זוגיות חלומות

חלום על ריב עם האקס סימבולים בחלומות

חלום על ריב עם האקס

משמעות חלום על ריב עם האקס

"חלמתי שהתכתבתי עם האקס והוא שאל אותי, "זה נורמלי שככה אנחנו רבים? ואמרתי לו שזה בסדר ככה זוגות מתנהלים"

לקריאת החלום על הריב עם האקס בפורום החלומות

החלום על האקס מסמל שהזוגיות של הגולשת מושתתת על מריבות וחוסר תקשורת שמשקפים קושי בתקשורת הזוגית. תקשורת זוגית נובעת מתכונות כגון עקשנות להיות צודק, אגו, חוסר ביטחון, שתלטנות שיוצרת חוסר איזון בזוגיות .
זוגיות שמושתת על מריבות וכעסים, ברוגז ,אינה מסוגלת להחזיק מעמד לאורך זמן. המריבות מעבירות אנרגיות שליליות שגורמות להיחלשות הקשר הזוגי, תסכול, הסתגרות והתבצרות .
צריך לעבוד על הזוגיות על מנת לשפר את התקשורת הזוגית אולם לצערי כיום לבני זוג אין סבלנות ולרוב הם מעדיפים לסיים את הקשר הזוגי .

בחלום הנוסף המקרה של המריבה בין האקס לאימה של החולמת קשורה לחולמת ושהובילה לפרידה .

במציאות אמא נפרדה מבן זוגה לפני חצי שנה והיא ממש שלמה עם הפרידה  .בחלום שמעתי עצמי אומרת לאמא למה את לא מתחתנת איתו ואז אני רואה את האקס שלה עומד בנינו כעוס ורב עם אמא שלי.בין כל הצעקות שהיו בינו לבין אמא הוא אמר לה שהוא החזיר את הטבעת חזרה לחנות ושהוא עשה זאת בגלל שהתערבתי כל הזמן "

אכן מרבית מהקשיים בזוגיות שנייה הם הקושי שהילדים חווים מכניסה של בן זוג חדש לחיי אחד מהוריהם, והוויתור שההורה בוחר לעשות בחלק מהמקרים הללו.

זוגיות שנייה נתקלת בהרבה מהמקרים בהתנגדות מצד הילדים, שעדין לא משלימים עם גירושי הוריים ועדין חולמים שיחזרו לקשר חזרה ואף מחבלים בזוגיות השנייה כפי שהחולמת מתארת בחלומה .החולמת לוקחת אחריות לפרידה בין אימה לאקס למרות שעמדו לפני חתונה .רגשות האשמה של החולמת ושל ילדים שחוו סיטואציה דומה מגיעים גם מתוך החשש לבגוד בהורה השני ולהאמין בבן /בת הזוג החדש/ה

אם הנך מזהה מצב זהה אצלך בזוגיות אבל עדיין הנכם אוהבים זה את זה עדיפה שעה אחת קודם!
מציעה לכם להגיע לאימון זוגי ממוקד שיעזור לכם לבנות תקשורת זוגית בונה ונכונה.

לחצו למעבר
ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני
ל- פורום תקשור באתר פרפרים המרחב הרוחני
ל- פורום זוגיות באתר פרפרים המרחב הרוחני
לאתר פרפרים המרחב הרוחני של דפנה ביסמוט

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר