חלומות סדנת חלומות

חלום על נחשים בבית

חלום על נחשים בבית

.."חלמתי שהיו בבתי מספר נחשים שחורים הזמנתי לוכד נחשים וכולם נעלמו ראיתי עוד אחד שחור ועבה אבל גם הוא נעלם ולא ראיתי אותו אחר כך ."

חלומות על נחשים בבית

הופעת נחש בחלומות מתייחס לתחום הפרנסה, הזוגיות,קרירה, הרוחניות, מצב הבריאותי של החולם והוא מופיע לרוב בתקופות שינויים בחיים בתחומים אלו. בפירוש חלום על נחשים בבית אנו מתייחסים לסימבול הנחשים וסימבול הבית. הבית בחלום מסמל את "מעוזו של האדם" כך שבחלומות הבית מסמל את האני הפנימי והתת המודע ועולמו הפנימי של החולם. לכן הופעת נחשים בבית בחלום מעידה על הפחדים שמנהלים ומטרידים את החולם,על הפיתויים שהחולם לא עומד בפניהם ,ואזהרתו מאובדן שליטה. באופן כללי משמעות חלום על נחש בבית ביהדות נקשר לסיפור הבריאה לפיתוי מיניות ערמוניות ואף לרוע. חלום על נחשים יופיע לרוב בתקופות לחוצות ובעייתיות בחיי החולם ומתחבר לתפיסה שהנחש הינה חיה ערמומית ולא אמינה. ואף מסוכנת וארסית שמסוגלת לגרום למוות .חלום ובו מופיעים מספר נחשים יסמל על פחדיו ודאגותיו של החולם,על תחושת רדיפה ואיום.

לסיכום פירוש חלום על נחשים בבית

"היי דפנה זה כבר כמה פעמים שאני חולמת על נחשים שחורים בבית.הפעם חלמתי על כמה נחשים שחורים בבית והזמנתי לוכד נחשים וכל הנחשים שהיו בבית נעלמו ראיתי עוד אחד שחור ועבה אבל גם הוא נעלם ולא ראיתי אותו אחר כך"

פירוש חלום על נחשים בבית הנחשים השחורים בבית בחלום מעידים על מצוקתה של החולמת ,על תחושת האיום והסכנה והפחדים שמנהלים אותה .הבית מסמל את עולמה הפנימי של החולמת שמנוהל ע"י הפחדים .לוכד הנחשים בחלום הינו מסר לקבלת עזרה שתוביל את החולמת לשליטה בפחדיה ולאיזון רגשי .

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
כניסה לפורום החלומות בניהולה של דפנה ביסמוט https://blog.parpareem.com/forumss/

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר