הרצאות וסדנאות רוחניות זוגיות זימון זוגיות טיפול בשחזור גלגולים טיפול קריסטלים טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי ריפוי בתקשור תקשור טלפוני תקשור רוחני

ייעוץ לזוגיות בתקשור

ייעוץ לזוגיות בתקשור

ייעוץ לזוגיות בתקשור מאפשר מענה רחב לפנויים פנויות ,בני זוג לפני חתונה ,למערכת זוגית במשבר, בני זוג שרוצים להעשיר את הזוגיות שלהם . יעוץ לזוגיות בתקשור נותן מענה ממוקד אמין ומדויק.

ייעוץ זוגי בתקשור כלי רוחני חשוב

תקשור הנו אמצעי חשוב לצורך ייעוץ לזוגיות שמנתח את המבנה הרוחני של המערכת הזוגית.
ייעוץ זוגי בתקשור נותן מענה לנושאים שונים החל מהתאמה זוגית בתקשור וכלה בטיפול ושיקום המערכת הזוגית. לצורך ייעוץ זוגי מקצועי ויעיל בניתי מספר תהליכים שמשמשים לזימון לזוגיות, גילוי הבחירות הזוגיות של הנשמה, ניקוי אנרגיות ממערכות זוגיות קודמות ועוד.
חלק מהייעוציים לזוגיות מתבססים גם על שחזור גלגולים כי מערכות זוגיות מבוססות גם על קשרים קרמתיים זוגיים מגלגולים קודמים שיש לתקן אותם אנרגטית.
ייעוץ לזוגיות באמצעות שחזור גלגולים מסייע לפתור בעיות של חוב קרמתי זוגי.

ייעוץ זוגי בתקשור מתאים לאנשים :

  • שמתקשים לבנות מערכת יחסים זוגית
  • חוסר יכולת להתקיים במערכת זוגית לאורך זמן
  • שמתקשים להתמודד עם מערכות יחסים מהעבר (שחרור מקשרים קודמים עם אקס או אקסית)
  • שנדרשים לסנכרן את האנרגיה הזוגית
  • זוגות שרוצים לשפר, לשדרג ולהעשיר את המערכת הזוגית שלהם
  • זוגות במשבר לפני גירושין
  • מסייע למצוא זיווג משמיים
  • חסכון בזמן במציאת הבחירה הזוגית המושלמת עבורם
  • התמקדות במציאת התאמה זוגית מתאימה

ייעוץ לזוגיות התאמה זוגית

כפי שציינתי אחד האמצעים החשובים של ייעוץ זוגי היא בדיקת התאמה זוגית בתקשור שבוחנת את הקשר הזוגי.
במהלך ייעוצי זוגיות לבדיקת ההתאמה זוגית אני בוחנת בתקשור את ההתנהלות הזוגית (יחסים של גבר ואישה או חד מיניים) באמצעות השם שמכיל את -DNA הפנימי של הנשמה.
המטרה לייעץ לזוגות בהתאמה זוגית למצוא סיבות רוחניות לקשיים בקשרים זוגיים, חוזקו של הקשר הזוגי ועמידותו לאורך זמן, בדיקת זוגיות קרמתית מבוססת על גלגול קודם. הייעוץ לזוגיות להתאמה זוגית במידה ויש התאמה זוגית מאפשר להמשיך בזוגיות ברוגע אחרת כאשר יש אי התאמה זוגית אני משאירה את הבחירה למתוקשר אם להמשיך בזוגיות או ללכת לטיפול זוגי.

 ייעוץ רוחני לזוגיות מערכת זוגית קיימת

ייעוץ זוגי בתקשור נותן מענה גם לבעיות במערכת זוגית קיימת ומספק סיבות לבעיות שקיימות בזוגיות ו/או בעיות שעלולות לצוץ בהמשך בקשר הזוגי וכמובן נותן דרכים כיצד לטפל בהן.
הייעוץ לזוגיות בתקשור מאפשר בדיקת זוגיות קרמתית, קשר של להבה תאומה ובנוסף תיאום ציפיות ביעדים שבני הזוג רוצים להשיג בזוגיות. הייעוץ לזוגיות למערכת זוגיות קיימת מאפשר להמשיך ב-טיפול בשחזור גלגולים, לתהליך קן לזוגיות תהליך רוחני שנותן מענה לבעיות שעלו מהייעוץ בתקשור.

ייעוץ רוחני זוגי תהליך שלם

תקשור ייעוץ זוגי הנו חלק מתהליך משולב של ליווי והדרכה, אימון לתהליכי התפתחות רוחנית מודעות, הגשמה עצמית והעצמה אישית שמועברים בשיטות ייחודיות חווייתיות.
בייעוץ רוחני לזוגיות/זימון זוגיות מתקיימים תהליכים אישיים /קבוצתיים שמאפשרים פיתוח יכולת האהבה, הקבלה והנתינה, ריפוי הקשר הזוגי ,יצירת ביטחון בזוגיות ועוד.

ייעוץ רוחני זוגי בקרמה זוגית ולהבה תאומה

לפני שאפרט מהו הייעוץ לזוגיות שניתן במקרים רוחניים אלו של קרמה זוגית ולהבה תאומה אסביר בקצרה את המושגים.
זוגיות קרמתית מתקיימת בין שתי נשמות שבחרו זו בזו לפני כניסתם לעולם על מנת לתקן את אנרגיה קרמתית מגלגולים קודמים.
הייעוץ בזוגיות קרמתית מאפשר לעבור את תהליך שחזור החיים ,תהליך המשלב טיפולים בשחזור גלגולים לשם זיהוי היעוד הנשמתי ותיקון השיעורים הקרמתים הזוגיים.
מאמר זוגיות קרמתית 

להבה תאומה מערכת יחסים זוגית שנוצרה מנשמה שהתפצלה לשניים. להבות תאומות הן נשמות מפותחות שמעמידות דרישות גבוהות לבני הזוג, לכן מערכת היחסים הזוגית מורכבת וגובה מחיר רגשי כבד. הייעוץ לזוגיות של להבה תאומה מאפשר להיכנס לתהליך רוחני פרטני לשם חיבור למקור הנשמה ,ליעוד הזוגי ,לשיעורים הזוגיים, להעלאת התדר הרוחני ועוד
מאמר להבה תאומה

ייעוץ רוחני לזוגיות נותן מענה גם למערכות זוגיות במשבר ומאפשרת למצוא דרכים לגשר בין הפערים , הכעסים על מנת ליצור המשכיות  ביחסי הזוגיות.
בסיום ייעוץ זוגי ניתן להמשיך בהעמקת הקשר באמצעות סדנאות זוגיות כגון קן לזוגיות סדנה זוגית למינוף ושמירת זוגיות קיימת תהליך רוחני שמשפר מערכות זוגיות .
קן לזוגיות הנו מסע רוחני זוגי ואישי שמטפל בסיבות שיצרו קשיים בזוגיות. קן לזוגיות יכול להיות פתרון לבני זוג שנמצאים לפני גירושים ו/או שהם לא שלמים עם פירוק הזוגיות ובשלים לתקן את הקשיים שהעיבו על הזוגיות.

בלינק הבא תוכלו לקרוא פרטים קן לזוגיות

ייעוץ זוגי לזימון זוגיות

כמעט לכל אחד מאיתנו יש צורך עז למצוא זוגיות אבל רבית מתקשים לבנות מערכת זוגית בריאה ויש צורך לגשר בין רצון ליכולת מול מציאות משתנה.
ייעוצים זוגיים  יכול לסייע רבות לבעיות של חוסר בזוגיות בתנאי שאנשים יהיו מוכנים להיפתח אנרגטית ורגשית לזוגיות חדשה ולצורך כך ישנם שני תהליכים רוחניים שאני מציעה:

הפריזמה הזוגית שיטה רוחנית שהתקבלה בתקשור לזימון זוגיות שמשפרת את היכולת לזמן זוגיות ולזהות את הבחירות הנישמתיות בשלושה מפגשים אנרגטיים: חיבור למקור הנשמה וזיהוי בחירות נשמתיות, זיהוי בחירות חסומות בפריזמה הזוגית, וסנכרון מחדש זימון זוגיות מתוך הבחירות הפנויות
לכל הפרטים על הפריזמה הזוגית

בשביל הטבעת סדנה אישית/קבוצתית שעוזרת להיפתח נפשית ורוחנית על מנת לזמן זוגיות. הסדנה מעניקה הזדמנות ייחודית ללמוד מחשבה יוצרת זוגיות ומהי אהבה על מנת וליצור שינוי אישי בדרך להגשמת זוגיות מוצלחת בשבעה מפגשים:
חשיפת זיכרונות וחוויות מתת-מודע
שיקוף הזוגיות בחלומות
חוויות ילדות שימוש בקלפי הילד הפנימי ייעודים
בדיקת הקרמה הזוגית
זימון מציאות זוגית חדשה
שימוש בחשיבה חיובית כלי אפקטיבי לטפל בחרדות מפני מפגשים זוגיים
שימוש בחשיבה חיובית ככלי לשיפור ביטחון עצמי למציאת זוגיות
לכל הפרטים על בשביל הטבעת

ייעוץ רוחני לזוגיות סיכום

ייעוץ רוחני לזוגיות בתקשור מאפשר מענה רחב לפנויים פנויות ,בני זוג לפני חתונה ,למערכת זוגית במשבר, בני זוג שרוצים להעשיר את הזוגיות שלהם . יעוץ לזוגיות בתקשור נותן מענה ממוקד אמין ומדויק.

תוכלו לקרוא מאמרים נוספים על ייעוץ לזוגיות (להוסיף לינקים פנימים)
זוגיות קרמתית
להבה תאומה
ייעוץ בתקשור לזוגיות
מהו תקשור
מאמר מקיף על תקשור

ליצירת קשר לקבלת ייעוץ לזוגיות עבורכם

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

     

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר