הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות כללי

סימבולים בחלומות זוגיות קרמתית

זוגיות קרמית

חלום על גלגול קודם מתאר מציאות שהחולם לא מכיר מחייו מהאנשים בחלום וכלה בהתנהלויות בחלום

זוגיות קרמתית

זוגיות קרמתית הוא קשר זוגי בין שתי נשמות שהכירו זה את זה באחד ממערכות החיים הקודמים. הן נבחרו לממש את ייעודן בגלגול חיים נוסף לשם תיקון משותף שיסגור את מעגל הקרמה בניהם. הקרמה היא אותה אנרגיה שנוצרה מתוך קושי מאחד הגלגולים וכל עוד היא לא תוקנה היא תהדהד שוב ושוב . בני הזוג נתקלים במציאות חייהם בקשיים שהם מסוגלים להתמודד עימם מאחר שזוהי הבחירה הנשמתית שלהם.

הסימבול לזוגיות הקרמתית בחלום מתחיל בחיפוש החולמת אחר שינוי בזוגיות .השינוי משתקף בסימבול השימלה והתכשיטים (עגיל וטבעת ענקית ).

השימלה היא בגד שעוטה את הגוף ליופי ולביטחון עצמי והתכשיטים מסמלים את המחויבות לזוגיות .נקודת השיא של החולם שמוביל לזוגיות הקרמתית הוא בגבר הזר שמתנהג עימה כאילו הוא מכיר אותה .

החלום:

היי דפנה, היה לי חלום מוזר,…..ואמרתי לחברה/בת דודה תראי את השמלה על הבובה זו שמלה יפה וכזאת אני רוצה אבל בגוונים אחרים כי השמלה על הבובה הייתה בגוונים כהים עד שחור ורציתי שמלה בגוונים בהירים אבל באותו סגנון וגזרה של השמלה, והחנות הייתה ענקית עם המון שמלות חולצות ואפילו תכשיטים, וחיפשתי שמלה בדיוק כמו שהיה בסגנון על הבובה בכניסה לחנות, איכשהו מצאתי את עצמי בדלפק מודדת תכשיטים ורואה חישוקי עגילים בכל הגדלים מהגדול לקטן וכולם בצבע סגול בהיר, עד שראיתי חישוק עגיל בצורה מוזרה ואפילו מדדתי אותה זה נראה חישוק עגיל+טבעת ענקית הטבעת נראתה כמו קופסא עגולה וזה כאילו העגיל עצמו, אמרתי דבר כזה לא ראיתי בחיים טבעת בצורת קופסא עגולה וזה עגיל בעצם, תוך שמודדת את העגיל טבעת בתוך אוזני, הרגשתי שגבר זר עומד מאחוריי ומנסה לחבק אותי מאחורה ולנגוע בי, רציתי להסתכל אחורה מי הגבר הזה, והרגשתי שזה גבר זר שלא מכירה אותו, והוא מתנהג כלפיי בצורה כזו שהוא כביכול מכיר אותי ומחבק אותי בצורה לא רגילה מאחורה תוך שנוגע בי מאחור

מזמינה את כל מי שמעוניין לחוות מהו שחזור גלגולים ,מהו היעוד הנשמתי ,ולענות על השאלה  האם הזוגיות שלו היא קרמתית לעבור עימי את המסע של שחזור החיים.

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר