הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי שחזור גלגולים

חלום שמתאר חווית מוות סימבולים בחלום

חלום על מוות

חלום על גלגול קודם בא ליידע אותו על הקשר בין אירועים בחיים לגלגולים קודמים ותיקונם

חווית מוות בחלום – סימבולים בחלום

חלום מדהים שגולשת כתבה בפורום החלומות שמתאר את חווית המוות בקשר שלה לבעלה בגלגולים קודמים. החלום מתאר את סיבת המוות תאונת דרכים ונפילה מצוק חוויה שנחרטה בזיכרון הנשמתי.

היא מתארת המראות האחרונים:

"מצאנו את עצמנו באוויר" – ריחוף בין העולמות וההבנה שאין גוף. "לא היינו מבוהלים פשוט הסתכלנו אחד על השני"– זיכרון נחרט כחוויה טובה ולא מלחיצה. "הרכב פשוט עף באוויר לעבר נחיתה"– מסמל ניתוק מהגשמי. "נחיתה שהייתה מאד רכה על הקרקע" – המעבר לעולם הנשמות היה מעבר רך וקל. "ראינו שנגמר לנו הדלק " – הדלק מסמל את אנרגית החיים שהתנתקה מהנשמה. "הגענו למקום לא מוכר" – מקום בין העולמות שבו ממתינה הנשמה להיכנס לאור. "כל הזמן אמר שזה יגיע ושצריך לחכות"– ההמתנה להיכנס לאור והניתוק מהגוף הפיזי. החלום בא לחזק את הקשר של הגולשת עם בעלה בזכות החיבור החוזר שלהם בחיים הללו.

"חלמתי שאני ובעלי נוסעים באוטו ואנחנו מגיעים לצוק, לא ברור לי אם אנחנו יודעים שאנחנו מגיעים לצוק או שהופתענו אבל המשכנו לנסוע עם הרכב לעבר הצוק ואז מצאנו את עצמנו באוויר.. הבנו שנפלנו מהצוק אבל לא היינו מבוהלים פשוט הסתכלנו אחד על השני ואז הרכב פשוט עף באוויר לעבר נחיתה שהייתה מאד רכה על הקרקע. הגענו למקום לא מוכר, רצינו להמשיך וראינו שנגמר לנו הדלק ובכל פעם שביקשנו ממישהו שם למלא דלק אמר כי ההזמנה של הדלק בדרך ונצטרך לחכות בסבלנות. ונראה כי הוא מעקב אותנו.. לתחושתי זה היה בכוונה ולא הייתה לי סבלנות לחכות אלא רציתי להמשיך בנסיעה והאדם הזה כל הזמן אמר שזה יגיע ושצריך לחכות. ואז בחלום חשבתי על איזה דרכים יכולים לזרז לי את קבלת הדלק.. וזהו. "

רוצים לשתף בחוויותיכם ?

תוכלו לשתפם ב: ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני בדף שלי בפיסבוק קסם החלום

דפנה ביסמוט  מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין  

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

5 תגובות

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר