הרצאות וסדנאות רוחניות טיפול קריסטלים טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי ריפוי בהילינג

טיפול עם קריסטלים

טיפול בקריסטלים

טיפול עם קריסטלים משמש אותי גם במהלך תקשור לקבלת מסרים או במהלך טיפול אנרגטי. הקריסטלים ידועים כמעבירי אנרגיה בעת המגע עם גוף-נפש-רוח המטופל ומשלימים את החוסר האנרגטי שלנו בגוף-נפש-רוח. הטיפול עם קריסטלים האנרגטי מתבצע בהתאם למיקום הצ'קרות בגוף האדם.

חשיבות טיפולים עם קריסטלים

מהם קריסטלים

לפני שאסביר מהו טיפול עם קריסטלים ברצוני לתת רקע קצר.
בספרי מוארת בדרך האור אני מתארת שימוש באבני הקריסטלים מתקופות קדומות. קריסטלים הם גבישים שנוצרו והתגבשו במהלך מיליוני שנים במעמקי האדמה בדרך כלל כתוצאה מהתפרצות געשית והתקררות המגמה לכדי סלע שמכיל בתוכו את הקריסטלים השונים.
לאבני הקריסטל יש אנרגיה ייחודית חד ערכית לכל סוג של קריסטל שנובעת מצורת ההתגבשות של הקריסטל וממבנה המינרלים שאינו משתנה לפי מיקום הפיזי של הקריסטל בעולם.

טיפולים עם קריסטלים

את הטיפולים עם קריסטלים נפגוש לאורך ההיסטוריה החל משימוש לקישוט וכלה בריפוי אנרגטי שהקריסטל עוזר לתמיכה אנרגטית גם לאחר הטיפול הן ע"י ענידתו כתכשיט או במהלך טיפול עצמי.
יש חשיבות לאחר סיום תהליך טיפול עם קריסטלים לזהות מתי אבן הקריסטל סיימה את תפקידה האנרגטי .
השימוש בקריסטל משלים את האנרגיה החסרה בגוף-נפש-רוח וייתכן שאיבוד ו/או שבירה של הקריסטל יכולה להיות סימן לסיום הטיפול עם קריסטלים.

את הטיפולים עם קריסטלים אני מתחילה בבחירת הקריסטל המתאים באמצעות תהליך תקשור שקשור למקרה שאני כרגע מטפלת בו.
אפשרות אחרת לבחירת הקריסטל היא על ידי בחירה אינטואיטיבית של המטופל שבוחר את הקריסטל בהתאם לחוסר אנרגטי בגוף-רוח-נפש שהוא חש.

במהלך טיפול עם קריסטלים ובאחריותי כמטפלת רוחנית אני מסבירה למטופל את הקשר האנרגטי שנוצר בעת הטיפול /שימוש בקריסטל לתת המודע שלו שיוביל לתחושות/הצפת רגשות מאחר והוא מסנכרן בהתאמה מלאה את החוסר האנרגטי שלו בגוף-נפש-רוח.
הטיפול עם קריסטלים מייצר אנרגית ריפוי משולבת באנרגיית ההילינג והתקשור והדמיה מחשבתית שמתורגם לגוף-נפש-רוח של המטופל ומניע לידי שינוי אנרגטי ותודעתי.
בעת ההכוונה בקריסטלים (אם בתקשור ואם בטיפול אנרגטי )אני חווה אנרגיה שעוברת מהקריסטל למטופל ומקבלת מסרים בתקשור שמועברים כאנרגיה במהלך טיפול אנרגטי שמשתלבת עם אנרגית הקריסטלים. בסיום הטיפול באבני הקריסטלים אני מניחה אותם לטיהור בשמש או מול הירח .

טיפול עם קריסטלים השפעה על ההילה

ההילה מורכבת ממספר גופיים אנרגטיים שיוצרים אנרגיה שמורכבת מסך האנרגיות של כלל הגופים שמקיפים את הגוף הפיזי, שמשתנה לאורך חיינו בעקבות שינויים ותהליכים שאנחנו עוברים. כל מערך קריסטלים שמניחים על הצ'קרות בעת הטיפול ההוליסטי מייצר אנרגיה חדשה שמשפיעה על האנרגיה בצ'קרה ועל כל ההילה כולה .השינוי מוביל לתודעה ולהתנהלות חדשה.

ריפוי באמצעות קריסטלים

ריפוי באמצעות קריסטלים

לאחר טיפול עם קריסטלים אבן קריסטל ששברת ו/או נעלמת

מה קורה לאחר טיפול עם קריסטלים שהאבן נשברת/נסדקת ולפעמים אף נעלמת. השימוש באבן הקריסטל מייצר אנרגיה  (בטיפול אנרגטי או כענידה כתכשיט) ולכן יש לטהר אנרגטית את הקריסטל מהאנרגיות שהוא ספח בעת המגע בטיפול עם הקריסטלים .קריסטל שמסיים את תפקידו האנרגטי בגוף-נפש-רוח יכול להישבר או להיעלם. לכן קריסטל רצוי לקבור קריסטל שבור באדמה על מנת להחזירו ולחברו לאמא אדמה.

בטיפול עם קריסטלים בעלי תכונות זהות

התכונה הייחודית של אבני הקריסטלים גורמת שלכל סוג קריסטל יש אנרגיות ייחודיות מלבד זאת לכל קריסטל יש ערכים נוספים שניתן למצוא גם בסוגי קריסטלים אחרים. לכן מה שקובע את עוצמתו של הקריסטל על מטופל אחד או אחר הוא הקשר האנרגטי של הקריסטל לגוף-נפש-רוח של המטופל .לכן בחירת הקריסטל לריפוי טיפול עם קריסטלים נעשית תוך בחירה אינטואיטיבית של המטופל או בתקשור מאחר והבחירה מגיעה מתוך תת המודע והנשמה ולא בשל הכרת תכונותיו.

דוגמא לטיפול עם קריסטלים עם תכונות זהות

יש אפשרות לסייע בבעיות פוריות באמצעות מספר קריסטלים שיכולים לעודד את הפוריות :
רובי, קרניליאן, קרסיקולה ומונסטון שמשולבים בקריסטלים נוספים. מטופלת אחת תבחר אינטואיטיבית את המונסטון שביכולתה לעזור לאיזון הורמונלי שממנו היא סובלת ומטופלת שנייה תבחר את הרובי שמסייע באותה בעיה של חוסר איזון הורמונלי וסיוע לוויסות המחזור החודשי שלה. שתי המטופלות בחרו בקריסטל שונה שלו תכונות ריפוי זהות ולכל קריסטל מבנה כימי שונה ותכונות אנרגטיות נוספות שונות אחת מהשנייה.

סיפור מקרה אישי לטיפול עם קריסטל מלכית

קריסטל המלכית ידוע כקריסטל ששומר ומגן ומלכית שנשברת מתריעה בפני אסון שעתיד להתרחש. לפני שנים במהלך ייעוץ בתקשור למטופלת החזקתי את קריסטל המלכית חוויתי אירועים שקשורים לבריאותו של אביה. לפתע הקריסטל נפל מכף ידי לרצפה והתנפץ לרסיסים. לצערי המסר מקריסטל המלכית נגע בהחמרת מצבו הרפואי של אביה.

סיפור מקרה נוסף של טיפול עם קריסטלים עם לפידוליט

דוגמא נוספת לטיפול עם קריסטלים היא שימוש בלפידוליט קריסטל שמשמש גם להקל על התמכרויות. המטופל רכש את קריסטל הלפידוליט בהמלצתי כדי לסייע לו בבעיית התמכרות לשתייה חריפה. המטופל ענד את הלפידולייט כתליון ולאחר שבועיים צבעה של אבן הקריסטל השתנה מסגול בהיר לסגול כהה שחור והתליון התרופף. השינוי בצבעו של הקריסטל ונפילתו מהתליון מעיד על תהליכים אנרגטיים של הקריסטל על גוף-נפש-רוח של המטופל ואכן הוא המעיט בשתייה עד כמעט הופסקה .

לסיכום
טיפול עם קריסטלים משמש אותי גם במהלך תקשור לקבלת מסרים או במהלך טיפול אנרגטי. הקריסטלים ידועים כמעבירי אנרגיה בעת המגע עם גוף-נפש-רוח המטופל ומשלימים את החוסר האנרגטי שלנו בגוף-נפש-רוח. הטיפול עם קריסטלים האנרגטי מתבצע בהתאם למיקום הצ'קרות בגוף האדם.

המאמר מעניין אותך ?מזמינה אותך למאמר המקיף על אבני קריסטלים
רוצה לחוות גם הכוונה בעזרת אבני קריסטלים?
רוצה להעמיק את הידע בעולם הקריסטלים?

לחצו לרכישת קריסטלים באתר מתנות לנשמה.

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

תגובה אחת

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר