הרצאות וסדנאות רוחניות זוגיות חלומות

חסימה רגשית והשפעתה על המערכת הזוגית

חסימה רגשית בחלום

מה מונע לפתח קשר זוגי תקינה וממושכת

חסימות רגשיות הן אחת הגורמים לפגיעה בקשר הזוגי ואלו מופיעות דווקא ברגעים הקריטיים ומונעות את המשכיות הקשר הזוגי ולפעמים אף מונעות מאיתנו לחלוטין מערכת זוגית.
רבים יחוו חסימה רגשית עקב פחד לחזור לטראומה מחוויות קודמות שנחרטות עמוק בנשמה טראומה שמלווה בכאב עצום ,בפחד ממגע ,פחד מחזרה על חוויות זהות .
כדי להימנע מחסימה רגשית שתפגע בזוגיות נדרשת מודעות עצמית שבה ניתן לטפל בחוויות קודמות על מנת להתעלות מעל החוויות ,לזרום בקשר ,לאפשר מגע ותקשורת, לאפשר חדירה לאני הפנימי.
מודעות עצמית ניתנת ללמידה ויכולה להיות מאוד שימושית ויעילה במגוון תחומים בחיינו.
כמטפלת באמצעות חלומות אני רואה קושי עצום אצל אנשים רבים להתמודד עם מערכת זוגית חדשה שלרוב הפתרון שלהם הוא לחסום את המערכת הזוגית ולא להתמודד עם הקשיים שלה.
לדוגמה החלום הבא:

"חלמתי שאני בתוך סוכה עם וילונות בחלונות. היה גבר זר עמי בסוכה שהתברר שהוא ואחותי היו בזוגיות שנים רבות ובקרוב הם מתחתנים. לסוכה נכנסו אנשים לא מוכרים שסילקתי אותם, בגלל שרציתי להתקלח. כל מי שנכנס לסוכה ביקשתי שיצא ואמרתי שהם מפריעים לי להתקלח. הייתה רק ספה אחת בסוכה והגבר הזר הזיז את הספה לצד אחר וסגר את הכניסה ובמקומה פתח כניסה אחרת ואני הסטתי את הוילונות כדי שלא יראו אותי מבחוץ. הבחור ביקש דלי עם חומר ניקוי והבאתי לו כדי לנקות. חלמתי עוד שאני שיש לי שני זוגות נעליים ונעלתי זוג נעלי ספורט ממש ישנים. מישהו הסתכלת לי על הרגליים והעביר ביקורת שהנעליים ישנים"

בחלום ישנם סימבולים שקשורים לזוגיות בחיי החולמת

1.חלום על סוכה
2 חלום על סוכה עם ווילונות
3.חלום על מקלחת
4.חלום על אנשים לא מוכרים שרוצים להיכנס לסוכה
5.חלום על שני זוגות נעלים
6.הגבר בספה

כל הסימבולים מעידים על קשיים של החולמת לייצר זוגיות חדשה ובמקום להתמודד בוחרת להיות במצב הישן:

החלום על הסוכה קשור לרצון להיות בקשר מסוכך ומגן. הרצון להתקלח בחלום מעיד על מודעות החולמת להסיר את הקשיים על מנת לייצר זוגיות אך החולמת חוששת מאנשים זרים ומהפחד לא מאפשרת להתחבר ולהכיר אותה.
הפחד לא מאפשר זוגיות לחולמת והיא חייבת להתגבר על הפחד. שני זוגות הנעלים בחלום והגבר והספה בחלומה מסמלים על פוטנציאל לזוגיות אך החולמת בוחרת לנעול נעלים ישנות ובעצם שוב לא מתמודדת עם הקשיים וגוזרת על עצמה חוסר בזוגיות.

גם בחלום הנוסף הטראומות מהעבר הן המקור לפחד ולהימנעות החולמת מקשרים זוגיים.

הילדה שמתה הוא סימבול לחלקים שנקברו עמוק בתת המודע שהיא לא מתמודדת איתם ומהווים חוויות קשות שנחרטו כטראומה .הבחור מבטיח לחולמת שהוא לא יפגע בה ויעזור לה להתמודד .

"חלמתי שאני בפתח חדר משקיפה בבחור שנמצא בתוך החדר עם תינוקת על המיטה, הוא מלביש אותה כשלפתע הוא מבחין שהתינוקת קרה, אני מבינה שהתינוקת מתה ומפחדת להיכנס לחדר ולהתקרב אליה ואל הבחור, הבחור בא לקראתי מחבק אותי חזק ואומר לי שלעולם לא יפגע בי"

לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני
לחצו למעבר לאתר פרפרים המרחב הרוחני של דפנה ביסמוט

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

2 תגובות

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר