חלומות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי

חלומות של ילדים החופש הגדול

חלומות של ילדים

על מה ילדים חולמים בחופש הגדול

חלומות של ילדים – החופש הגדול נמצא בעיצומו, הילדים נמצאים בקייטנות , אצל הסבתא או המטפלת וחלקם בנסיעות וטיולים עם ההורים ועוד.

כתבתי בעבר מאמרים על חלומות של ילדים שיש להם מאפיינים שונים ממבוגרים.
חלומות של ילדים נותנים להורים תמונה על עולמם הפנימי של ילדיהם שנמצאים בתהליך בנית תבניות לחיים הבוגרים, לעומת המבוגרים שכבר בנו לעצמם תבניות של חשיבה אמונות והתנהגויות .
לכן עבור הילדים החלומות הינם ערוץ נקי שמשקף את מהלך נפשם, כאבם, שימחתם ועוד רגשות.
כאשר ילדכם מספר לכם חלום מציעה לכם להקשיב לו, לרוב תבינו לבד את המסר .
חשוב שתפעלו ותראו לילדיכם שאתם מבינים (במידה ולא תשאלו ) ובאים לעזרתו.

להלן חלום שסבתא כתבה בפורום חלומות

הנכד שלי בן 8 חלם שנושרת לו השן הקדמית התחתונה(ניב) – מה משמעות החלום?
היבט אחד לפירוש החלום-הילד עדיין בשלבי התפתחותו ולכן מושפע מתהליך נשירת השיניים. כך שהחלום משקף את ההמתנה של הילד לנשירת השיניים שעבורו מסמלים התבגרות .
היבט שני לפירוש החלום מעיד על פחדים – נפילת הניב בחלום מעיד על פחדים מפני כישלונו של הילד בהתמודדותו במעגלים של חייו- ב"ס, חברים, משפחה וכדומה.

חלום של ילד בן ארבע שנים

קיימת חשיבות לגיל הילד במהלך פענוח החלום .

"בני בן 3.7 וחולם המון. אתמול בלילה במשך שעה וחצי הוא התעורר בבכי כל רגע. כל פעם אמר משהו אחר.אמא, למה לאופניים יש רק גלגל אחד? אמא, איך נפתח את הקשר? אמא, נשבר לי התנור, איך נדביק אותו?"

עד גיל 7 לילד קשה להביע מצוקות בצורה מדויקת ולכן חלום הוא סוג של הבעה. ילד עד גיל 6-7 חי עם שני זיכרונות: זיכרונות שהוא רכש מהחיים בהווה וזיכרונות מחיים קודמים . הילד לא יודע לזהות את ההבדל בין שניהם והביטוי לכך הוא ניהול שיחה עם דמות דמיונית (דמיונית עבורנו ההורים אבל תיתכן ישות מדריכה),או בשעת משחק בניהול שיחה עם הבובה או עם צעצועיו.
בחלום שהאם מתארת הילד משוחח עם האם אך ייתכן גם עם ישות אור מאחר שהוא מתעורר וישן לסירוגין ובשינה הוא חווה את התסריט שעליו הוא שואל. החלום משקף למידה של הילד במהלך החלימה כשאר כולנו חווים למידה במהלך החלימה ,את הלמידה חווה הנשמה שמעבירה את החומר הנלמד לתודעה כתמונות.

חלום על אישיותו של הילד

"בני חלם שהוא הכי גבוה מהתלמידים בכיתה ושהוא מסתכל עליהם מגבוה..כולם אומרים לו שהוא גבוה במיוחד התלמידות החרוצות" במציאות הוא הכי נמוך בכיתה. מה שמוזר שגם אני חלמתי עליו שהוא גבוה "

במהלך שנות ילדותו הילד בונה את תבנית חייו: אישיות, מחשבות, אמונות והתנהגויות וההורים המעגל הכי קרוב ומשפיע על תבנית זו. מגיל 8 ויותר מתחילה החברה להיות מעגל משפיע ובונה. בחלום לא מוזכר גילו של הילד אך ניתן להבין שהינו בגילאים 9 -11 גיל שבו הילד משווע להיות השונה לטובה ושיקנאו בתכונותיו ,מלך ומלכת הכיתה. הילד רואה את עצמו גבוה מכולם מעיד על התכונה הבולטת בו והיא הביטחון העצמי ללא קשר לגובהו הגופני, ולכך שהוא מצליח להתמודד עם הצלחותיהם של אחרים.

לסיום
חלומות של ילדים משקפים לרוב את המציאות היומית שבה הילד חי: פחדים, מצוקות והמציאות האחרת שממנה הגיעה נשמתו של הילד .אך לרוב חלומותיהם של הילדים הינו תסריט שמרכז בתוכו את הפעילות שחווה הילד במהלך הימים האחרונים. מחלומות אלו ההורה יכול ללמוד על ילדו והאם הילד במצוקה שיש לתת עליה את הדעת.

באהבה דפנה ביסמוט

לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני
ל- פורום תקשור באתר פרפרים המרחב הרוחני
ל- פורום זוגיות באתר פרפרים המרחב הרוחני
לאתר פרפרים המרחב הרוחני של דפנה ביסמוט

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר