חלומות כללי סדנת חלומות

חלום על חיות מזיקים ותוקפניים לפי הקבלה

רובם של בעלי חיים שמתוארים במאמר הינם חיות תוקפניות ומסוכנות במציאות וגם המשמעות לכך בחלום

חלום על בעלי חיים תוקפניים ומזיקים

מדוע חיה תוקפת מסוכנת לבני האדם מסמלת גם סכנה בחלום ?
האם החלום על חיה מסוכנת בא לשמור על החולם או ההיפך?
אם הייתם חולמים חלום על נמר?  חלום על זאב? או חלום על טיגריס? הייתם מפחדים?
במאמר זה אתייחס למשמעות חיות מזיקות ומסוכנות בחלומות כאשר חלק מהפרשנות לחלום על חיות הוא פירוש לפי הקבלה וחלק בתקשור כפי שאני מקבלת בזמן קריאת החלום.
במהלך קריאת החלום אני חווה בתקשור את החולם, חשה את אופיו ,התנהגותו ואת תת המודע שלו.
לכן בפירוש החלום על פי תקשור ,אני בודקת איך החיה מתנהגת ,מה קרה לה בחלום, מה הקשר בינה לחולם במהלך החלום.
כל אלו מאירים לי את הפירוש ואת ההמלצות שהחולם צריך לקחת מהחלום.
חיה בחלום שמסמלת סכנה לחולם לרוב היא גם חיה מסוכנת לאדם במציאות
החיה המזיקה והמסוכנת בחלום מסמלת על קיום או חוסר באנרגיה בחולם או בתכונת אופי בחולם והצורך של החולם למצוא את האנרגיה החסרה או להשתמש בה אם היא קיימת בתקופה הנוכחית.
מאמר זה על חלומות על בעלי חיים מזיקים ותוקפנים מצטרף לסדרת מאמרים על חיות שמטרתו להזהיר את חולם מפני פגיעתו או מהרס בחייו.
רובם של בעלי חיים שמתוארים במאמר הינם חיות תוקפניות ומסוכנות במציאות וגם המשמעות לכך בחלום

חלום על נמר לפי הקבלה

חלום על נמר מסמל תעוזה, אומץ, עצמאות ,שליטה, ובדידות.
חלום על נמר מעיד על אדם שתלטן שלא מסוגל לנוע בהרמוניה עם החולם וסביבתו מאחר והוא חייב לשלוט ולהכתיב את המציאות, להניע את השינוי לבדו ,לכן הוא אדם בודד. לעיתים חלום על נמר מדריך את החולם למצוא שותף לתהליך אחרת הוא יישאר לבדו.
פירוש חלום על נמר לפי הקבלה
מזהיר את החולם מפני אויביו .במידה והחולם מצליח להתמודד עם הנמר בחלום המסר לפי הקבלה על החלום של הנמר שגם במציאות הוא יצליח להתמודד מול אויביו.
חלום על נמר בהיבט הרוחני הופעת הנמר באה לחזק את החולם ביכולותיו הרוחניות ובראייה העל חושית ומראה על יכולת הבנה עמוקה של החיים הנוכחיים וחיים קודמים-גלגולים קודמים ובעל הגנה רוחנית.
חלום על נמר לבן שרודף בחלום "חלמתי חלום מוזר על נמר לבן שרדף אחרי והגעתי לבית של חברים ונתתי להם מתנה כוסות ומגש. הנמר בחלום המשיך לרדוף אחרי ונכנסתי לים כדי לברוח מהנמר אבל הנמר נכנס למים ונלכד בין ניילונים. שהסתכלתי עליו הוא נראה כמו דג מסכן וריחמתי עליו אבל גם אמרתי לעצמי שאין מה לעשות"
פירוש חלום על נמר לבן שרודף בחלום החלום על הנמר מסמל שהחולמת מנסה להתנתק מאדם מהעבר, אדם שתלטן וקנאי שעלול להזיק לנישואיה. התמודדותה של החולמת בחלום מול הנמר מסמלת שהיא תצליח.

חלום על זאב לפי הקבלה

זאב בחלומות מסמל רשעות ורוע ומרמז על דמות שרוצה לפגוע בחולם ללא נקיפות מצפון, על אדם שיחבל בחיי החולם לשם נקמה או קינאה בהצלחת החולם. הופעת זאב בחלום באה להזהיר את החולם מפני אדם כזה ולתת לו הזדמנות למצוא פתרון.
פירוש חלום על זאב לפי הקבלה
לפי הקבלה מסמל שלחולם יש אויבים סביבו שרוצים ברעתו ועליו להיות זהיר וחדשן .
חלום על זאב בהיבט הרוחני מסמל לחולם שבחירתו לא נכונה ושהוא עלול להיות חשוף ופגיע.

חלום על טיגריס לפי הקבלה

חלומות על טיגריס מסמלים שכל מה שהתרחש אינו נמצא בשליטתו או מתוך בחירה של החולם, על התלבטויותיו של החולם והחשש מלטעות .
פירוש חלום על טיגריס לפי הקבלה מסמל חלום אזהרה לחולם מפני אנשים שהם אויביו ושעלולים לפגוע בו.
חלום על טיגריס שנושך "חלמתי על מישהו שאני מכירה אבל לא מזהה יושב ומסתכל עליי לפתע טיגריס מופיע בחלום ונושך אותי בכפות הידיים נשיכה לא חזקה ואני תוהה האם זה טיגריס אמיתי או שזהו מישהו שהתחפש לטיגריס. לידיים שלי לא קרה כלום ואז מופיע בעלה של חברתי והוא נחמד אליי באופן מיוחד שואל לשלומי וצוחק איתי"
פירוש חלום על טיגריס שנושך
טיגריס בחלום מסמל על דמות גברית שיש לה קשר טוב עם החולמת והנשיכה של הטיגריס בחלום מסמלת מיניות ורצון לקרבה באופן אלים

חלום על שועל לפי הקבלה

שועל בחלום מסמל ערמומית ומזהיר את החולם מפני אדם שהוא מגדיר כחבר אבל הנו ההיפך מחבר ,והחולם יתאכזב ויפגע מהקשר עימו. חלום על שועל בא ללמד את החולם לסמוך על עצמו ולהיזהר מהאנשים שסובבים אותו או "ממתנות חינם" שהם נותנים לו.
פירוש חלום על שועל לפי הקבלה מזהיר את החולם מאדם נוכל או מרמאות.
חלום על שועל "חלמתי שאני ברכב עם עוד אנשים ומרחוק אני רואה את אמא שלי מתקרבת לכיוון הרכב על מנת להיכנס ומאחוריה חוצים את הכביש שועל וגורילה שמחזיקה בפה את הזנב של השועל ושניהם ענקיים והשועל בחלום כמעט ותוקף את אמא שלי והיא לא שמה לב וממשיכה לחייך וללכת לכיוון הרכב"
פירוש חלום על שועל החלום על השועל והגורילה והשועל מזהיר את האימה של החולמת מקשר עם אנשים שמסוכנים עבורה ועל זה שהיא תמימה.

חלום על דבורה או חלום על צרעה

דבורה בחלומות

דבורה בחלומות

"לא מדובשה ולא מעוקצה" כי הדבורה מסמלת כוח ועוצמה ומאידך נקמה.
חלום על דבורה או חלום על צרעה מסמל שהחולם מצוי בקשרים חברתיים שיש בהם קינאה, הרס עצמי, פגיעה וגבולות לא ברורים.(ראו מאמר מקיף על דבורה או צרעה)
חלום על דבורה שעוקצת מסמל שמרכלים על החולם ושהפגיעה בו הגיעה בהפתעה לחולם אך בסביבת החולם מודעים לה.
פירוש חלום על דבורה לפי הקבלה מייצגת עבודה קשה לחינם ובאה להזהיר את החולם שלא ישגה בחלומות.
חלום על צרעה מסמל שנאה שרוחשים לחולם ועל סכנה בהיבט החברתי.
חלום על צרעה הינו חלום אזהרה ומטרתו להעיר את החולם מאדישותו ולהזהירו מפני אנשים שמריעים לו.
חלום על דבש של דבורה מסמל לידה מחדש, שפע בחיים , מימוש עצמי והצלחה בחיי החולם.
פירוש חלום על צרעה לפי הקבלה מסמל כישלון וירידה לטמיון של כל ההשקעה שהשקיע בעבודתו.
בהיבט הרוחני חלום על דבורה מסמל אמצעי המקשר בין עולם הנשמות לעולם הנוכחי, להעברת מידע מנפטרים לחולם על אירוע בחייו, או מידע על מוות קרוב של אדם שקשור לחולם.
חלום על דבורה שעוקצת "חלמתי על דבורה בבית ואבי מנסה להוציא את הדבורה בחלום אבל הדבורה בחלום עוקצת אותו ביד"
פירוש חלום על דבורה שעוקצת הבית מסמל את החשיבות של המשפחה עבור החולמת .הדבורה בחלום מסמלת דמות שמנסה להרוס את ההרמוניה במשפחה ושהיא כן מצליחה לפגוע בפרנסת האב.
חלום על דבורה בבית "חלמתי על דבורה על הרצפה בבית ללא תזוזה.  קראתי לבעלי שיהרוג אותה אבל הוא פשוט מסתכל עליה. כעסתי ואמרתי שכדאי שיהרוג אותה ושנייה אחרי היא עפה ומתחילה להשתגע בחדר ובעלי רודף אחריה ומצליח להרוג אותה"
פירוש חלום על דבורה בבית החולמת מבטאה את חששותיה מפני הרכילות סביבה והחדירה לפרטיותה. בחלום בעלה אדיש אך מוכן לסייע לה.

חלום על קוף לפי הקבלה

הקוף הינו חיה עתיקה ומוזכר בתנ"כ (במלכים א' י' פסוק כב).הקוף הוא חיה חברתית שחיה במשפחה ובקהילות בתרבויות עתיקות כמצרים העתיקה,הודו וסין התייחסו לקופים בקדושה כאלים בגלל הדמיון שלהם לבני אדם,ראו בהם יצורים שנפגעו מכישוף ועין הרע.
למרות שקוף מוגדר לא כחיה טורפת הופעת קוף בחלום מזהירה על יחס שלילי, זלזול וחוסר רצינות של החברה כלפי החולם ואף בגידה בחולם וחולי. חלום על קוף גדול או קטן מסמל את מידת היחס השלילי שהחולם מקבל מסביבתו.
פירוש חלום על קוף לפי הקבלה מסמל על חוסר מוטיבציה של החולם בחיים.
בהיבט הרוחני חלום על קוף מעיד על קינאה בהצלחה של החולם.
חלום על קוף "חלמתי על קוף שוכב ובן זוגי מתקרב אליו ומגלה שהקוף זז. הבנתי שהקוף בחלום אמור להיות מורדם ומסבירה לבן זוגי שהוא צריך לתת לו זריקת הרדמה. אני מסבירה לו איפה הזריקה וחומרי ההרדמה. אולם המקום השתנה לחלוטין ולא מצאנו כלום. פתאום נמצאת בבית ומנסה להסביר להורים שלי שהקוף איתנו בבית אבל הם לא מאמינים לי כי הם לא רואים אותו וגם אני לא. הקוף בחלום הפך כאילו לבלתי נראה, אך הקוף התעורר ושמעתי את הרעש שהוא עושה, הייתי במיטה והוא בא וניער את המיטה"
פירוש חלום על קוף החלום על הקוף הינו חלום אזהרה שמאמת את פחדיה של החולמת ובן זוגה מדמות שמנסה לפגוע בזוגיות שלהם מתוך קינאה .הניסיון להרדים את הקוף בחלום מסמל על הפחד מהדמות ועל כך שבני הזוג לא יודעים איך להימנע ממנה ומהנזק.

חלום על תנין לפי הקבלה

התנין חי בנהרות ונחשב לחיה חזקה . בספר ישעיהו ובאיוב, מראים על כוחו הרב של התנין שנלחם מול האל, שבסוף אלוהים ניצח אותו. חלום על תנין בחלום מסמל את הפחדים של החולם משינויים בחיים, על חוסר יושרה וכנות של אדם שקרוב אל החולם, אופיו התחמן והמניפולטיבי של החולם או של דמות שקרובה לחולם.
פירוש חלום על תנין לפי הקבלה מסמל על חשש של החולם מעימות עם אדם שקרוב אליו.
בהיבט הרוחני התנין בחלום מסמל על חשש מפני עימות מול אדם מוכר לחולם.
חלום על תנין " חלמתי שאני מאכילה תנין ו"מלטפת" אותו מתחת לצוואר (כמו שעושים לכלב) ואני רק פוחדת שהוא יאכל לי את היד…"
פירוש חלום על תנין התנין בחלום מסמל אדם שמתנהג באופן מניפולטיבי וגורם לחולם להתרפס מולו.

חלום על כריש לפי הקבלה

הכריש חי בים והוא דג טורף שמסמל בחלומות על שאפתנות חזקה של החולם, חמדנות ותעוזה על מנת להשיג את מה שהוא רוצה בכל דרך אפשרית.
חלום על כריש מסמל גם אכזריות ושליטה באחרים ועל פחד של אנשים ממנו.
פירוש חלום על תנין לפי הקבלה מסמל על עוצמת אישיותו של החולם להשיג ולהגשים את עצמו.
בהיבט הרוחני הכריש בחלום מסמל על הגבולות שהחולם נדרש לשים לעצמו בהתנהלותו הרוחנית.
חלום על כריש "חלמתי שאני ביום כיף בים ואחד מחבריי נשאר במים ואחרי מספר דקות כריש בחלום מן המים עם הגופה שלו"
פירוש חלום על כריש החלום על הכריש מסמל אדם ערמומי שקרוב לחברו של החולם שלבסוף יפגע בו באכזריות והחולם צריך להזהיר את החבר מפניו.

חלום על נשר לפי הקבלה

הנשר מלך העופות והופעת הנשר בחלום מסמל על אדם בעל ראייה רחבה, עם מסוגלות לנתח מצבים ולהדריך אחרים. הנשר בחלום מסמל תכונות של עוצמה, ביטחון וחוכמה פנימית.
פירוש חלום על נשר לפי הקבלה מייצג אדם שרוצה לפגוע בחולם .
בהיבט הרוחני הנשר בחלום מסמל לחולם את יכולתו להתחבר למידעים עתיקים, להיות מעל המציאות הגשמית, לשמש כמורה רוחני לאחרים ולפתור בעיות בכלים רוחניים.
חלום על נשר "חלמתי על נשר שמנסה להיכנס דרך החלונות לבית ללא הצלחה. פחדתי כי הנשר היה גדול ועשה הרבה רעש לבסוף הנשר בחלום מצא פתח מלמעלה כמו מהארובה וכמעט נכנס משם ואז התעוררתי"
פירוש חלום על נשר החלום על השר הינו חלום אזהרה שמזהיר את החולמת מדמות שמנסה לחדור לחייה ולשלוט בה.

חלום על עורב/ עורבים לפי הקבלה

הופעת עורב בחלום מסמל על חריפות וחדות לשון ומחשבה של החולם. העורב בחלום בא לבשר על אירוע גורלי בחיי החולם שהתוצאות שלו תלויות בחולם ובבחירות שלו. הופעתו של העורב מסמלת על חשיבות הבחירה ועל הצורך להתייעץ עם בעל מקצוע.
פירוש חלום על עורבים לפי הקבלה הוא סימן אזהרה לחולם מאירוע בעיתי שעלול להיגמר באסון.
בהיבט הרוחני העורב בחלום מסמל על יכולת רוחנית גבוהה ועל יכולת ההשפעה של החולם על סביבתו.
חלום על עורב שתוקף ונושך
"חלמתי על עורבים שעפו לכיוון הבית שלי שחד מהם תקף ונשך אותי"
פירוש חלום על עורב נושך תוקף הופעת העורבים בחלום מזהירים את החולם מפני אירוע שלילי. התקיפה והנשיכה של העורב בחלום מסמלים סכנה וחשש לפגיעה בחולם.
חלום על עורבים שרודפים אחרי "חלמתי על שני עורבים שמרחפים מעל ראשי בדרך לרכב שלי. אני בורח מהעורבים כשהם מנסים לנשוך אותי ולבסוף אני נמלט מהעורבים בחלום במכונית"
פירוש חלום על עורבים שרודפים החלום על העורבים שרודפים אחרי החלום מסמל על שתי דמויות שמנסות לשלוט בחולם עד כדי התעללות בו. הבריחה מסמלת שהוא ימצא דרך להתנתק מהן.
כנסו למאמר אימל'ה חלמתי על עורב

חלום על קורי עכביש לפי הקבלה

קורי העכביש משמשים מצד אחד לתפוס טרף ומצד שני הגנה והגדרת הטריטוריה של העכביש.
באופן דומה הופעת עכביש בחלום מסמל על נחישות, אומץ ליבו, דבקות במטרה, יכולת להרתיע אחרים, אדם שמסוגל לנתב ולשלוט בגורלם של אחרים.
קורי עכביש בחלום או עכביש בחלום מזהירים את החולם מפני הסתבכות, קושי בקבלת החלטות ועל מזימות שרוחשים סביבו .
חלום על קורי עכביש או עכביש לפי הקבלה מסמלים סכנה וחוסר מודעות לסכנה.
בהיבט הרוחני קורי עכביש בחלום מסמלים על אנרגיה /ישות שלילית שעל החולם להיזהר ממנה.
חלום על קורי עכביש "חלמתי על חדר חשוך שאמי נמצאת בו עם תינוק ומישהו לידה שדומה לי מאוד. היא מחבקת את התינוק ומחייכת אליו בחושך. אני רואה רשת קורי עכביש בחלום מתקרבת ואני מזהירה אותה והיא לא מקשיבה. לבסוף קורי העכביש בחלום עטפה את כולם לאט לאט ואז אמרתי ידעתי"
פירוש חלום על קורי עכביש החלום על קורי העכביש עוסק באימהות של החולמת שמסיבה כלשהי מסתבך או על חששה של החולמת מפני סיבוך בהריון.

חלום על עקרב שחור לפי הקבלה

עקרב הינו בעל חיים ארסי ששולף ארס רק שהוא חש מאוים. הופעת עקרב בחלומות מסמל אדם רגיש מאוד , אדם תוקפני וחשדן, סקרנות, נאמנות יתרה.
עקרב שחור בחלום מסמל סכנה לחולם ושעליו לשמור מרחק כדי לא להמשיך להיפגע.
חלום על עקרב שחור לפי הקבלה מזהיר את החולם מהתמודדות שעלולה לפגוע בו והוא יצטרך לקבל החלטה לא קלה עבורו.
בהיבט הרוחני הופעת עקרב בחלום מסמל רוחניות ומיסטיות, סודות אפלים,
חלום על עקרב שחור "חלמתי שלכל מקום שאני הולכת עוקב אחרי מישהו כשאני מסתובב אני רואה בחלום עקרב שחור מאחורי"
פירוש חלום על עקרב שחור תחושת החולם שעוקבים אחריו הנו חלום אזהרה מפני אדם מסוכן שבא במטרה לפגוע בחולם.

חלום על תולעים לפי הקבלה

חלום על תולעת /תולעים הינו חלום שלילי שמזהיר את החולם מפני כישלון או הרס, על תכנית שאין טעם להשקיע בה ,חוסר אמונה וביטחון עצמי, על התלבטויות שמקשות על פעילותו של החולם.
חלום על תולעים לפי הקבלה מסמל על קשיים באמונתו של החולם.
חלום על תולעים "חלמתי שאני בבית של המנהלת החדשה שלי ובזמן שאני מדברת עם הילדים שלה אני רואה שכל יד ימין שלי מלאה בתולעים והמנהלת ובעלה התקשרו לאמי ואמרו שאני מרגישה לא טוב"
פירוש חלום על תולעים החלום על תולעים ביד ימין של החולמת מזהיר מפני כישלונה בעבודה ועל כך שלא מומלץ לה לקחת את התפקיד החדש

לסיכום חלום על חיות מסוכנות בעלי חיים תוקפניים לפי הקבלה

חלומות על בעלי חיים מזיקים ומסוכנים מופיעים בחלומות בתקופות שהחולם מוטרד עמוס רגשית ,לכן החולם לא שם לב לפרטים ולאנשים שמתנהלים מולו בקינאה, תככנות וערמומיות במטרה לפגוע ולהזיק לו. חלומות על חיות מסוכנות מגיעים בשל חוסר מודעות של החולם ,ובשל הסתרת מידע כדי לשמור ולהגן עליו וכדי להזהירו .

פורום החלומות באתר https://blog.parpareem.com/forumss/

או ביצירת קשר

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    כניסה לפורום החלומות בניהולה של דפנה ביסמוט https://blog.parpareem.com/forumss/

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר