חלומות

חלום על בית לפי הקבלה כולל

חלום על בית לפי הקבלה

חלום על בית מסמל על המקום הבטוח לאדם
את האני הפנימי וצרכי החולם.
הבנת הסמלים בחלומות השונים שקשורים לבית
יכולים לעזור לחולם למצוא את הדרך
להתמודד עם הקשיים בחייו

סימבול הבית בחלום

הבית בחלום הנו מוטיב שכיח בחלומות כי בית הנו מקום של חיים מקום שמסמל נוחות עבורנו. חלום על בית מסמל את עולמינו הפנימי, מידת ההערכה עצמית והביטחון עצמי שלנו וכן את תפיסת עולמינו. הבית בחלום מסמל גם אינדיקציה למצבו של החולם במציאות ואביא בהמשך דוגמאות לחלומות על בית שמסמלים את המציאות של החולם האם הוא חש בטוב, חש בטוח ומוגן ,פתוח לשינויים ולחברה, בעל ביטחון עצמי מסוגלות ועוד. מוזמנים לקרוא את המאמר על חלום על בית

חשיבות הסמלים לפירושים חלומות על בית

מראה הבית בחלום, האם הבית בחלום גדול או הבית קטן , האם הבית בחלום מלא בחדרים, האם הבית בחלום נקי או מלוכלך או מבולגן , האם הבית בחלום מוכר או לא מוכר לחולם,  עד כמה הבית משרת את הצרכים של החולם ועוד סמלים נוספים רבים אחרים שקשורים לבית ומופיעים בחלום.

אם מתייחסים לפירוש החלום לפי הקבלה בית מסמל את העתיד של החולם .
במאמר אתייחס למאפיינים השונים שהבית מופיע בחלומות כי לכל מאפיין יש פירוש שונה ואחר.

חלום על בית גדול לפי הקבלה

בית גדול בחלום משקף לב רחב ויכולת לעבור שינויים והתפתחויות עתידיות לעומת בית קטן בחלום שמסמל עצירת התפתחות ומגבלות שלא מאפשרים לחולם להניע את עצמו. חלום על בית גדול לפי הקבלה מסמל על הצלחותיו של החולם.
חלום על בית גדול לדוגמא –
"חברה לעבודה חלמה שאני גרה בבית ענק ליד הים עם נוף מדהים ואני מראה לה את הבית הגדול בחלום, את החדר הענק של הבן שלי וחדר ארונות עצום. היא מהרהרת אם יש לי כזה בית גדול חלומי מדוע אני ממשיכה לעבוד במשמרות"
פירוש חלום על בית גדול
– החלום מסמל שישנם  צדדים לא מנוצלים בחייה של החולמת ועל הפוטנציאל שלה. המסר בחלום הוא על התפתחותה האישית של החולמת בעתיד .

חלום על בית לפי הקבלה

חלום על בית לפי הקבלה חלום חשוב עם מסר

פירוש חלום על מעבר דירה

מעבר דירה בחלום מייצג את רצון החולם לשינוי בחייו האישיים או על תקופת שינויים משמעותית בחיי החולם. כמו הפתגם "משנה מקום משנה מזל".
חלום על מעבר דירה לפי הקבלה מסמל את מעבר הדירה בחלום כשינוי מהותי לחולם ומגיע כדי שהחלום יתכונן לשינוי.
חלום על מעבר דירה בחלום שמשקף בעיות –
"הבת שלי חלמה על מעבר דירה לתל אביב ובבית החדש בחלום בחדר השינה שלי היא רואה על המיטה לטאה גדולה וסנאי"
פירוש החלום על מעבר דירה לבית חדש
– מעבר דירה בחלום מסמל את הרצון של הילדה לשינוי והתחדשות בחייה שמשתקף בחלום על ידי הסנאי שיושב על מיטתה. הסיבה למעבר דירה מיוצג בחלום ע"י הלטאה שמייצגת את הפחדים שהילדה נתונה בהם. חלום עם מסר חשוב להורים.

חלום על מעבר דירה משקף מצב בריאותי-  "אימי אישה מבוגרת וחולה חלמה שהיא עוברת לדירה חדשה ואני לא מסוגלת להגיע אליה"
פירוש חלום על מעבר דירה
– הדירה בחלום היא סימבול לחיים לאחר המוות והחלום בא לאותת לחולמת על מצב בריאותה של אימה. כאן אנו רואים שהחלום על מעבר דירה מסמל איתות למצב בריאותי.

חלום על השכרת בית או שכירות בבית בחלום

השכרת בית במציאות היא מעבר למקום זמני. חלום על בית בשכירות מעיד שהחולם עובר תקופה של חוסר וודאות לזמן מסוים.
חלום על שכירת בית
"בחלום אני חותמת חוזה לשכירות בעיר אחרת לגמרי מהמקום שבו אני חייה "
פירוש חלום על שכירת בית
– החלום מסמל החלטה של החולמת לעשות שינוי באחד מתחומי חייה לזמן מה.

חלום על שיפוץ בית לפי הקבלה

שיפוץ בית בחלום לפי הקבלה הינו חלום חיובי על שינוי מכוון שהחולם יוזם ועל היכולת שלו לייצר שינוי בתודעה ובהתנהלות שלו בחייו.
חלום שיפוץ בית לפי הקבלה
" חלמתי שעשיתי מדידות עם אבי ז"ל בבית הישן שלי כדי לעשות שיפוצים בדירה אבל לא חלמתי על שיפוצים בדירה רק את התכנון לשיפוץ"
פירוש חלום שיפוץ בית לפי הקבלה – החלום מסמל על עבודה מודעת על העבר והילדות של החולם , התמודדות עם סליחתו לעבר לכן אביו של החולם עושה עימו מדידות לשיפוץ בחלום.

חלום על בית לא מוכר או בית ישן בחלום

חלום על בית לא מוכר מקשר את החולם לזיכרון מגלגול קודם. חלום על בית לא מוכר מכיל סמלים הקשורים לאותו גלגול שמשפיע על חיי החולם בהווה. חלומות על בית לא מוכר או אפילו אנשים לא מוכרים שמופיעים בבית בחלום ייתכן שזה זיכרון מגלגול קודם ומטרתו להאיר לחולם על התיקון שעליו לתקן.
חלום על בית לא מוכר- “ חלמתי שאני בבית לא מוכר עם שולחן ערוך והרבה אנשים ועזרתי לארח אותם. חזרתי שוב לבית הזה אבל הוא היה ריק למעט השולחן שנשאר ערוך עם צלחות נקיות. הבנתי שהם סיימו את האוכל וסידרו את השולחן מחדש וגם יצרו צורה של לב מאוכל/פרחים עבורי כאות תודה. על השולחן הייתה קערה מלאה באוכל שנשאר מהארוחה שלהם שפיניתי אותה”
פירוש חלום על בית לא מוכר – הבית הלא מוכר בחלום מסמל את החיים הקודמים של החולם ,ועל יכולת הנתינה בחיים בהווה.
חלום על בית חדש
בית חדש בחלום מסמל שינויים טובים שיהיו לחולם בתקופה הקרובה ועל ביטחון עצמי של החולם.
חלום על בית חדש “חלמתי על בית חדש ויפה. הבית בחלום מבחוץ נראה כאילו בנוי על בית ישן קודם שגרנו בו עם המשפחה. כלומר היה בית חדש בחלום במקום הישן וגם גבוה”
פירוש חלום על בית חדש – הבית החדש בחלום נבנה על גבי בית ישן שמייצג את השינוי החיובי והעבודה העצמית שהביאה להתחדשות ולשינוי בחיים.

בית בחלום

בית בחלום

בית מבודד בחלום

בית מבודד בחלום מעיד על אישיות החולם שהוא נוטה להתכנסות והתרחקות חברתית ושבדידותו היא מתוך בחירה ולא כתוצאה מבעיה חברתית.
חלום על בית מבודד "חלמתי שאני קונה בית מבודד משאר הבתים ומזכיר לי את המגורים בארה”ב. בחלום אהבתי את השקט ולהיות לבד בבית המבודד”
פירוש חלום על בית מבודד – החלום על רכישת הבית המבודד מסמל שהחולמת היא לא אדם חברותי, מבודד חברתית, תחושה של חוסר ערך עצמי וביטחון עצמי.

חלום על בית שנשרף לפי הקבלה

הגענו לשלב של חלומות על אסונות בבית כגון חלום על שריפה, חלום על פריצה לבית או חלום על מים שמציפים את הבית. חלום על שריפת הבית מסמל על חווית הכאב של החולם, קושי בהתמודדות עם הצפה רגשית, הרס עצמי וחוסר שליטה של החולם .חלום על שריפת בית לפי הקבלה מייצגת מריבה פנימית וקושי של החולם להחליט מה עליו לעשות.
חלום על בתים שרופים לפי הקבלה "בחלום אני מחפשת בתמונות בית של מכר מהעבר אבל מה שאני רואה בחלום זה בתים וגגות שנשרפו. המון בתים כולם הרוסים ועניים בחלום ולא מבינה איפה הבית שלו כי הוא אמר לי שהוא נמצא שם אך כל מה שראיתי היה בתים שרופים בחלום"
פירוש חלום על בתים שרופים – החלום על הבתים השרופים מוסר שמכר של החולמת מהעבר עובר תקופה קשה שמשפיעה על חיי משפחתו שבא לידי ביטוי בבתים השרופים בחלום.

פריצה לבית בחלום

גם אם אנו נשארים עם אסונות שקשורים לבית. חלום על פריצה לבית מסמלת חדירה לפרטיות של החולם ועל הרצון שלו להימנע מחשיפה עצמית וסודות.
חלום על פריצה לבית "בחלום הגעתי לבית של האקס כי ידעתי שאין שם אף אחד. נכנסתי דרך הדלת אבל אמו התעוררה ורציתי לצאת מהבית במהירות. היא מפצירה בי להישאר כי בפעם הקודמת שמישהי הלכה זה נגמר מאוד רע בהקשר אליו ואליה. זה היה מצמרר”
פירוש חלום על פריצה לבית של האקס – הבית בחלום מסמל את עולמו הפנימי ואישיותו של האקס ושל החולמת. החולמת פורצת לביתו בחלום ופוגשת את אמו של האקס שמודיעה לה שאם היא תסיים את הקשר זה יגמר רע. הפריצה לבית האקס בחלום מסמלים את המשמעות והחשיבות של החולמת בחיי האקס ושהוא מאוהב ואוהב אותה. בקשת האם מסמלת על מצבו הרגשי העדין של האקס ועל הקושי להתמודד עם הפרידה ועל התלות שלו בחולמת. המסר מהחלום שהפרידה יכולה להסתיים לרעת שני הצדדים.

חלום על בית כלא לפי הקבלה

גם בית כלא נחשב סוג של מקום שגרים בו אנשים ויש חשיבות לחלום על כלא. כלא בחלום משמש בית לאסירים. הכלא בחלום מייצג מחסומים והגבלות שהחולם מעמיד שמונעים ממנו להגשים את עצמו, וחסימה של החולם לייצר שינוי. כלא בחלום מסמל גם תחושות ובעיות רגשיות שדורשות טיפול.
חלום על כלא שינוי עבודה – "חלמתי שאני בכלא במעצר בית בכל יום שאני חוזרת מהעבודה וזה מאוד הגביל את החופש שלי"
פירוש חלום על כלא – החולמת מתארת בחלום את מקום עבודתה ככלא , מקום שבו היא לא מצליחה להגשים את עצמה עם אנרגיה לא טובה עבורה . המסר לחולמת להיות קשובה לעצמה ולשנות מקום עבודה.
חלום על כלא שמייצג חסימה  "חלמתי שאני מוקף גדר גבוהה מוקף בעשרות עיזים שחורות שרוצות להיות לידי ואני רוצה לברוח משם. מצד אחד של הגדר יש אריה שואג ומהצד השני ארמון מפואר שהוא גם בית כלא וגם מלון . טיפסתי על הגדר ונכנסתי לארמון , בהתחלה אני כלוא בחדר אבל מצליח לברוח , האנשים מבחינים וקוראים לשומרים אז אני חוזר ועולה לקומה הרביעית שם אורחי המלון אוכלים במסעדת פאר"
פירוש חלום על כלא
– החולם מתאר באמצעות החלום על המלון שהפך לכלא את תחושות התסכול והחסימה במציאות שהוא לא מעונין בה ומנסה בכל כוחו להשתחרר ממנה .הכלא בחלום מיוצג כמלון או ארמון שנראה כמקום שכולם ירצו לחיות בו אך החולם חש שם לא משוחרר. בריחתו מהכלא בחלום מייצגת את המעשה שהחולם צריך לעשות .

חלום על בית החולים לפי הקבלה

בית חולים מייצג מקום שבו מטפלים באנשים שזקוקים למרפא. בחלום בית חולים מייצג מקום חיצוני שמטפל בחולם. בית חולים בחלום לפי הקבלה מייצג מקום שאליו החולם מגיע כדי לחזק את עצמו ולהתחדש אנרגטית .
חלום על בית חולים –
"חלמתי שאני בבית חולים וליד המיטה שלי עומד הילד שלי, אני לא בדיוק שוכבת אלא יותר יושבת ומדברת איתו. אני קמה פתאום מהמיטה, אני מרגישה שאני בהיריון, ממש בתחילת ההיריון, ומתחילה להסתובב במסדרונות בית החולים והכל ריק, ממשיכה ללכת והכל גדול, אני חוזרת לחדר והאחות סוג של כועסת עלי ומבקשת ממני להכנס למיטה, נכנסתי למיטה, שמתי שמיכה ואני יושבת אומרת לה " הנה, אני במיטה"
פירוש חלום על בית חולים
-המסר מהחלום שהחולמת עתידה להרות בקרוב אך מראים לה שהיא תהיה בשמירת הריון

חלום על בית חדש לנפטר

חלומות על בית מופיעים גם בהקשרים של נפטרים. חלום על בית חדש לנפטר מסמל על מצב הנשמה של הנפטר ,על המסע שנשמתו עוברת בעולם הנשמות או על הגעתה חזרה למקור הנשמה לשקט ולנחלה. כל נשמה שיצאה מעולמנו לאחר המוות עוברת מסע של למידה בעולם הנשמות שסופו הוא בחזרתה למקור הנשמה. הסיבה לחלומות מהסוג הנ"ל הוא הרצון של הנפטר ליידע על מצבו.
חלום על בית חדש לנפטר " חלמתי על נפטר שחי בבית חדש . חלמתי שאני יורד מאוטובוס קרוב לבית של מכר של אבי ז"ל ומסביב לילה חשוך. אני צועד לכיוון הבית ולא מזהה את המקום כי במקום המבנה הישן יש מבנה לבן יפה. אני מסתובב סביב הבית עם החללים הגדולים(חדרים) .באחד החללים אין ריצוף, בחלל אחר ראיתי נברשות גדולות כמו באולמות גדולים, בחלל אחר מציץ המכר של אבי אני מסמן לו וכשהוא מגיע הוא נראה מצומק ועייף עיניו דהויות הוא הביט בי וחזר חזרה לביתו"
פירוש חלום על בית חדש לנפטר – החולם מגיע לבית של מכר שלמרות שהוא עדיין בשלבי סיום הוא מאוד יפה. הבית בחלום סמל את המקום החדש שאליו מגיעה הנשמה ,הנפטר נראה עייף בשל אורכו של המסע הרוחני.

חלומות שקשורים ישירות או בעקיפין לחלומות על בית

קיימים מלים שהופעתם בחלום קשורים לפירושי חלום על בית. הופעת סימנים אלו מרחיבה את הפירוש של סמל הבית בחלום לדוגמא מיטה בחלום, מדרגות בחלום שקשורים ישירות לבית, מעלית בחלום שקשורה אומנם לבניין בית גבוה בדרך כלל.

חלום על מיטה לפי הקבלה

המיטה היא פריט חשוב בכל בית וחלום על מיטה מייצג צד בזוגיות של החולם, את תחושת הנוחות של החולם בחיי הזוגיות. פירוש חלום על מיטה לפי הקבלה מייצג את הרצון של החולם להיות במקום מוגן ובטוח.
חלום על מיטה בחלום מוצעת מסודרת – החלום על המיטה מסמל שהחולם הוא אדם מסודר בחייו וההיפך אם בחלום המיטה מבולגנת אז החולם לא מאורגן.
חלום על מיטה זוגית מייצג את הזוגיות של החולם ואם המיטה הזוגית בחלום מוצעת טוב ומסודרת אז החולם מרוצה מחיי הזוגיות שלו ולהיפך אם המיטה הזוגית בחלום מפוזרת אז החולם לא מרוצה מחיי הזוגיות שלו. המיטה היא אביזר שמסמל בחלום את המשפחתיות והזוגיות של החולם.
פרוש חלום על סידור מיטה לפי הקבלה
"חלמתי שלמיטה יש ארגז שהיה מעט מורם בגלל השמיכות שהיו בתוכו, אני סוגרת את הארגז וממשיכה לסדר את הסדין שבמיטה הזוגית שלי"
פרוש חלום על סידור מיטה – החלום על סידור המיטה מסמל שהחולמת מנסה לארגן מחדש את הזוגיות שלה.

חלום על מעלית לפי הקבלה

מעלית ומדרגות מסמלים אמצעי להגיע לבית לחדר למקום שבו אנו גרים. חלום על מעלית מייצג תהליך התפתחות אישית ורוחנית מהירה של החולם. חלום על מעלית לפי הקבלה המעלית מייצג אמונות וערכים של החולם.
חלום על מעלית – " מצב הפרידה שלי מהאקס לא ברור. חלמתי שנתקעתי לבד במעלית מפוארת במקום שאני לא מכירה אבל איכשהו פתחתי את הדלתות ויצאתי אבל אחרי שיצאתי התחלתי לנוע כמו מעלית רק הצידה. הגוף שלי זז כאילו אני עדיין במעלית(לא הליכה רגילה אלא כמו נסיעה במעלית רק הצידה) וכשעשיתי את זה לבשתי בגד מוזר עם אורות"
פירוש החלום על מעלית – המעלית בחלום מסמלת על שינוי משמעותי שהחולמת עוברת בזוגיות. המעלית המפוארת בחלום שנתקעה מסמלת שהזוגיות של החולמת היא מיוחדת והפרידה היא לימוד.

חלום על מדרגות לפי הקבלה

מדרגות בחלום מסמלות על התנהלות מסוימת בחיי החולם. עליה במדרגות בחלום מסמלת על שאפתנות לקידום בחיים, יכולת של החולם לעבור שינוי ועל התפתחות עצמית ורוחנית. ירידה במדרגות בחלום מסמלת בדיוק את ההיפך. חלום על מדרגות לפי הקבלה הוא חיובי במקרה של עלייה במדרגות שיהיה שינוי לטובה בחיי החולם. ירידה במדרגות לפי הקבלה מסמלת פגיעה כלכלית ועל תקופה קשה שהחולם יעבור.
חלום על מדרגות לפי הקבלה
"חלמתי שירדתי במדרגות ואמי אמרה שיש הפתעה למטה. איך שירדתי במדרגות בחלום נהייה חשוך והגעתי למקום אפל ולא יכולתי להמשיך"
פרוש החלום על ירידה במדרגות
– הירידה במדרגות מסמלת לחולמת על כניסה לתקופה "חשוכה" וקשה .

חלום על מפתח לפי הקבלה

גם מפתח הנו סממן של בית וקשור לחלומות על בית. מפתח בחלום מייצג הזדמנות ופוטנציאל לשינוי בחיי החולם, מידע סודי שמתקבל מהתודעה הפנימית ומופיע בהפתעה לקראת שלב של התחדשות ושינוי בחיים, כדי לנווט את החולם לכיוון המתאים והנכון לו בחייו. בנוסף סמל המפתח בחלומות משמש כאמצעי לתחילת השינוי, כפתיחת דלת ומזל בחיים. הופעת מפתח בחלום לפי הקבלה מסמל צורך של החולם לשמור סוד או בגילוי הסוד .
חלום על מפתח זהב –
  "חלמתי שאני שומע רחשים מבחוץ. נגשתי לדלת לבנה שהייתה פתוחה קצת וראיתי שני גברים שקודחים במנעול הדלת כדי לפתחה. בחלום אני לוקח מפתח מזהב שברשותי ונועל בקושי את הדלת"
פרוש חלום על מפתח זהב
– בחלום על מפתח זהב מופיעים מספר סמלים: דלת לבנה ,ניסיון לפתוח את הדלת בעבודה קשה ומפתח מזהב. הסמלים שבחלום על המפתח מעידים שהחולם נמצא לפני שינוי משמעותי בחייו. דלת לבנה עם גורמים שמנסים לעזור לו לממש זאת – הגברים שעובדים קשה על פתיחת הדלת בחלום . החולם לא בשל לשינוי וחושש להגשים אותו ולכן נעילת הדלת במפתח הזהב בחלום מסמלת שלחולם יש את הכלי לשינוי אך חוסר האמונה והפחד מונעים ממנו את הגשמת הדרך.

חלום על מים בבית לפי הקבלה

המים בחלומות מסמלים את עולם הרגש והתת המודע של החולם ,את האנרגיה שמניעה את עולמו הפנימי, הצפה רגשית, חסכים רגשיים ועוד. חלום על מים לפי הקבלה מסמל את הכיוון של החולם בחיים.
חלום על מים בבית לפי הקבלה
"חלמתי שאני קמה משינה ורואה שכל הבית מוצף במים"
פרוש החלום על הצפה של מים בבית –
המים בחלום שהציפו את הבית של החולמת מסמלים על עומס רגשי שעולים מהתת המודע לתודעה כדי שהחולם ימצא את הדרך לטפל בכך

לסיכום חלום על בית

המאמר נותן היבטים שונים בחלומות לסימבול הבית. הבית הוא המקום הבטוח לאדם ומסמל את האני הפנימי וצרכי החולם. הבנת הסמלים בחלומות השונים שקשורים לבית יכולים לעזור לחולם למצוא את הדרך להתמודד עם הקשיים בחייו.

יש לך שאלה? חלמת חלום על בית מוזמן ליצור קשר

    להשארת פרטים





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    להשארת פרטים בוואצפ

    טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

    לימוד שחזור גלגולים

    מכללה רוחנית צומת רוחניות

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    כניסה לפורום החלומות בניהולה של דפנה ביסמוט https://blog.parpareem.com/forumss/

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר