חלומות על עבודה

חלום על עזיבת עבודה או חלום על שינוי תפקיד

ללכת בעקבות החלום …
רבים מאיתנו חולמים לא לעבוד….לשבת על איזה חוף מדהים עם כוס פינקולדה ביד…או חולמים על עבודה כייפית…
מה קורה שבאמת העבודה נכנסת לנו לחלומות? אנחנו חולמים על עבודה – חולמים על שינוי תפקיד – חולמים על הבוס שלנו – חולמים על משימות בעבודה.
האם זה מחייב התייחסות שלנו או שזה יעבור?
מקום העבודה שיעסוק בחלומות האמיתיים של העובדים שלו יגלה דברים מדהימים ויכול לשפר דרמטית את המוטיבציה במקום העבודה ואפילו לפתור בעיות וקונפליקטים בין העובדים.

מרביתנו נמצאים במקום עבודה כמעט 80% משעות היממה ומנצלים את כישורנו האישיים או הלימודיים על מנת לייצר פרנסה וגם לעיתים הנאה. מאחר ומקום העבודה תופס את רוב זמן היום שלנו אנו עוסקים, חושבים ואף חולמים עליו .
המאמר יעסוק רק במקרים קיצוניים במסרים שמתקבלים בחלום שקשורים לעבודה שהגיע הזמן לעזוב את העבודה הנוכחי ואולי לחפש חוף פנוי.
שלא ישתמע שאני ממליצה לעזוב מקום עבודה כי ישנם שיקולי רבים בעד ונגד להישאר או לעזוב את מקום העבודה ואני יכולה להעיד על עצמי מניסיון אישי שעשיתי שינוי בעבודה ואני חושבת שהשינוי עשה לי הרבה טוב…וכן זה גם בגלל חלום…אז כמו שאומרים לכו בעקבות החלום שלכם.

שינוי באנרגיה בעבודה

כמה פעמים שמעתם יש לי אנרגיה טובה בעבודה? למה הכוונה?
אנרגיה בסביבת העבודה מורכבת בעיקר מאנרגיות האנשים שעובדים עמך וסביבך. האנרגיה מהווה את אחת הסיבות להישארותנו במקום העבודה. אנרגיה חיובית זורמת מצליחה להניע את האדם להגיע להישגים גבוהים במקום העבודה, לקשירת קשרים חברתיים ועסקיים מוצלחים ולקידום בעבודה ולהיפך אנרגיה שלילית פוגמת וגורמת להתפטרות והפסקת עבודה .

מה הסיבה להימצאותה של אנרגיה שלילית או חיובית במקום העבודה?

אנרגיה היא תוצר של מחשבות, רגשות, קשרים בין אישיים ומעשים. כאשר ההתנהלות במקום העבודה היא יצרנית ולא מאיימת על העובד האנרגיה במקום תהייה חיובית וההיפך. קיומה של אנרגיה שלילית בעבודה מתחילה לעיתים מאירוע שלילי שממשיך להדהד לאורך זמן ולכן יש לזהות ולפעול למיגורה בדרכים שונות.
ניתן לשפר את האנרגיה במקום העבודה באמצעות פעילות חיובית בעבודה, חברתיות, הישגים וקידום ששומרים על אנרגיה חיובית במקום העבודה. הנהלת חברה יכולה לייצר אנרגיה חיובית שתוביל לצמיחה עסקית בחברה באמצעות גמישות בשעות העבודה, תגמול לעובד שיעמוד ביחס ישיר להתנהלותו, פעילות חברתית בעבודה שתגבש את העובדים, הכשרה מקצועית ושמירה על קשר ישיר מול העובד.

חלום על שינוי אנרגטי במקום העבודה

"חלמתי שאני מקפצת ממקום למקום וצוחקת עם אנשים וזה גורם לי לפספס משימות ועבודה שאני צריכה לעשות אבל לא אומרים לי כלום. "

פירוש החלום על שינוי מקום עבודה – המסר לחולמת שמקום העבודה הנוכחי שלה אולי טוב עבורה חברתית אך אינו מקדם אותה מבחינת הקריירה ויש פגיעה במשימות בעבודה. ההכוונה שהחולמת מקבלת באמצעות החלום שעצם התעלמות המעביד מפספוס ביצוע המשימות מסמל עבורה שלא מייחסים משקל לעבודתה ולכן ועליה להסיק מסקנות  ולחפש מקום עבודה חדש שיעניק לה ערך לעבודתה.

חלום על אש במקום העבודה
"חלמתי שבזמן שאני עובדת במשרד בעבודה, שאינו דומה למציאות, שמתי לב שפורצת אש במדפים של המסמכים"

פרוש החלום על אש במסמכים – האש שפורצת בחלום במקום העבודה מסמלת על אנרגיה שלילית במקום העבודה ואולי סימן למריבה קרובה שעתידה לפרוץ בין העובדים.

חלום המסמל רצון לעזיבת מקום העבודה

אנו מנוהלים בחיינו מהרגלים שונים שסיגלנו לעצמנו. כאשר טוב ונוח לנו במקום העבודה אנו נוטים לבחור להישאר במצב הקיים והנוח למרות שבחוץ ישנן אפשרויות רבות לשינוי בשכר וקידום מקצועי. מצד אחד הפחד משינוי חוסם אותנו ולא מאפשר את השינוי ומצד שני אנחנו מעדיפים תמיד להישאר במקום הנוחות שלנו.

חלום על ראיון עבודה
"חלמתי שחברה עם מחברת צמודה לחזה שלה אומרת לי שהיא יוצאת לראיון עבודה ושואלת איך היא נראית? (במציאות היא עם שיער קצר ובחלום הייתה עם שיער שופע ומעוצב מדהים וארוך), היא יצאה עם המחברת לראיון עבודה ואיחלתי לה בהצלחה. (זה חלום שלישי שאני חולמת עליה לגבי ראיונות עבודה כאשר בחלום הראשון חלמתי שהיא בכלל עובדת כבר במקום אחר)"

פירוש החלום על ראיון עבודה – כנראה שהחברה של החולמת מחפשת מקום עבודה חדש והשיער השופע בחלום מעיד על הביטחון העצמי הגבוה שלה ועל המיקוד שלה במציאת מקום עבודה חדש. המסר הוא הפוך על הפוך שהחולמת מסתכלת על החברה במציאות החלום מסמל שהיא עצמה מנוהלת מתוך הפחד להישאר במרכז הנוחות למרות שבתת המודע שלה היא רוצה לעזוב.

בחירת כוון חדש בקרירה

לכולנו יש את הבחירה הבסיסית לשינוי מקום העבודה. ישנם כאלו שהתרגלו למסגרת העבודה, לשכר ולנוחות שהם חווים במקום העבודה ובשל כך חווים חוסר כדאיות לעזוב את מקום העבודה.
חוסר הכדאיות במילים אחרות הוא תקיעות /חסימה שנובעים מתוך תת המודע. בחלומות הם מאותתים לחולם ליזום את השינוי הנדרש עבורו.
חלום על משימות שנעלמו בעבודה

"חלמתי שהגעתי למקום העבודה וכל מה שעשיתי נעלם. פניתי לבוסית שלי ושאלתי לאן נעלמים כל המשימות שלי ולמה היא לא מגיבה  והיא לא הבינה במה מדובר"

פירוש לחלום על משימות בעבודה שנעלמו – המשימות שנעלמו בחלום מרמזים שהיא חסרת משמעות וערך במקום העבודה. כאשר תת המודע משדר מסרים בחלומות מסרים של התעלמות יש להתייחס לכך כהתרעה שעלולה להוביל בסופו של דבר לתסכול ופגיעה רגשית וכמובן ירידה במוטיבציה בעבודה.

מאבקי כוחות בין עמיתים לעבודה

אנרגיה שלילית במקום העבודה יכולה להיווצר כאשר מעודדים מאבקי כוח בעבודה בין עמיתים וגופים שונים. האנרגיה השלילית במקום העבודה גורמת לתסכולים מצד העובד,לפגיעה רגשית של העובד, ירידה במוטיבציה ובתפוקה בעבודה וכן ולעזיבת מקום העבודה.

חלום על חבר קולגה בעבודה
"אני חולמת שהבוס שלי מבקש משהו מהקולגה שלי שמזה תקופה ארוכה מנסה לגנוב לי את התפקיד ואפילו לא התייחסתי. דיברתי עם מישהי במטבחון ממש ליד הדלת והיה לי נעים לספר חוויות ובזמן שאני צוחקת אני רואה את הקולגה בדרך אלי והיא לא רצתה שאדבר ואפילו הפריע לה שצחקתי"

פרוש החלום קנאה בחבר לעבודה – החולמת מתארת בחלום מאבקי כוחות עם אחת מהקולגות בעבודה שמתיימרת לקחת ממנה את התפקיד. המסר לחולמת שזה הזמן עבורה לשינוי מקום עבודה או תפקיד חדש במקום עבודה. מאבקי כוחות מובילים לירידה בביטחון העצמי וללחצים רגשיים מיותרים.

חוסר תקשורת עם הבוס

חוסר תקשורת עם המנהל הישיר מוביל לחוסר ביטחון, ביטול עצמי ,ריצוי הבוס/ית, חוסר רצון להגיע למקום העבודה ובמילים אחרות רצון לעזוב את התפקיד בעבודה ופגיעה במוטיבציה ולהיווצרות

חלום על הבוסית
"חלמתי שאני מספרת לחברה מהעבודה חוויות ושאני מסתובבת  אני רואה את הבוסית שלי באה ומנסה להפריע,הייתי אדישה וחשתי שהיא לא מערבת אותי ששאלתי מה קורה ומסתבר שהיא לקחה עבודה שלי וביקשה ממישהי אחרת"

פירוש החלום על הבוסית שמפריעה – אדישות של החולמת מסמלת רצון להיות אדישה לבוסית אך בפועל התחושה שהיא לא רצויה במקום העבודה לכן הפתרון הוא לחפש מקום עבודה חדש. כאשר העבודה נכנסת לחיים האישיים
רבים מאיתנו מכירים את המשפט "לקחת את העבודה הביתה" שאומר שאין גבול בין מסגרת החיים האישיים לבין מסגרת החיים בעבודה. חוסר הצבת גבולות בעבודה, היגררות לשעות נוספות גורמים לטשטוש הגבולות בעבודה ולתסכול העובד שמובילים לעזיבת מקום העבודה .

חלום על פגישה עם הבוס
"חלמתי שאני יחד בעלי והילדה עומדים ליד קיוסק מלא באנשים לא טובים שעשו הרבה רעש ואמרתי לבעלי שאנחנו צריכים לזוז. הלכנו בחניון תת קרקעי ששם פגשנו את הבוס שלי שמבקש ממני להיכנס ולארח אדם שהגיע מחו"ל כשהוא סוגר את הדלת בפני משפחתי מעשה שכאב לי ועשיתי את הדברים בחוסר חשק"

פירוש החלום על בוס שמתנכל למשפחה – המסר בחלום שהחולמת חייבת להציב גבולות ברורים בעבודה מאחר שהעבודה נכנסת לחייה המשפחתיים ומפריעה.

חלום על אוטו שחונה במקום העבודה
"חלמתי שאני במקום העבודה שלי ופתאום ראיתי את האוטו שלי חונה בעבודה וחשבתי איזה מזל שאף אחד לא קלט שהשארתי אותו פה"

פירוש החלום על אוטו במקום העבודה – המסר לחולמת שהנתינה שלה בעבודה מוגזמת ועליה ללמוד ליצור גבולות ברורים בין הזמן שהיא משקיעה בעבודה לבין חייה האישיים.

לסיום
עלינו להקשיב לסימנים שהיקום שולח אלינו בחלומות ובחוויות.
העידן שבו אנו חיים מתאפיין בשינויים מהירים ובשל כך התחלופה במקומות עבודה היא גדולה .

מאמר נוסף על חלומות על עבודה
חלמתם חלום על מקום העבודה ולא מצאתם אותו במאמר?
לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר וכתבו את החלום שלכם על מקום העבודה

רוצים ליצור קשר אישי עמי

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    אהבתם את המאמר בבקשה פרגנו קצת בפייסבוק עשו לייק קטן בפייסבוק תודה
    אני משקיעה ימים ולילות להנגיש לכם את המידע ולייק קטן יכול לתת לי דחיפה

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר