הילינג הרצאות וסדנאות רוחניות זוגיות תקשור

מפגש מחשמל בין להבות תאומות

צופן הלהבות

התהליך שלהבות תאומות חווה מרגע יצירת הקשר הראשוני הוא מורכב מפרידות וחזרות לקשר ,כאבי לב ,מפח נפש ולמידה רוחנית .
ניתן ליצור קשר ללווי רוחני בעניין להבות תאומות.

מהי להבה תאומה 

להבה תאומה הינה נשמה שהתפצלה לשניים והיא חלק מקבוצת נשמות תאומות ,שבעזרת מימוש החוב הקרמתי סוגרים את מקור הנשמה לגלגולים נוספים,וזאת בעזרת אנרגית אהבה ובזכות חוכמה נשמתית שקיימת במקור הנשמה .
אנרגית האהבה איננה מה שאנו חושבים או מורגלים ,זוהי אנרגיה שנוצרה מסך כל האנרגיות שיצרו הנשמות במקור הנשמה :אהבה שהיא לא חומרית אלא נשמתית ונושאת חוב קרמתי,חמלה ,נתינה והשלמה הדדית אנרגטית .

מקור הידע על להבות תאומות

הקשר שלי כמתקשרת ומטפלת ללהבות תאומות התרחש לפני שנה וחצי .
המודעות לחיבור המיוחד בין שתי נשמות שחיבורן מאחד בין שתי חצאי נשמה היתה מרגשת מאוד.
המיוחד בלהבות תאומות הוא החוב הקרמתי שהן בחרו לקיים בגלגול הנוכחי כשברוב המקרים המציאות לא מאפשרת כי הן במערכות זוגיות ,שהן גם חלק מהשיעור הקרמתי שלהם .
מרגע הגילוי קיים קושי לייצר את החיבור ללהבה התאומה האחרת, והמציאות קשה ודורשת כוחות נפש עצומים מאוד .
מדגישה תמיד בפני הלקוחות שנמצאים בסיטואציה הזו שהקושי הוא הקרמה,החוב קרמתי שלהם מול המערכת הקיימת והמערכת העתידית ואם זוהי בחירה היא תתקיים בעיתוי הנכון מבלי לפגוע באף צד.
החלום מסביר לחולמת שהיא עתידה לעבור את השינוי המתבקש באמצעות בעלה ,זהו שיעור שהם יעברו אותו יחד והוא יהווה בסיס לעתיד  שלה עם הלהבה התאומה
"בחלום בעלי אומר לי לבוא לראות בית חדש. אני באה איתו וכשמגיעה מגלה הוא כבר חתם על הבית ושלשם אנחנו עוברים הייתי ממש המומה מזה שהוא לא התייעץ ושמתי לך למדפים שהמון חולצות שהיו שלי כביכול מסודרות שם. המון חולצות חדשות בכל הצבעים. כל זה היה מאוד מוזר. (אגב, לילה לפני כן בעלי חלם שהוא קונה לי טלפון חדש שיש במבצע, מתקשר אלי לשאול אותי איזה טלפון אני רוצה אם בכלל). הייתי ממש מוטרדת וירדתי למטה לפגוש את אהבת חיי (יש לי אהבה גדולה אבל כמובן שהיא בלתי אפשרית ואני מאמינה ומקווה שבעתיד היא תתקיים). פגשתי אותו וסיפרתי לו שאני דואגת. הראיתי לו שהקאנטרי עם החדר כושר שבו אתאמן בגלל מעבר המקום נמצא ממש ליד הבית והתבאסתי שזה רחוק ממנו אבל הוא אמר לי לא לדאוג והלכנו יחד בשביל. ההליכה היתה משותפת אולי יד ביד זה הרגיש ככה מאוחד. ואז הגענו לקאנטרי או חדר כושר שמשותף ופתאום הבנתי שזה בכלל לא רחוק מהבית שאליו עברתי ושזה גם בכלל לא רחוק מהבית שלו. בכלל בחלום הבנתי שבעלי העביר אותנו לבית שקרוב יותר לבית שלו. במקביל לחלום הראו לי תאומות זהות שבאו ואמרו להן שהם עוברות בית. שאלו אותן איך הן מרגישות עם השינוי שעומד להגיע? הן ענו שהכל בסדר כי הן יחד, אחת עם השנייה."
לסיום ניתן ליצור קשר ללווי רוחני בעניין להבות תאומות וניתן כמו כן לקרוא בבלוג פרפרים מאמרים בנושא להבה תאומה 

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

מכללת צומת רוחניות

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט והצטרפות לפרפרים המרחב הרוחני היא כניסה למשפחה חמה ומלווה רוחנית 0544515930

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר