טיפול קריסטלים קורס קריסטלים קריסטלים

קריסטלים אבני קריסטלים מידע מקיף על קריסטלים

קריסטלים מלכית וסיטרין

שמם הנוסף של אבני הקריסטלים הוא אבני מרפא רוחניות בגלל תדר האנרגיה שהקריסטל מעביר להילה לגוף לנפש ולרוח במצבים שונים בחיים כגון מחלה, כאב או לחלל החדר שבו הם מוצבים.

הקסם של אבני הקריסטלים אבני השמש והירח

קריסטלים האנרגיה הטובה שלך
ניסיון אישי עם טיפול בקריסטלים
קריסטלים מקור לאנרגיה טהורה
קריסטלים אבני מרפא רוחניות עוצמתיות של הטבע דוגמאות
קריסטלים הם לא סתם אבנים אלא אבנים אנרגטיות
אז מהם אבני הקריסטלים
אבני קריסטלים ומשמעותם של השמות שלהם
קריסטלים ואבני חן מיוחדות
קריסטלים ומינרלים השילוב המינרלי כימי המיוחד בכל קריסטל
קסם הקריסטלים -הקריסטלים הם קסם טבעי של הטבע
הקריסטלים נפוצים הכי פופולאריים
צבעים של אבני קריסטלים
קריסטלים ואבני החושן
אבני החושן ושבטי ישראל
הקריסטלים ששובצו על בגדו של הכהן
איך לבחור קריסטלים
הכוונה באמצעות אבני קריסטלים
סיבות לבחירת קריסטל
שימוש בקריסטלים
השימושים השונים של הקריסטלים
מחקרים על קריסטלים
מטפלים מוכרים בקריסטלים
ספרים על קריסטלים
קריסטלים תכונות
סוגי קריסטלים
תכונות קריסטלים ואבני מרפא
סגולות אבני קריסטלים
קריסטלים לפי חודשים
קריסטלים לפי מזלות
קריסטלים לפי צ'קרות
קריסטלים לפי מטרות
קריסטלים למדיטציה
קריסטלים לשחזור גלגולים
קריסטלים לתקשור
הכוונה בקריסטלים לתקשור
אבני קריסטלים מתאימים לאישיות שלכם
קריסטלים ומחקר על המים
קריסטלים להגנה
קריסטלים לשפע
קריסטלים לבריאות רפואה שלמה
סגולות אבני קריסטלים
טיפול אנרגטי בקריסטלים
טיפול בקריסטלים
טיפול באמצעות קריסטלים
שיטות טיפול בקריסטלים דוגמאות
אבני הקריסטלים והצ'קרות
מערכי קריסטלים
שילוב קריסטלים והילינג
שילוב של קריסטלים ומדיטציה
שילוב של קריסטלים ותקשור
טיהור וניקוי קריסטלים
 תהליך טיהור וניקוי הקריסטלים
מטוטלת מקריסטלים
ערכות קריסטלים
תליוני קריסטלים
קריסטלים טבעיים גולמיים
קריסטלים מעבדה
קריסטלים צבועים
שיקוי מקריסטלים
קוורץ תכונות
חנות קריסטלים ואבני חן
חנות קריסטלים לרכישה אונליין
משפחות אבני קריסטלים
הרכב אבני קריסטלים
קורס קריסטלים
מה מלמדים בקורס קריסטלים
קריסטלים למתחילים

קריסטלים האנרגיה הטובה שלך

המלצה שלי עבורכם  על קריסטלים- תחשבו שקריסטלים הם האנרגיה הטובה שלך בחיים ומתנה מהטבע. אחד המאפיינים הבולטים של שימוש באבני הקריסטלים למטרות ריפוי אנרגטיות היא האנרגיה הטובה שהקריסטל מעביר לסביבתו. האנרגית הטובה של הקריסטל מצליחה לחדור לתודעת גוף-נפש-רוח ומהדהדת להילה ולגופים האנרגטיים של האדם על מנת לאזן חוסר ו/או עודף אנרגטי וגם לפעמים מאפיינים גופניים כגון חוסר בברזל וכדומה.  האנרגיה החדשה משפיעה על המחשבה, הרגש ,ההתנהלות וההתנהגות שלנו.

ניסיון אישי עם טיפול בקריסטלים

שחיפשתי בתחילת דרכי הרוחנית כלי אנרגטי שיאיץ תהליכים רוחניים כגון טיפול בתקשור נחשפתי לראשונה ליכולות של אבני הקריסטלים .הבנתי את משמעות הכלי הרוחני המדהים שנמצא בהישג יד של כל אחד ויחד עם הדרכה לשימוש נכון יכול לחולל שינוי מדהים. בדרכים רבות בכל תחומי החיים החל מתהליך מדיטציה, האצת טיפול הילינג, סיוע לשינה טובה, לחץ, דאגות, אהבה ועוד.

קריסטלים מקור לאנרגיה טהורה

הקריסטלים הם מקור לאנרגיה טהורה וזמינה לכל אחד. תכונות אבני הקריסטלים הם תוצר של מכלול שלם של פרמטרים אנרגטיים החל ממשקלם הסגולי שכולל את המבנה הכימי שלהם, זיכרון אנרגטי בקריסטל שנוצר והאנרגיה הבסיסית שלו ועוד. אנרגיית הקריסטל מועברת גם בעת מגע כגון ענידה כתכשיט וגם השפעה סביבתית כגון אבני קריסטלים גולמיות שמונחות בבית. שעונדים את תכשיט הקריסטל אנרגית הקריסטל משתלבת יחד עם אנרגית הגוף ומייצרת אנרגית ריפוי חדשה שמהדהדת לגוף נפש רוח. אנרגית הקריסטל שמתקבלת שונה מאדם לאדם בשל השוני באנרגית הגוף של כל אחד. רצוי שמעבירים קריסטל מאדם לאדם או רוכשים קריסטל חדש לשטוף או לטהר את אבני הקריסטלים (אפרט בהמשך) כדי לנקות ולטהר אנרגטית את אבני הקריסטלים על מנת לתעל אנרגיה מקסימלית לגוף.
אני מאוד ממליצה ומעודדת שימוש באבני קריסטלים מתוך ניסיון רב כמטפלת אנרגטית באבני קריסטלים כי לקריסטלים יש אנרגיה ייחודית טהורה וכל בחירה של קריסטל תהייה שונה לכל אדם .לדוגמא אבן קריסטל אמטיסט תשפיע שונה על אדם אחד לעומת אדם אחר בשל הסיבה לבחירה שבחרו באמטיסט כי אחד בחר באמטיסט בגלל כאבי ראש והאחר בחר באמטיסט על מנת לשמור מאנרגיות שליליות.

קריסטלים אבני מרפא רוחניות עוצמתיות של הטבע דוגמאות

שמם הנוסף של אבני הקריסטלים הוא אבני מרפא רוחניות בגלל תדר האנרגיה שהקריסטל מעביר להילה לגוף לנפש ולרוח במצבים שונים בחיים כגון מחלה, כאב או לחלל החדר שבו הם מוצבים. השפעת השימוש באבני הקריסטלים יכולה להיות באמצעות תכשיט ישירות על הגוף הפיזי, בחלל הבית/העבודה וכמובן בטיפול אנרגטי כגון מערכי קריסטלים כשיטת עבודה אנרגטית של מטפל באבני קריסטלים לדוגמא השפעתן של מספר אבני הקריסטלים שלהלן:
קריסטל אוניקס שחור אבן קריסטל אוניקס שחורה טובה לסיוע בפחדים, מקלה על מצבי רוח, מגבירה שליטה עצמית וחוסן פיזי, מאזנת את ההילה וטובה כנגד דיכאון וכאב של אובדן.
קריסטל אמטיסט סגולה(אחלמה) אבן קריסטל אמטיסט טובה להנחה בבית ,במשרד כנגד אנרגיות שליליות. אבן קריסטל אמטיסט מעודדת יצירתיות, מגבירה רוחניות טובה למדיטציה, מרגיעה חלימה, נדודי שינה  ולחץ, מקלה על התמכרויות, כאבי ראש ומגרנות, מסייעת למערכת העצבים ובלוטת יותר המוח.
קריסטל המטייט אבן קריסטל המטייט הינה ידועה כאבן האומץ ,מחדדת זיכרון ולמידה, טובה לאנמיה ועוזרת בבעיות סחרחורת. מטפלת במצבי הלם, מטפלת בבעיות שקשורות לפרקים, מערכת העצבים.

קריסטלים הם לא סתם אבנים אלא אבנים אנרגטיות

"קריסטלים אבנים אנרגטיות" כי יש אבנים ויש אבני קריסטלים אנרגטיות. יש אלפי סוגי אבני קריסטלים שהן  אבנים אנרגטיות מאחר שהן פולטות אנרגיה תוך כדי המגע איתן או לחלל החדר. שילוב של אבני הקריסטלים שונות נותן אנרגיות שונות מאשר קריסטל בודד ,ולכן באופן שכיח הטיפול בקריסטלים ,אבנים אנרגטיות, הוא שילוב של מספר קריסטלים יחד. לאבנים האנרגיות אלו יש עוצמה ויכולת לשנות תדר קיים לתדר ריפוי לדוגמא: מעצב לשימחה, מפחד ליכולת להתמודד עם פחד, מכאב או חולי לריפוי, מלחץ וחרדה לרגיעה של הגוף-הנפש והרוח, מעולם הפיזי והחומרי לתת מסוגלות רוחנית לתקשור או ריפוי רוחני. זוהי הסיבה שמטפלים הוליסטיים ומתקשרים משתמשים בקריסטלים כאבנים אנרגטיות בעת טיפול רוחני או תקשור כדי לשנות ולהשפיע חיובית על התודעה הפיזית הנפשית והרוחנית ובכך להביא לידי ריפוי ורוגע.

דוגמא לטיפול בקריסטלים אבנים אנרגטיות

סיפור מרגש של ילד בן 10 שהגיע בליווי אמו לטפל בפחדים שמלווים אותו. כמו תמיד לצורך טיפול ביקשתי מהילד לבחור מתוך מבחר הקריסטלים שקיים בקליניקה והילד בחר באבן קריסטל אוניקס השחורה ובקריסטל אמטיסט. ואכן אינטואיטיבית הילד בחר באבני קריסטל אלו כי לאבן אוניקס שחורה יש יכולת לשאוב אנרגיות שליליות ופחדים ולייצר תחושת ביטחון ולקריסטל אמטיסט יש יכולת להרגיע מחשבות טורדניות שהוסיפו לפחדים של הילד ואגן שימוש משולב באבני הקריסטל הביאו להשקטת הפחדים ולרוגע לילד.

אז מהם אבני הקריסטלים

אבני החן הקריסטלים למעשה התגבשו כגבישים בתהליך גיאולוגי ברבדים עמוקים בכדור הארץ לאורך מיליוני שנים. אבני הקריסטל מחולקים לקבוצות ולכל אבן קריסטל יש ייחודיות משלה בהתאם להרכב הכימי, הרכב שהוא בלתי תלוי במקום הפיזי שבו הקריסטל נוצר בעולם.
החיבור שלי לאבני הקריסטלים מאפשר לי לשלב אותם בשיטות ריפוי שונות והדרכות בקורסים. אבני הקריסטלים הינם ערוץ אנרגטי חשוב בטיפולים רוחניים אנרגטיים שונים מדיטציות, הילינג ,שחזור גלגולים ועוד. אני מתחברת לאנרגיית אבני הקריסטלים, אנרגיה שטמונה בקריסטלים ומשפיעה על תחושות הגוף הפיזי הרגשי והרוחני לדוגמא :איזון אנרגטי, שינוי במצבי רוח, סילוק אנרגיות שליליות, השפעה על מצבי חולי, העלאת תחושת הביטחון, יציבות, כוחות נפשיים ועוד.
חקירת היסטורית השימוש האנרגטי באבני הקריסטלים תוביל לעדויות לשימוש באבני קריסטלים לאורך ההיסטוריה לשם הגנות וריפוי אנרגטי. לדוגמא אבני הקריסטלים מוזכרות בתנ"ך ובמקורות ארכיאולוגים שונים החל מאבני החושן ששמשו בלבוש של הכהן הגדול אבני החושן תקופת האטלנטיס,למורה ,המאיה ועוד. טיפול באבני קריסטלים הנו תורה רוחנית שלמה שמלמדת את סוגי הקריסטלים המתאימים למצבים שונים פיזי/נפשי/רוחני וכיצד מטפלים  באבני קריסטלים מאבן קריסטל בודדת עד מערכי קריסטלים מורכבים.
לדוגמא ישנם אבני קריסטלים שמיועדים למצבים גופניים כגון כאבים פיזיים או קריסטלים שמיועדים למצבים רגשיים כגון מצבי מתח וחרדה או למצבים רוחניים כגון תקשור ומדיטציה. בזכות עוצמתם האנרגטית של אבני הקריסטלים אני ממליצה לכל מטפל/ת רוחנית לשלב את אבני הקריסטלים בטיפולים הרוחניים כגון אנרגית ידי המטפל, הילינג, דמיון מודרך ותקשור ואפילו הכוונה רוחנית באמצעות אבני הקריסטלים.

לבדדורייט אבן קריסטל לבדדורייט

לבדדורייט אבן קריסטל לבדדורייט

אבני קריסטלים ומשמעותם של השמות שלהם

לכל אחת מאבני הקריסטל יש אנרגיה משמעותית ועוצמתית שמשפיעה על הגוף נפש רוח האדם. לכן חשוב מאוד לטהר קריסטל לאחר שימוש ולהימנע מהעברתה מאדם לאדם במידה ואכן נדרש להעביר קריסטל לאדם אחר יש לטהר אותה תחילה מאנרגיות קודמות כגון כעס, שימחה ,עצב ,חולי על מנת לאתחל אותה מחדש. כל אבן קריסטל שונה מרעותה בתכונות, במינרלים, במקום שממנו היא הגיעה, בזיכרון הטמון באבן הקריסטל ברגע יצירתה ובאנרגיה שנוצרת בעת החזקתה.
כל אבן קריסטל תעביר אנרגיה נחוצה בהתאם לאיזון הנדרש בגוף נפש רוח. שמותיהם של הקריסטלים לעיתים מייצגים את המקום שבו כרו אותם, האדם שגילה אותם, תכונה בולטת בהם כמו בלאד-סטון שנקראת אבן דם והשימוש בה מתאים לבעיות של אנמיה וכלי דם, או ליאופירד סקין לשימוש לבעיות בעור ,או כלצית שיש בה כלציום,  פלוריט שמכילה פלואור שמשמשת גם לבעיות בשיניים ולחיזוק העצמות.

קארנליין אבן קריסטל קרנליין

קארנליין אבן קריסטל קרנליין

קריסטלים ואבני חן מיוחדות

אבני הקריסטלים שימשו מאז ומתמיד מלכים ומלכות ובעלי מעמד גבוה כולל בגלימתו של הכהן הגדול שנשא באפודו 12 אבני קריסטלים שונים ששימשו להגנה .אבני הקריסטלים נחלקים לקבוצות שונות ובעלי צבעים ואנרגיות שונות ומי שמבקר בחנות קריסטלים או באתר מתנות לנשמה לא יוכל להתעלם מהשפעתם על חושיו השונים בשל האנרגיות העוצמתיות שאבני הקריסטלים פולטים.
אבני הקריסטלים נחלקים לאבנים גולמיות לא מעובדות כפי שנוצרו בטבע ,אבנים סינטטיות שיוצרו במעבדה.ויש מחלקה שלמה של קריסטלים ,אבני חן מיוחדות ,שהן אבני חן יקרות מלוטשות באיכות גבוהה בדרך כלל בזיקוק גבוה עם שקיפות מעולה לשיבוץ לתכשיטים או כאוסף כגון יהלום, ספיר, ברקת, רובי, טופז, פרידות ועוד שהן תחת פיקוח נדירות ובעלות תכונות שמשפיעות על הגוף נפש רוח.

קריסטלים ומינרלים השילוב המינרלי כימי המיוחד בכל קריסטל

לכל אבן קריסטל יש תרכובת מינרלים קבועה בהתאם להתגבשות של המינרלים שמצויים בקרקע במהלך יצירת הקריסטל. מבנה מינרלי כימי ייחודי זה של אבן הקריסטל מבדיל אותה מקריסטלים אחרים.
לדוגמא לאבן קריסטל הפלוריט יש מבנה כימי  CaF2שהם שילוב של פלואור וקלציום ולכן נעשה בה שימוש אנרגטי גם לבעיות פיזיות של שלד/שיניים, דלקות.
לאבן הקריסטל המטיט יש מבנה מינרלי כימי  Fe2O3שילוב של ברזל וחמצן ולכן השימוש האנרגטי המתאים בה הוא למי שסובל מבעיות של חוסר/עודף ברזל מחזק חיוניות.

קסם הקריסטלים -הקריסטלים הם קסם טבעי של הטבע

הקסם שקריסטלים מייצרים טמון באנרגיה הטבעית שמהדהדת ובעקבות כך בתחושות הנלוות לגוף נפש רוח שמקלים הן בפיזי והן ברגשי וברוחני בבעיות של על כאבים שונים, חיזוק תחושת ביטחון ושימחה, מעודדים לעשייה ,מקלים על בעיות של קשב וריכוז, שומרים על איזון רמות הסוכר והברזל בגוף ועוד. היבט נוסף של קסמם של הקריסטלים הוא ביופיים וצבעם המיוחד. אכן זה הטבע הוא קוסם שמייצר קסמים של קריסטלים.

קריסטלים נפוצים הכי פופולאריים

ישנם קריסטלים פופולאריים שהם קריסטלים שתמיד מבקשים לרכוש אותם כי נודע שהן עוזרות ומרפאות. אומנם הרשימה לא ארוכה אבל אגע רק בחלק מהם ומי שמעונין תמיד יוכל לפנות אלי בשאלות.

קריסטל טורמלין אחת הקריסטלים הפופולאריים בשוק כי הי ידועה כנגד עין הרע אנרגיות שליליות אבן קריסטל הטורמלין היא בצבע שחור שעובדת אנרגטית על צ'קרת הבסיס. השימוש בקריסטל הטורמלין לרוב היא לשם שמירה מעין הרע קינאה ואנרגיות שליליות ,דיכאון וחוסר מרץ. שימוש בטרומלין מגביר מודעות ויכולת טלפתית, מרגיע עצבים וטובה לריכוז
קריסטל אוניקס שחור –הצבע השחור של קריסטל האוניקס מחזק את צ'קרת הבסיס ומטפל בכוח הרצון,שומר נגד אנרגיות שליליות ,מאזן ומגן על ההילה ,טובה כנגד פחדים וחרדות,מאזן ריגשית ומנטלית לאחר טראומה

קריסטל אמטיסט גם קריסטל האמטיסט היא אחת מהקריסטלים הפופולאריים ביותר בגלל השיוך שלה לבריאות ורפואה טובה. האמטיסט אבן קריסטל בצבע סגול מתאימה לעין השלישית ולרוב השימוש בה לאיזון והרגעתה של העין השלישית במהלך התפתחות רוחנית ,מרגיעה חלימה ,כאבי ראש ואובססיות.

קריסטל סיטרין קריסטל הסיטרין משוייכת גם היא למשפחת הקריסטלים הפופולאריים ביותר בגלל השיוך שלה לשפע בחיים. הסיטרין טובה אבן הקריסטל בצבע צהוב זהוב עובדת אנרגטית על צ'קרת הבטן ומקלעת השמש. ידועה "כאבן הפרנסה" ונהוג להניחה בכניסה לבית לשם הגדלת השפע והפרנסה. שימוש בה מעלה את האנרגיה האישית הביטחון והערכה העצמית, כמו כן היא מעודדת שימחה והגשמה עצמית וחיבור לתת המודע ולילד הפנימי.
קריסטל רוזקוורץ הקריסטל הפופולארית ביותר שמשויכת גם היא למשפחת הקריסטלים הפופולאריים ביותר בגלל השיוך שלה לאהבה וזוגיות הרוזקוורץ היא אבן קריסטל בצבע וורוד עובדת אנרגטית על צ'קרת הלב וידועה "כאבן האהבה". טובה לשימוש לאחר פרידות מזוגיות לשם ריפוי ולשם מציאת זוגיות. השימוש בה מאזן את צ'קרת הלב במצבים של נתינה וקבלה ואהבה, מחזק אהבה והערכה עצמית וקבלת אהבה מהסביבה.
קריסטל קארנילין הנה עוד אבן קריסטל פופולארית בצע כתום כהה עובדת אנרגטית על צ'קרת הבטן. הקארנליין ידועה כאבן קריסטל שמאזנת את גוף האישה מעודדת היריון ושמירת ההיריון. השימוש בקארנליין מעלה את האנרגיה האישית והביטחון העצמי, שימחת החיים ולכן מעוררת יצירתיות, יצריות ופוריות.
קריסטל עין הנמר ידועה גם בשם באנגלית טייגר איי(
שימו לב ישנם מספר סוגים של עין הנמר שנקראים בשמות שונים כגון עין השור, עין הנץ) . עין הנמר קריסטל מאוד פופולארית  בגלל יופיה, כי עין הנמר היא קריסטל בשכבות של חום צהוב-זהוב מבריקה שעובדת אנרגטית על צ'קרת הבסיס. קריסטל עין הנמר ,הטייגר אי, נדרשת בתקופות של שינויים והתמודדות והישרדות ולכן היא עוזרת להרחיק בתקופות אלו רגשות שליליים ומפתחת אחריות והגשמה עצמית. ילדים נמשכים לצבעה בשל הצורך שלהם בעצמאות ולכן היא מומלצת מאוד לילדים המתחילים דרכם בב"ס בכיתה א'. אבן עין הנמר הטייגר איי מקלה על בעיות עיניים ומעודדת התפתחות רוחנית ומאזנת את ההילה .

קריסטל אמטיסט

קריסטל אמטיסט מתוך הספר מוארת

קריסטל קוורץ היופי הטהור שלה הופך אותה גם הוא לאבן קריסטל פופולארית. קריסטל קוורץ הנה שקופה לבנה מוכרת וידועה מכל הקריסטלים עובדת על כל הצ'קרות. הקוורץ בשילוב קריסטלים נוספים מעצימה את האנרגיה שלהם במהלך טיפול אנרגטי. לדוגמא נהוג להטעין ולטהר קריסטלים על מושבת קוורץ. השימוש בקוורץ מטהר ומעניק אנרגיה לגוף הפיזי והרגשי ומאחד אותם לאנרגיה רוחנית. קריסטל הקוורץ עוזרת בפתיחת העין השלישית ופיתוח המודעות.
לאפיס לזולי
לסיום עוד קריסטל פופולארי הלאפיס לזולי קריסטל בצבע כחול כהה עם חלקיקי פיריט מבריקים בתוכה. הלאפיס לזולי שייכת לצ'קרת הגרון והעין השלישית. השימוש בלאפיס לזולי מעלה את האנרגיה האישית, מקל על תחושות ייאוש, משחרר לחץ ומעניק כוח וביטחון. אבן קריסטל לאפיס לזולי מקלה על ריפוי פצעים רגשיים ע"י הצפתם מהתת המודע לתודעה, מגבירה מודעות ויכולת אינטלקטואלית. כמו כן מטפלת בבעיות של סחרחורות ,מחזקת את השלד ואת מערכת החיסון.

ישנם עוד אבני קריסטלים רבות שכיחות ונפוצות אבל היה חשוב לי להביא לכם את הרשימה הקצרה הבולטת.

צבעים של אבני קריסטלים

אבני הקריסטלים מחולקות למשפחות צבעים שמעניקות להן חלק מהתכונות שלהם בגלל הרכב הכימי מינרלי של האבן שמשפיע על הצבע שלה. בחירת אבן קריסטל מושפעת לא פעם בשל הצבע שלה שמושך לנו את העין אולם מתחת לפני השטח הבחירה בקריסטל נובעת לא בגלל הצבע שלה אלא מהמודעות הפנימית לצבען של הקריסטלים. הצבע של הקריסטל משדר לתודעה לא רק מה שהעין שלנו רואה אלא גם פרשנות פנימית שלנו לצבע אבן הקריסטל, השלמת החוסר הנדרש לפי הצבע בהילה שלנו, חוויות ותחושות שחווינו בעבר שנוגעות לצבע באופן כללי. מלבד תכונותיה של אבן הקריסטל לצבע ישנה השפעה ישירה על התודעה הפנימית וההילה שלנו. במהלך טיפולים באבני קריסטלים משלבים את הצבעים לריפוי אנרגטי במערך הטיפולי בצ'קרות כדי לעורר את הצ'קרה לשחרר את האנרגיה החסומה ולהשלים באמצעות אבן הקריסטל את האנרגיה החסרה. אני משלבת בתהליך הטיפול הרוחני את אבני הקריסטלים בתקשור, הילינג ודמיון מודרך על מנת לשדר את הצבעים שנדרשים לתהליך הריפוי שמהדהדים לתודעה ולהילה אנרגיה עוצמתית שמובילה לריפוי אנרגטי נדרש.
בנוסף הצבעים של אבני הקריסטלים מחממים, ממריצים, מעוררים את הביטחון העצמי ותודעת הגוף הפיזי הנפשי והרוחני. לדוגמא :אם נרצה לעורר את הביטחון העצמי אנו נעבוד על איזון הצ'קרות כשבכל צ'קרה נשתמש בצבע של אבן קריסטל שתשדר את הצבע שלה לתודעה בשילוב אנרגית הקריסטל.
לצ'קרת הבסיס נשלב לדוגמא אבן קריסטל טורמלין
בצבע שחור שמחזקת יציבות ריגשית ופיזית.
לצ'קרת הבטן נשלב את אבן קריסטל הקרנילין בצבע כתום שמחזקת את הביטחון העצמאי ושימחת החיים.
לצ'קרת מקלעת השמש נשלב קריסטל סיטרין בצבע צהוב מוזהב שמעורר שימחה ושפע קיים באדם.
לצ'קרת הלב נשלב אבן קריסטל ג'ייד בצבע ירוק שעוזרת להתמודדות עם מכשולים והובילו לחוסר הביטחון.
לצ'קרת הגרון נשלב אבן קריסטל סודולייט בצבע כחול משולב בלבן שמחזקת את היכולת החברתית
לצ'קרת העין השלישית נשלב אבן קריסטל לאפיס לזולי בצבע כחול שתעורר אמונה עצמית.
לצ'קרת הכתר נשלב אבן קריסטל קוורץ בצבע לבן שקוף שמשפיעה על כל מערך הקריסטלים ומגבירה את האנרגיה .

קריסטלים ואבני החושן

אבני החושן היו האבנים ששובצו כתכשיט שאותו ענד הכהן הגדול. התורה מדברת על 12 קריסטלים שהיו בחושן. הקריסטלים בחושן משויכים כנגד 12 שבטי ישראל.אבני הקריסטלים בחושן שובצו על אחד מתוך שמונת בגדיו של הכהן הגדול.  עבודתו הקדושה של הכהן הגדול חייבה הגנה אנרגטית בגלל הקרבה לארון הקודש ולשם כך שובצו אבני הקריסטל בחושן שהונח על חזהו של הכהן הגדול ויצרו סביבו מעגל אנרגטי ששמר והגן עליו מכל רע. סיבות נוספות לשיבוצם של אבני קריסטלים בחושן על חזהו של הכהן היה שהם סייעו בידו בעת התייעצותו עם אלוהים בזמני מלחמה (שמות כח-כט),הקלו עליו בעת ששפט את העם וששבטי ישראל הלכו לפניו ולפני הבורא.
בהמשך מפורטים כל שמות אבני החושן כולל החלוקה שלהם לשבטים.

תליון אבני חושן משולב אבני קריסטלים אמיתיות להרמוניה ושפע

אבני החושן ושבטי ישראל

12 אבני החושן היו שקולים ל-12 שבטי ישראל. בִּגְדוֹ של הכהן שעליו שובצו הקריסטלים בחושן היה: בד רקום מחוטים יקרים של זהב, תכלת, ארגמן, שני ושש בצורת ריבוע. בתוך החושן שובצו במשבצות זהב 12 אבנים יקרות שונות כנגד 12 השבטים. על החושן או בתוכו היה מנגנון של אורים ותומים שמוסבר ע"י פרשני המקרא כמעין מנגנון הפעלה של החושן שגרם לאותיות החרוטות על גבי אבני קריסטל החושן לנצנץ. החושן היה מונח על האפוד של הכהן הגדול, ומהודק אל טבעות האפוד באמצעות חוטים".(ויקופדיה https://bit.ly/3hszTjW)

הקריסטלים ששובצו על בגדו של הכהן:

שבט ישראל ראובן-אבן קריסטל אודם-רובי
שבט ישראל שמעון-אבן קריסטל פטדה-טופז
שבט ישראל לוי-אבן קריסטל ברקת-אמרלד
שבט ישראל יהודה-אבן קריסטל נפך-גארנט
שבט ישראל יששכר-אבן קריסטל ספיר
שבט ישראל זבולון-אבן קריסטל יהלום
שבט ישראל דן-אבן קריסטל – לשם-אופל
שבט ישראל נפתלי-אבן קריסטל שבו-אגת
שבט ישראל גד-אבן קריסטל אחלמה-אמטיסט
שבט ישראל אשר-אבן קריסטל תרשיש-אווקמרין
שבט ישראל יוסף (מנשה ואפרים)-אבן קריסטל שוהם-אוניקס
שבט ישראל  בנימין-אבן קריסטל ישפה-ג'ספר

איך לבחור קריסטלים

תמיד שואלים אותי איך לבחור קריסטלים!
האם לבחור קריסטלים במודע לפי התכונות שלהם?
או לבחור קריסטלים לפי אינטואיציה?
או לבחור קריסטלים לפי הצבע שלהם ?
לעיתים הבחירה בקריסטל נובעת מהצבע או יופיו של אבן הקריסטל אך הסיבה האמיתית לבחירה בקריסטל היא אינטואיטיבית. אבן הקריסטל פועלת כמגנט אנרגטי שמושך את מי שבוחר לאנרגית הקריסטל מתוך צורך להשלים חוסר כלשהו בגוף נפש רוח שנמצא בקריסטל

הכוונה באמצעות אבני קריסטלים

הכוונה בתקשור באמצעות אבני קריסטלים מתבצעת כאשר המְתֻקְשָׁר  בוחר אבני קריסטלים באופן אינטואיטיבי שמתורגם באמצעות התקשור לקשר בין אנרגית אבן הקריסטל למצבו הרגשי-פיזי והרוחני.
לדוגמא
המְתֻקְשָׁר שיבחר אבן קריסטל המטייט בחירתו תצביע על בעיה שיכולה להיות פיזיולוגית כבעיה בספיגת הברזל עד בעיות של ריכוז ומיקוד.  בחירה בקריסטל המטייט והשימוש בו תאזן אנרגטית את הקושי הפיזיולוגי ותביא לתחושה של ריכוז ומיקוד בלימודים ובחיים בפרט.
טיפול אנרגטי
המטפל בוחר בתקשור אבני קריסטלים שעשויים להטיב אנרגטית למצבו הפיזי-רגשי-רוחני של המטופל על ידי הנחתם במרכזי האנרגיה בגופו של המטופל. הטיפול בתהליך אנרגטי משלב את אנרגית אבני הקריסטלים עם תקשור הילינג ודמיון מודרך.

סיבות לבחירת קריסטל

בחירת קריסטל בתהליך הכוונה עם אבני הקריסטלים אומנם מתבצע בצורה אינטואיטיבית אבל מוכוונת ע"י הנשמה במטרה להביא לאיזון גוף-רגש -רוח. ברגע שאבן קריסטל נוגעת בגוף מתקיימת אינטראקציה של העברת אנרגיה שמהדהדת לתוך ההילה והגופים האנרגטיים שמרכיבים את ההילה על מנת להשלים חוסר אנרגטי שקיים בהם. חלק מהבחירה בקריסטל מסוים מציין חוסר במרכיב מסוים בגוף הפיזי כברזל ,יוד ,קלציום וכדומה והקריסטל יכול לסייע ולעזור אנרגטית בהשלמת החוסר בצורה אנרגטית.
לדוגמא בחירה של קריסטל רוּבִּי תעיד על בעיות באנרגיות נשיות, חולשה פיזית. אבן קריסטל הרובי יכול לסייע בשמירה וחיזוק גוף האישה לפני ובמהלך ההיריון והבחירה בקריסטל הרובי יכול לסמן על היריון נוכחי או עתידי.

שימוש בקריסטלים

השימוש בקריסטלים משלב את אנרגיית הריפוי הרוחני שלהם עם גוף נפש רוח וגם באנרגיה הכללית בחללים כמו בבית ובמקומות סגורים. כל אבן קריסטל תשפיע שונה מקריסטל אחר בגלל צורתה החיצונית והרכב הכימי שלה ובשילוב האנרגטי שלה על הגוף והחלל שבו היא נמצאת.
יש עדויות רבות לשימושים שנעשו בקריסטלים לאורך ההיסטוריה למטרות שונות החל מרפואה וכלה בקמעות ותכשיטים החל מאבני החושן ביהדות, השמאניים הכוהנים של האינדיאניים, בתקופת מצריים העתיקה, רומא, בתורות הודיות ואף בתורת הפנג שוואי ,וכמובן יבשת הקריסטלים אטלנטיס שהיא תעלומה הגדולה מכולם שכנראה שעשתה שימוש מסיבי בקריסטלים החל מרפואה, הנדסה, ייצור אנרגיה ועוד. חשוב לציין שהקוורץ הנו מרכיב חשוב כמעט בכל ציוד אלקטרוני.
שימוש בקריסטלים נעשה גם באמצעות מערכים אנרגטיים שמאיצים תהליכים ומסעות רוחניים, החל מתכשיט אישי לאיזון אנרגטי או אמצעי לחיבור לנשמה הגבוהה ולהתמרה אנרגטית בקורסים ומערכי הטיפול השונים ( שחזור גלגולים, סנכרון החיים, פריזמה זוגית ,אנרגית הפניקס ועוד).
אני מייחסת חשיבות גבוהה לקורס הקריסטלים שבא מתוך אהבתי לעולם הקריסטלים ולהשפעתם החיובית על גוף-נפש-רוח. חשוב שכל מטפל הוליסטי ילמד על שיטות הטיפול בקריסטלים למטרת התמרת האנרגיה האישית שלו, לאיזון אנרגטי והגנה אנרגטית ושימוש בהם ככלי טיפולי ועוד.

השימושים השונים של הקריסטלים

הגנה אנרגטית בבית הנחת קריסטלים בחלל הבית יספח אנרגיה שלילית בבית לדוגמא הנחת מערת אמטיסט יונקת אנרגיות שליליות ומעניקה רוגע,וקריסטל הטורמלין  משחרר אנרגיות שליליות ועין הרע .
שפע ופרנסה – לשם יצירת שפע מקובל להכניס לבית או למשרד אבני קריסטלים ומערות של סיטרין למשיכת שפע.
שינה טובה וחלימה רגועה הנחת קריסטלים מתחת לכרית יכולה לעזור לשינה טובה לדוגמא המומלצות לשינה טובה הן קריסטל אמטיסט וגם קריסטל מונסטון.
סדנאות קורסים קריסטלים למטפלים מקצועיים ולקהל הרחב יכולים לסייע להבין את מהות עולמם המופלא של הקריסטלים ושיטות הטיפול בהם כולל התמחות בטיפול בקריסטלים למטפלים ברפואה המשלימה.
טיפול גוף-נפש-רוח יומי שימוש בקריסטל כתכשיט כאבן גולמית או משולב בבגד מועיל בטיפול בבעיות מגוונות של גוף-נפש-רוח כמחולל אנרגטי לריפוי. לדוגמה:
תליון קריסטל המטיט יכול לסייע באיזון לחץ דם ובעיות אנמיה
תליון קריסטל סרפנטין יכול לסייע באיזון סוכר.
תליון קריסטל פלוריט יכול להקל בכאבים בשלד ובשיניים.
תליון קריסטל סרפנטין לאיזון רמות הסוכר בגוף.
שימוש בקריסטל כחלק מטיפול הוליסטי אנרגטי במטרה לטפל בבעיה בגוף-נפש-רוח לתעל ולאזן את האנרגיה.
שימוש בפנג שוואי שימוש בקריסטלים במוקדים מסוימים בחלל הבית/עסק לצורך שינוי האנרגיה כמו לדוגמא הנחת אבן הסיטרין בכניסה לבית להכנסת שפע לבית ,הנחת אמטיסט בכניסה לבית מנקה את האנרגיות השליליות ושומרת על האנרגיה החיובית.

מחקרים על קריסטלים

המחקר הטוב ביותר על אבני קריסטלים הוא שימוש וההתנסות באבני קריסטלים. רק שתחוו ותרגישו את השפעת אבן הקריסטל על הגוף נפש רוח תדעו שזה המחקר האישי הכי טוב על קריסטלים. המחקר שלכם על קריסטלים יתחיל בהסתכלות ניטרלית על מבחר גדול של קריסטלים ובחירה אינטואיטיבית של מספר קריסטלים. לאחר שבחרתם את אבן הקריסטל תחזיקו אותה ביד ותמתינו זמן מה ואז תחושו תחושות שונות כגון זרמים/חום/עקצוצים בכף היד ובמעלה היד. במקרים שמישהו אחר ימסור לכם אבן קריסטל לא בטוח שתחושו תחושות זהות לאבן קריסטל שאתם בחרתם, ואולי אף תחושו דחייה ורתיעה. ההסבר למחקר שלכם על קריסטלים, שהבחירה היא אנרגטית וקשורה לאנרגיה של אבן הקריסטל בהתאם לתחושות שאתם חשים כלפיהם.
מחקרו של מסרו אמוטו מדען יפני מצא תגובה מעניינת כאשר שילב משפטים שונים ומים וקרא למחקר "מים מקשיבים". מטרת הניסוי היה להוכיח שלכוח המחשבה והביטוי של מילים יש השפעה שמשנה את המבנה המולקולרי של המים.  כך שאם נשלב מים משפטים חיובים ואבני קריסטלים נוכל לקבל תרכובת אנרגטית שתשפיע על ריפוי ושינוי האנרגיה הקיימת לטובה.

מטפלים מוכרים בקריסטלים

כיום קיימים מגוון רחב של מטפלים באבני קריסטלים בשיטות שונות משולבות בשיטות אנרגיות נוספות כהילינג ותקשור. לאורך השנים כמטפלת הוליסטית רוחנית מצאתי דרך לתרגם באמצעות טיפול באבני הקריסטלים את אנרגיות הריפוי ששלהם לגוף ונפש המטופל. בסיום הטיפול מטפל בקריסטלים צריך לבדוק האם עדיין קיים קשר בין המטופל לאבן הקריסטל ,אחרת עליו להמשיך ולהשתמש בקריסטל עד שהאנרגיה החסרה תושלם בגוף-נפש-רוח. מטפלים מוכרים בישראל ידועים הקימו לאורך השנים חנויות קריסטלים ו/או משמשים מדריכים רוחניים לקריסטלים.

ספרים על קריסטלים

החשיפה הראשונה שלי לעולם הקריסטלים הייתה גם באמצעות ספרים על קריסטלים ויש לא מעט ספרים על קריסטלים. גם הספר שלי "מוארת בדרך האור" הצטרף למכלול הספרות על קריסטלים.
מצרפת לכם רשימה מומלצת של ספרים על קריסטלים
שני תודר כתבה מספר ספרים ידועים סוד הקריסטלים, קריסטלים מתנות מן הטבע, ספר קריסטלים סוד הגביש, בשביל(י) הקריסטלים.
קריסטלים המתנות המופלאות של אמא אדמה מאת קוני איסלין
מסתורי הגבישים הרחבת מודעותך לגבישים מאת ג'ופרי קייט
אהבה יש ביקום מלודי והצאת אסטרולוג
גבישים כאמצעי לרפוי של קתרינה רפאל
מודעות לקריסטלים של קתרין באומן
קריסטלים השימוש בהם ומה הם מלמדים אותנו מאת רוברט סימונס
ממלכת האבנים שלומי סדנק ועוד

קריסטלים תכונות

לכל אבן קריסטל יש תכונות האופייניות שמשפיעות על הגוף נפש רוח. התכונות של הקריסטלים משתנות בהתאם למבנה הכימי והמינרלים באבן הקריסטל. השימוש באבני הקריסטל במהלך הטיפול בהנחתתם על גוף המטופל לשם יצירת אנרגית ריפוי שנוצרת בשילוב אנרגית המטופל ואנרגית הקריסטל. הבחירה באבני הקריסטל היא אינטואיטיבית ומונחת בידע הרב שצברתי במהלך השנים לתכונות הקריסטל והשפעותיהם על תהליך הריפוי.

סוגי קריסטלים

אבני הקריסטלים נחלקים לסוגי קריסטלים שונים לפי :

  • סוג קריסטלים שנחלקים לפי צבע.
  • סוגי קריסטלים בהתאם לאנרגיות שהן מעבירים.
  • סוגי קריסטלים גולמיים כפי שהטבע יצר.
  • סוגי קריסטלים סינטטיים שמיוצרים במעבדה.
  • סוגי קריסטלים שמוגדרים כאבני חן קריסטלים מלוטשים לתכשיטים ולאספנים.
  • סוגי קריסטלים לפי משפחות אבני קריסטלים בעלי מכנה משותף במרכיבים כמו למשל הספיר האדומה שמוגדרת כרובי.
  • סוגי קריסטלים לפי צורת ההתגבשות הפנימית לדוגמא משושה קריסטל הקוורץ ,מרובע ועוד

תכונות קריסטלים ואבני מרפא

תכונות הקריסטלים משפיעות על האנרגיה של הקריסטל ,שלאנרגיה זו ישנה השפעה אנרגטית עוצמתית שמשמשת לריפוי גוף-נפש-רוח. אני תמיד ממליצה כאשר רוכשים אבני קריסטלים להיות קשובים לתחושות ולאינטואיציות מאחר ותכונותיה של אבן הקריסטל משתלבות עם גוף נפש רוח ומשנים את האנרגיה שלנו. במצבים שהגוף אינו נדרש יותר לאנרגיה של הקריסטל תתקלו בתופעה שאבן הקריסטל נשברת או נאבדת ולכן עדיף להוריד ולהרחיק את אבן הקריסטל מהגוף ולשים אותה לטיהור בשמש או באור הירח. ההשפעה האפקטיבית של אבני הקריסטלים על התודעה ומצבי גוף נפש רוח שונים משתנה בהתאם לתכונות הקריסטלים  לדוגמא מספר תכונות קריסטלים ואבני מרפא
קריסטלים ואבני מרפא לטיפול בבעיות שינה
קריסטל לפידוליט מעבירה אנרגיה חיובית ומשחררת חרדות ומחשבות טורדניות ,מאזנת מנטלית, מרגיעה שינה ונדודי שינה.
קריסטלים ואבני מרפא לטיפול בחוסר ביטחון אבן קריסטל גרנט עובדת על צ'קרת הבסיס ,משחררת דאגות מניעה לעשייה ומחזקת ביטחון עצמי

קריסטלים ואבני מרפא לטיפול כאבי מחזור קריסטל קרסיקולה מקלה על בעיות גניקולוגיות ככאבי מחזור ,מונסטון אבן ירח משפיעה לטובה על האנרגיה הנשית.

סגולות אבני קריסטלים

סגולות אבני קריסטלים משפיעות על התודעה, מאפשרות הגנה מאנרגיות שליליות וריפוי רוחני של גוף נפש ורוח לדוגמא סגולות אבני קריסטלים: איזון אנרגטי, שינוי במצבי רוח, סילוק אנרגיות שליליות, השפעה על מצבי חולי, העלאת תחושת הביטחון, יציבות, כוחות נפשיים ועוד.
זו גם הסיבה שהכהן הגדול גם הוא ענד אפוד חושן עם 12 קריסטלים. סגולות אבני הקריסטלים השונות (ציינתי לעיל מספר קריסטלים עם התכונות של הקריסטלים ואבני מרפא) מתורגמות כאנרגיה שמשלימה חוסרים בגוף נפש רוח ומתעלת את האנרגיה.

קריסטלים לפי חודשים

במהלך ההיסטוריה אבני הקריסטלים שימשו לצורך ריפוי ונחמה וייחסו חלק מהתכונות של הקריסטלים לפי חודשים. טבלת הקריסטלים לפי חודשים מוגדרת לפי ארגון התכשיטנים האמריקאי.
קריסטל לפי חודש ינואר הנו קריסטל גארנט
קריסטל לפי חודש פברואר הנו קריסטל אמטיסט
קריסטל לפי חודש מרץ הנם קריסטלים אווקמרין ובלאדסטון
קריסטל לפי חודש אפריל הנו קריסטל יהלום
קריסטל לפי חודש מאי הנו קריסטל אמרלד(ברקת)
קריסטל לפי חודש יוני הנם קריסטלים מונסטון ,אלכסנדרייה,פנינה
קריסטל לפי חודש יולי הנו קריסטל רובי
קריסטל לפי חודש אוגוסט הנו קריסטל פרידות
קריסטל לפי חודש ספטמבר הנו קריסטל ספיר
קריסטל לפי חודש אוקטובר הנם קריסטלים אופל ,טורמלין ורוד
קריסטל לפי חודש נובמבר הנם קריסטלים טופז, סיטרין
קריסטל לפי חודש דצמבר הנם קריסטלים טורכיז,זירקון

קריסטלים לפי מזלות

במהלך ההיסטוריה שייכו את אבני הקריסטלים לפי חודשים ומזלות, למרות שאני מעדיפה את הבחירה האינטואיטיבית שנוגעת בחסימה ובבעיה .
להלן רשימה של שיוך אבני קריסטלים למזלות.

שעון גלגל המזלות הסיני לפי הפנג שואי


מזל הורוסקופ גדי
קרניליאן, אמטיסט ,אגת אש,גרנט,טורמלין רובי,ספיר,פרידות,לבדורייט,אמבר
מזל הורוסקופ דלי אטיסט,קריסופרייס,לאפיס,אקוומרין,לבדורייט,אופל
מזל הורוסקופ דגים קריסופרייס,,מונסטון,אמטיסט,אקוומרין,טורמלין,פלורייט,לבודרייט,אופל
מזל הורוסקופ טלה אגת אש,קרנילין,אמטיסט,טומלין,גרנט,טופז
מזל הורוסקופ שור ברקת(אמרלד),אגת אש,אמטיסט,טופז,טורמלין,קרניליאן
מזל הורוסקופ תאומים ספיר,קריסיקולה,אגת,קריסופרייס,טופז
מזל הורוסקופ סרטן אופל,קריסופרייס, ברקת(אמרלד),מונסטון,טורמלין,רודוקוסייט
מזל הורוסקופ אריה רובי,טופז,טורמלין,אמבר,סיטרין,קרנילאן,אגת אש
מזל הורוסקופ בתולה קרנילאן, קריסיקולה,ספיר, סיטרין,אמבר,אמזונייט
מזל הורוסקופ מאזניים קרנילאן,ספיר, ברקת(אמרלד), מונסטון,קוזונייט,פרידות,טורמלין,פרידות
מזל הורוסקופ עקרב מונסטון, אקוומרין,טורמלין,מלכית, ברקת(אמרלד),אגת,אובסידאן ,רובי,טופז
מזל הורוסקופ קשת סודליית,לבדורייט,טופז,רובי,אמטיסט,טורמלין,אזורית,לאפיס

קריסטלים לפי צ'קרות

אבני הקריסטלים נחלקים לקבוצות קריסטלים לפי הצ'קרות מוקדי האנרגיה בגוף. המטרה בחלוקה של קריסטלים לפי צ'קרות היא לעשות שימוש מרבי בתכונות הקריסטלים לצורך איזון וסנכרון מחדש של מוקדי הצ'קרות. בגופנו קיימים שבעה מרכזים אנרגטיים עיקריים הממוקמים לאורך הגוף ופועלים לאיזון אנרגטי אחד עם השני .כל צ'קרה למעשה עולה בחשיבותה מלמטה למעלה וככל שהיא נמצאת למעלה יותר חשיבותה הרוחנית גדלה לדוגמא הצ'קרה הבסיסית שנמצאת בחלק התחתון לעומת הצ'קרה העליונה שהנה צ'קרת העין השלישית שמשמשת אותנו לתקשור. כל צ'קרה מקושרת ועובדת עם מספר אברים שונים בגופינו. חסימה או חוסר איזון אנרגטי באחד הצ'קרות משפיעה על תפקוד האיברים המקושרים לצ'קרה הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית רוחנית. חסימה בצ'קרה מפריעה גם לתפקוד התקין של הצ'קרה הממוקמת מעל ומתחת כי כל הצ'קרות מחוברות בניהם. לכל צ'קרה יש את הצבעים שמאפיינים אותה ואת תדרי האור התואמים לה. לדוגמא רשימה של קריסטלים לפי צ'קרות.
הקריסטלים המתאימים לצ'קרת מקלעת העין הצ'קרה השישית הקשורה לקבלת מסרים ולשינוי התודעה. צבע כחול קריסטלים סודלייט ולאפיס.
צבע סגול קריסטלים אמטיסט, פלורייט וסוגו'לייט.

קריסטלים לפי מטרות

קריסטלים לפי מטרות כולל מספר מרכיבים כמובן את תכונות הקריסטל, סיבת בחירת הקריסטל או להגעה לטיפול אנרגטי(לדוגמא בעיות גוף לחץ דם ,חרדות ,דלקות בשתן ועוד) וכן הידע שנצבר על השימוש האנרגטי בקריסטלים השונים תודעת המשתמש בה ואנרגית הקריסטל.
השימוש בקריסטלים נעשה לפי מטרות נדרשות כגון: ריפוי רוחני, עבודה עם הנשמה וכדומה, ובעת הנחת אבני הקריסטלים המטפל מודע לצרכי המטופל. הנחת אבני הקריסטלים על מוקדי הצ'קרות מעוררים חוויות ותחושות במטופל, עוזרים לקבל מסרים מנשמת המטופל וההדרכות שלו ומעבירים אנרגיה משלימה למוקדי האנרגיה.
דוגמא להתאמת קריסטלים לפי מטרות: לקוחה שקנתה מערת אמטיסט גדולה הניחה אותה בחדר השינה שלה ומאז היא ציינה שהיא סובלת מנדודי שינה. קריסטל האמטיסט אומנם מקל על נדודי שינה אך גודל המערה גרם לעומס אנרגטי בחלל חדר השינה שהשפיע על איכות השינה . הצעתי להוציא את המערה מחדר השינה לסלון כדי שמערת האמטיסט תנקה את האנרגיות השליליות ותשרה אנרגיה חיובית בסלון ולשים אבן קריסטל אמטיסט מתחת לכרית.
לכן חשוב להתאים את הקריסטלים לפי מטרות שרוצים להשיג.

קריסטלים למדיטציה

הקריסטלים משמשים גם למדיטציה. במהלך מדיטציה אני מקשרת ומכוונת את הקריסטלים לצ'קרות הדורשות התפתחות אישית /רוחנית או שחרור מחסימה אנרגטית. הצ'קרה הנה מרכז אנרגטי הקיים בגופינו כאשר קיימים שבעה מרכזים עיקריים בגופנו הממוקמים לאורך הגוף ופועלים באיזון אנרגטי אחד עם השני. מטרת השימוש בקריסטלים למדיטציה הינה לעזור להרפות את הגוף הפיזי שלנו כי למדיטציה יש תכונות חיוביות רבות.

  • המדיטציה מלמדת ומסגלת את הגוף להשתחרר ולהירגע.
  • המדיטציה גורמת לדחוק את כל היום יום לקופסא ולנסות לפתוח קופסאות אחרות בתודעה ובתת המודע שאינם מהווים חלק מההוויה היום יומית.
  • המדיטציה משחררת מהגוף בצורה הדרגתית חוויות, תחושות ,אנרגיות ומשאירה אותו חשוף לשינויים שאנו הולכים לבצע ולחוש.
  • המדיטציה פותחת את ערוצי ומרכזי האנרגיה בגוף הפיזי(הצ'קרות).
  • המדיטציה מאפשרת לתובנות להגיע מתת המודע.

כדי להיעזר באבני קריסטלים למדיטציה הם משויכים לפי הצבע שלהם לפי צבעי מוקדי הצ'קרות כך שמתקבלות קבוצות קריסטלים למדיטציה שנותנות מענה דומה לבעיה ספציפית.
לדוגמא אבן קריסטל רוזקוורץ הוורודה שמקורה מהודו ודרום אמריקה מתאימה לצ'קרה הרביעית הנקראת צ'קרת הלב. איזון בצ'קרה זו יתבטא בנדיבות, ביטחון עצמי בנתינה ובמה שיש לי וביכולת לקבל וחוסר איזון יתבטא בקנאה וחוסר ביטחון. אבן רוזקוורץ נפוצה בשל תחושת הרוגע שהיא מקנה וצבעה העדין וידועה כאבן האהבה שמאזנת אהבה, נתינה מתוך תחושת ביטחון שמה שנתתי יחזור אלי בחזרה, בקבלה עצמית, מנקה טראומות שנשארו באזור הלב. אנשים נוטים לשאת את הרוזקוורץ על מנת שתעזור להם לפתוח את אנרגיית האהבה למצוא אהבה המתאימה. יכולות הניקוי האנרגטי של אבן הרוזקוורץ נובעות מהעובדה שהיא ממשפחת הקוורץ והיא מתנה נהדרת לכל אחד כי מקורה מהאהבה. לאחר המדיטציה יש לנקות את אבן הקריסטל שהשתמשנו בה במים ולשים אותה באור השמש עד לפני שקיעת החמה.
דוגמא לטיפול קריסטלים למדיטציה עם אבן רוז קוורץ

לשכב לתת לגוף להיכנס למצב  של רוגע

להניח את קריסטל הרוז קוורץ באזור הלב

להתחיל לנשום 3 נשימות עמוקות ואיטיות

להתחיל לכווץ ולשחרר את הגוף בהדרגה (מהראש לכתפיים, לידיים ,לבטן ולרגליים)

דמיין את קריסטל הרוז קוורץ שעל הגוף גדל עד שאתה רואה את עצמך בתוכה

הבט וראה את מבנהו המשולש

חוש את צבעו של הקריסטל הרוז קוורץ ממלא את גופך בהדרגה

חוש מה הצבע הוורוד עושה לליבך

הבט למעלה אל קוצו של הקריסטל הרוז קוורץ וראה את אורו את קרניו
הקרניים מלאות באהבה ובחום

הקרניים נוגעות בליבך וממלאות אותו באהבה ובחום

נשום את האנרגיות הללו

אתה חש חמימות עוטפת את כל גופך

שהה עם החום ואהבה והחל לספור עד 10

כשתגיע למס' 10 תצא מחוץ לקריסטל

ראה את הקריסטל הרוז קוורץ קטנה עד לגודלה הנוכח

החל לנשום 3 נשימות עמוקות ואיטיות

פקח את עינך והודה לקדוש ברוך הוא על מה שנתן לך בתהליך

קום באיטיות ושתה כוס מים – התמתח קלות – אכול משהו קל

שטוף את קריסטל הרוז קוורץ והנח אותה בשמש עד לשקיעת החמה

קריסטלים לשחזור גלגולים

קריסטלים משמשים גם לתהליך שחזור גלגולים. הנשמה היא חלק מהניצוץ האלוהי ואוגרת בתוכה זיכרונות מגלגולי נשמות קודמים. גלגול נשמות בקבלה מסביר שהנשמה בוחרת להגיע לעולם הזה עם יעדים אנרגטיים למימוש, למי להגיע ומי יהיו האנשים שעימה תחייה ובוחרת את מסלול חייה. גלגולים קודמים הם אוסף הזיכרונות מחיים קודמים של הנשמה. שיחזור גלגולים הוא שחזור מחדש של הזיכרונות ממקור הנשמה באופן אנרגטי שמשפיעים על החיים בגלגול הנוכחי .
הטיפול שלי בקריסטלים לשחזור גלגולים נעשה באמצעות תהליך שחזור החיים. שחזור החיים הנו תהליך שמשלב תקשור עם נשמת המטופל ומוביל לגלגול הקודם שבו נדרש לשחרר את הקרמה בשילוב אבני קריסטלים. הטיפול בקריסטלים לשחזור גלגולים מעורר את זיכרונות הנשמה, מחבר לאני הגבוה שנמצא במקור הנשמה, מציף מצבים מגלגול קודם שמשפיעים על החיים בגלגול הקיים, תיקון אנרגית הקרמה וסגירת מעגל תודעתי תשפיע לחיוב על החיים הנוכחיים.
הקריסטלים לשחזור גלגולים שבהם אני עושה שימוש מעוררים זיכרונות הנשמה ומיידעים מגלגולים קודמים לדוגמא טקטייט, סלנייט, סמוקי קוורץ, קינאיט, ענבר ועוד
לדוגמא טיפול קריסטלים לשחזר גלגולים למציאת זוגיות הוביל להבנה שמקור הקושי לזוגיות הוא חוויית אלמנות טראומטית מגלגול קודם.  אנרגיה מגלגול קודם של האלמנות תורגמה בהווה לפחד מאובדן בן הזוג ,חוסר יכולת להתחייב לזוגיות ,פרידה מבני זוג כבר בשלב מוקדם בזוגיות מפחד להיפגע. במהלך הטיפול בקריסטלים בשחזור גלגולים התחברנו לזיכרון האלמנות מגלגול קודם ושחררנו את האנרגיה הבעייתית. הטיפול יצר תיקון אנרגטי ושחרור מכל הקשיים והוביל בהמשך ליצירת זוגיות חדשה ומיסודה.  הקריסטלים שבהם השתמשתי במקרה הנ"ל היו אבני קריסטלים שהוזכרו לעיל בשילוב קריסטלים לצ'קרת הלב הרוז קוורץ,האמרלד,קוזונייט ועוד.
השתמשתי בקריסטל הקוזוניט והרוז קוורץ,סלנייט,הענבר,הטקטייט וסמוקי קוורץ

 קריסטלים לתקשור

קריסטלים לתקשור משמשים כלי נוסף למתקשרים שמאפשר לתקשר עם ישויות אור. תקשור הוא ערוץ רוחני שמשמש לדיאלוג בין מתקשרים לישויות ונשמות מעולם הנשמות.
לאחר בחירת קריסטלים מתאימים הקריסטלים לתקשור משמשים מקור אנרגטי בגלל אנרגיית הקריסטל שמשתלב באנרגית המְּתֻקְשָׁר. תקשור עם קריסטלים משמש לסוגי תקשור שונים כגון:

תקשור עם נפטרים
תקשור עם ישויות אור ומלאכים
תקשור עם מדריך רוחני
תקשור עם תת המודע
תקשור עם מטוטלת

הכוונה בקריסטלים לתקשור

בחירת אבני קריסטלים מובילות לסיבות למטרת התקשור. הכוונה באבני קריסטלים לתקשור היא תהליך אינטואיטיבי ואנרגטי שמכוונת בדיוק למטרות הנכונות.
בחירת אבני קריסטלים לתקשור
מושפעת מהמגע בין אבן קריסטל לגוף שמעבירה אנרגיה שמהדהדת להילה. בחירת קריסטל מסוים לתקשור יכול לציין גם  חוסר במרכיב מסוים בגוף הפיזי כברזל ,יוד ,קלציום ועוד.

השימוש באבני הקריסטלים בתהליך תקשור מאפשר מעבר תודעת המתקשר לעולם הנשמות. השימוש באבני הקריסטלים עוזר גם למתקשר לחוות את אנרגית הקריסטל ולהעבירה למטופל בשילוב מסרי התקשור שמשתלבים אנרגטית במהלך הטיפול אנרגטי עם אנרגית אבני הקריסטלים.
לדוגמא שימוש בקריסטלים לתקשור לילד שסבל מכאבי בטן חוזרים. גם האם והילד בחרו 3 קריסטלים באופן אינטואיטיבי בנפרד ששיקפו את הבעיות של כאבי הבטן.
לתקשור האם בחרה את הקריסטלים לָפִידוֹלִיט, טוֹרְמֶלִין וְקַרְנִילְיָאן.
לעומת לזאת לתקשור הילד בחר אבני קריסטלים טוֹרְמֶלִין, בֱּלוֹ-לַיֵּס -ַגַּת ואת אוֹבְּסִידִיָּאן-סְנוֹפְלֵקְס.
קריסטל לפידולייט מכילה חומר מרגיע ליתיום והשימוש באבן הקריסטל לפידולייט תורם לשינוי התודעה והמחשבה. האם בחרה בקריסטל לפידולייט כי זה מסמל את ההתנהלות שלה מול הבן לנסות לשלוט בחייו. לעומת זאת אבן קריסטל אובסידאן סנופלקס תשפיע אנרגטית על צ'קרת הבטן לשחרר את הפחד וחוסר הביטחון בנתינת תקווה לשינוי.
הילד בחר לתקשור עם קריסטלים את האובסידאן סנופלקס ששיך לצ'קרת הבטן. בחירה שמדגישה את הקושי של הילד לבטא את עצמו עצמאית מול אימו מפחד לאכזב אותה (טורמלין). שילוב אבני הקריסטלים לתקשור בלו לייס אגת ואובסידאן סנופלקס יעזרו לו להירגע ולשחרר פחדים וחסימות רגשיות.

אבני קריסטלים מתאימים לאישיות שלכם

אבני הקריסטלים האנרגטיות נבחרים לרוב באופן אינטואיטיבי. אבן הקריסטל נבחרת בשל מספר גורמים כגון צבע הקריסטל, האנרגיה שלה שמעוררת חוסר קיים ואישיות של הבוחר בקריסטל. לדוגמא אישה שסובלת מבעיות הורמונאליות תתלהב מקריסטל מונסטון שמקלה בתקופת קדם מחזור או במהלכו, או אישה שרוצה להיקלט להריון תבחר אינטואיטיבית ברובי שהשימוש בה מכין את גוף האישה לכניסה להריון ושומר עליו, או אדם שסובל מבעיות של דלקות פרקים יבחר בכלצית ירוקה ופלורייט, ילד שחושש מכניסה לבית ספר יבחר בעין הנמר שהשימוש בה מעלה את האנרגיה ומעודד לעצמאות וכך לגבי כל הבחירה באבני הקריסטלים.
אם תרצו לקנות קריסטלים מתנה לאדם יקר לכם החזיקו את אבן הקריסטל ונסו לחוש אותה ולהתחבר לאנרגית הלב וכך תדעו אם אבן הקריסטל מתאימה עבורו.(מוזמנים להתרשם ממבחר אבני הקריסטלים באתר מתנות לנשמה)
אומנם אני ממליצה על קריסטל כזה או אחר בתקשור אך ישנם מקרים שאני מעדיפה שאתם תבחרו ותחושו הם הקריסטל שמתאימה עבורכם ותתרשמו מצבעה וצורתה, תנסו לחוש את התגובה שאבן הקריסטל שבידכם משדרת לכם אם בעקצוצים או זרמים ביד ובגוף כי אלו מאשרים שאתם זקוקים לה.

קריסטלים ומחקר על המים

מחקרי מים של מדען יפני מאסרו אמוטו. לטענתו של אמוטו, חשיפת המים למילים חיוביות, מוזיקה מרגיעה ואנרגיה חיובית רואים שמתגבשים במים גבישים קריסטליים מרהיבים, וההיפך אם המים יחשפו לאנרגיה שלילית ולמילים שליליות מתקבלות במים צורות לא סימטריות . תמציות קריסטלים שהיא אחת הדרכים לשימוש באבני קריסטלי המזכיר את מחקרו של אמוטו. התמצית קריסטלים מורכבת מריכוז של אבני קריסטלים המונחים בכלי מים ,ולהן השפעה אנרגטית על המבנה של המים. האנרגיה של אבני הקריסטלים נשארת במים ומשפיעה בעת השתייה על מצבים רגיישים, פיזים ורוחניים.

קריסטלים להגנה

מתוך מבחר אבני הקריסטלים קיימת קבוצת של אבני קריסטלים להגנה שנועדים להגנה מפני עין הרע קינאה מחשבות שליליות וניקוי אנרגיות שליליות. קריסטלים להגנה סופחות את האנרגיה השלילית ומטהרות את האנרגיה בחלל שבו הן נמצאות. להלן רשימה חלקית של אבני קריסטלים להגנה שנועדו למטרה זו:

אבן קריסטל להגנה טורמלין צבע שחור עובדת על צ'קרת הבסיס בשחרור פחדים עין הרע ואנרגיות שליליות.
אבן קריסטל להגנה נגד אנרגיות שליליות אוניקס שחור צבע שחור עובדת על צ'קרת הבסיס משחררת אנרגיות שליליות וקשות.
אבן קריסטל לשמירה והגנה טורכיז צבע תכלת ירוק נגיעות של שחור ולבן וחלקיקי פיריט עובדת על צ'קרת הגרון. אבן קריסטל נגד עין הרע ואנרגיות שליליות וטובה להגנה אנרגטית.
אבן קריסטל להגנה והרחקת אנרגיות שליליות מלכית צבע ירוק כהה עם מעגלים לבנים ושחורים –  קמע להרחקת אנרגיה שלילית ועין הרע.
אבן קריסטל להגנה עין הנמר טייגר איי צבע חום זהב עובדת על צ'קרת הבסיס מקלה על שיחרור ממחשבות ורגשות שליליים.
אבן קריסטל להגנה עין החתול צבע ירוק חום כחול בהיר עובדת על צ'קרת העין השלישית – הוזכרה לאורך השנים ביהדות כאבן שמגוננת מפני אנרגיות שליליות ועין הרע וגם מגיה שחורה.
אבן קריסטל להגנה אגת עין צבע חום זהב עם עיגולים בהירים ועובדת על צ'קרת הבסיס – אגת לוטשה בצורת עין ומשמשת להגנה מאנרגיות שליליות ועין הרע וליצירת מחשבות חיוביות.
אבן קריסטל להגנה אמטיסט צבע סגול ועובדת על צ'קרת העין השלישית – משמשת להרגעת המחשבות וסילוק אנרגיות שליליות.
אבן קריסטל להגנה פלורייט צבע סגול ירוק עובדת על צ'קרת העין השלישית – משמשת להרגעת התודעה והמחשבה וסילוק מחשבות שליליות.

קריסטלים לשפע

מתוך מבחר העצות של אבני קריסטלים ישנה קבוצת אבני קריסטלים לשפע .המטרה של אבני קריסטלים אלו נועדו ליצירת שפע בחיים וחיבור לאנרגיות חיוביות.
אבני הקריסטלים לשפע עובדים אנרגטית על
צ'קרת הבסיס לשמירה על אנרגית החיים ומניעים לביטחון עצמי ועשייה.
על צ'קרת הבטן ליצירתיות מתמשכת
על מקלעת השמש בשמירה על עשייה מתוך הגשמה עצמית
על צ'קרת הלב בשמירה על אנרגית הלב הערכה ואהבה עצמית
על צ'קרת הגרון בהבעה עצמית מתוך ביטחון עצמי והערכה עצמית
על צ'קרות העין השלישית והכתר בשמירה על מחשבות חיוביות שיתעלו את העשייה לחיובית.
להלן רשימה חלקית של אבני קריסטלים לשפע שנועדו למטרה זו:

לצ'קרת הבסיס אבני קריסטלים לשפע רובי, טייגר איי

לצ'קרת הבטן אבני קריסטלים לשפע קארינלין, כלצית כתומה, מונסטון
לצ'קרת מקלעת השמש אבני קריסטלים לשפע סיטרין, כלצית דבש

לצ'קרת הלב אבני קריסטלים לשפע רוז קוורץ, רודונייט, ג'ייד
לצ'קרת הגרון אבני קריסטלים לשפע בלו לייס אגת, סודולייט, לאפיס
לצ'קרת העין השלישית אבני קריסטלים לשפע לפידולייט, אמטיסט
לצ'קרת הכתר אבני קריסטלים לשפע קוורץ, אפפולייט

קריסטלים לבריאות רפואה שלמה

לאבני הקריסטלים יש אנרגיה רוחנית מרפאה. קריסטלים לבריאות ורפואה שלמה נבחרים אנרגטית ע"י המטפל בהתאם לבעיה הרפואית הספציפית וזאת בהתייחסות למרכיבי הקריסטל וכמובן גם אינטואיטיבית ע"י המטופל. את אבני הקריסטלים לבריאות רפואה שלמה מניחים על גופו של המטופל במהלך הטיפול כדי להדהד את אנרגית הקריסטל לריפוי במקומות שבהם ישנו חוסר איזון אנרגטי. כמו כן אני ממליצה למטופל להשתמש באבני הקריסטלים לבריאות רפואה שלמה ביום יום על גופו כדי לשמר את אנרגית הריפוי הרוחנית. תוצאת השימוש באבני הקריסטלים לבריאות רפואה שלמה במצבים אלו משפר את המצב הבריאותי לטובה ומאזן את הגוף.

באופן שכיח אני מקבלת בתקשור סימנים לבעיות רפואיות שונות כגון לחץ דם הריון וכדומה והמתוקשר לא ידע על כך ובמצבים אלו ביקשתי ממנו לבחור אינטואיטיבית קריסטלים מתוך המבחר שקיים בקליניקה .המדהים הוא שהייתה התאמה מלאה בין הבחירה של המטופל/מתוקשר למסר שהתקבל באמצעות הקריסטלים לבריאות רפואה שלמה.
להלן רשימה חלקית של אבני הקריסטלים לבריאות רפואה שלמה שנועדו למטרה זו:

הקריסטלים לבריאות רפואה שלמה לסיוע והקלה בכאבי ראש שימוש באבן קריסטל לבריאות ורפואה שלמה אמטיסט.
הקריסטלים לבריאות רפואה שלמה לסיוע בנדודי שינה שימוש באבני קריסטל לבריאות ורפואה שלמה אמטיסט, לפידולייט.
הקריסטלים לבריאות רפואה שלמה לסיוע באנמיה/לחץ דם נמוך שימוש באבני קריסטל לבריאות ורפואה שלמה המטייט, בלאד סטון.
הקריסטלים לבריאות רפואה שלמה לסיוע בחוסר עודף סוכר שימוש באבן קריסטל לבריאות ורפואה שלמה סרפטיין.
הקריסטלים לבריאות רפואה שלמה לסיוע בסחרחורות שימוש באבן קריסטל לבריאות ורפואה שלמה באבן קריסטל לאפיס.
הקריסטלים לבריאות רפואה שלמה לסיוע בדלקות פרקים שימוש באבני קריסטל לבריאות ורפואה שלמה פלורייט, כלצית ירוקה.

סגולות אבני קריסטלים

רשימת סגולות אבני הקריסטלים לריפוי רוחני של גוף-נפש-רוח היא ארוכה כי נעשה שימוש נרחב בסגולות אבני הקריסטלים להגנה, תקשור לקבלת מסרים, התפתחות מודעת ,התפתחות רוחנית, כלי עזר למטפלים הוליסטיים ומתקשרים בשימוש בפנג-שווי, לאיזון גוף-נפש-רוח להלן סגולות אבני קריסטלים לדוגמא:

סגולות אבן קריסטל מלכית אבן הקריסטל המלכית הירקרקה הסגולות הריפוי שלה מגנה מפני אנרגיות שליליות ומסייעת בעת סכנות צפויות, משמשת כקמע להגנה ,משמשת כמאזנת את מערכת החיסון, מטפלת בעצמות ובדלקות .

סגולות אבן קריסטל טורכיז -אבן קריסטל ירקרקה כחולה וסגולות הריפוי שלה עובדות על הריאות ,משחררת מרירות וכעס וידועה כשומרת מאנרגיות שליליות ועין הרע

סגולות אבן קריסטל רובי הרובי אבן קריסטל אדומה בורדו סגולות הרובי הן על שמירת הזוגיות ,שמירת ההיריון, מחזקת את הגוף הפיזי בכך שהיא מגבירה את החמצן בדם, מסייעת בסיוטים.

טיפול אנרגטי בקריסטלים

הטיפול האנרגטי באבני קריסטלים כולל בחירת שלי באבני הקריסטלים וגם ע"י המטופל. לעומת הבחירה שלי בתקשור עם נשמת המטופל ולצרכיו הבחירה של המטופל נעשית אינטואיטיבית ומשלימה את בחירתי. הטיפול האנרגטי בקריסטלים מתחיל בהנחתם על מרכזי הצ'קרות במערך מסוים נדרש שמנקה את העבר מטעין אנרגטית את הקיים ומשלים את החסר ומיקוד באנרגיה החשובה לתהליך הטיפול האנרגטי בקריסטלים. טיפול אנרגטי בקריסטלים משתלב במוזיקה מרגיעה יחד עם הדרכה בדמיון מודרך בשילוב מסרי תקשור ואנרגית ההילינג. בסיום טיפול אנרגטי בקריסטלים אני בודקת אלו מאבני הקריסטלים שנעשה בהן שימוש בטיפול האנרגטי מומלץ להמשיך להשתמש בהן על מנת להדהד את האנרגיה הדרושה לריפוי האנרגטי של הקריסטלים. במהלך טיפול אנרגטי עם אבני קריסטלים כמטפלת רוחנית אני מסבירה למטופל את הקשר האנרגטי שנוצר בעת הטיפול והשימוש האנרגטי בקריסטל בין הקריסטל לתת המודע שלו שיוביל לתחושות/הצפת רגשות מאחר והוא מסנכרן בהתאמה מלאה את החוסר האנרגטי שלו בגוף-נפש-רוח.
בעת הטיפול אנרגטי בקריסטלים גם אני חווה אנרגיה שעוברת מהקריסטל למטופל ומקבלת מסרים בתקשור שמועברים כאנרגיה במהלך טיפול אנרגטי שמשתלבת עם אנרגית הקריסטלים. בסיום הטיפול האנרגטי באבני הקריסטלים אני מניחה אותם לטיהור בשמש או מול הירח

טיפול בקריסטלים

החיבור לאבני הקריסטלים משמש אותי לכל שיטות הריפוי והקורסים כאשר טיפול באבני הקריסטלים הנו ערוץ אנרגטי חשוב בטיפולים רוחניים אנרגטיים שונים במדיטציות ,בהילינג ,שחזור גלגולים ועוד. הטיפול בקריסטלים מתבסס על העובדה שלכל אבן קריסטל יש הרכב מינרלים שונה שמקושר לטיפולים רוחניים לחסך כימי/אנרגטי של האדם שנעזר באבן הקריסטל הן באמצעות ענידה כתכשיט או בהנחת הקריסטל בבית או כאמצעי אחר.
טיפול בקריסטלים כולל את ההיבט הרוחני אנרגטי ,הרגשי והרוחני. בחירת הקריסטל לטיפול מייצרת השלמה אנרגטית לחסכים רגשיים פיזיים ורוחניים. ההסבר הרוחני לכך הוא שההשלמה האנרגטית שאנו מקבלים מאבני הקריסטלים מקורה בשילוב של זיכרון שאבן הקריסטל נושאת עמה מעידנים קדומים וזיכרונות מחייו אלו והקודמים של המטופל.
כמתקשרת ומטפלת רוחנית אני משלבת את הטיפול בקריסטלים בתהליך הריפוי הרוחני האנרגטי באמצעות הנחתם במערך קריסטלים שונים על גוף המטופל בהתאם לאופי הרוחני הרגשי הפיזי הנדרש של המטופל.
הטיפול  הרוחני באבני הקריסטלים משלב את אנרגית אבני הקריסטלים עם תקשור הילינג ודמיון מודרך, כאשר אנרגית הקריסטל משתלבת היטב במערכי האנרגיה בגוף המטופל מנקה אנרגטית , מטעינה ומחדשת אנרגיות במרכזי האנרגיה (הצ'קרות רכזי אנרגיה ) במקומות שבהן חסרה אנרגיה.

טיפול באמצעות קריסטלים

כפי שציינתי לעיל אבני הקריסטלים שונים זה מזה במבנה המולקולרי הכימי דבר שמאפשר ליצור מבנה אנרגטי שונה בטיפול באמצעות קריסטלים מאדם  אחד למשנהו.  האנרגיה שנקלטת בגוף נפש רוח בתהליך טיפול באמצעות קריסטלים נקלטת באזורים שיש חוסר באנרגיה זו והתרגום האנרגטי תורם לשינוי חשיבה, שינוי התנהגותי, בעיות גוף נפש ורוח.
בטיפול באמצעות קריסטלים הם נבחרים על ידי המטפל או אינטואיטיבית ע"י המטופל שבוחר את אבני הקריסטלים לטיפול מתוך מגוון הקריסטלים שאני מצגיה לו. לפני תחילת הטיפול באמצעות קריסטלים אני מפרטת למטופל על הקריסטלים שנבחרו והסיבה לבחירתם. בזמן שהוא שוכב על וברקע מתנגנת מוזיקה מרגיעה אני מניחה מערך קריסטלים על גופו, בהתאם למערכי הטיפול השונים באמצעות קריסטלים שבניתי לפי הצורך החל מניקוי אנרגטי, רוגע ,חידוש והטענת מוקדי האנרגיה בגוף, טיפול בבעיות גוף ונפש ועוד.
בתהליך הטיפול באמצעות קריסטלים אני משתמשת בתקשור על מנת להתחבר לתת המודע ולנשמתו הגבוהה של המטופל ומנחה אותו באמצעות דימויים שאני מקבלת בתקשור. אנרגיית הריפוי הרוחני של הקריסטלים בשילוב שיטות של הילינג ודמיון מודרך מתחברת לאנרגית הגוף-נפש-רוח ומייצרת אנרגיה חדשה-אנרגיה של שינוי, חשיבה והתנהגויות חדשות.
לדוגמא טיפול באמצעות קריסטלים לאיזון צ'קרת הלב-הטיפול מתאים למי שחווה פרידה מבן/בת זוג. בכל צ'קרה אני מניחה קריסטל שמשתלבת עם שאר הקריסטלים ויחד מייצרים רוגע וקבלת השינוי שיובילו לשחרור רגשות וקבלת הפרידה. להלן דוגמא מערך לטיפול באבני קריסטלים לפרידה מזוגיות.
בצ'קרת הבסיס מניחים את קריסטל האוניקס שמשחררת פחדים ודאגות.
בצ'קרת הבטן מניחים את קריסטל קרניליאן שמחברת לאנרגית השימחה והקלילות.
בצ'קרת מקלעת השמש מניחים  את קריסטל מלכית ו קריסטל סיטרין שיחדיו משחררות את כאב הפרידה ומחזקות את תחושת הביטחון והערכה עצמית.
בצ'קרת הלב מניחים קריסטל רוזקוורץ שמעלה את אנרגית האהבה העצמית וקבלה עצמית וקריסטל רודונייט שמאפשרת קבלת זוגיות חדשה.
בצ'קרת הגרון מניחים קריסטל בלו לייס אגת שמרגיעה את הכאב וההבעה העצמית ומאפשרת שחרור רגשות תוך כדי דיבור.
בצ'קרת העין השלישית מניחים קריסטל אמטיסט שמשחררת אובססיביות סביב האקס/ית ומרגיעה את המחשבות.
בצ'קרת הכתר מניחים קריסטל קוורץ שמחזק את המחשבה החיובית ומתדר את כל האנרגיות ששאר הקריסטלים מייצרים.

שיטות טיפול בקריסטלים דוגמאות

שימוש באבני הקריסטלים במהלך טיפול רוחני אנרגטי תלוי בארגז הכלים הרוחני של המטפל.
לדוגמא שילוב אבני הקריסטלים בבחירה אינטואיטיבית של המטפל והלקוח במהלך פריסת קלפי טארות לסוגיהם ו/או בניית מפה נומרולוגית או אסטרולוגית ושימוש בקריסטלים ובכך להרחיב את מפת המידע הרוחני .יש שישתמשו באבני הקריסטלים לפי מטרה במהלך יוגה ,מדיטציה ,תטא הילינג,ה ילינג מתוך הצורך לשלב בתהליך האנרגטי אנרגיות נוספות מאבני הקריסטלים. אני  נחשפתי לראשונה לאבני הקריסטלים ככלי רוחני מתוך המטרה למצוא כלי אנרגטי שיאיץ את התהליכים הרוחניים שאני מעבירה עם לקוחותיי ואכן זה מוכיח את עצמו לאורך השנים ומחולל שינוי מדהים פיזית רוחנית ורגשית ללקוח.
תמיד חיפשתי כלי אנרגטי שיאיץ אנרגטית תהליכים רוחניים. שנחשפתי לראשונה לאבני הקריסטלים כלי רוחני מדהים שקיים בהישג יד. הדרכה ושימוש נכונים בקריסטלים מחולל שינוי מדהים פיזית רוחנית ורגשית. הקריסטלים מיקדו אותי ועזרו לי להאיץ את הטיפול ועזרו למטופל. התחלתי לשלב בטיפולים מסוימים בין ההילינג לקריסטלים. השילוב בין אנרגיית הילינג לאבני הקריסטלים חוסכת מהמטופל שלבים ובכך מקצרת את התהליך הטיפולי. קיימים שיטות טיפול בקריסטלים נרחבות החל מתהליך מדיטציה, האצת טיפול בהילינג, סיוע לשינה טובה באמצעים שונים כתכשיט, הצמדה לגוף או נשיאה בכיס.
קיימות מספר שיטות טיפול בקריסטלים בהתאם לכלים האנרגטיים שמטפלים מיישמים במהלך הטיפולים, לדוגמא במערכי קריסטלים המונחים על הצ'קרות ,בהנחת אבני קריסטלים בכפות הידיים והראש.
בשימוש בקריסטלים כמטוטלת על גוף המטפל ועוד.

באופן אישי הקריסטלים מיקדו אותי בתהליכי התקשור וההילינג ובמקביל עזרו לי להאיץ את תהליך הריפוי במטופל ולחסוך למטופל שלבים בטיפול ולקצר את התהליך הטיפולי,  תוך כדי שילוב בין אנרגיית הילינג לאבני הקריסטלים . קיימים שיטות טיפול בקריסטלים נרחבות החל מתהליך מדיטציה, האצת טיפול בהילינג, סיוע לשינה טובה באמצעים שונים כתכשיט, הצמדה לגוף או נשיאה בכיס.
שיטת הטיפול בקריסטלים שבה אני מטפלת משלבת את התקשור ההילינג ודמיון מודרך. חלק מהאנשים ציינו שהם חשים במקום הנחתה של הקריסטל חום, כאב, צריבה, צמרמורת, עקצוצים או תחושת רוגע תחושות אנרגטיות שמבטאות קליטת אנרגית הקריסטל בגוף נפש של המטופל. ישנם מטופלים שדווקא נרתעים/מתנגדים להנחת אבן קריסטל על גופם ומבקשים שאסיר את הקריסטל מגופם כתוצאה מתחושת מלחץ בליבם, פחד, כאב עוצמתי. האנרגיה שהקריסטל מעבירה בעת הנחתה על הגוף דומה להעברת זרם חשמלי, לכן מי לעיתים יש תחושה לא נעימה. בדרך כלל ההתנגדות להנחת אבני הקריסטלים במרכזי הצ'קרה נובעת מחוסר בשלותו הרגשית של המטופל להכיל את אנרגית הקריסטל ולכן בשיטת הטיפול שלי בקריסטלים אני עושה זאת באופן הדרגתי עם קריסטלים שדומים אנרגטית לקריסטל שהמטופל דחה.  רבים שלא האמינו ביכולות האנרגטיות של אבני הקריסטלים נדהמו לגלות את השינוי שהם חשו לאחר שהתנסו בהנחת הקריסטלים על גופם.

אבני הקריסטלים והצ'קרות

אבני הקריסטלים והצ'קרות נאמרות למעשה כמעט ביחד. אבני הקריסטלים והצ'קרות מחוברים יחד כי הקריסטלים נחלקים לקבוצות לפי מוקדי האנרגיה בגוף הצ'קרות, כאשר השימוש בהם משתלב באיזון וסנכרון מחדש של מוקדי הצ'קרות. בגופנו קיימים שבעה מרכזים אנרגטיים עיקריים הממוקמים לאורך הגוף ופועלים לאיזון אנרגטי אחד עם השני . לכל צ'קרה יש את הצבעים שמאפיינים אותה ואת תדרי האור התואמים לה ולכן אבני הקריסטלים והצ'קרות מקושרים אחד לשני. לכל צ'קרה ישנם אבני קריסטלים שמתאימים לה אנרגטית והשימוש בהן הוא בהנחתם על מוקדי הצ'קרות. התכונה הייחודית של אבן הקריסטלים גורמת שלכל סוג קריסטל יש אנרגיות ייחודיות מלבד זאת לכל קריסטל יש ערכים נוספים שניתן למצוא גם בסוגי קריסטלים אחרים. לכן מה שקובע את עוצמתו של הקריסטל על מטופל אחד או אחר הוא הקשר האנרגטי של הקריסטל לגוף-נפש-רוח של המטופל ולחיבור האנרגטי בין הצ'קרות. בחירת הקריסטל לריפוי רוחני טיפול עם קריסטלים נעשית תוך בחירה אינטואיטיבית של המטופל או בתקשור מאחר והבחירה מגיעה מתוך תת המודע והנשמה ולא בשל הכרת תכונותיו.

דוגמא לטיפול אבני קריסטלים והצ'קרות
סיוע לבעיות הורמונאליות ופוריות בהבנה באמצעות מספר אבני קריסטלים בהבנה שאבני קריסטלים והצ'קרות מחוברים יחד.
אבני הקריסטלים שמשויכים לצ'קרת הבטן לדוגמא קריסטל רובי, קריסטל קרניליאן, קריסטל קרסיקולה וקריסטל מונסטון שמונחים בצ'קרת הבטן באזור השחלות. בחירת קריסטל מונסטון(אבן הירח) או קריסטל רובי בעלי שונות כימית אך יהיו בעלות תכונות ריפוי דומות יסייעו לבעיית חוסר איזון הורמונלי וויסות המחזור החודשי.
אבני קריסטלים וצ'קרות חלוקה לקבוצות לפי הצ'קרות דוגמאות אולם יש עוד הרבה קריסטלים שמותאמים לצ'קרות השונות.

צ'קרה ראשונה צ'קרת הבסיס
צ'קרת הבסיס אחראית בין היתר לתפעל את אנרגית החיים שמירה על יציבות בחיים ועצמאות.
צ'קרת הבסיס מוגדרת בצבעים שחור, חום, בורדו, אדום חום.
אבני קריסטלים וצ'קרות מתאימים לצ'קרת הבסיס לפי צבעי הצ'קרה:
צבעי שחור קריסטל אוניקס שחור, קריסטל טורמלין שחור, קריסטל טקטייט.
צבעי חום קריסטל סמוקי קוורץ, קריסטל אגת עץ, קריסטל טייגר איי עין הנמר.
צבעי אדום/בורדו קריסטל גרנאט, קריסטל רובי, קריסטל ג'ספר אדום.
צ'קרה שנייה צ'קרת הבטן והמין
צ'קרת הבטן והמין אחראית בין היתר ליצירתיות שאפתנות ,גיבוש תוכניות ,פוריות.
צ'קרת הבטן והמין מוגדרת בצבעים כתום ואדום.
אבני קריסטלים וצ'קרות מתאימים צ'קרת הבטן והמין לפי צבעי הצ'קרה:
צבעי כתום קריסטל קרניאלין, קריסטל כלצית כתום, קריסטל מונסטון.
צבעי אדום קריסטל רובי, קריסטל ג'ספר אדום.
צ'קרה שלישית צ'קרת מקלעת השמש
צ'קרת מקלעת השמש אחראית בין היתר ליצירתיות ,הגשמה עצמית, חיבור לילד הפנימי, ביטחון עצמי.
צ'קרת מקלעת השמש מוגדרת בצבעים צהוב ,כתום בהיר,ירוק בהיר.
אבני קריסטלים וצ'קרות מתאימים לצ'קרת מקלעת השמש לפי צבעי הצ'קרה:
צבעי צהוב קריסטל סיטרין, קריסטל סופלור, קריסטל כלצית צהובה.
צבעי כתום בהיר קריסטל מונסטון, קריסטל כלצית דבש.
צבעי ירוק בהיר קריסטל אוונטורין, קריסטל מלכית.
צ'קרה רביעית צ'קרת הלב
צ'קרת הלב אחראית בין היתר על הערכה עצמית ,אהבה עצמית ,ביטחון עצמי,יכולת קבלה ונתינה
צ'קרת הלב מוגדרת בצבעי וורוד ירוק
אבני קריסטלים וצ'קרות מתאימים לצ'קרת הלב
צבעי וורוד קריסטל רוזקוורץ, קריסטל רודונייט, קריסטל קוורץ תות.
צבעי ירוק קריסטל אמזונייט, קריסטל גייד, קריסטל ברקת.
צ'קרה חמישית צ'קרת הגרון
צ'קרת הגרון אחראית בין היתר על הבעה עצמית ,התנהלות חברתית, ביטחון והערכה עצמית.
צ'קרת הגרון מוגדרת בצבעים תכלת, טורכיז וכחול.
אבני קריסטלים וצ'קרות מתאימים לצ'קרת הגרון:
צבעי תכלת קריסטל בלו לייס  קריסטל אגת, קריסטל קוורץ תכלת, קריסטל אווקמרין.
צבעי טורכיז קריסטל טורכיז והקריסטל המחליף שלו טורקונייט.
צבעי כחול קריסטל סודלייט, קריסטל לאפיס, קריסטל אזורית, קריסטל אגת כחול.
צ'קרה שישית צ'קרת העין השלישית
צ'קרת העין השלישית מוגדרת בצבעים סגול, אינדיגו וכחול כהה.
צ'קרת העין השלישית אחראית בין היתר על ראייה רוחנית, תקשור וקבלת מסרים.
אבני קריסטלים וצ'קרות מתאימים לצ'קרת העין השלישית:
צבעי סגול/אינדיגו קריסטל אמטיסט וקריסטל סוג'לייט.
צבעי כחול כהה קריסטל לאפיס וקריסטל סודלייט.
צ'קרה שביעית צ'קרת הכתר
צ'קרת הכתר אחראית בין היתר על חיבור להתפתחות רוחנית לתקשור וריפוי רוחני.
צ'קרת הכתר מוגדרת בצבעי לבן שקוף, סגול בהיר וזהב.
אבני קריסטלים וצ'קרות מתאימים לצ'קרת הכתר:
צבעי לבן קריסטל קוורץ וקריסטל סלנייט.
צבעי סגול בהיר קריסטל סוגולייט, קריסטל אמטיסט וקריסטל פלורייט.
צבעי זהב קריסטל פיריט.

מערכי קריסטלים

שיטות טיפול רוחניות עושות שימוש במערכי קריסטלים לצורך טיפולי גוף-נפש-רוח. מערכי קריסטלים הם מקבץ של אבני קריסטל לריפוי בהתאם לבעיה ולקושי של המטופל. המערך של הקריסטלים יוצר אנרגית ריפוי שמשולבת ממספר אנרגיות שנות (לכל אבן קריסטל אנרגיה משלה) ולה השפעה שעובדת על התודעה ועל הצ'קרות ומביא לידי איזון והרמוניה. קיימים מערכי קריסטלים רבים שעונים על בעיות שונות ומגוונות .
דוגמאות לדרכים שבהם ניתן לעשות שימוש בערכות הקריסטלים:
מערכי הקריסטלים לטיפול אנרגטי כוללים מקבץ קריסטלים לפי מטרה וסוג הבעיה המונחים על הצ'קרות. מערכי קריסטלים לטיפול אנרגטי כאשר המטופל במצב שכיבה ורגיעה מניחים מערכי קריסטלים על גופו בהתאם למערכי קריסטלים הנדרשים לטיפול מסוים: ניקוי אנרגטי, רוגע ,חידוש והטענת מוקדי האנרגיה בגוף, סיוע וטיפול בבעיות גוף ונפש, חיבור לתת המודע ולילד הפנימי, חלק מתהליך התפתחות רוחנית, חיבור לייעוד, טיפול בשחזור גלגולים ותיקון הקרמה, בעיות ריכוז ולמידה ועוד. אנרגיית מערכי הקריסטלים נקלטת בגוף נפש רוח באזורים שנדרשים לאנרגיה זו והתרגום האנרגטי תורם לשינוי חשיבה, שינוי התנהגותי, בעיות גוף נפש ורוח.
דוגמאות למערכי קריסטלים שמונחים על הגוף
מערך קריסטלים לסיוע בעייפות תשישות

מערך קריסטלים לסיוע בעייפות ותשישות מסייע רבות במצבים של עייפות פיזית ונפשית שנגרמים מעומס רגשי ולאחר סיום מחלת השפעת / מחזור,אנמיה הקריסטלים המשתתפים במערך הקריסטלים לסיוע בעייפות ותשישות הם

  • גרנאט קריסטל המונח בצ'קרת הבסיס במטרה לקרקע ולחזק את הגוף הפיזי והרגשי בעיקראת מערכת הדם.
  • המטיט קריסטל המונח  בצ'קרת הבסיס במטרה לחזק את הגוף הפיזי ואת מערכת הדם במקרים  של אנמיה שגורמים לעייפות ותשישות.
  • קרנילאין קריסטל המונחת על צ'קרת הבטן במטרה להטעין ולהתמיר את האנרגיה לחיובית
  • מלכית קריסטל המונחת על צ'קרת מקלעת השמש במטרה להרגיע מפחדים וחרדות
  • ג'יד קריסטל המונחת על צ'קרת הלב במטרה לחזק את המערכת החיסונית ואת הגוף הפיזי
  • לאפיס קריסטל המונחת על צ'קרת הגרון במטרה לחזק את השלד ואת המערכת החיסונית
  • אמטיסט קריסטל המונחת על העין השלישית במטרה לחדש כוחות ואנרגיות ,מרגיעה כאבי ראש
  • קוורץ קריסטל המונח על צ'קרת הכתר מאזן ומטהר את האנרגיה בגוף נפש רוח ומחזק את פעולתם של הקריסטלים האחרים.

דוגמא למערך קריסטלים למי שמתקשה בפרנסה

לעיתים קושי בפרנסה נגרם עקב אי יכולת להישאר במקום עבודה לאורך זמן או נשארים ללא עבודה לפרק זמן כלשהו. הטיפול בבעיה זו מתחיל לאורך הצ'קרות בשילוב טיפול כולל בכל הצקרות באמצעות תהליך צופן הצאקרות.
חיזוק האנרגיה בצ'קרת הבסיס שעובדת על תחושת הביטחון.
צ'קרת הבטן בהעלאת כוח הרצון.
שחרור המועקות והחווית הקשות בצ'קרת מקלעת השמש.
חיזוק הערכה עצמית בצ'קרת הלב.
שחרור יכולת ההבעה העצמית בצ'קרת הגרון.
שחרור ורוגע מחשבתי בצ'קרת העין השלישית.
שחרור תבניות מחשבתיות שליליות שמשפיעות על אופן ההתנהלות בעבודה ובמציאת העבודה בצ'קרת הכתר
אבני הקריסטלים לפי הצ'קרות:
צ'קרת הבסיס-קריסטל אוניקס שחור
צ'קרת הבטן-קריסטל אגת טורטלה
צ'קרת מקלעת השמש –סיטרין או מלכית
צ'קרת הלב-רוז קוורץ
צ'קרת הגרון-סודליט
צ'קרת העין השלישית-סלנייט
צ'קרת הכתר-לפידוליט

שילוב קריסטלים והילינג

קיים שילוב קריסטלים והילינג למטרות ריפוי רוחני. הילינג זו אנרגיה שזורמת ביקום שניתן לעשות בה שימוש ככלי רוחני לטיפולים אנרגטיים לריפוי רוחני. על מנת לעשות שילוב קריסטלים והילינג בוחרים אבני הקריסטלים מתאימים באמצעות תקשור ומניחים אותם על גוף המטופל לצורך המשך טיפול ההילינג. שילוב אבני הקריסטלים והילינג מעצים את האנרגיה שנקלטת בגוף-נפש-רוח ומשחררת את החסימות ..אנרגית הקריסטל ואנרגית ההילינג משולבים אנרגטית במרכזי האנרגיה שבהם אבני הקריסטלים מונחים מתוך חוסר אנרגטי/עודף אנרגטי/חסימה.. אנרגית הקריסטל משחררת אנרגיות שליליות בהתאם לצ'קרה שהיא מונחת עליה ואנרגית ההילינג משחררת חסימות בגופים ומאזנת את ההילה. שילוב אבני הקריסטלים במהלך טיפול בהילינג מייצר אנרגיה שלישית שהיא סך האנרגיות מאבני הקריסטלים ואנרגית ההילינג. כתוצאה מהשילוב בין אנרגית הקריסטלים לאנרגית ההילינג מואץ תהליך הריפוי בבעיות גוף-נפש-רוח, ותודעת המטופל עוברת שינוי והתמרה חיובית שלה השפעה מרפאה על הגוף-נפש-רוח

שילוב של קריסטלים ומדיטציה

מתברר שקיים שילוב הדוק של קריסטלים ומדיטציה. מדיטציה היא דרך להתבוננות תודעתית פנימה והחוצה, משלבת סדרת נשימות עמוקות, תרגול מנטלי ואנרגטי לשם שינוי מצב התודעה , איזון אנרגטי של גוף-נפש-רוח. קיימים אבני קריסטלים ייעודיים למדיטציה מאפשרים הקשבה להדרכה בדמיון מודרך. שילוב של קריסטלים במדיטציה מתבצע באופן קבוע בטיפולים אנרגטיים, לימוד רוחני בקורסים השונים.

מקור המדיטציה מיוחסת בין היתר לדמות מיתולוגית סינית בשם פו שי אולם גם בהודו ישנם אזכורים בכתבים העתיקים לשיטות תרגול של מדיטציות כך סביר מאוד שהמדיטציה החלה בתרבות המזרח. גם ביהדות פוגשים את המדיטציה כאמצעי להתעלות רוחנית ותיקון חסמים בעולם הגשמי והעליון על ידי שילוב שמות קודש, תפילה ונשימות עמוקות.
מטרת השילוב של קריסטלים ומדיטציה השילוב של מדיטציה וקריסטלים ייעודיים יכולה לעזור ולהקל במגוון רחב של בעיות גוף-ונפש-רוח מבעיות רפואיות, פחדים ולחצים ועוד.

הערך האנרגטי של שילוב קריסטלים ומדיטציה היא אמצעי לקבל מסרים, לריפוי ולדיאלוג בין הנשמה של המטפל לנשמת המטופל.

  • במהלך מדיטציה מתנתקים מהמחשבות ומאפשרים לאנרגית החיוביות של הקריסטלים להשתקף בתודעה.
  • תהליך מדיטציה בשילוב קריסטלים מאפשר לחוויות מכאיבות מהעבר לצוף ולהשתחרר באמצעות הקשבה עצמית לתת המודע , או בטיפול אנרגטי.
  • שילוב קריסטלים ומדיטציה הוא כלי לשיפור מצב הבריאות הרגשי והפיזי ומקלה על מכאובים פסיכוסומטיים שמקורם במחשבות טורדניות ושליליות ,חרדות וחוויות מהעבר.
  • מדיטציה בשילוב קריסטלים משחררת חוויות מכאיבות ,מחשבות שליליות ומטענים מהעבר
  • שילוב קריסטלים ומדיטציה עם קריסטלים ייעודיים מחדדת את הלמידה והריכוז.
  • המדיטציה בשילוב קריסטלים מטעינה אנרגטית את ההילה והצ'קרות.

דוגמא לשילוב קריסטלים ומדיטציה לאיזון צ'קרת הכתר בעזרת קריסטל ייעודי סודוליט. בזמן המדיטציה יש להניח את קריסטל הסודולייט באזור צ'קרת הכתר-ראש.

צבעה של אבן קריסטל סודלייט הוא כחול עם חוטים לבנים. אבן קריסטל הסודלייט משחרר דפוסי חשיבה ישנים ומאפשרת לאדם להיפתח ללמידה , מעודדת תהליכי מודעות ומנקה דפוסי חשיבה ישנים ולא רלוונטיים

תהליך שילוב קריסטלים ומדיטציה

יש לשכב ולתת לגוף להיכנס למצב של רוגע.

יש להניח את קריסטל הסודוליט על אזור הראש

יש להתחיל לנשום 3 נשימות עמוקות ואיטיות איטיות

יש לכווץ ולשחרר את הגוף בהדרגה (מהראש לכתפיים, לידיים ,לבטן ולרגליים)

יש לדמיין את הקריסטל שעל גופך גדלה עד שאתה רואה את עצמך בתוכה.

הבט וראה את מבנהו המשולש וצבעו הכחול

חוש את צבעו של הקריסטל בכל גופך.

אורו של הקריסטל מאיר את הגרון העין השלישית והכתר בצבע לבן וכחלחל

הצבע מרגיע את גופך

אתה חש את מגע ידה של אימך מלטפת ומחבקת

אתה שומע את אימך לוחשת לך מילות אהבה

אתה חש  איך אימך מוחקת את המחשבות המטרידות במכחול מוזהב

אתה חש חמימות ואהבה  ממלאים את ליבך ,גרונך וראשך

הבט למעלה אל קוצו של הקריסטל וראה את אורו, את קרניו

נשום את האנרגיות הללו

אתה חש חמימות עוטפת את כל גופך

צא מחוץ לקריסטל

ראה את הקריסטל קטנה עד לגודלה הנוכח

החל לנשום עמוק ובכל נשיפה אמור את המשפט הבא-

"אני מאמין בעצמי ובמחשבותיי החיוביות "

עשה זאת 3 פעמים

פקח את עינך והודה לקדוש ברוך הוא על מה שנתן לך בתהליך.

אפשר גם להשתמש בקריסטל רוז קוורץ למדיטציות . אבן הרוז-קוורץ נפוצה בשל תחושת הרוגע שהיא מקנה וצבעה העדין,וידועה כאבן האהבה,כמאזנת אהבה, נתינה מתוך תחושת ביטחון שמה שנתנתי יחזור אלי בחזרה ,ובקבלה עצמית, מנקה טראומות שנשארו באזור הלב המעמיסות עליו ואנשים מאמינים שבנשיאת האבן תפתח האהבה, מציאת האהבה המתאימה .יכולות הניקוי האנרגטי של אבן הרוז קוורץ נובעות מהעובדה שהיא ממשפחת הקוורץ, והיא מתנה נהדרת לכל אחד-כי מקורה מהאהבה.
לאחר המדיטציה יש לנקות את אבן הקריסטל שהשתמשנו בה במים ולשים אותה באור השמש עד לפני שקיעת החמה.

שילוב של קריסטלים ותקשור

תקשור הוא ערוץ רוחני שמשמש לדיאלוג בין מתקשרים לישויות ונשמות מעולם הנשמות. למתקשרים נדרש מנגנון מיוחד שיאפשר לתקשר עם ישויות אור ולכן יש צורך לפתח יכולות וכלים לתקשור.

שילוב של קריסטלים ותקשור הוא אחד מכלי התקשור שבהם אני משתמשת בתהליך ההכוונה והייעוץ. שילוב של קריסטלים בתהליך ייעוץ בתקשור מאפשר חיבור לאנרגיה של המְּתֻקְשָׁר הכוונה בקריסטלים במהלך תקשור הינו ערוץ נוסף שמחבר ביני לבין נשמת המְתֻקְשָׁר לנשמות בעולם הנשמות.

השילוב של  אבני קריסטלים ותקשור מתבצע בשני אופניים:

המְתֻקְשָׁר בוחר את השילוב של אבני הקריסטלים לתקשור בחירה אינטואיטיבית של אבני הקריסטלים מאפשר לאבחן מהו מצבו הרגשי-הפיזי-והרוחני ומוסיף רובד נוסף לקבלת המסרים בתקשור.
המתקשר בוחר את השילוב הנכון של אבני הקריסטלים בתקשור מאפשר לחוות את מעבר אנרגית הקריסטל ולקבל את מסרי התקשור.

לדוגמא שלוב של קריסטלים ותקשור
בפגישת תקשור רציתי לאשר מסר שהתקבל וביקשתי מהלקוחה לבחור קריסטל. בחירתה בקריסטל המטיט אישר את מסר התקשור שעליה לבצע בדיקות דם ולקבל טיפול מתאים.(המטייט נבחרת לרוב כאשר יש בעיות של אנמיה,ובעיות בכלי דם ומערכת הדם)

 טיהור וניקוי קריסטלים

טיהור וניקוי קריסטלים הוא תהליך קבוע שכל אחד צריך לבצע לפני השימוש בקריסטל חדש ולארח השימוש בקריסטל. ישנן שיטות רבות של טיהור וניקוי קריסטלים ואני אסביר חלק מהן בהמשך. לקריסטלים יש מעגל אנרגטי פעיל והם פולטים וקולטים אנרגיה לכן אבן קריסטל מצריכה טיהור ניקוי וטעינה אנרגטית מידיי פעם כדי שלא נפגע מהאנרגיה השלילית שהצטברה בתוכם.

תהליך ניקוי וטיהור קריסטלים נועד לנקות את האנרגיה שהקריסטל ספג לאחר השימוש בו. מעבר לעובדה שהאנרגיה עלולה להזיק לנו עודף אנרגיה שנספג בקריסטל עלול לגרום לשבר הקריסטל.

כאשר אנו מקבלים במתנה ו/או רוכשים אבן קריסטל רצוי לנקות ולטהר אותה אנרגטית. במידה ואנו משתמשים באבן הקריסטל ככלי טיפולי עלינו לנקות ולטהר אותה בסיום הטיפול ואם אבן הקריסטל משמשת אותנו כתכשיט על הגוף אנו נטהר אותה מידי חודש או אם נחוש שאבן הקריסטל מפסיקה להדהד אנרגטית.

תהליך טיהור וניקוי הקריסטלים

תהליך ניקוי קריסטלים באמצעות מדיטציה בעת המדיטציה נדמיין שאנו עוטפים את אבן הקריסטל באנרגיה לבנה שמנקה אותה מאנרגיות מיותרות ושליליות.
תהליך טיהור וניקוי קריסטלים באמצעות שטיפה בזרם מים ולאחר מכן ולהניח לקריסטל להיטען אנרגטית תחת אור שמש או אור ירח. אבן קריסטל שמסיס במים כגון קריסטל סלנייט וקריסטל קינייט אסור לשטיפה במים והטיהור והטעינה יהיה בהנחה בשמש או אור ירח או על מושבת קוורץ.
תהליך טיהור וניקוי קריסטלים באמצעות קבירת באדמה החזרת הקריסטל לאדמה מנקה ומטעינה ומסנכרנת מחדש כאילו יצא עכשיו מבטן האדמה. הנחתו במושבת קוורץ מנקה ומטעינה אותו מחדש. ניתן לקבור את הקריסטל גם בעציץ.
תהליך טיהור וניקוי קריסטלים באמצעות הנחת הקריסטל על מושבת אבני קוורץ
תהליך טיהור וניקוי קריסטלים באמצעות שטיפה בקערה עם מי מלח מתאימה לחלק מהקריסטלים. השימוש במלח מאזן את האנרגיה של הקריסטל ,אך יש קריסטלים כמו קריסטל מלכית , אזורית מלכית, סלניט, קינייט, אבני קריסטלים רכות, אבני קריסטל שמורכבות מנחושת ועוד שהמלח הורס את השדה האנרגטי שלהם לכן יש לבדוק לפני האם אבן הקריסטל מתאימה לשטיפה במי מלח

מטוטלת מקריסטלים

ניתן ליצור מטוטלות מאבני קריסטלים מאחר , ולמטוטלת יש יכולות אנרגטיות על גוף האדם (אפשר ליצור מס' מטוטלות לפי הצ'קרות ובכך לעבוד על הגוף האנרגטי של המטופל).זוהי שיטה שהשימוש במטוטלת הוא בהתאם למטרת הטיפול כאשר המטפל מעבירה מעל הצ'קרות של המטופל.
מטוטלת היא בעלת מבנה חרוט ,שהשכיחה ביותר היא מקריסטל קוורץ מטוטלת זו ואחרות סותתו מאבני קריסטלים. המטוטלת היא אחד הכלים לקבלת תשובות מאני העליון והנשמה ולריפוי אנרגטי.. מטוטלות מקריסטלים מגיעות תמיד עם שרשרת וכלי אחיזה בקצה על מנת לאפשר לה לנו בחופשיות. השימוש במטוטלות מקריסטלים מתבצע בשני אופנים:בתקשור והמהלך טיפול רוחני אנרגטי.
במהלך תקשור-המתקשר מחזיק בשרשרת המטוטלת ושואל שאלות שהתשובות להן הם של "כן" ו"לא".
במהלך טיפול רוחני – השימוש במטוטלת במהלך טיפול רוחני על הגוף במטרה ,לגלות חסמים ואנרגיות שליליות ולשחררם,להביא לאיזון אנרגטי ולריפוי פיזי-רוחני ונפשי .
המטפל מעביר את המטוטלת על גוף המטופל או מעביר על הצ'קרות או מתמקד בנקודה מסוימת בגוף לשם שיחרור האנרגיה הבעייתית והכנסת אנרגית ריפוי חדשה,הטענת אבני הקריסטלים שמונחים על הצ'קרה והתמרת האנרגיה והאצת הריפוי ,ניקוי ואיזון ההילה .
גם כאן כמו קריסטלים אחרים לאחר השימוש במטוטלת מקריסטלים רצוי לנקות/לטהר את המטוטלת. ניתן לכוון את המטוטלת מקריסטלים לתדר טיפולי הנדרש ורצוי שלא לתת לאחרים לגעת במטוטלת מקריסטלים שלכם. מטפל ידע לזהות את סימני המטוטלת מקריסטלים על מנת להבין את התשובות המתקבלות של "כן", "לא" וחוסר תשובה וכל זאת באמצעות זיהוי תנועות המטוטלת בקריסטלים.

ערכות קריסטלים

היתרון של ערכות קריסטלים שהם מיועדים לטיפול אינטנסיבי בבית או בכל מקום שתרצו. לאורך שנים אני מרכיבה ערכות קריסטלים לטיפול עצמי שמורכבים מאבני קריסטלים ספציפיות למקרה מסוים לריפוי. השימוש בערכות הוא בתחילה לפי הצורך והבעיה ובהנחתם על הצ'קרות תוך כדי טיפול עצמי.(לשם בדיקת הערכות הקיימות ניתו להיכנס למאמר …)
חשוב להדגיש שהצלחה בריפוי העצמי היא שמירה על כוח ההתמדה בשימוש בערכות הקריסטלים. לדוגמא ערכת קריסטלים לסיוע בבעיות אנמיה לסייע באיזון רמות הברז ויציבות לחץ דם. ערכת הקריסטלים מורכבת מאבני הקריסטלים הבאים:

  • המטיט הקריסטל שייך לצ'קרת הבסיס. המטייט מסייע לבעיות במערכת הדם ובאנמיה.
  • בלאדסטון קריסטל שייך לצ'קרת הבטן. בלאדסטון ידוע כאבן דם מטפל במערכת הדם ומקל על תופעות לפני המחזור ובמחזור עצמו באיזון מערכת הדם.
  • ג'ספר צהוב קריסטל שייך לצ'קרת הבטן. ג'ספר צהוב משחרר אנרגיה רגשית שלילית מהכבד כגון תסכול, כעס, מתח וחרדות.
  • קוורץ קריסטל שייך לצ'קרת הכתר. קוורץ מאזן ומטהר את האנרגיה בגוף נפש רוח ומחזק את פעולתם של הקריסטלים האחרים בערכת הקריסטלים.

תליוני קריסטלים

תליוני קריסטלים הם אחת הדרכים לשימוש באבני הקריסטלים לריפוי רוחני מתמשך. תליוני קריסטלים קלים לענידה ונמצאים במגע מתמיד על הגוף. מעבר לכך שתליוני קריסטלים הם תכשיט מדהים של יופי של הטבע. הניסיון מראה שעל מנת הפיק תועלות אנרגטיות שיאפשרו שינוי אנרגטי וריפוי שימוש הצמוד של הקריסטל על הגוף כתליון קריסטל הוא מאוד אפקטיבי. כל מי שענד תליון קריסטל יחוש שאבן הקריסטל מהדהדת עבורו כשמחה, רוגע ,העלמות הכאב ,חמימות במקום שהתליון מונח ,זרמים בגוף ועוד. מומלץ לכל מי שעונד תליוני קריסטלים שיטעין את אבן הקריסטל ויטהר אותה ובכך יאפשר ריפוי מהיר יותר.
מחזיקי מפתחות קריסטלים
מחזיקי מפתחות קריסטלים הוא שימוש נוסף באבני קריסטלים כי שמשלבים קריסטלים במחזיק מפתחות אנו משלבים את האנרגיה של אבן הקריסטל בכל מקום שבו נהיה. מחזיקי מפתחות קריסטלים יכולה להיות מתנה ערכית ואנרגטית לאנשים שמאמינים באנרגיה של אבני הקריסטלים. מחזיקי מפתחות קריסטלים מאפשרים לנו להחזיק אותם קרוס לגוף או לכל מקום שנהייה בו.
מערות קריסטלים
מערות קריסטלים הן צורת טבעית של הקריסטל בטבע שיוצר מערות קריסטלים מיוחדות. מערות קריסטלים שונות אחת מהשנייה. לעיתים קרובות מערות קריסטלים מכילות בתוכן  אבני קריסטלים של קוורץ. מערות הקריסטלים הנפוצות הם מערת קריסטל אמטיסט, מערת קריסטל סיטרין ומערות קריסטלים של אגת ג'אווד.
קריסטלים מלוטשים
קריסטלים מלוטשים הנם קריסטלים שעברו ליטוש לשימוש כתכשיט ,ליופי ולשימוש נוח אנרגטי בקריסטל. הקריסטלים המלוטשים עוזרים גם לשם העברה וקליטת אנרגיה. האנרגיה של הקריסטלים המלוטשים לא נפגעת ולעיתים האנרגיה מועברת לפי צורת הליטוש. ניתן למצוא קריסטלים מלוטשים בצורות ליטוש נפוצות כגון כדור, מקל, פרמידה, קרן לייזר, מטוטלת, מרכבה, קבושון לשיבוץ בתכשיטים ועוד.

קריסטלים טבעיים גולמיים

קריסטלים טבעיים גולמיים הינם אבני קריסטל כפי שהן נוצרו בטבע, חלקיקי אבני קריסטלים ,שיניים כמו של קוורץ ,אמטיסט סיטרין,מושבת קריסטלים,מערות קריסטלים. קריסטלים טבעיים גולמיים ניתן למצוא בצורות של מערות בגדלים שונים, שיני קריסטל שמשמשים כגנראטורים, מושבות מרהיבות ביופיין שמשלבות מספר קריסטלים שצמחו יחדיו. ישנם קריסטלים טבעיים גולמיים שקל ללטש אותם ולהחליק אותם לצורות שונות ומרהיבות לתכשיטים ,מנורות קריסטלים ,מערות ג'אוד ולמוצרים שונים. ישנם גם קריסטלים טבעיים גולמיים שעוברים תהליך של צביעה כגון אגת.

קריסטלים מעבדה

אבני קריסטלים מעבדה הינם קריסטלים שיוצרו במעבדה. אם לקריסטל בטבע לוקח מיליוני שנים להתגבש ניתן לעשות את אותו תהליך בקריסטלים בתוך מעבדה. קריסטלי מעבדה נחלקות לאבנים שרוסקו ונטחנו ואז עוצבו בתהליכים שונים לצורות שונות כגון טבעות. וכן קריסטלים מעבדה מכילים גם אבנים סינטטיות שהם חיקוי לאבן הגולמית ברמה שהן דומות במבנה הכימי והמינרלי שלהן לגולמיות לדוגמא יהלומי מעבדה שתופסים תאוצה כיום. ישנם קריסטלים מעבדה  שמועבדים מחדש ומעורבבים עם חומרים סינטטיים שמוספים לאבן הקריסטל יופי אך גורמים לאיבו ההשפעה האנרגטית של הקריסטל לדוגמא קריסטל ענבר מעובד.

קריסטלים צבועים

אבני קריסטלים צבועים נצבעים בשיטה כימית ליופי או כחיקוי לאבן אחרת והשימוש בה הוא בהתאם לצבע ה'צקרה כמו לדוגמא באגת הכחולה שמתאימה לצ'קרת הגרון והסגולה לעין השלישית.

אבני קריסטלים צבועים נצבעים בשיטה כימית ליופי או כחיקוי לאבן אחרת כמו לדוגמא באגת הכחולה/סגולה צביעת אבני הקריסטלים או צבע אבן הקריסטלים מתאימה לצ'קרות כאשר לכל צבע יש את האנרגיה שלו לדוגמא
קריסטל אדום הצבע האדום מתקשר לצ'קרת הבסיס מחזק את מערכת הדם בגוף ולהעביר את המזון והחמצן בצורה בריאה, שתספק חיים. הצבע האדום עוזר לאדם להגשים את צרכיו החומריים,עבודה , הישרדות.
קריסטל שחור
הצבע השחור מתקשר לצ'קרת הבסיס והשימוש בצבע השחור עוזר במצבים של פחד,חרדות, בעיות בכליות.
קריסטל לבן הצבע הלבן הוא צבע הירח. לירח יש את המחזוריות החודשית, את החיבור לשמש ולצמיחה. הצבע הלבן מתקשר לצ'קרה הבטן-יצירת החיים ,מימוש הפוריות הילודה, הוא התפקיד החשוב.
קריסטל חום הצבע החום מייצג את האדמה, את החיבור למציאות ולשורשים ומתקשר לצ'קרת בסיס. הצבע החום שומר על היציבות של השלד, על היציבות החיים, על היכולת לעבור שינויים בחיים ולעכל את החדש. היכולת לעבור את השינוי דומה לזרע שנובט באדמה וצומח לעץ ומתגמש עם העולם.
קריסטל צהוב הצבע הצהוב מתקשר לצ'קרת מקלעת השמש, לאש הפנימית ולילד הפנימי שמניע ומקדם את האדם.
קריסטל וורוד הצבע הוורוד מתקשר לצ'קרת הלב ומתחבר להוויה ,לילד הפנימי, לאגו. כאשר האדם מתחבר למה שהוא אוהב עושה את דבריו מתוך אהבה, מתוך הקשבה לעצמו יש סיפוק. הילד הפנימי הוא "הממתק של הנשמה".
קריסטל סגול-כחול הצבע הסגול מתקשר לצ'קרת העין השלישית הקשורים לאינטואיציה. הסגול יעזור לאדם במימוש מטרתו בחיים, חיבור לתהליך הרוחני שלו, לאני שלו.י עזור לו לאזן בתהליך את הצד ההגיוני והרוחני ויצור בניהם הרמוניה. ההרמוניה תגיע תוך כי שינוי המחשבות המקובעות וחיבור לצד המוסתר שבו שחולם להתממש. המימוש יביא לשקט ורוגע נפשי.

שיקוי מקריסטלים

שיקוי מקריסטלים הוא אחת הדרכים להשתמש באנרגית הקריסטל באמצעות שיקוי של תמצית קריסטלים שהונחו בכלי מים מס' שעות. שיוקי מקריסטלים מכיל את אנרגיות הקריסטלים ששהו בה והשימוש בתמצית לאיזון מצבים רגשיים, נפשיים, רוחניים ופיזיים.
חשוב להדגיש שלא מכל קריסטל ניתן להכין שיקוי קריסטלים! חלקם רעילים או ממיסים וחשוב להתייעץ עם מטפל מוסמך בקריסטלים ובכלל לא רצוי להכין זאת בבית לבד. ישנם קריסטלים שיש בהן חומרים אסורים לשיקוי קריסטלים לדוגמא המטיט שמכילה עופרת או אזורית מלכית שמכיל נחושת.
להכנת שיקוי מקריסטלים רעילים שמכילים מתכות או קריסטלים שממיסים במים יש פתרון הולם שלא מצריך מגע של המים עם הקריסטל. שוב אתם חייבים להתייעץ עם בעל מקצוע מתאים לוודא ללא ספק שהקריסטל שמיועד לשיקוי קריסטלים אינו רעיל או מסייס.
אני נעזרת בשיקוי קריסטלים לאחר שאני יודעת מה הבעיה של המטופל.
אני בוחרת קריסטל/ים בעלות תכונות הרצויות לריפוי הרוחני הנדרש.
אני מטהרת ומטעינה את הקריסטל/ים לפני הכנת השיקוי קריסטלים.
לדוגמא- לכאבי ראש/ בעיות שינה -אמטיסט+ בלו לייס אגת.
את שיקוי או תמצית הקריסטלים מכינים באופן מקצועי עם שימת דגש על חומרים ובדרך כלל תמצית הקריסטלים היא אישית ומגיעה בבקבוקון עם פומפיה קטנה לנוחות שימוש. בדרך כלל זה מכיל אלכוהול על מנת לשמור על התמצית לאורך זמן מסוים.

קוורץ תכונות

הקוורץ היא אבן קריסטל בעלת אנרגיה נקייה וממוקדת שמשפיעה אנרגטית על התדר שעימו היא באה במגע וטובה לתהליכים רוחניים ,להתפתחות רוחנית ולריפוי אנרגטית. לקוורץ ישנו מבחר גדול של משפחות אבני קריסטלים.

התכונות של קריסטל הקוורץ מתחיל ברמת הקושי הגבוהה של אבן הקריסטל ובהתגבשותה בצורת מוששה וגושים,כאשר השקיפות נעה בין שקוף לחלוטין לאטום לחלוטין. .הקוורץ הינו משפחה עם הרכב כימי זהה של מספר רב של קריסטלים שלה יש תתי משפחות :משפחת הג'ספר,הקלצדוני,ואבני העין כטייגר אי .קריסטלים לדוגמא ממשפחת הקוורץ:טייגר איי,עין השור ,גספר,סיטרין,אמטיסט,רוז-קוורץ,סמוקי קוורץ,קוורץ אבני הקוורץ בדרך כלל מגיעות שקופות לבנות ומשמשות בסיס שעליו מתגבשות אבנים אחרות. תמיד ייחסו לקוורץ תכונות רוחניות לדוגמא כדור הבדולח ששימש לקריאת העתיד. אבן קוורץ מעצימה אנרגטית לכן משתמשים בתכונות הקוורץ לטעינת אבני קריסטלים אחרים. בגלל תכונות הקוורץ לא מומלץ לשאת אותה על הגוף בתקופות בעייתיות.

חנות קריסטלים ואבני חן

חנות קריסטלים ואבני חן מאוד נדירות בישראל לא כל חנות קריסטלים יכולה להיקרא חנות קריסטלים. ישנם חנויות קריסטלים ואבני חן מועטות שגם מייבאות את מבחר הקריסטלים. בדרך כלל רוב חנויות הקריסטלים ואבני החן קונות את הקריסטלים למכירה בחנות מספקים אחרים. חנויות הקריסטלים האלו מחזיקות מלאי מוגבל. ניתן למצוא מבחר אבני קריסטלים בחנויות מובחרות בארץ וגם בחנות אונליין שהקמתי בשם מתנות לנשמה. מרבית המטפלים הרוחניים קונים בחנויות קריסטלים ואבני חן מוצרים של קריסטלים מתאימים לטיפולים שלהם.
ישנם חנויות קריסטלים ואבני חן חנויות קריסטלים בתל אביב, חנות קריסטלים ברעננה, חנות קריסטלים ברחובות וחנות קריסטלים באינטרנט מתנות לנשמה https://www.gift4soul.co.il

חנות קריסטלים לרכישה אונליין
כיום אפשר לקנות קריסטלים בכל חנות קריסטלים לרכישה אונליין. גם בחנות קריסטלים מתנות לשמה ניתן לרכוש אבני קריסטלים אונליין. חנות מתנות לנשמה היא חנות קריסטלים לרכישה אונליין לשימוש אישי ולעוסקים בעולם הרוח כמתקשרים מטפלים הוליסטיים ,מערות קריסטלים, מזרקות מים מעוטרות בקריסטלים, מובייל מקריסטלים ,תכשיטים ועוד.
לחנות קריסטלים ישנו מגוון רב של אבני קריסטלים בצורתם הגולמית, מלוטשים, בסיס למוצר מוגמר אחר כגון תליוני קריסטלים, מחזיקי מפתחות קריסטלים, מזרקות קריסטלים, מוביילים מקריסטלים ועוד. מקור הקריסטלים הוא מהטבע והבחירה באבן הקריסטל היא אינטואיטיבית ומטרתה לשרת צורך או אנרגיה חסרה. חנות קריסטלים אונליין של מתנות לנשמה שבניהולי היא אחת מחנויות קריסטלים בארץ. מוזמנים להתרשם מהמוצרים והמבצעים בחנות קריסטלים אונליין מתנות לנשמה.

קריסטלים למכירה ניתן לרכוש בחנות אונליין שלי מתנות לנשמה

  • קריסטלים למכירה כמוצרי קריסטלים מוגמרים כגון ברכות.
  • קריסטלים למכירה שמשולבים בתליוני קריסטלים גולמיים ומלוטשים, מחזיקי מפתחות מקריסטלים, מערות קריסטלים, קריסטלים גולמיים ומלוטשים, מזרקות קריסטלים, ערכות קריסטלים למכירה למטרות ריפוי שונות.

משפחות אבני קריסטלים

ישנם משפחות אבני קריסטלים רבות ואבני הקריסטלים נחלקים למשפחות שונות כגון משפחת קריסטל הקוורץ. משפחות אבני הקריסטלים נבדלות בהרכב הכימי שלהם, מבנה גבישי, צורת התגבשות, צבע, קשיות ועוד

הרכב אבני קריסטלים

התגבשותם של אבני הקריסטלים הוא בתהליך איטי ובעל מבנה מסודר וקבוע בעל צורות קבועות כגון מבנה שיפועי, טריגונל או הקסהגונל, קוביה, ,משושה ועוד
הרכב אבני הקריסטלים קובע לאיזה קבוצה או משפחה שייכת אבן הקריסטל,  הרכב כימי של אבני הקריסטלים הן היסודות שמרכיבים את אבן הקריסטל, הרכב אבני הקריסטלים קובע גם צבע הקריסטל והקשיות של אבן הקריסטל. הרכב אבני קריסטלים לא משתנה עקב מקור אבן הקריסטל בעולם. כמו כן הרכב אבני הקריסטלים קובע את שקיפות/אטימות של אבן הקריסטל.

קורס קריסטלים

קורס קריסטלים נועד לחשוף את התלמיד לעולם הקריסטלים. בקורס קריסטלים לומדים על סגולות הריפוי הרוחני של אבני הקריסטלים. קורס קריסטלים מכשיר מטפלים בשיטות מערכי טיפול בקריסטלים. הקורס לטיפול בקריסטלים נבנה מתוך ניסיון הרב בעבודה עם אנרגיית הקריסטלים ושילובם בתהליכי ריפוי רוחניים ומודעות עצמית. לימוד בקורס קריסטלים מאפשר למטפלים הוליסטיים נוספים להכיר את תורת הטיפול בקריסטלים על מנת להוסיף כלי נוסף לארגז הכלים הרוחניים שלהם.

מי מלמד קורס קריסטלים מי שמלמד קורס טיפול בקריסטלים חייב להיות ממוחה בהכרת תכונות וסגולות הקריסטלים, הכרת היכולת להשתמש בהן בשיטות שונות. שילוב הקריסטלים בדרכים שונות כגון מערכי קריסטלים ורכות קריסטלים. אם תחפשו הכשרת מטפלים בקריסטלים תגלו שהלימוד מתבצע אצל מספר מטפלים מוכרים בקריסטלים.

מה מלמדים בקורס קריסטלים:

  • להתוודע לאנרגיות הריפוי של הקריסטלים ושיוכם למוקדי האנרגיה בגוף.
  • למידה והתנסות עם מערכי קריסטלים
  • שילוב קריסטלים בתהליכי מודעות עצמית וחיבור לתת המודע ולנשמה

קריסטלים למתחילים

קריסטלים למתחילים הינה סדנה יומית בשם "בשביל הקריסטלים" להכרת הקריסטלים .
הסדנה מיועדת לכל אחד שרוצה לעזור לעצמו ולאחרים ולהכיר את אנרגיית האור ואת כוח ההשפעה של הנתינה באמצעות ריפוי קריסטלי
הסדנה מיועדת ללמידה הן באופן חד פעמית של חמש שעות רציפות או בחלוקה לשלושה מפגשים של שעה וחצי כל אחד. המדיטציות והלמידה יהיו מעשיות וחווייתיות ויתמקדו בצ'קרת הבסיס שהיא הצ'קרה הראשונה בגוף האנרגטי שממנה מתחיל האיזון האנרגטי רוחני.
הערה חשובה כל הנאמר במאמר אינו תחליף לייעוץ רפואי מקצועי והמידע המובא במאמר הנם המלצות רוחניות בלבד והשימוש באבני הקריסטלים הנם על דעת המשתמש.

דפנה ביסמוט מטפלת מורה רוחנית מתמחה ב-טיפול בשחזור גלגולים
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

אבני קריסטלים אבני החן של הנשמה

בשביל הקריסטלים

לימוד שחזור גלגולים

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט והצטרפות לפרפרים המרחב הרוחני היא כניסה למשפחה חמה ומלווה רוחנית

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר