טיפול הילינג אנרגטי לימודי הילינג מדיטציות סדנת מודעות עצמית קורס הילינג ריפוי בהילינג

אנרגיה חיובית אנרגיות חיוביות

אנרגיה חיובית

אנרגיה חיובית

מהי אנרגיה חיובית לעומת אנרגיה שלילית?

מסביב לגופינו ישנם עוד מספר גופי תודעה אנרגטיים בלתי נראים לעין שמקיפים את הגוף ויוצרים אנרגיה את ההילה. לכל אחד מגופים אלו יש אנרגיה משלו ואנרגיה שמשתלבת עם הגופים האחרים. שינוי שמתרחש באחד מגופי האנרגיה משפיע לטובה אבל גם לרעה על הגופים ועל הגוף הפיזי ומתורגם למצב רגשי ופיזי כגון מצבי רוח, התנהגות, דרכי חשיבה, חולי, כאבים וכדומה. ניתן לזהות אנרגיה שלילית גם בתקשור.

מהם גופי תודעה ומה תפקידים של גופי התודעה

הגוף הפיזי מלווה אותנו מהלידה עד המוות והוא הגוף שחי בעולם הפיזי.
הגוף האתרי
כפילו של הגוף הפיזי ותפקידו להטעין את הגוף פיזי באנרגיית חיים ולחברו לגופים האחרים. הגוף האתרי עוטף את הגוף בשכבה של כ-5 ס"מ. הצבע של הגוף האתרי הוא לבן ומתבטא במרכזי וקווי האנרגיה בגוף שהם מרידיאניים וצ'קרות.
הגוף האסטראלי
הגוף הרגשי שחווה את החיים מבחינה רגשית וחוסר/עודף רגשי מתבטא בחוסר איזון אנרגטי.
הגוף המנטלי
הגוף שמרכז ידע, דרכי התנהגות וחשיבה ואמונות שמעצבים את חיינו. ישנו קשר הדוק בין הגוף המנטאלי לאסטראלי בכך שרגשות משפיעות על המחשבות וההפך.
הגוף הרוחני
בחיבור לגוף הרוחני אנחנו יכולים לקלוט מסרים, לחדד את האינטואיציה ולטפל ברמה רוחנית בגופים.
הגוף הקרמתי מכיל את כל הידע מגלגולים קודמים שעברה הנשמה, הסיבה לחיינו, היעוד והתיקונים.

קשר אנרגטי בין גופי תודעה למרכזי הצ'קרות ולאנרגיית הילה

7 מרכזי אנרגיה מקבילים לאיברים מרכזיים בגוף הפיזי ולצ'קרות והם חלק מההילה  . לכל צ'קרה יש אנרגיה ייחודית שמשויכת לאיברים מסוימים בגוף הפיזי. כך שגוף האדם מתנהל ומושפע מתוך קשרים אנרגטיים שפועלים בתוך ומחוץ לגוף.
אנרגיה חיובית היא אנרגיה שמשפיעה חיובית על הפעילות האנרגטית בגוף הפיזי ומתורגמת לגופים ובהילה לשמחה, אהבה, מסוגלות להתקדמות בחיים.
אנרגיה שלילית היא אנרגיה של חוסר בצ'קרה /צ'קרות שמקורה בפעילות לא מלאה בצ'קרה ובגופים , או של אנרגיה שלילית שמגיעה מחוץ לגוף שמחלישה את הפעילות בצ'קרות ובגופים ומשפיעה שלילית על ההתנהלות בחיים.

שבעת מרכזי אנרגיה הצ'קרות

צ'קרת הבסיס  הצ'קרה ממוקמת בבסיס עצם הזנב ומשויכת לבלוטה האדרנל ואחראית על אופן התנהגות האדם במצבי לחץ והישרדות. צ'קרת הבסיס משפיעה על החלקים הבאים בגוף: עמוד השדרה, שחלות, אשכים, פי הטבעת, חלחולת ומערכת הדם.
צ'קרת הבטן והמין הצ'קרה ממוקמת בבטן התחתונה מעל איברי המין ומתחת לטבור ומשויכת לבלוטת הסקרום שמטפלת במרכז תנועת הגוף. יחד עם צ'קרת הבסיס הצ'קרה אחראית להישרדות ומימוש הפוריות ומהווה ביטוי לנשיות וגבריות. הצ'קרה אחראית על ניקוי כל איבר שקשור בנוזל: שתן, מין ,רביה וסירקולציה.
צ'קרת מקלעת השמש נמצאת באזור הסרעפת ומשוייכת לבלוטת הלבלב. צ'קרת מקלעת השמש מייצגת שכלתניות, תובנה פנימית, כנות, כוח הפנימי והאישיות שלנו-אגו. ועוזרת לנו להתקדם למצב של עשייה, תגובה, התמודדות עם עצמי מול עצמי ומול הסביבה.

איזון צ'קרות

מדיטציה

צ'קרת הלב ממוקמת במרכז החזה( בין הריאות לסרעפת ). משויכת לבלוטת התימוס שאחראית על מערכת החיסון מקשרת ומחברת בין הצ'קרות התחתונות שעוסקות בעולם הפיזי לעליונות שעוסקות ברוחניות. צ'קרת הלב היא מגוריה של האהבה. כשיש איזון אנרגטי קיימת זרימה ברגש, באהבה, בנתינה ללא חסימה וביכולת לקבל בחזרה.
צ'קרת הגרון אחראית לדרכי ההזנה והנשימה והקשר לאמונה. הצ'קרה משויכת לבלוטת התריס ואחראית ליכולת הביטוי שלנו מול הסביבה, בהגדרת עצמית ושל הצרכים שלנו ומציאת דרך ודרכי ההתנהגות.
צ'קרת העין השלישית הצ'קרה ממוקמת מעל הגבות ומשויכת לבלוטת האצטרובל, ואחראית על איזון בין ההיגיון לשכל, בין האמונה הרוחניות והרגש. תפקיד הצ'קרה היא ביכולת הטלפתית,הרוחנית וקבלת מסרים.
צ'קרת הכתר ממוקמת באמצע הקודקוד ומשויכת לבלוטת יתרת המוח,אחראית על המחשבות התודעה ועוזרת בחיבור להדרכות ליעוד ולהארה רוחנית. חוסר איזון בצ'קרה גורם לבלבול וחוסר מודעות

אנרגיה חיובית

אנרגיית ההילה פועלת מתוך ומחוץ לגופים והצ'קרות וחיונית לגוף נפש רוח האדם. אנרגיה חיובית מובילה לעשייה מרצון, שימחה ואהבה מניעה להגשמת תהליכים לריפוי ,מימוש עצמי, זוגיות ועוד. הקיום האנרגטי שלנו בגוף-נפש מושפע מהתנהלותנו וגם מהשפעות הסביבה שאחראים לאובדן אנרגיות כך שלגוף נפש רוח יש חוסר אנרגטי בכל רגע נתון שמחייב טעינה וחידוש אנרגטי. הדוגמא המוחשית לצורך באנרגיה חיובית בגוף היא המשלת הגוף לרכב שעל מנת להמשיך לנסוע איתו חייבים מקור אנרגיה כגון דלק או חשמל. פעילויות כגון עבודה מודעת, חשיבה חיובית, מדיטציות ,תפילות תהליכים רוחניים וכדומה מוסיפים אנרגיה נוספת במקומות בגוף נפש רוח שחסר בהן אנרגיה.

אנרגיה שלילית

מצד אחד התנהלותנו ביום יום מייצרת חוסר טבעי אנרגטי בגופים שמחייבת דרך לאזן אותם בדרכים שונות כגון פעילות אנרגטית, מדיטציה, טיפול רוחני, שימוש בקריסטלים, תפילה ועוד. אנרגיה שלילית הוא חוסר אנרגטי בגופים שנוצר מחוסר מסוגלות להתמודד עם מצבים שונים וכתוצאה מהשפעת הסביבה כגון מחשבות של אחרים עלינו ,קינאה כעס ,שנאה מתורגמים בהילה כאנרגיה שלילית שמאיימת על גופי התודעה. אנרגיה שלילית לאורך זמן שלא מטופלת יכולה לפגוע בגוף נפש רוח האדם.
דוגמא מחושית לאנרגיה שלילית על אדם שחש ממורמר או כעסן לאורך זמן .מצב זה מוביל את האדם לקושי בקיום מערכות יחסים, לתחושת דיכאון ואף תתכן גם פגיעה בגוף הפיזי כגון בכבד, לחץ דם, כאבי ראש מתמשכים וכאבי בטן.

 מדוע אנרגיה חיובית חשובה לחיינו

כאשר אנו באים במגע עם אנרגיה שלילית או חיובית ,עוצמות האנרגיות משפיעות אנרגטית על גוף נפש רוח.
אנרגיה חיובית מתעלת אנרגיה שקיימת בגופים האנרגטיים בגופינו לאנרגיה של שימחה ואהבה ומנטרלת אנרגיות שליליות. השפעתה של אנרגיה חיובית על גוף נפש רוח היא עצומה כי היא יכולה לגרום לנו לקדם תהליכים שונים בחיים ולהגשימם.
אנרגיה חיובית או שלילית משפיעה על ההילה ועל גופי התודעה ומפעפעת לצ'קרות ולאיברים הפנימיים ולעומתה אנרגיה שלילית משתלטת על האנרגיות בגוף נפש רוח ומקטינה את האנרגיות דבר שעלול להוביל לפגיעה בגוף-נפש-רוח.
דוגמא להשפעת אנרגיה חיובית
טיפול באיזון צ'קרת הלב במקרה של חוסר בזוגיות הובילה לביטחון עצמי ,הערכה עצמית ולזוגיות חדשה.
דוגמא להשפעת אנרגיה שלילית חשדנות בבן /בת הזוג שעלולה להוביל לפרידה בזוגיות.

איך מזרימים ומשנים לאנרגיה חיובית

מטרתנו ביקום הוא להגשים את ייעודי הנשמה , לחיות את החיים ולהגשימם ולכן אנרגית החיים היא המהות של כל יצור חי. אנרגית החיים היא אנרגיה חיובית שבזכותה אנו חיים ומגשימים את ייעודי הנשמה.
בכולנו קימות אנרגיות חיוביות וההבדל הוא במינון וביכולת של גופינו להתמודד עם האנרגיה ההפוכה שהיא אנרגיה שלילית. כך שככל שהאנרגיה החיובית תהייה גדולה יותר נוכל להתמודד עם ההשלכות של האנרגיות השליליות מסביבנו. הזרמת אנרגיה חיובית לגוף נפש רוח מתבצעת על ידי מדיטציה ,מחשבות חיוביות, טיפולים רוחניים, שימוש בקריסטלים, ותפילה .
כמתקשרת העברת מסרי התקשור מאזנת את האנרגיה בהילה ומובילה להתנהלות מתוך היעוד הנשמתי של המְתֻקְשָׁר וכמו כן בטיפולים האנרגטיים האנרגיה החיובית עוברת ומשולבת במסרי התקשור ,אנרגית הילינג והקריסטלים.

האם ניתן להזרים ולשלוח אנרגיה חיובית מרחוק

 הזרמת אנרגיה חיובית מרחוק אפשרית על ידי הילר ומשלבת קבלת מסרים בתקשור ואנרגית ההילינג שמתורגמת בהילת המטופל .
טיפול הילינג מרחוק נותן מענה למכאובים פיזיים ורגשיים באמצעות המחשבה ואנרגיות ההילינג.
הטיפול בהילינג לרחוק נועד לאלו שאינם מסוגלים להגיע פיזית מסיבות שונות של מרחק פיזי, חוסר ניידות, לחץ זמן, בעיות שדורשות פתרון מיידי, מסוגלות פיזית וכדומה יכולים להיעזר בכלי של ההילינג בטלפון מרחוק.
תהליך טיפול הילינג מרחוק:

  • אבחון בתקשור את הבעיה שלשמה המטופל מתקשר
  • שליחת אנרגיית ריפוי עד כעשרים דקות.
  • הטיפול מתקיים במהלך השיחה עם המטופל במקרים מסוימים אני ממשיכה לשלוח ללא שיחה עם המטופל אנרגיות ריפוי לתחזוק.

האם אנרגיה חיובית יכולה לבטל אנרגיה שלילית

אנרגיה חיובית יכולה לבטל או לשנות אנרגיה שלילית.
אנרגיה חיובית משלימה אנרגטית חוסר שקיים בגוף נפש רוח ובכך היא ממגרת את ההשפעה של האנרגיה השלילית. בעת הזרמת אנרגיה חיובית המטופל חש תחושה של רוגע ,שימחה ,הקלה ושחרור.
לדוגמא רוני נפרד מבת זוגתו וסבל ממועקה בלב וקשיי נשימה בגלל לחץ וחרדה מהשינוי וטיפול אנרגטי בהילינג בשילוב משפטים חיוביים יצרו עבורו הקלה משמעותית ולאחר 2 טיפולים בלבד רמת הלחץ ירדה והמועקה חלפה. חשוב מאוד שרוצים לבטל אנרגיה שלילית שיהיה שיתוף פעולה מלא מצד המטופל על מנת שהוא יוכל להכיל את קבלת האנרגיה החיובית.

ניקוי ואיזון אנרגיות

איזון אנרגטי מטפל ברמות האנרגיה ו/או סוגי האנרגיה בגוף נפש רוח ומבדיל אותו מאנרגיה שלילית.
איזון אנרגטי הינו מושג בטיפולי רוחניות שמטרתו לאזן ולהטעין את ההילה באנרגיות חיוביות ולהשפיע על כל צ'קרה וצ'קרה. איזון אנרגטי נדרש בגלל חוסר באנרגיה / חסימה אנרגטית אשר מוביל לזרימה שלילית של אנרגיה מצ'קרה אחת לאחרת.
מטרת האיזון האנרגטי הוא לזהות תחילה את הצ'קרות החסומות ולשחרר את החסימה האנרגטית ולבסוף להשלים אנרגיה חסרה וע"י כך ליצור את האיזון המתבקש בגופי התודעה. ניקוי אנרגטי מחדש את האנרגיות החיוביות בגוף ומייצר איזון פנימי לגוף ולנשמה.

אבחון של אנרגיות חסרות

בתהליך של ניקוי ואיזון אנרגטי תחילה אני מאבחנת בתקשור את מיקום החסימה האנרגטית ו/או החוסר האנרגטי ובטיפול הרוחני משלבת הנחיית דמיון מודרך מסרי תקשור, הילינג ומערכי קריסטלים שמונחים על הצ'קרות שמובילים לשחרור האנרגיה השלילית לקבלה עצמית והבנה מהי ההתנהלות הנכונה ,לשינוי ולהגשמה עצמית

זימון אנרגיות חיוביות

מחשבה מייצרת מציאות לכן ניתן באמצעות טיפול רוחני אנרגטי שמונחה ב-דמיון מודרך ,להעביר לתודעת המטופל אנרגית חיובית שנקלטת בצ'קרות החסומות אנרגטית שמשחררת את האנרגיה השלילית. כמו כן המטופל יכול לאחר הטיפול באיזון אנרגטי להמשיך ולהקשיב למדיטציה ובכך לשמר את האנרגיה החיובית בגוף נפש רוח, להשתמש במשפטי מנטרה חיובית שימשכו עוד אנרגיות חיוביות לחייו ולהמשיך להתנהל במודעות.  יש לציין שקיום האיזון האנרגטי נשמר בזכות המשך זימון האנרגיות החיוביות וטיפוח עבודה עצמית מודעת .

קשר בין אנרגיה לגוף ולתופעות גופניות רגשיות

אנרגיות שליליות מוציאות את הגוף נפש רוח מאיזון ויכולות להוביל לבעיות וחסימות רגשיות, לחולי ולחוסר יכולת לממש את עצמנו בחיים. מצבי רוח חיוביים ושימחה מאזנים אנרגטית, מחסנות ומגינות עלינו מפני השפעות ותופעות שליליות שפוגעות  בגוף נפש רוח.
דוגמא להשפעה חיובית על גוף נפש רוח ניתן לחוש באמצעות תהליך סנכרון החיים שהמטופל חווה סנכרון אנרגטי שמשפיע על מיקוד והגשמה עצמית.
דן הגיע מתוסכל מפיטוריו מהעבודה בתחושה שהפיטורין נבעו מכישלונו בפרויקט מסוים. סנכרון החיים איזן אותו אנרגטית ומיקד אותו ביכולות שלו ובסיום התהליך דן שיחרר את תחושת הכישלון ולמד לבטוח בעצמו שוב והצליח לחזור למעגל העבודה בקלות.
דוגמא נוספת חגית לא הצליחה להרות ולאחר טיפול בתהליך שחזור החיים היא השתחררה מאמונה שמקורה בגלגול קודם ונקלטה להריון.

נסקור מהן האנרגיות החיוביות שקיימות בגופינו

 אנרגיה אישית חיובית ייחודית לכל אחד מאיתנו ומורכבת מסך האנרגיות של גופי ההילה שלנו. תהליכים רוחניים יכולים להעלות את האנרגיה החיובית אישית שלנו. שינוי אנרגטי חיובי מתרחש לאורך הזמן ויגרום לשינוי במודעות האישית והרוחנית.

אנרגיה רגשית חיובית יושבת בגוף האסטראלי הגוף הרגשי שאיליו שייכים תת המודע, צ'קרת הכתר, צק'רת הגרון, צ'קרת הלב, מקלעת השמש וצ'קרת הבטן. חוסר/עודף רגשי יוביל לחוסר איזון בהילה.

אנרגית הקרמה יושבת בגוף הקרמתי שמכיל את הידע מגלגולים קודמים, סיבה להווה, היעוד והתיקונים. עבודה עם קריסטלים יכול להשפיע אנרגטית ולסייע לנו להיזכר בגלגולים ובשיעורים הנשמתים.

אנרגיה  חיובית הרצון שלנו לשנות ו/או להשפיע מייצר אנרגיה שמשדרת אנרגיה חיובית או שלילית לגופים האחרים.  אנרגיה חיובית היא אנרגיה שמשפיעה לחיוב על התודעה המחשבה וההתנהגות באופן חיובי שבאה לידי ביטוי בתחושות שימחה, אופטימיות ,עשייה מתוך אהבה ביטחון ורוגע .
מאחר ואנרגיה חיובית מושפעת מכל מה שמתרחש סביבנו עלינו לזהות אם האנרגיה החיובית שלנו לא מאוזנת על מנת להטעין אותה מחדש באמצעות תהליכים לאנרגיה.

 האם ניתן לשנות אנרגיה שלילית לחיובית

מטפלים בהילינג ותקשור יכולים ליצר אנרגיות חיוביות אנרגיית ריפוי רוחנית ע"י מחשבה חיובית שמשמשת לצורך שחרור/הקלה של כאב/חסימה בגוף נפש רוח. מעבר האנרגיה החיובית בין המטפל למטופל יגרום לשניהם תחושות שונות כגון חום/קור שיובילו לשינוי בתחושות /רגשות/תודעת המטופל.
אדם מודע מסוגל לזהות אנרגיות שליליות ולהתרחק מהם או להתחבר לאנרגיה חיובית שמטעינה את ההילה באנרגיה שמרחיקה את האנרגיה השלילית.

עצות כיצד לשמור על אנרגיה חיובית

מדיטציה לחיבור לתת המודע ולשקט שבתוכנו שמאפשרת לנו ליצור איזון במחשבותינו ולהרגיע את גופנו ,ממקדת את האדם בנשימות ובחיבור לעצמם, מנקה את המחשבות והתודעה ומקרקעת לאדמה ולחיים ומייצרת אנרגיות חיוביות.
שימוש במילים חיוביות שימוש במילים /מנטרות חיוביות מייצר אנרגיה חיובית בתודעה ובמחשבה ועוזר לנו במיגור מחשבות שליליות וכעסים.
קריאת תהלים/תפילה לכל מי שמתחבר לעוצמת קריאת תהילים חש את האנרגיה החיובית ואת תחושת הקדושה בעת התפילה והשפעתה על תחושת הרוגע בגוף נפש רוח.
הליכה לים /מקווה הליכה לטבילה במקווה בדת היהודית הוא אמצעי מטהר ששוטף מעלינו את כל שכבות האנרגיות השליליות ולמי שלא יכול ללכת למקווה שילך לים על מנת ליצור אנרגיות חיוביות.
מציאת השקט בתוכנו למצוא את השקט בתוכנו ולפרוק את הכעסים הדאגות והחששות שבתוכנו באמצעות מדיטציה ,תפילה או כל פעילות שמייצרת עבורנו שקט ועוזרת לתודעה שלנו להתנקות מפסולת אנרגטית שצברנו על מנת לנקות אנרגיות שליליות ולהכניס אנרגיה חיובית לנשמה.
פיתוח מודעות עצמית באמצעות למידה רוחנית ניתן להיפתח לתת המודע ולהתחבר לילד הפנימי שלנו. פיתוח מודעות עצמית עוזר לנו להסתכל על עצמנו וללמוד אלו התנהגויות דורשות תיקון ,עוזר לנו להיות ממוקדים בהגשמה עצמית ,חיבור ליעוד הנשמתי ועוד וגורם ליצירת אנרגיות חיובית.
לסמוך על עצמנו כאשר אנו מודעים לעצמנו אנו חשים בטוחים וממוקדים בפועלנו וסומכים על עצמנו ומנטרלים את רעשי הרקע סביבנו ולקבל אנרגיה חיובית מהיקום.
להיות בסביבה תומכת אנשים שתומכים בנו ימלאו אותנו באהבה ובביטחון ואנרגיות חיוביות. הימצאות אנשים שתומכים בהחלטותינו, מקשיבים להתלבטויות ולדאגות שלנו, ומקבלים אותנו כפי שאנחנו גורמים לנו לתחושת ביטחון ואהבה יגרום לניצוצות של אנרגיות חיוביות בתוכינו.
שעות שינה מובילים להטענת אנרגיות חיוביות שינה של לפחות 7 שעות מרגיע את הגוף הנפש והרוח ומטעינה אותנו באנרגיות חיוביות. כמה פעמים קמתם בבוקר וכל הכעס הרוגז החרדה הדאגות נעלמו במהלך השינה?

עצות לשינוי יצירה והעצמה של אנרגיות חיובית

  •  מיון המחשבות – המחשבות שלנו מייצרות עבורנו מציאות ועשייה ולכן מיונם לשתי קטגוריות: מחשבות שמייצרות עשייה קטגוריה חיובית ,ומחשבות חוסמות עשייה קטגוריה שלילית ולרשום מהי הסיבה שמיינתם אותם לעמודה זו.
  • סילוק רגשות של כעס ואשמה – אל תכעסו על עצמיכם אם לא הספקתם לעשות ,על אי עמידה ביעדים או בציפיות שלכם ו/או של אחרים.
  • בניית תכנית שבועית וחודשית – רשמו מה שעליכם לעשות ובנפרד תוסיפו לרשימה במהלך החודש מה עשיתם מחוץ לרשימה. תתפלאו לגלות  שההספק שלכם גדול ממה שחשבתם ותצאו מרוצים ומסופקים מעצמכם.
  • הזרמת אנרגיה חיובית בבוקר – הזרמת אנרגיות חיוביות בכל בוקר תקדישו לעצמכם שתי דקות ואם תוכלו להקדיש יותר זמן זה נהדר.
    דוגמא לרעיון לבוקר להזרמת אנרגיה חיובית דמיינו לעצמכם איך אתם הופכים לכוס מלאה באור ובשמחה וחשבו על משהו מצחיק ומשמח. האור והצחוק ימלאו אתכם באופטימיות ושמחה ואנרגיות חיוביות.
  • למידת יכולת הסליחה והמחילה – לאנשים סביבכם וגם לעצמכם תלמדו לסלוח! אחרת הכעס והאשמה מתורגמים לאנרגיה שלילית שמצטברת בגוף נפש רוח ולאורך הזמן מובילה לחולי. מחילה וסליחה משמעותם לשחרר את האנרגיה השלילית ולא לצבור אותה וכך לשמור על האנרגיות החיוביות שלכם.
  • הודיה לבורא עולם – כל לילה לפני השינה תודו לבורא על היום שהיה. לכו לישון בהמתנה ליום של מחרת בהודיה לבריאה.

לסיכום אנרגיה חיובית

לכולנו יש אנרגיות חיוביות משום שבסיסה של אנרגית החיים היא חיובית, אנרגיה חיובית שמחייה את גופנו ונפשותינו. ככל שנתמיד לחשוב חיובי, להיות סלחנים לסובב אותנו, להקשיב לקול הפנימי שבתוכנו כך נוכל לשמור על אנרגיה חיובית גבוהה בתוכנו. אנרגיה חיובית היא אנרגיה שאנו חייבים להטעינה שוב ושוב ומדיטציה ותפילה הם הכלי שיעזור לנו בכך.

צרו קשר להתנסות בסדרת טיפולים מדהימה סנכרון החיים שמאזנת את האנרגיה האישית ומחברת לאנרגיה חיובית וחדשה , ומקרקעת לידי שינוי בחיים.

צרו קשר להטענת אנרגיות חיוביות ולשחרר חסימות אנרגטיות

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט מטפלת בשחזור גלגולים
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    להשארת פרטים בוואצפ

    טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

    לימוד שחזור גלגולים

    מכללה רוחנית צומת רוחניות

     

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר