חלומות סדנת חלומות

חלום על אונס

פרשנות לחלומות על אונס וחזרתם יעידו על מצוקתו של החולם ועל קריאה לקבלת עזרה, חוסר אמון ,רגשות אשמה, תחושות ניצול חוסר אונים ועוד.

מה משמעות חלום על אונס?

רבים מציינים בפורום החלומות שהם חולמים שאונסים אותם. האם יש לזה משמעות פיזית או משמעות רוחנית מציאותית אחרת. וויקופדיה מגדיר אונס בהגדרה רחבה ככפיית מעשים מיניים. לאונס יש השפעות רגשיות רבות כגון חרדות ,דיכאון, סיוטים, טראומות ,הפרעות אכילה ,אובססיביות ומצריך טיפול פסיכולוגי/פסיכיאטרי.
כיום הורחבה המשמעות של אונס גם לדוגמא להפצת תמונות עירום של צד שלישי ללא רשות דבר שנחשב כיום עבירה פלילית.
חלום על אונס בחלומות לא תמיד מתקשר לאירוע פיזי של אונס שהתרחש במציאות אלא לעיתים לפחדים שוני מפני התנהלות מינית שמלחיצה את החולם, סימן להתעללות מינית ורגשית ומעיד על חוסר שליטה של החולם.

אונס בחלום תת המודע

ראייה בחלום

ראייה בחלום

אונס בחלום יכול להתקשר לאירוע שנחרט כטראומה קשה בתת המודע של החולם ומוטמע בתת המודע מתוך אי השלמה ופחד מהישנות האירוע ולצוף הרבה שנים אחר כחלום על אונס. לדוגמא לפני שנים הוזכר בחדשות אירוע חריג שבו אישה שחלמה שאביה שאנס אותה וטיפול פסיכולוגי שעברה הובילה את אביה למאסר לאחר שהתגלה שאכן התבצע אונס בפועל ולא רק בחלום. תת המודע שלנו הוא מאגר של זיכרונות וחוויות מרגע לידתנו שמשפיעים על הלך מחשבותינו והתנהגותנו להלן ציטוט של המקרה:

" בעדותה סיפרה הבת כי הפסיקה ללמוד בכיתה ט' ומגיל 11 סבלה מהתקפי חרדה. בגיל 22, אחרי כשש שנים של טיפול נפשי, עברה לגור בניו יורק. שם, נזכרה לדבריה לראשונה, במעשי אביה כשהתעוררה מחלום. "זה היה באוקטובר 1999. אחרי שעברתי איזשהו תהליך שניסיתי, קראתי את 'כוחות של תת המודע', וכל מני דברים שינסו לעזור לי ולהבין את עצמי, מין תהליך פנימי רוחני כזה, ובאחד מהם קראתי שאחת הדרכים זה לכתוב חלומות, לכתוב אותם על דף, ובאמת באותו יום התעוררתי מחלום, חלמתי שאני מקיימת יחסי מין עם אבא שלי", סיפרה הבת. "מיד שהתעוררתי כתבתי את זה על דף, ואז באותו רגע פתאום נזכרתי בהכל. נזכרתי שחלמתי את החלום הזה מאז שאני זוכרת את עצמי או בעצם בעיקר מגיל ההתבגרות. נזכרתי שהיו לי המון פעמים בגיל 15 ובגיל 16 שלא הבנתי, כאילו הייתי מסתכלת עליו, והייתי אומרת למה אני חולמת את החלומות האלה, אולי אני נמשכת אליו, אולי משהו לא בסדר איתי, וכל הזמן הייתי בודקת מה לא בסדר איתי, ואז באותו יום פשוט נזכרתי בכל מה שהוא עשה לי". מתוך עדותה של האישה ומהכתבה https://www.haaretz.co.il/news/law/1.2429905

חלומות על אונס אומרים רבות על החולם וכמפרשת חלומות שנים רבות אני מזהה מתחת לפני השטח אלימות,טראומות ופחדים ומבקשת מהחולם לדאוג לטפל בעצמו ,כי החלום הוא שיקוף של התת המודע ומגיע לרוב כדי להיות מראה עבור עצמנו.

ריכוז סיבות וגורמים לחלום על אונס מתוך פורום חלומות

  • חלום על אונס שבו החולם חש שהוא מאבד שליטה בחייו ושיש דמות שמנהלת אותו בניגוד לרצונו.
  • חלום על אונס שמציין אובדן האמון.
  • נשים חולמות על אונס בשל מודעות לריבוי מקרי האונס והרצח של נשים והפחד מפני אירועים דומים שאולי הם עלולות לחוות.
  • חלום על אונס סימבול להתעללות נפשית /מינית.
  • החולם חושש לפעול בניגוד לרצונו וחולם על אונס.
  • החולם חש מנוצל ולכן יש לו חלומות על אונס.
  • החולם חש אשמה וצצים חלומות על אונס.
  • החולם חש מאוים ולחוץ מדמות או גורם כלשהו שדורש ממנו לפעול בדרך שמנוגדת לאמונותיו
  • החלום קשור לאירוע מחיים קודמים.
  • החלום בא להזהיר את החולם.
  • החולם נמצא בתהליך חדש בחייו ופועל מתוך רצון לעמוד בציפיות הסביבה.
  • אם החולם על אונס היא אישה החלום יצביע על תקופה קשה שהחולמת עוברת.סיוטים בחלומות

חלום חוזר על אונס

חלום חוזר על אונס הוא בעל משמעות לחולם והחזרה נועדה להוביל את החולם לידי התפכחות והבנה של מצב שהחולם מתכחש איליו. במקרה של חלום על אונס שחוזר על עצמו יש לבדוק את האירועים בחלום כדי לדעת האם החזרה של החלום מסמלת על טראומה מאונס שהתרחש בעבר או כאחד מהסיבות לחלום על אונס .במידה ובפירוש החלום אני מקבלת בתקשור שהמסר שהחולם חווה אונס בחייו אני מנסה ליצור קשר עימו כדי להובילו לקבלת טיפול ריגשי שבעזרתו יוכל להתמודד עם הטראומה.

דוגמאות לסיוע בחלומות על אונס

שיטות הטיפול שלי שנבנו לאורך שנים משלבות תקשור דמיון מודרך הילינג ואבני קריסטלים. שיטת אנרגטיות שמשפיעות על הגוף נפש רוח ומשחררות כאב ,מחשבה שלילית וטראומה.

  • שימוש בשיטת דמיון מודרך שיטה בה משתמשים בדמיון על מנת לשנות תודעה באמצעות יצירת מחשבות חיוביות אנו שולטים על התודעה. השיטה עוזרת להרפיית הגוף, העלאת החלום במחשבה ושימוש בדימויים שמוחקים את הסיוט בסיום חיובי. דמיון מודרך מאפשר להכניס אנרגיה חדשה שמשחררת זיכרונות וליצור תודעה חדשה שתאפשר להתמודד עם חווית האונס.
  • שימוש באבני קריסטלים ניתן לשלב אותם בדמיון המודרך ו/או לפני השינה או בהנחה קרוב לגוף במהלך השינה. לדוגמא אבן קריסטל מלכית שמרגיע חלימה ולוכדת סיוטים. אבן קריסטל גיי'ד גם היא מרגיעה חלימה, מאפשרת לחולם להיות רגוע לפני השינה ולהיות מודע לחלומותיו בזמן החלימה על אונס המודעות מאפשרת לחולם להבין האם האונס בחלום מסמל חרדה מקשר זוגי/סקס או שמדובר על אירוע טראומתי מהעבר. אבני הקריסטלים ידועים באנרגיה הייחודית שלהן במיוחד שהן בשימוש על הגוף הפיזי. האנרגיה של אבן הקריסטל מסנכרנת את האנרגיה האישית ומאפשרת מודעות ,רוגע ,שינה רגועה והמשכיות בחיים לא מתוך כאב.
  • קבלת עזרה פסיכולוגית /רוחנית קבלת עזרה מאפשרת לבטא את אשר קרה בעבר,להתמודד עם עומס רגשי,רגשות האשמה והטראומה וללמוד להיבנות מחדש

לסיכום חלומות על אונס

יש פרשנויות רבות לחלומות על אונס אך חזרתם מעידה על מצוקתו של החולם ועל קריאה לקבלת עזרה, חוסר אמון ,רגשות אשמה, תחושות ניצול חוסר אונים ועוד.
אם חלמת על אונס כדאי ומומלץ לבקש ממפרש חלומות לפרש את חלומך ולהמליץ לך על דרך פעולה .

 

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

מכללת צומת רוחניות

 

 

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
כניסה לפורום החלומות בניהולה של דפנה ביסמוט https://blog.parpareem.com/forumss/

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר