הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי

לאן אתם נוסעים הפעם

חלום על אוטובוס

חלום על נסיעה באוטובוס

חלום רוחני שמתאר את התפתחות הנשמה בהתקדמות למימוש יעדיה

"חלמתי שפספסתי אוטובוס שחולף על פניי בדרכי לתחנה. בעודי ממתינה לאוטובוס הבא הסברתי לאישה מבוגרת שממתינה גם היא בתחנה שאני ממתינה לקו אוטובוס שפספסתי. קוו אוטובוס אחר מגיע לתחנה והאישה אומרת שגם הקו הזה מגיע לאותו יעד של הקו שפספסתי. אני מביעה ספק ואומרת לה שאני רגילה לנסוע בקו הספציפי שלי ומוסיפה בציניות שלא מתחשק לי לעשות סיבוב בכל העיר והאישה המבוגרת מהנהנת בראשה בהבנה"

הגענו לעולם לממש יעודים שהנשמה בחרה אולם הפחד לקחת אחריות ולעשות את השינוי יוצר קושי במימושם.
האוטובוס בחלום מסמל ההתנהלות בחיי של החולמת שנוסעת מנקודה לנקודה על מנת להגיע בסופו של דבר ליעד שזהו מימוש השינוי ומכאן עולים לשלב הבא בחיים עם התנהלות שונה עם כלים חדשים בדרך שאותם אספנו.
מציעים לחולמת לנסוע בקוו אוטובוס אחר שמגיע לאותו היעד והמסר לחולמת שללא עזרה חיצונית היא לא תממש את היעוד שהיא כל כך רוצה לממש.

תהליך התפתחות עצמית בנוי משלבים שבעזרתם אנו למדים על עצמנו ועל שינוי התנהגויות שלא משרתות אותנו , מתמודדים עם כאב ,אכזבה וטראומות שנחרטו בנשמה. אחד הסימבולים שחוזרים על עצמם בחלומות על תהליך של התפתחות עצמית הוא סימבול נסיעה באוטובוס,אופניים ,מטוס וכדומה.

חלום על נסיעה באוטובוס 

"בחלומי אני יוצאת מהעבודה הביתה , עולה לאוטובוס ומגלה לאחר שתי תחנות ששכחתי את התיק שלי בעבודה . אני מתקשרת למזכירה בעבודה ומבקשת שתבדוק האם התיק תלוי בחדרי .השיחה מתמשכת ואני מפספסת את התחנה שלי ויורדת אחרי 3 תחנות .אני לחוצה בחלום כי אני לא מכירה את הדרך חזרה הביתה "

פרוש – החלום מתאר תהליך של שינוי שהחולמת צריכה לעבור במקום עבודתה הקשור לאימון ואחריות אישית . התיק מסמל פיזור מחשבה וחוסר שליטה כתוצאה מהעומס בעבודה, ועל האחריות שהיא צריכה לגלות במקום עבודתה .הירידה בתחנה הלא נכונה מעידה על הצורך של החולמת להיות קשובה לתהליך השינוי שנדרש ממנה במקום העבודה

לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני
לחצו למעבר לאתר פרפרים המרחב הרוחני של דפנה ביסמוט

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר