זוגיות חלומות תקשור

אזהרה של חברים על קשרים חברתיים בחלומות

קשרים חברתיים בחלומות

אזהרה של חברים על קשרים חברתיים בחלומות בא לאותת לחולם שישנה בעיה בקשר

אזהרה של חברים על קשרים חברתיים בחלומות

"אסור לך להיות בקשר איתה /איתו כי הקשר פוגע בך" –  שמעתם לפעמים עצה כזו מחברים שמביעים דעה על חברות שלכם עם אנשים אחרים שלכם בסגנון,וכמה באמת מקשיבים לאזהרה מעין זו?בטוח שמעטים אם בכלל.

קשרים חברתיים בחלומות

חשיבותם של קשרים חברתיים היא שהם מפרים ומשפיעים הדדית זה על זה. בקשרים אלו חולקים חוויות,רגשות ,מחשבות ומתנהלים יחד. קשרים בין אישיים מלמדים ומקנים ליחיד דפוסי חשיבה והתנהגות. למרות זאת לעיתים הקשר הבין אישי אינו חיובי ויוצר תלות, פחדים, היגררות להתנהגות שפוגעת בדימוי העצמי ,ובהתנהגות. לרוב נקבל אזהרות מחברים מסביבנו להימנע מהקשר החברתי אך אנחנו לא תמיד בהקשבה ומסוגלים להכיל את האזהרות. לעיתים האזהרות על חברויות וקשרים אישיים מופיעים גם בחלום ובאים לאחר שהתחילה לחלחל לתודעה שלנו המידע שקיבלנו מהסביבה ומציין שהחולם נמצא במצב של מודעות ותהיות לגבי קשרים חברתיים מסוימים. נבחן וננתח מספר מקרים של חלומות אזהרה בנוגע לקשר בין אישי ,חברתי או זוגי .

הפסקת הקשר החברתי

החולם מודע כבר לנזקים שהקשר החברתי גורם לו ובחלום ישנה הקצנה על מנת להניע אותו לניתוק מידי מאותו אדם.

"אישה מבוגרת מספרת לי שהיא קנתה חלקה בבית עלמין ומיד אנו נמצאות ליד החלקה, בור בתוך האדמה. אני אומרת לה שהיא קטנה מאוד ונכנסות פנימה לבדוק שיש מספיק מקום. שאנו מגלות שהמקום אכן קטן היא מתחילה להוציא את השיניים שלה כדי לחסוך מקום ואני אחריה מוציאה שיניים לעצמי. פה התעוררתי מהחלום באמצע הלילה ועד עכשיו אני מאוד מבוהלת"

החלום מתאר את התלות של החולמת באותה דמות "אישה" כמו הסימבול בחלום של מצב קיצון שלילי להיכנס לקבר והיא לא מסוגלת להפעיל שיקול דעת ופועלת על אוטומט. הקבר בחלום הוא סימבול לנפילה /התמוטטות בחיים .התת מודע משדר לנו סמלים לפני שיהיה מאוחר מדי. חלום נוסף שמנסה להעביר מסר לחולמת בנוגע לחיבור שלה לקבוצת אנשים שהמשכיות הקשר תפגע בה.

"חלמתי שהייתי בהרצאה אינטימית בחבורה סגורה. המדריך אמר שהמכנה המשותף לכולם שבגללו הם נשארים הוא המין שהם שוכבים אחד עם השני. ההרצאה המוזרה נגמרה, חזרתי הביתה ושתיים מהבנות רצו להבריז לי ואחת מהן אמרה בזלזול שאם אני רוצה אני צריכה לבוא אליה ולא ההיפך. לא עניתי ואמרתי שאלך הביתה לבד".

הבנה שאין התאמה ופרידה

קשר זוגי נכון נשען על התאמה זוגית שכוללת אהבה,משיכה,הדדיות,דימוי חיובי ותקשורת נכונה. לפעמים חוסר של אחד הפרמטרים גורם לבעיות במשוואת הזוגיות. המשך הקשר למרות חוסר ההתאמה גורם לפגיעה בדימוי העצמי נפגע ומוביל לתסכול רב . בחלום כמו במציאות החולמת מודעת לפערים המנטליים והרגשיים שגורמים לה "להסכים" למהלכים שלא מתאימים עבורה ושהפרידה מהקשר הזוגי תהייה בריאה ונכונה עבורה .

"חלמתי שבן זוגי נמוך מאוד וכדי לנשק אותו אני צריכה להתכופף. בחלום וגם במציאות נפרדנו ולכן קמתי מבולבלת מהחלום"

להתייעץ עם גורם שלישי 

יעוץ רוחני מאפשר התבוננות ולמידה של על מסרים בצורה מעמיקה יותר עם הבנה רחבה יותר של המסרים בחלומות. המסר מהחלום הבא שההתנהלות בקשר הזוגי עם בת הזוג בעייתית ומחייבת התייעצות. החולם מתכחש לבעיות שקיימות בקשר הזוגי ואפילו מודע שהקשר הזוגי מזיק לו. המצחיק בחלום שבת הזוג עוזבת אותו בסופו של דבר.

"אני חולם חלומות חוזרים על תאונות שאשתי קשורה לחלומות אלו. בחלום אחד אני ואשתי נוסעים במכונית ועושים תאונה ופעם אחרת טסים במטוס שמבצע נחיתת חירום ובכל החלומות אני נפצע קשה והיא עוזבת אותי."

לסיכום מסרים על קשרים בין אישים מטרתם למנוע פגיעה רגשית לכוון ולמקד להתנהלות שמתאימה ושמזינה את האדם. מערכות קשרים מזינים בהדדיות ועל כך צריך לכוון

רוצים לשתף בחוויותיכם ? לקבל ייעוץ תקשור

תוכלו לשתפם ב: ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני בדף שלי בפיסבוק קסם החלום

דפנה ביסמוט  מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין  

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר