אם מקום העבודה היה מתייחס לחלומות העובדים המוטיבציה שלהם היתה עולה והיה פותר בעיות וקונפליקטים בין העובדים.

מאמר חלומות על עבודה

מרביתנו נמצאים במקום עבודה כמעט 80% משעות היממה ומנצלים את כישורנו האישיים או הלימודיים לייצר פרנסה. מאחר ומקום העבודה תופס את מרבית היום שלנו אנו עוסקים,חושבים ואף חולמים עליו.

המאמר יעסוק רק במקרים קיצוניים במסרים שמתקבלים בחלום שהגיע הזמן לעזוב את מקום העבודה הנוכחי ואולי לחפש חוף פנוי.
רבים מאתנו חולמים לא לעבוד….לשבת על איזה חוף מדהים עם כוס פינה-קולדה ביד…או חולמים על עבודה כיפית…אבל זה כנראה רק בחלומות.
מה קורה שבאמת העבודה נכנסת לנו לחלומות? האם זה מחייב התייחסות שלנו או שזה יעבור?
אם מקום העובדה ינסה לעסוק בחלומות של העובדים שלו הוא יגלה דברים מדהימים ואף אפילו יוכל לשפר את המוטיבציה במקום העבודה ולפתור בעיות וקונפליקטים בין העובדים. להלן מספר חלומות הקשורים למקום העבודה שגורמים לאנרגיות שליליות ובהמשך אפרט דרכים לשיפור האנרגיה במקום העבודה.

חלום על צורך לשינוי עבודה

"חלמתי שאני מקפצת ממקום למקום וצוחקת עם אנשים וזה גורם לי לפספס משימות ועבודה שאני צריכה לעשות אבל לא אומרים לי כלום."
פירוש על חלום שינוי מקום עבודה – המסר לחולמת שמקום העבודה הנוכחי שלה אולי טוב עבורה חברתית אך הוא אינו מקדם אותה מבחינת הקריירה וישנה פגיעה במשימות בעבודה. הסימבול לכך שבחלום לא מעירים לה על התנהלותה דבר שמסמל שלא מייחסים משקל לעבודתה מסיבה זו או אחרת ועליה להסיק מסקנות שעליה לחפש מקום עבודה חדש שיעניק לה משקל מתאים לעבודתה.

חלום המסמל רצון לעזיבת מקום העבודה

אנו מנוהלים בחיינו מהרגלים שונים שסיגלנו לעצמנו. כאשר טוב ונוח לנו במקום העבודה אנו נוטים לבחור להישאר במצב הקיים והנוח למרות שבחוץ ישנן אפשרויות רבות לשינוי בשכר וקידום מקצועי. מצד אחד הפחד משינוי חוסם ולא מאפשר את השינוי ומצד שני אנחנו מעדיפים תמיד להישאר במקום הנוחות שלנו."חלמתי שחברה עם מחברת צמודה לחזה שלה אומרת לי שהיא יוצאת לראיון עבודה ושואלת איך היא נראית? (במציאות היא עם שיער קצר ובחלום הייתה עם שיער שופע ומעוצב מדהים וארוך), היא יצאה עם המחברת לראיון עבודה ואיחלתי לה בהצלחה. (זה חלום שלישי שאני חולמת עליה לגבי ראיונות עבודה כאשר בחלום הראשון חלמתי שהיא בכלל עובדת כבר במקום אחר)"

פירוש חלום על רצון לעזוב מקום עבודה – כנראה שחברתה של החולמת מחפשת מקום עבודה חדש והשיער השופע בחלום מעיד על הביטחון העצמי הגבוה שלה ועל המיקוד שלה במציאת מקום עבודה חדש. המסר הוא הפוך על הפוך שהחולמת מסתכלת על החברה במציאות החלום מסמל שהיא עצמה מנוהלת מתוך הפחד לעזוב ונשארת במרכז הנוחות למרות שבתת המודע שלה היא רוצה לעזוב.

חלומות על בחירת כוון חדש בקרירה

לכולנו יש את הבחירה הבסיסית לשינוי מקום העבודה. ישנם כאלו שהתרגלו למסגרת העבודה ,לשכר ולנוחות שהם חווים במקום העבודה ובשל כך חווים חוסר כדאיות לעזוב את מקום העבודה.
חוסר הכדאיות במילים אחרות הוא תקיעות /חסימה שנובעים מתוך התת מודע. חלומות לעיתים מאותתים לחולם ליזום את השינוי הנדרש עבורו.
"חלמתי שהגעתי למקום העבודה וכל מה שעשיתי נעלם. פניתי לבוסית שלי ושאלתי לאן נעלמים כל המשימות שלי ולמה היא לא מגיבה והיא לא הבינה במה מדובר"

פירוש לחלום כיוון חדש בעבודה – המשימות שנעלמו בחלום מרמזים לחולמת שאין משמעות עבורה במקום העבודה .כאשר התת מודע משדר לנו לעזוב את מקום עבודה אנו נחוש לא מסופקים ממקום העבודה שעמום ותקיעות.

חלומות על מאבקי כוחות בין עמיתים לעבודה

"אני חולמת שהבוס שלי מבקש משהו מהקולגה שלי שמזה תקופה ארוכה מנסה לגנוב לי את התפקיד ואפילו לא התייחסתי. דיברתי עם מישהי במטבחון ממש ליד הדלת והיה לי נעים לספר חוויות ובזמן שאני צוחקת אני רואה את הקולגה בדרך אלי והיא לא רצתה שאדבר ואפילו הפריע לה שצחקתי"
פירוש חלום על מאבקי כוחות בעבודה – החולמת מתארת מאבקי כוחות עם אחת מהקולגות בעבודה שמתיימרת לקחת ממנה את התפקיד. המסר לחולמת שזה הזמן עבורה לשינוי מקום עבודה או תפקיד חדש במקום עבודה .מאבקי כוחות מובילים לירידה בביטחון העצמי וללחצים רגשיים מיותרים ולירידה באנרגיה.

חלום על חוסר תקשורת עם הבוס

חוסר תקשורת מוביל לחוסר ביטחון,ביטול עצמי, ריצוי הבוס/ית ,חוסר רצון להגיע למקום העבודה ובמילים אחרות רצון לעזוב את התפקיד בעבודה."חלמתי שאני מספרת לחברה מהעבודה חוויות ושאני מסתובבת  אני רואה את הבוסית שלי באה ומנסה להפריע,הייתי אדישה וחשתי שהיא לא מערבת אותי ששאלתי מה קורה ומסתבר שהיא לקחה עבודה שלי וביקשה ממישהי אחרת"פירוש החלום על חוסר תקשורת עם הבוס – אדישות החולמת מסמלת את רצונה  להיות אדישה לבוסית אך בפועל התחושה שהיא לא רצויה במקום העבודה לכן הפתרון הוא לחפש מקום עבודה חדש.

חלומות שריפת מסמכים בעבודה אש בעבודה שמסמלת אנרגיה שלילית במקום העבודה

כאשר קיימת אנרגיה שלילית במקום העבודה מיד נחוש אותה אפילו בתת המודע. אנרגיה שלילית מובילה למריבות ואי הבנות בין העובדים."חלמתי שבזמן שאני עובדת במשרד בעבודה, שאינו דומה למציאות, שמתי לב שפורצת אש במדפים של המסמכים"פרוש החלום על שריפת המסמכים –  האש שפורצת בחלום במקום העבודה מסמלת על אנרגיה שלילית במקום העבודה ואולי סימן למריבה קרובה שעתידה לפרוץ בין העובדים.

שינוי באנרגיה במקום עבודה

כל החלומות שציינתי מובילים להמון אנרגיות שליליות במקום העבודה – ישנם דרכים שונות לנסות לשפר זאת.
כמה פעמים שמעתם יש לי אנרגיה טובה בעבודה? למה הכוונה?
אנרגיה בסביבת העבודה מורכבת בעיקר מאנרגיות האנשים שעובדים עמך וסביבך.האנרגיה מהווה את אחת הסיבות להישארותנו במקום העבודה. אנרגיה חיובית זורמת מצליחה להניע את האדם להגיע להישגים גבוהים במקום העבודה,לקשירת קשרים חברתיים ועסקיים מוצלחים ולקידום בעבודה וההיפך אנרגיה שלילית פוגמת וגורמת להתפטרות והפסקת עבודה .בעלי חשיבה חיובית יחושו טוב בכל מקום בחייהם ובמקום העבודה והתחושה הזו תעבור כאנרגיה חיובית לסביבתם.
לכן עלינו לשים לב לסיבות הנ"ל שגורמות לאנרגיות שליליות ולנסות לשפר אותם על מנת להפוך אותם לחיוביות.

  • מסביבנו ישנם אנשים שאנחנו לא מסתדרים איתם.
  • ישנה תחרות ומאבקים בין העובדים במקום העבודה.
  • ישנה עננה של מצוקה כגון פיטורין שמובילהלדאגה במקום העבודה.
  • חשים מאוימים כספית או על התפקיד.
  • חשים חסרי ביטחון.
  • אין סיפוק אישי מהתפקיד בעבודה.
  • קיימת חוסר התאמה בין הכישורים המקצועיים לתפקיד.

אז איך נשפר זאת?איך נשנה את האנרגיה השלילית לחיובית?

הדבר אפשרי ותלוי במחשבות ובכוונות שלך להלן מספר עצות שלי לאנרגיות חיוביות במקום העבודה(הלשון היא זכר ונקבה יחד)

  • עליך להגיע למקום העבודה רגוע ולשדר את הרוגע סביבך.
  • לא להיכנס לוויכוחים שמובילים לכעס– אם ישנו וויכוח מיותר תעדיף/י לסיימו, גש למקום שקט, נשום עמוקות ודמיין שאתה עטוף באנרגיה לבנה שממלא את כל גופך.
  • לייצר פעילויות חברתיות במקום העבודה שתשפר את האנרגיה החיובית.
  • לעודד חבריות במקום העבודה.
  • לתת לעובדים תחושה שייכות.
  • בתחילת יום עבודה להניח על השולחן כוס מים שבתוכה אבן קריסטל בשם טורמלין.אנרגית קריסטל הטורמלין מטהרת אנרגיות שליליות. בסיום כל יום העבודה לשפוך את המים וחוזר חלילה.
  • רשום לעצמך משפטים חיובים /מנטרות ובמקרים של כעס ולחץ שנן אותם ודמיין את המילים חודרות לגופך ומציפות אותו באנרגיה לבנה וחיובית.

לסיום חלומות על עבודה
עלינו להקשיב לסימנים שהיקום שולח אלינו בחלומות ובחוויות.
העידן שבו אנו חיים מתאפיין בשינויים מהירים ובשל כך התחלופה במקומות עבודה היא גדולה יותר
לקחת את הדברים באנרגיות חיוביות. לנסות לשפר את האנרגיה במקום העבודה.

מאמר נוסף באתר על חלומות שקשורים למקום עבודה 
יתכן שאתם מודאגים בעקבות החלום על עבודה ולכן אני מציעה שירות פשוט ויעיל תקשור בווצאפ או תקשור בסמס בעלות שווה לכל כיס לשאול שאלה בכל נושא שקשור לעבודה פרנסה קידום מריבה עם הבוס
תקשור ווצאפ סמס בנושא עבודה 
אם נכפה עליכם שינוי בעבודה מוזמנים לקרוא את המאמר על יצירת שינוי באמצעות מילים ומחשבה
מאמר נוסף על יצירת שינוי באמצעות דימיון יכול לעזור לכם רבות 

חלמתם חלום על מקומות עבודה ולא מצאתם אותו במאמר?
לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר וכתבו את החלום שלכם על מקומות עבודה

רוצים ליצור קשר אישי עמי

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    אהבתם את המאמר בבקשה פרגנו קצת בפייסבוק עשו לייק קטן בפייסבוק תודה
    אני משקיעה ימים ולילות להנגיש לכם את המידע ולייק קטן יכול לתת לי דחיפה

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    תגובה אחת

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר