולתלות שגרמה לביתה להתרחק ממנה.
לאחר מספר מפגשי ריפוי אנרגטי דינה למדה לסלוח לעצמה ולהיפרד מחוויית הנטישה שליוו אותה ממות אימה והשפיעו לטובה על יחסיה עם ביתה.

אשמח שתצטרפו אלי להרצאה לשמוע כיצד חוויות ילדות נרקמות יחד עם גלגולים קודמים והופכות להתנהגות שלנו כבוגרים והאם ניתן להשפיע על ההתנהלות שלנו כבוגרים.

בהרצאה על שחזור חוויות הילדות תקבלו מידע חשוב לכל גיל שישתלם לך ליישם בחיי היום יום

ההרצאה תתקיים בתאריך 2/3/2020 בשעה 20:00

להרשמה והשארת פרטים
https://did.li/dafnac

דפנה ביסמוט

מכללת צומת רוחניות פרפרים המרחב הרוחני

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר