הרצאות וסדנאות רוחניות חשיבה חיובית נפטרים בחלומות סדנת אנרגית הפניקס

אובדן אדם יקר

טיפול לאחר אובדן אדם יקר

שיטת הטיפול לאחר אובדן אדם יקר ,סדנת אנרגית הפניקס מלמדת להשתחרר מכאב ותחושת אובדן של אדם יקר בדרך רוחנית ומובילה לשיפור רגשי ושחרור נשמת הנפטר למסעו בעולם הנשמות.

אובדן אדם יקר שיקום אנרגטי

טיפול לאחר אובדן אדם יקר בא במטרה לסייע לעזור ללידה מחדש מאבלות לאנרגיה חדשה.
הטיפול לאחר אובדן יקר ממוקד באנשים שאיבדו אדם יקר וחולמים עליו ומנסים להבין את מה מסמלים להם החלומות של האדם היקר שנפטר.
הם רוצים לשחרר את הכאב כתוצאה מהאובדן שלהם ולהשלים עם המוות ולקבלו על מנת לשחרר את הנפטר לחייו החדשים.
כאב האובדן הינו כאב שיוצר חותם עוצמתי בגוף ובנפש ואנשים שבאים לטיפול לאחר אובדן אדם יקר רוצים להבין שיש טעם לחייהם, לשחרר את אנרגית הכאב.
אני מסבירה להם שהשלמה עם האובדן תעזור לשחרר את הנפטר במסעו הנשמתי ולצמוח מחדש. הצמיחה אישית מביאה לידי שינוי המודעות העצמית לחיובית של המטופל.

חשיבות הטיפול לאחר אובדן אדם יקר

חווית האובדן מתפרשת באופן שונה מאדם לאדם. טיפול לאחר אובדן אדם יקר מתאים לאותם אנשים שלא מצליחים להמשיך בחייהם ,עצובים ובוכים ללא הפסק, חשים חסומים, חולמים ללא הפסק על הנפטר, חשים את הנפטר ברמה יומיומית, ביקורים דחופים בבית העלמין ,מקדישים את חייהם למען הנצחת הנפטר ועוד. לאנשים אלו הטיפול יוביל לשיחרור דפוסי ההתנהגות שנוצרו לאחר אובדן האדם היקר ,המשכיות בחיים מתוך מודעות עצמית ,שינוי והתפתחות אישית ולשיחרור נשמת הנפטר למסעו בעולם הנשמות

הייחודיות של הטיפול לאחר אובדן אדם יקר של פרפרים

מטופלים רבים הגיעו אלי ללמוד כיצד להתמודד עם אובדן אדם יקר ועם הזמן בניתי את שיטת אנרגית הפניקס שמאפשרת למטופל לחוות מסע אישי וממוקד שבא ללמד כיצד להתמודד עם אובדן אדם יקר ,להתמודד עם הכאב ולשחרר את הנפטר. לאחר שהסברתי להם את חשיבות שחרור נשמת הנפטר לדרכה הרבה מהם סיפרו לי על השיטות הבעייתיות שלהם להתמודד עם האובדן של האדם היקר להם בכך שהם קשרו את הנפטר אליהם ולא אפשרו לנשמתו להתנתק מעולמנו דבר שגרם לבעיות אנרגטיות לנשמת הנפטר. תהליך אנרגית הפניקס הנו תהליך אישי או קבוצתי שמחולקת ל-7 מפגשים המשלבים כלים רוחניים שנאספו במהלך שנותיי כמתקשרת ומטפלת רוחנית.

שיטה לטיפול לאחר אובדן אדם יקר

השיטה משלבת תקשור הילינג וקריסטלים. הטיפול רוחני לאחר אובדן אדם יקר משלב מספר כלים כגון מדיטציות, קריסטלים, תקשור והילינג ומאפשר למטופל להכיר את עולם הנשמות ולהבין שלנפטר יש מקום שהנשמה חייבת ללכת לאחר המוות על מנת להשלים תהליכים רוחניים חשובים. המפגש עם עולם הנשמות מאפשר למטופל לקבל מסרים מהנפטר מבחירה  וכן מסרים בחלומות ובמהלך מפגשי הטיפול לאחר אובדן אדם יקר. המטופל לומד על מסלול הנשמה לאחר המוות ולהבין את המשמעות הרוחנית של מות האדם היקר שנפטר. ההבנה משחררת את הכאב ומאפשרת לנפטר להמשיך במסעו הנשמתי ללא קושי.
שיטת אנרגית הפניקס הינה תהליך רוחני לטיפול לאחר אובדן אדם יקר שעובד על רובד הנפש והנשמה יחדיו ומאפשרת צמיחה אישית ושינוי המודעות העצמית לחיובית.

שילוב נכון בטיפול לאחר אובדן אדם יקר

השילוב הנכון בטיפול מאפשר קשר בין גוף נפש ורוח על מנת להטמיע את השינוי המתבקש.
להלן סדרת המפגשים
בטיפול לאחר אובדן אדם יקר:

  • לחיות עם הכאב האובדן והחוסר.
  • מבנה עולם הנשמות ומטרת הגעת הנשמה לעולם.
  • מסלול הנשמה מרגע יצירתה עד לאחר המוות.
  • חיבוט הקבר ומהלך השנה הראשונה של הנפטר ועל חשיבות המצוות.
  • חלומות על נפטר אדם יקר.
  • סיבות להגעת האדם הנפטר היקר בחלום.
  • התמודדות עם מותו של אדם יקר שחרור הכאב.

לחיות עם הכאב האובדן והחוסר

נבין מהן הסיבות להגעה לסדרת הטיפול לאחר אובדן אדם יקר.
נפרט מהן התחושות והתגובות למותו של אדם יקר, במטרה לפתח מודעות לכאב על מנת לשחררו באמצעות מדיטציה והשיעורים בהמשך.

עולם הנשמות מבנה עולם הנשמות ומטרת הגעת הנשמה לעולם

נכיר את מבנה עולם הנשמות ומטרת הגעת הנשמה לעולם. נעבוד על המסרים שקיבלנו מנשמת הנפטרים בד"כ במהלך החלומות שלנו ונעבד תכנים/סיבות למידע שהתקבל בחלום. במדיטציה בסיום המפגש נפגוש את נשמת הנפטרים אם היא תרצה לרדת מבחירה.

מסלולה הנשמה מיצירה עד לאחר המוות

מסלולה הנשמה לעולם מרגע יצירתה עד לאחר המוות והרבדים שהיא עוברת עד חזרתה לעולם הנשמות. נבין את חשיבות השלבים במסעה של הנשמה ונסכם בהבנה שלנשמה יש ייעדו לאחר המוות הבנה שתוכל לעזור להשלים ולקבל את האובדן של האדם היקר.

חיבוט הקבר ומהלך השנה הראשונה של הנפטר וחשיבות המצוות

נבין מהו מסלול הנשמה לאחר המוות והמסעות שהיא עוברת בעולם הנשמות. מהו חיבוט הקבר ומהלך השנה הראשונה של הנפטר וכיצד נוכל לעזור לנשמה.

 חלומות על נפטרים

הנשמה יוצרת קשר באמצעות החלומות שמהווים ערוץ אנרגטי.

 סיבות להגעת נפטר בחלום

מהן הסיבות שהאדם היקר מגיע בחלומות שלנו וכיצד להתמודד עם המסרים שמתקבלים בחלומות.

 דרכי התמודדות עם מותו של אדם קרוב ולימדו כיצד לשחרר/להתמודד עם הכאב

 לסיכום תהליך טיפול לאחר אובדן אדם יקר

סדנת אנרגית הפניקס הנה תהליך לטיפול לאחר אובדן אדם יקר שמלמדת להשתחרר מכאב ותחושת אובדן של אדם יקר בדרך רוחנית ומובילה לשיפור רגשי ושחרור נשמת הנפטר למסעו בעולם הנשמות.

ליצירת קשר

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    באהבה דפנה ביסמוט מנהלת פורום החלומות פרפרים המרחב הרוחני
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    להשארת פרטים בוואצפ
    טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

    סדנת אנרגיית הפניקס

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר