דמיון מודרך דמיון מודרך לחרדות דמיון מודרך לרגיעה טיפול הילינג אנרגטי כללי

טיפול בדמיון מודרך – השיטה שתשפר את איכות החיים שלכם

טיפול בדמיון מודרך

טיפול בדמיון מודרךהמאות ה 20 וה -21 הביאו עמן שני תהליכים מקבילים מעניינים. מצד אחד, ההתפתחויות הטכנולוגיות של המאות האלו הביאו גם לשינויים באופן בו אנו מתקשרים, לפיתוח מיומנויות של אוריינות דיגיטלית ולזינוק ביכולות המודרניות של הרפואה הקונבנציונלית.

לצד זאת ובין השאר מתוך שאיפה להעניק מענה משלים לכל אותם שינויים, חלה עלייה בשימוש בשיטות ריפוי ותקשורת אלטרנטיביות, במטרה לייצר איזון גוף-נפש ולהעניק מענה נוסף לאתגרים שהטכנולוגיה, משוכללת ככל שתהיה, מתקשה לפתור. אחת מהשיטות הללו היא טיפול בדמיון מודרך, שיטה המסייעת לאנשים בכל העולם להתחבר אל עצמם ואל סיטואציות שונות בחייהם, על-מנת לשפר את התגובתיות הרגשית שלהם ולהתמודד עמן בצורה בריאה יותר.

כיצד מתבצע טיפול בדמיון מודרך?

התחום של טיפול בדמיון מודרך אינו מוגבל לצורת טיפול אחת ושלא כמו ברפואה קונבנציונלית, בה המינון והדרך חייבים להיות מדויקים, בתחום זה כל מטפל יכול לבחור את הדרך בה הוא ומטופליו הכי מתחברים אליה. בדרך כלל, מדובר בכניסה למצב מדיטטיבי קל, במהלכו מדריך המטפל את המטופל כיצד להישאר רגוע ונינוח ועובר איתו תהליך של הדמיה מחשבתית. עיקר הטיפול הוא שימוש במנגנוני הדמיון על-מנת לטפל בבעיות פיזיות או ריגשיות , כשחלק מהמטפלים משלבים בתהליך גם היבטים נוספים מעולם הריפוי האלטרנטיבי: קריסטלים, תקשור, מדיטציה, מוזיקת תדרים ועוד.

למי מתאימים טיפולים בדמיון מודרך?

בלוג פרפרים, העוסק בין השאר בתחום של טיפול ב-דמיון מודרך וטיפול בשיטות אלטרנטיביות נוספות, מסביר כי אין הגבלת גיל לשיטת הטיפול הזו ולכן אין גם הגבלה על סוג הקשיים בהן היא מטפלת. טיפולים בדמיון מודרך מתאימים לכולם וזו אחת מהסיבות לפופולריות הרבה שלהם. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי יש למצוא מטפל או מטפלת שיש עמם כימיה טובה, על-מנת שהטיפול יצליח ובכל מקרה, כדאי להתרשם מהמלצות של מכרים או לקוחות מרוצים לגבי מטפלים מסוימים. אם אתם או האהובים עליכם נקלעתם לקושי שנדמה שאין ממנו מוצא – פנו לטיפול מודרך. יש סיכוי גבוה שהפתרון נגיש וזמין יותר ממה שנדמה לכם.

לסיכום

לכולנו יש יכולת לשלוט במחשבותינו באמצעות הכוונה חיובית של מחשבות באמצעות תהליכים של טיפול בדמיון מודרך ולכן חשוב ללמוד איך לעשות דמיון מודרך גם לבד.

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

מכללת צומת רוחניות

מכללת צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר