חלומות

חלומות של אזהרה מסרים חשובים בחלום

חלומות של אזהרה

חלומות אזהרה מה כדאי לשים לב

איך יודעים לזהות חלום אזהרה? ומהו המסר שלהם בדר"כ? ומה עלינו לעשות?
כוונתי חלומות של אזהרה שמדובר לדוגמה ב: חלומות על תאונות דרכים, חלומות על מוות, חלומות על אסון וכל חלום על משהו שנראה קשה וטראומתי.

מאפייניו של חלום אזהרה :

  • יופיעו בחלום אלמנטים של סכנה לחולם או אירוע שסופו לא חיובי כמוות ,תאונה ,חולי וכדומה
  • חלום אזהרה נחקק בתודעה כפחד,כי רק כך החולם יזכור את החלום וימצא דרך להבין את המסר .
  • ישנן דמויות נוספות שפעילות בחלום שהחולם קשור אליהם בחייו לדוגמה "שהאם חולמת שהיא שמנסה לגרום לביתה להיפרד מהחבר בחשש שתיכנס להריון ממנו"

אז מהו המסר בחלומות של אזהרה?

  • המסר החשוב ב- חלומות על אזהרה שעל החולם להקשיב לאזהרה בחלום ולבדוק מה אפשר לעשות ובכך לחסוך כאב וקשיים בהמשך.
  • האזהרה מגיעה לרוב מההדרכה שלנו ששומרת עלינו ומלווה אותנו והחלום בא להראות לחולם שהוא סוטה מהדרך.
  • מסר כללי שנועד לידיעה בלבד

חלומות על אזהרת החולם

חלום על אזהרה מפני תאונת דרכים

החלום נחלם ע"י האם שדואגת לביתה ובא להזהיר את הבת מפני חוסר האחריות וההקשבה שלה לאימה .התאונה היא סימבול לתוצאת חסור ההקשבה לאם שיגרור את הבת להסתבכויות .

"אימא שלי חלמה עליי חלום , היא חלמה שלקחתי לה את הרכב ונסעתי בזיגזגים בכביש ואימא שלי צועקת לעצור ואני לא מקשיבה לה ( היא רואה הכול מהצד) ופתאום יצאה משאית ונכנסתי בה והרכב התפוצץ אימא שלי צרחה את השם שלי ואמרה שבחלום היא חושבת איך להתאבד כדי להיות איתי .
חלום על החם שנפטר שמזהיר את החולם

בחלום הנפטר מזהיר מפני תרחיש לא ברור שעלול לסכן את החולם ומשפחתו. העכברים בחלום משקפים את מה שיקרה לאחר שהתרחיש יקרה -בדר"כ  עכברים יוצאים ממחבואם בעקבות רעידת אדמה /שיטפון .לחולם אין דרך להתגונן מאחר והחלום בא רק כדי להכינו לתרחיש.

"חמי נפטר לפני עשרה חודשים, הרבה מבני המשפחה חולמים עליו ובכל החלומות הוא לובש חולצה לבנה מכופתרת. בחלום עליו חלמתי שהוא מגיע ואומר לי: באתי להזהיר אתכם´´אני שואל ממה הוא עונה לי ´´ באתי להזהיר אתכם לסגור את כל החלונות שהעכברים לא יכנסו.אמרתי לו שהרבה זמן לא ראיתי אותו, ושאלתי איפה הוא.אז הוא ענה לי אני בלוס אנג´לס וטוב לי פה."
חלום על אזהרה מפני פיטורים

החולמת מקבלת אזהרה בחלום מפני שינוי מעמדה בעבודה שיובילו לבסוף לפיטוריה .החלום בא להכין את החולמת לשינוי במקום העובדה וחיפוש מקום עבודה חדש.

"חלמתי שפתאום מגיע מישהו שאני מכירה דרך העבודה (אבל הוא לא עובד איתי ביחד באותו מקום) ובחלום הוא אמר לי שהוא בא להזהיר אותי שהבוס שלי נסע עם אחת העובדות לחול ואמר שהוא מתכנן להעיף אותי ולפטר אותי והוא אמר לי שהוא רצה להגיד לי שאדע את זה מראש"
חלום אזהרה מפני מריבה

בחלום הסבתא שנפטרה מגיעה בחלום כדי להזהיר את ביתה מפני שריפה .השריפה בחלום הוא סימבול שמבשר על מריבה גדולה שעלולה לפגוע באם.

"חלום שבו סבתא שלי ז"ל צועקת לאמי אש אש ומזהירה אותה מפני האש ואימא שלי רואה מן מדורה גדולה וגבוהה,אך לא רואה את סבתא שלי אלא רק שומעת אותה"
חלום אזהרה על בעיה רפואית
חלום על בעיה רפואית כבחלום שלהן בא להזהיר ולעורר את החולם להקשיב לגופו ולהיבדק ובכך להימנע מסיבוכים רפואיים.
בחלום שמעתי את הרופא אוצר לי שיש לי בעיה באגן וצריך לנתח והציע שאלך לקבל חוות דעת נוספת
לסיכום

החלום הוא שיקוף למסרים שהנשמה קיבלה או חוותה במהלך השינה .חלום אזהרה לרוב מגיעה מההדרכה המלווה את החולם והמטרה להימנע מסיבוכים עתידיים

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר