חלמתם על צפרדע? או חלום על קרפדה

איך זה קשור לזוגיות שלכם

תתפלאו אבל לעיתים חלום על צפרדע מתחבר וקשור לזוגיות שלכם. צפרדע חייה במים וגם ביבשה דבר שמסמל בחלומות הסתגלות לשינויים בחיים ויכולת תמרון. קפיצת הצפרדע ממקום למקום מסמלת בחלום את יכולת ההסתגלות שלה למצבים שונים ולשינויים מהירים ובהקשר הזוגי המשמעות בחלום היא השינויים וההסתגלות ששני בני הזוג צריכים לעשות על מנת שהקשר הזוגי יצליח. אולם הצפרדע שמופיע בחלום זה פירשתי בתקשור דווקא כסימבול לחוסר הצלחת הזוגיות כשהסיבה לכך היא חוסר תקשורת , חוסר יכולת להסתגל למערכת הזוגית וקושי להיפטר מהאקס/ית. החלום עוסק בקשר זוגי שהחולמת גרמה לסיומו שלא הצליחה לשמרו ע"י קריעת השקית בחלום ובכך שראתה בשקית רק צפרדע אחת בחלום ולא את בן זוגה יחד עמה. החלום מסתיים במודעות של החולמת " שאולי אני אימפולסיבית".. ובניסיון ללכוד שוב את האקס חזרה לחייה.

"חלמתי שאני נמצאת עם אחיותיי בשטח פתוח. ישנה צפרדע אולי שלי שאני צריכה להחזיר אותה. אחותי אמרה לי 'הם אמרו לשים אותה בשקית ולא להוציא אותה אחרת לא נצליח להחזיר אותה!' משום מה אני לא רוצה בזה ואומרת לה 'מה פתאום לשים אותה בשקית היא תהיה בחוץ' ומנסה לקרוע את השקית ואחותי אומרת לי "מה את עושה היא תצא החוצה" ואז פתאום מתגלות שתי צפרדעים בשקית ולא אחת והן קצת אגרסיביות ותוקפות אחת את השנייה. שאני מנסה לקרוע את השקית אני מבינה שאולי אני אימפולסיבית ולמה בכלל אני עושה את זה עד שאחותי הצליחה ללכוד את הצפרדע"

מהחלום נוכל ללמוד שהצלחת הקשר זוגי אינה תלויה אך ורק באהבה אלא גם בתקשורת בין אישית ויכולת להסתגל ולצלוח את השינויים של בן/בת הזוג חווה בחייו ובמערכת הזוגית. הצפרדע יופיע בחלומות במקרים רבים שבהם הסתיים הקשר זוגי אך ממשיך להדהד בחלומות בהופעת האקס/ית ,או בחלומות שבהם החולם מקבל הנחייה לעבוד על התקשורת עם בן זוגו. מאחלת לכם זוגיות מקסימה ושלמה

קרפדה יפה יותר מדולפין אולי אבל גם לחלומות על דולפין שי מסרים חשובים שווה לקרוא
חלמתם חלום על צפרד קרפדה צפרדעים ולא מצאתם אותו במאמר?
לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר וכתבו את החלום שלכם על צפרדעים

רוצים ליצור קשר אישי עמי

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    אהבתם את המאמר בבקשה פרגנו קצת בפייסבוק עשו לייק קטן בפייסבוק תודה
    אני משקיעה ימים ולילות להנגיש לכם את המידע ולייק קטן יכול לתת לי דחיפה

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר