חלומות סדנת חלומות

חלום על כלב תוקף

דווקא בשל היותו של הכלב סימבול להגנה ושמירה וידידו של האדם כלב שתוקף בחלומות מעיד על פגיעה באמון החולם, ופגיעה רגשית של החולם כתוצאה מכעס, טראומה .

כלב בחלומות מסמל על ידידות ,נאמנות, שמירה והגנה .אך כלב שתוקף בא "להעיר את החולם" מהאמון העיוור שנתן באדם שחשב אותו לידידו.
כלב שתוקף מעיד:

  • על אובדן שליטתו של אדם שהיה ידידו של החולם
  • צד באישיותו של החולם שמראה על כעסיו של החולם כלפי אדם מסויים או אנשים אחרים
  • איום חיצוני ועל סכנה לחולם ועל שיש לו אויבים.

חלום על כלב תוקף בהיבט הרוחני

פירוש חלום על כלב תוקף בהיבט הרוחני יסמל על אי שמירה של החולם על הגבולות בין המימד הפיזי למימד הגבוה ,אובדן ההגנות שהיו לחולם ועל חשיפתו לאנרגיות שליליות

חלום על כלב תוקף לפי הקבלה

על פי היהדות הכלב הינה חיה טמאה ומלוכלכת, מסמלת רוע וחוסר יושרה.
הקבלה רואה בחלומות כלב שתוקף כאזהרת החולם מאדם שרכש בו אמון ,על תחושות האשמה והטומאה של החולם  .

חלום על כלב של חברים שתוקף

"חלמתי שאני בבית של חברים כדי לשמור על הכלב שלהם. הכלב היה רגוע בהתחלה וכשהבאתי לו לאכול הוא תקף ואפילו נשך אותי באצבע ויורד לי קצת דם. אני ממש מפוחדת ומוציאה אותו מחוץ לדלת עד שבעליו יחזרו"

פירוש חלום על כלב של חברים שתוקף החלום על הכלב שתוקף מסמל על התפכחותה של החולמת בקשר עם חבריה,ועל אובדן האמון של בחבריה לאור פעילות שפעלו כנגדה .

חלום על כלב תוקף

"חלמתי על חברה טובה מהעבר שהקשר התנתק מצידה ,בחלום אני פוגשת אותה מסתובבת עם הכלב שלה כשלפתע הכלב נובח עלי ומנסה לתקוף אותי .אני בורחת משם כמה שיותר מהר"

פירוש חלום על כלב תוקף החלום משקף לחולמת את האמת על הקשר החברי עם חברתה .תקיפתו של הכלב מעיד שחברתה לא מעוניינת בקשר חברי איתה ואף מסוגלת לפגוע בה ולהזיק לה .

לסיכום חלומות על כלב תוקף

דווקא בשל היותו של הכלב סימבול להגנה ושמירה וידידו של האדם כלב שתוקף בחלומות מעיד על פגיעה באמון החולם, ופגיעה רגשית של החולם כתוצאה מכעס, טראומה .
על מנת שהחולם ידע לפרש את החלום על הכלב שתוקף עליו לשאול :

האם הכלב מסמל אותו או אדם/אנשים בחייו?

מה מידת הקשר בחלום בינו לבין הכלב?

חלומות טובים ונעימים ואני מזמינה אתכם להצטרף אלי לפורום החלומות  

 

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

 

 

 

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

תגובה אחת

  • חלמתי בלילה שהשעה סביבות 10 וחצי/11 בלילה ואני מסתובבת עם קבוצה של חברים וביניהם גם שני בנות דודות שלי מאוד קרובות אליי. הגענו לשכונה שלהם ושם היו כמה כלבים וחתולים נטושים. כלב אחד היה קצת קרוב אלינו ואכל אוכל אבל כנראה אכל חיה מתה כלשהי וחברים שלנו התחילו להגיד בחלום שיש שם עוד כלב מת לפי איך שזה נראה. אנחנו נבהלנו ולא הבנו ולכן רצינו לעלות לבית של בנות דודות שלי ולהישאר שם, אבל ברגע שבת דוד שלי הקטנה ירדה מהבית אלינו היא לא ראתה את הכלב וכשאמרנו לה היא נבהלה וקפצה. הכלב סוג של התרומם והסתכל עלינו במבט קודר עם עיניים מפחידות והתחיל להתקרב לחברים שלי שהיו יחד עם בת דוד שלי, היא ממש נבהלה וצרחה והתחילה לרוץ והכלב רץ אחריה ואחותה הגדולה הגנה עליה וחברים שלנו הצליחו לתפוס את הכלב. אבל הוא השתחרר והתקרב שוב לעבר בת דוד שלי הקטנה, והתחיל לנבוח עליה בטירוף, זה היה יותר סוג של רעמות עצבים כאלה אין איך להסביר, וזה היה מאוד רועש וחזק ובת דוד שלי שהותקפה בכתה בהיסטריה ולא ידעה מה לעשות אבל נשארה עם אחותה, אני בזמן הזה, עמדתי מאחורי הכלב במרחק גדול יחד עם עוד חברים שלי והלב שלי דפק ברמות, מהנביחות של הכלב וממה הולך לקרות עוד. ברגע אחד הכלב טיפה נרגע, הסתובב אלינו והתקרב. אני בשלב הזה מאוד פחדתי אבל ידעתי שאסור לי לזוז פה, חברים שלי היו מנוסים עם כלבים ולכן הם ניסו לשדר לו תגובה טובה וחיוביות אליו אבל רק אני עמדתי דום והסתכלתי למעלה ולא אל הכלב. כשהורדתי את העיניים בשביל לראות מה קורה הכלב עמד לידי ופשוט בהה בי ולא זזתי. ופה התעוררתי.

השאר תגובה

אשמח לעזור
כניסה לפורום החלומות בניהולה של דפנה ביסמוט https://blog.parpareem.com/forumss/

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר