דמיון מודרך הילד הפנימי הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות חשיבה חיובית כללי מודעות עצמית רוחניות

חלומות על מלאכים סימבולים בחלום

ישות אור /מלאכים

המאמר עוסק בחלום על מלאך מפורום החלומות אבל אם גם אתם חולמים חלומות על מלאכים שהם חלומות מאוד מיוחדים כמו החלום על מלאך בהמשך? מוזמנים לעיין בפרטים של סדנת החלומות ו/או בסדנת מודעות עצמית שמועברות בזום על מנת להיפתח בהדרגתיות לעולם הרוח.

חלומות על מלאכים

במהלך התפתחותי הרוחניות היו לי הרבה חלומות על מלאכים שונים ואני יודעת שזו דרכה של ההדרכה של הנשמה לחבר אותי לרוחנית. מאחר שהחלום עבורי הוא צוהר לעולם הנשמות וגם היום אני חולמת חלומות על מלאכים שמשלבים מסרים מיוחדים שמנחים אותי בהדרכתם הרוחנית.
אחד הכלים שעוזרים לי לפענח חלומות הוא לזהות את האנרגיה של החולם ולדעת מה עליו לעשות רוחנית בעקבות החלום.

חלומות על מלאכים משמעות

מלאכים הם ישויות האור ,אנרגיות מעולם הנשמות שמתקיימות סביבנו ,מלוות ומדריכות אותנו גם אם איננו חשים בהן סביבנו. חלומות על מלאכים מסמלים שישויות האור מתקשרות עם הנשמה לשם מימוש יעודה. חלומות על מלאכים באים במטרה להעלות את המודעות של החולמת לנוכחותו של המלאך כמדריך רוחני המלווה אותה אנרגטית ובהמשך אביא דוגמא לחלומות על מלאכים.

חלומות על מלאכים מפורום חלומות

החולמת כנראה לא למדה רוחניות או עברה תהליך של התפתחה רוחנית. היא חולמת חלומות על מלאכים בצורה שחוזרת על עצמה מאחר שהיא מתעלמת מדרישותיה של הנשמה להתפתחות רוחנית. החלום על מלאך מתאר את חוסר בשלותה הרוחנית ואת הפחדים שלה כשהיא רואה לראשונה את מלאך בחלום.

החולמת מנסה למצוא הוכחה רציונלית לכך שהמלאך בחלום קיים בניסיונה הכושל לצלם אותו.
החיפוש אחר הוכחה שיש עולם נשמות ,או ישויות שמלוות אותנו מראה על חוסר בשלות רוחנית שיכולה להתפתח באמצעות למידה והתפתחות של מודעות עצמית. למידה מודעת מחברת בין האני הפנימי לאני הגבוה בעולם הנשמות ,מרחיבה את התודעה האישית והיא שלב חשוב בהתפתחות הרוחנית.
להלן החלום על המלאך
"חלמתי חלום על מלאכים שראיתי מהחלון של ביתי מלאך בשמיים ונבהלתי וכמעט התעלפתי , אמרתי לאחותי בואי תראי ובחלום היא גם ראתה את המלאך וגם היא נבהלה. ניסיתי לצלם את המלאך בחלום ולא הצלחתי. במקום המלאך בחלום יצא לי צל שחור כזה. קראתי לעזרה למישהו שאין לי מושג מי הוא ואמרתי לו תראה יש שם דמות של מלאך ופתאום דמות המלאך בחלום נעלמה ברחה"

פירוש חלום על מלאך

שוחחתי עם החולמת שחלמה את החלומות על המלאך ומתברר שהחלום על המלאכים חוזר על עצמו והסברתי לה שחלומות חוזרים על מלאכים מעידים על ניסיון לפתוח דרך חדשה בחשיבה שלה מעבר לחשיבה רציונאלית, לחבר אותה לצרכי הנשמה שלה ולאפשרויות שפתוחות עבורה בהיבט הרוחני.

אם גם אתם חולמים חלומות על מלאכים שהם חלומות מאוד מיוחדים צרו איתי קשר ונברר מה משמעות החלום על מלאך שלכם.
אתם חולמים הרבה חלומות על מלאכים?
מוזמנים להירשם לסדנת החלומות או לסדנת מודעות עצמית ולהיפתח בהדרגה לרוחניות לבחור את הערוץ הנכון לכם .

מה אפשרי לעשות שאתם חולמים על מלאכים

עולם הרוח פתוח לכולם ואני ממליצה להיפתח בהדרגתיות ,בהתאם ליכולת האישית. ניתן להתפתח גם באמצעות מסעות אישיים או קבוצתיים, מסעות שישלבו תקשור הילינג דמיון מודרך וקריסטלים.
סנכרון החייםסדרת הטיפולים סנכרון החיים מבוססת על מודל מובנה ומוכח המהווה כלי לייעוץ, להכוונה ולאיזון בנושאים מגוונים בחיי היום יום.
סדנת הילד הפנימי הילד הפנימי הוא הביטוי לצד השקוף שבתוכנו שאוגר זיכרונות מחיינו בגלגולים השונים. בשלושת המפגשים ניחשף לזיכרונות הילדות ולייעודי הנשמה שהם הבסיס להגשמה עצמית במטרה ליצור סינכרון אנרגטי שיוביל להגשמה עצמית בחיים.
סדנת חלומות – סדנת החלומות בנויה מ-8 מפגשים שבועיים של שעה ורבע בזום לפי תכנית מסודרת פירוט בלינק. מטרת הסדנה היא ללמוד לפענח חלומות מכל מקום בעולם .
בשביל הרוחניות סדנה למודעות עצמיתפיתוח כלים ודרכים לחשיבה חיובית בחיים דרך מודעות העצמית שלנו עם חיבור לתת המודע ולנשמה ,עבודה עם הילד הפנימי. ההקניה תתבצע דרך הכרת מרכזי האנרגיה, תיקון חוויות, מימוש חלומות, הבנת החלום ופשרו והגשמה עצמית .כל זאת  מתוך אמונה וחשיבה נכונה. לפרטים סדנת מודעות עצמית

לסיכום חלומות על מלאכים

אנשים שחולמים חלומות על מלאכים מלווים על ידי הדרכות אנרגטיות מסוגים שונים והמפגש הראשוני בחלומות מוביל ללמידה רוחנית והתפתחות רוחנית. אם ברצונך לזהות מה אומרים החלומות שלך על מלאכים ומהן ההדרכות המלוות שלך אשמח שתצרו קשר בוואצפ

מוזמנים לקרוא מאמר נוסף על חלומות על מלאכים משמעות מלאכים בחלומות
או מאמר על תקשור עם מלאכים 
ישויות האור המלאכים מדוע הם מלווים אותנו בחלומות ליווי של ישויות אור בחלומות  

חלמת חלום על מלאך מלאכים שלא מופיע במאמר?
לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר וכתבו את השאלה

רוצים ליצור קשר אישי עמי

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    אהבתם את המאמר בבקשה פרגנו קצת בפייסבוק עשו לייק קטן בפייסבוק תודה
    אני משקיעה ימים ולילות להנגיש לכם את המידע ולייק קטן יכול לתת לי דחיפה

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    להשארת פרטים בוואצפ
    טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

    לימוד שחזור גלגולים

    מכללה רוחנית צומת רוחניות

     

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    כניסה לפורום החלומות https://blog.parpareem.com/forumss/

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר