חלומות סדנת חלומות

חלום על לידה

חלום על לידה

רוב החלומות על לידה הינם חלומות חיוביים שמבשרים על שינוי והתחלות חדשות ,מלבד חלומות של לידה שמסתבכים או קשים .


המאמר יעסוק במשמעות של חלום על לידה.
לידה היא התחלה חדשה חיים חדשים וזה זורם גם לחלק מהמשמעויות של חלומות על לידה כמובן בחלק מהחלומות מוטיבים שונים כמו נחש ותפוח בחלום משתלבים בתחום של לידה בחלומות.
אז מה אומר לנו בעצם חלום על לידה ?
לדוגמא: חלום לידה בחלום שזה בעצם חלום בתוך חלום שמסמל בשורה חיובית.
"חלמתי שאחותי יולדת בן אני מתעוררת כאילו מחלום ומספרת לאמא שלי שחלמתי שאחותי ילדה ולכאורה שוב נרדמתי ושוב חזר התהליך של הלידה ההתעוררות ומה שסיפרתי לאמא שלי.
פירוש חלום בתוך חלום על לידת בן – החלום בתוך חלום על הלידה מחזק את הבשורה החיובית והריון קרב לאחות.

מה מסמלת לידה בחלום

מצד אחד חלום על לידה יכול לסמל פיזית הריון קרוב ומצד שני סיום תקופת הריון ולידה יכול לסמל משהו רעיוני של סיום תהליך , קטיפת פירות העשייה של תהליך, קבלת החלטה חיובית ובסך הכל חלום על לידה רוב הפרשנויות מקבלים מסר חיובי וטוב לחולם.
לחלום על לידה ייתכן גם מסר שלילי וזאת אפשר לזהות לפי האווירה והתחושות בחלום ומצבים שליליים כגון מוות וסכנה שיהווה מסר אזהרה לחולם לפני סיום תהליך ו/או החלטה.

פירוש חלומות על לידה לפי הקבלה וחז"ל

תורת הסוד הקבלה שבה מאוגדים אוסף פירושים והגות רוחניים יהודיים שנצברו עם השנים. הקבלה השפיעה על תחומים רבים ביהדות.
פירוש חלומות לפי הקבלה ו/או היהדות והתורה מגיע מתוך ידע שנאסף במהלך השנים על ידי רבנים ופרשנים שפירשו את התורה כחז"ל והרמב"ם ובספרי הזוהר בתלמוד בבלי במסכת ברכות ועוד. אני אישית מפרשת ומתרגמת את החלום בתקשור ומשתמשת שצריך במוטיבים מהקבלה ומהיהדות.

לידה בחלום לפי הקבלה וחז"ל

חלום על לידה לפי הקבלה וחז"ל הוא חלום חיובי שפירושו אושר שימחה וסיפוק בחיים בעקבות החלטה נכונה של החולם ועל התחלה חיובית ושינויים חיוביים בחיים.

הריון ולידה בחלום לפי הקבלה

חלום על הריון ולידה לפי הקבלה מסמל תהליך שמסתיים באופן חיובי ועל עמידה בתוכניות ובציפיות.

סמלים בחלום שמרמזים על הריון ולידה

נחש מכיש בחלום הכשת נחש בחלום היא אחת הסימנים לחולם על הריון קרוב.
נחש בתוך הבטן של החולמת
חולמת שחלמה שיש לה נחש בבטן המסר שהיא עתידה להרות בקרוב.
שתילת עץ באדמה בחלום
נטיעת עץ באדמה בחלום משולה להריון שמשתרש.
אכילת תפוח בחלום תפוח בחלום מסמל את הפרי האסור בגן העדן ועל כניסה עתידית להריון.
הריון או לידה בחלום כאשר החולמת אינה בהריון
אם החולמת חלמה שהיא בהריון או יולדת המסר הוא על הריון בעתיד הקרוב.
ברכה מנפטר בחלום על הריון
אם החולמת קיבלה ברכה מנפטר על הריון זהו מסר על הריון עתידי והנפטר מלווה ומשגיח על ההיריון והלידה. יש כאלו שנותנים את שם הנפטר לאחר הלידה כדי לזכותו.
קבלת תינוק בחלום מנפטר
קבלת תינוק מנפטר בחלום מרמזת על הריון קרוב ורבים רואים זאת כברכה וקוראים לתינוק בשם הנפטר.
החזקת תינוק בחלום
אם החולמת מחזיקה תינוק בחלום המסר הוא על ברכה שהיא זוכה בה ועל הריון  קרוב
הנקת תינוק בחלום
מרמז על לידה צפויה ואם החולמת לא בהריון המסר הוא על הריון קרוב


מסר שלילי בחלום על לידה

מסר שלילי בחלום על לידה הוא מסר שמשולבים בו תחושות שליליות במהלך החלום כגון כאב , כעס שמשולבים כמובן באלמנטים שקשורים ללידה והריון. מסר שלילי בחלום על לידה מגיע לרוב כאות אזהרה לחולם כדי שימנע ממצב מסוים שעלול לפגוע בו.

חלום על תינוק מת תינוק מת בחלום מסמל חוסר הצלחה לממש תוכנית ועל ייאוש כתוצאה מכך, כישלון פרויקט שמסיים פרק בחיי החולם. אם החולם נלחם במות התינוק בחלום אזי הוא מתעלם מתוצאות הפרויקט ונשען על העבר במקום על העתיד ומומלץ לחולם לקבל עזרה כדי שיוכל להתקדם הלאה בחייו.
חלום על תינוק מת לפי הקבלה מזהיר את החולם מפני כישלון.
חלום על תינוק מת-"חלמתי שהתינוק שלי מת ואני מצליחה להציל אותו אך הוא היה חלש ובקושי נשם. ביקשתי מאחותי ומאמי לשמור עליו כדי שאביא רופא שיציל אותו ,אבל הם הגיבו באדישות ובחוסר אכפתיות וממש כעסתי עליהם ”
פירוש חלום על תינוק מת מותו של התינוק בחלום מסמל כישלון להוביל פרויקט חשוב. ניסיונותיה של החולמת להציל את התינוק בחלום בכל מחיר מסמל שהחולמת לא מוכנה לקבל את השינוי השלילי בחייה ונלחמת בכל מחיר לשנותו לטובה. מראים לחולמת שסביבתה הקרובה השלימה עם השינוי.
לידת יצור מפלצתי בחלום- חששות ופחדים-"חלמתי שילדתי ילד מפלצתי עם שני ראשים וממש נלחצתי"
פירוש לידת יצור מפלצתי בחלום- חלום על לידת יצור מפלצתי  מסמל פחדים של החולמת מפרויקט שהיא מלווה.
חלום אזהרה על לידה-"חלמתי שאני יולדת במקום העבודה ולידי מנהל שהציע לי לאחרונה לעבור איליו. הלידה בחלום מסתבכת, אני מתעלפת ונלקחת באמבולנס לבית חולים. במציאות אני מתלבטת מאוד אם לעבור למנהל אחר וכמו כן אני רווקה ולא בהריון"
פירוש חלום אזהרה על לידה
תהליך הלידה בחלום מסתבך במקום העבודה. הלידה בחלום היא סימבול לתהליך חדש שתלוי בהחלטת שלה לעבור לתפקיד אחר. החלום מזהיר את החולמת על הסתבכות במידה ותחליט לעבור לתפקיד החדש.
חלום על לידה על במיטת של אקס-"חלמתי שאני מיילדת את עצמי על המיטה של האקס אבל הלידה מסתבכת ואני רואה שהתינוקת מתה בחלום וקמתי מהחלום בוכה"
פירוש חלום על לידה על מיטת האקס
הלידה העצמאית של החולמת על מיטתו של האקס מסתיימת במות התינוקת בחלום .זהו מסר אזהרה שלא לחזור לקשר עם האקס כי זאת תהייה החלטה שגויה שסופה להסתיים באנרגיה קשה(מות התינוקת).
לידה בחלום של תינוק גדול תלות של אנשים-לידת תינוק גדול וכבד מעיד על כך שיש אנשים שתלויים בחולם והקושי שלו לספק אותם.
חלום על לידה בניתוח קיסרי –
"חלמתי שאני בהריון בשבוע 35 ויולדת לפני הזמן באמצעות ניתוח קיסרי בגלל שהתינוק גדול במיוחד הלידה עברה בהצלחה ומהר"
פירוש חלום על לידה בניתוח קיסרי-
הלידה המוקדמת בחלום מסמלת על זירוז חיצוני לתהליך שהחולמת עובדת עליו תקופה מסוימת ועל האחריות הגדולה שמוטלת עליה בביצוע התהליך,

לידה בחלומות עם מסר חיובי

חלום על לידה של שינוי והתחלה חדשה
"חלמתי שאני במיטה ופתאום נולדת/מחליקה לה החוצה תינוקת מתוקה. שמחתי מאוד שהיא נולדה ושלא כאב לי בכלל(אני לא בהריון)"
פירוש חלום על לידה שינוי והתחלה חדשה הלידה הקלה בחלום הינה אישור להצלחת תוכנית של החולמת.
חלום על תינוק בעגלה

חלום על תינוק בעגלה הוא מסר חיובי שמסמל על הפתעות שממתינות לחולם.
חלום על תינוק בעגלה-
"חלמתי שאני רואה תינוק יפה בעגלה.  התינוק החל להביט בי והוא מחייך ונראה מאוד שמח"
פירוש חלום על תינוק בעגלה
התינוק בעגלה מתקשר לתוכנית חדשה שהחולמת מתכננת לממש ורומז על הצלחה.
חלום על צירים צירי לידה מסמל חדוות יצירה של החולם, חשק ורצון להגשים את עצמו.
חלום על לידה של אישה בהריון-"אני בשבוע 38 להריון וחלמתי שאני יולדת ועשיתי מסיבה בבית אולם כאשר כולם הלכו ראיתי בבית אריה ולביאה שלא היו תוקפניים אלא רק רצו תשומת לב ממני אבל אני פחדתי וברחתי, סגרתי חזק את הדלת וחיפשתי מישהו שיכול לקחת אותם מהבית"
פירוש חלום על לידה של אישה בהריון
המסר מהחלום על הלידה שמלווה בחיות אריה ולביאה מסמל שיש שמירה והגנה על ההיריון והלידה מנשמות שמלוות את החולמת והפחדים שלה קשורים להריון וללידה הצפויה.
חלום על לידה סיום והתחלה חדשה-"חלמתי על לידה כפולה שלי ושל אחותי. בחלום לא ראיתי את תהליך הלידה אלא ישר את התינוק של אחותי ומיד שגם אני מחזיקה את התינוקת שלי. אנשים שאלו אותי איך הייתה הלידה ועניתי שלידה הייתה קלה ומהירה"
פירוש חלום על לידה סיום והתחלה חדשה החלום על הלידה הכפולה מבשר על שינוי בחיים ששתיהן עוברות ביחד ובמקביל. לידת הבן מבשר שאחותה של החולמת מרוצה מהשינוי שהיא עוברת לעומת החולמת שילדה בת שלא מרוצה מהשינוי שהיא עוברת.

הריון ולידה בחלום לפי הקבלה

פירוש חלום על הריון ולידה לפי הקבלה
"לאחרונה אני חולמת שוב ושוב על שאני בהריון ,אני חווה את עצמי לאורך החודשים עד הלידה עצמה. הלידה עוברת בקלות כשבעלי לידי ואני אוחזת תינוק כחול עיניים. לאחרונה דיברנו שוב על ילד נוסף"
פירוש חלום על הריון ולידה לפי הקבלה חלום חיובי שמראה על כניסה להריון לחולמת. הלידה בחלום מרמזת לה על מין העובר שהוא בן זכר.
חלום על לידה ללא צירי לידה-לידה ללא צירי לידה ובקלות בחלום  הינו חלום חיובי על שינוי מהיר ללא קשיים, הקלה משמעותית שהחולמת חווה בתהליך השינוי ועל היכולת של החולמת לעמוד במטלות שקיבלה.
 חלום על לידה ללא צירי לידה-"חלמתי שילדתי בן ולא ראיתי את עצמי בהריון ולא חוויתי את כאב הלידה או צירי לידה ראיתי רק שאני מחזיקה בן"
פירוש חלום על לידה ללא צירי לידה החלום מתאר שינוי מהיר ללא הכנתו של החולם לכך.הלידה המהירה מעידה על שינוי מהיר וחיובי בחייו.
חלום על לידה וצירים-מסר על הריון קרב –"חלמתי שאני בהריון חודש 9 קיבלתי צירים וילדתי ילד יפיפייה עם עיניים כחולות. בחלום אני מרוגשת מאד ושמחה שסוף סוף ההיריון הסתיים בטוב. במציאות אני באיחור של 3 ימים"
פירוש חלום על לידה וצירים החלום על הלידה והצירים מבשר על היריון קרב של החולמת עם בן זכר.
חלום על לידה של מישהי אחרת-חלום על לידה שאישה אחרת יולדת מסמל על חשיבותה של האישה בעיני החולם ועל סיום תקופת הלווי וההדרכה שהחולם נתן ליולדת בעבודה ובכלל בחיים.
חלום על לידה של מישהי אחרת-"חלמתי שאני במעלית עם אישה בהריון שאני לא מכירה לפתע היא החלה לגעת בי ועשתה לי סימנים עם הידיים והבנתי שהיא אילמת, שמתי לב שיש לה צירים והיא מתפתלת לחצתי על כפתור של הקומה העליונה ביותר כי ידעתי ששם יש חדר לידה וכשהגענו לקומה העליונה הסברתי לאחיות שיש לה צירים והם שאלו אותי מי את בשבילה? אמרתי להם שאני לא מכירה אותה והם הודו לי ואמרו לי את לא מבינה איזה מצווה עשית שהבאת אותה אמרתי להם תודה והלכתי"
פירוש חלום על לידה של מישהי אחרת-המסר מהחלום הוא על המצווה שהחולמת עשתה עבור אדם שהיא לא מכירה ועל הכרת הטוב והתודה שהיא מקבלת מלמעלה על מעשייה .

חלום על לידת ריבוי תינוקות

חלום על תאומים

חלום על תאומים

חלום על לידת תאומים –חלום על לידת תאומים מסמל על התלבטויותיו של החולם בין 2 אפשרויות
חלום על לידת תאומים "חלמתי שאמי בהריון עם תאומים.(אמי בת 56). בחלום הורי סיפרו לי שהם מצפים להולדת תאומים באמצעות הפרייה בן ובת. בחלום אמרתי שאין לנו מספיק חדרים בבית ואיך נסתדר והם ענו שהם חשבו על זה הרבה זמן והחליטו שהם רוצים עוד ילדים"
חלום על לידת תאומים
 החלום על הריון עם תאומים מצביע על תוכנית משותפת של הוריי החולמת ועל הקושי להחליט איך לבצע את התוכנית
חלום על לידת רביעיית תינוקות-חלום על לידה על ריבוי תינוקות בחלום הנה סימבול לשמחה מרובה. המספר ארבע הינו מספר שמסמל יציבות כמו שולחן שעומד על 4 רגלים כך חלום על לידת רביעיית תינוקות מסמלת שינוי משמח שמוביל ליציבות בחיי החולם.
חלום על לידת רביעיית תינוקות"חלמתי שילדתי 4 תינוקות 3 בנים ובת.בחלום ראיתי כמה שהם קטנים וממש חששתי לחייהם.סבתא שלי ז"ל באה בחלום ובירכה אותי ללידה"

לסיכום חלום על לידה
רוב החלומות על לידה הינם חלומות חיוביים שמבשרים על שינוי והתחלות חדשות ,מלבד חלומות של לידה שמסתבכים או קשים .
שיהיו בשורות טובות לכולם

דפנה ביסמוט מטפלת מורה רוחנית מתמחה ב-טיפול בשחזור גלגולים
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה
לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

 

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר