הרצאות וסדנאות רוחניות סדנת אנרגית הפניקס סדנת חלומות סדנת מודעות עצמית קורס דמיון מודרך קורס הילינג קורס קריסטלים קורס שחזור גלגולים קורס תקשור רוחניות

לימודים במיסטיקה

מכללת צומת רוחניות

לימודים במיסטיקה קורסים במיסטיקה

מהי מיסטיקה

מיסטיקה היא ביטוי כולל לתפיסות מחשבתיות רוחניות ולהתנהלות רוחנית שכולל עשרות רבות של תחומים כגון קלפי טארוט, נומרולוגיה, תקשור ושחזור גלגולים.
אנשים שמתחילים לימודים במיסטיקה בדרך כלל מתעניינים בתחום אחד ואז ממשיכים ללימודים נוספים במיסטיקה כי ההתפתחות הרוחנית היא אין סופית.

משמעות המילה מיסטיקה

"המילה מיסטיקה נגזרת מהמילה היוונית "מיסטיקוס", משמעותה סגירה או הסתרה. המיסטיקה קשורה לאופנים שונים של סגירה, שכן המיסטיקה עוסקת בדברים כמוסים העוברים בלחישה, וסגירת החושים, שכן עניינה של המיסטיקה הוא בדברים שאינם נתפסים בידי חמשת החושים האנושיים." מתוך ויקופדיה

קשר בין לימודים מיסטיקה והתפתחות אישית

לימודי מיסטיקה ורוח מתעלים את האנרגיה האישית, האינטואיציה ואת המודעות העצמית .לימודי מיסטיקה נוגעים בתת המודע וחושפים את הילד הפנימי, תרחישים מהילדות מהלידה ואירועים שמעצבי את אישיותו של האדם ואת מחשבותיו לטובה.
פיתוח מודעות עצמית היא דרך לחשיבה חיובית.
תהליך מודעות עצמית עוזר לתרגם את המציאות באופן שקוף ללא חסמים רגשיים, מטפל בחסמים רגשיים , ועוזר בסגירת מעגלים ללא כעס. להלן רשימה של סדנאות במיסטיקה במכללת צומת לרוחניות שמתעלות את ההתפתחות האישית:
קורס תקשור
סדנת מודעות עצמית וחשיבה חיובית בזום
סדנת חלומות בזום
קורס למטפלים בהילינג
קורס למטפלים בשחזור גלגולים
קורס למטפלים בקריסטלים
סדנה לזימון לזוגיות

מיסטיקה ביהדות בקבלה

ביהדות אנו מוצאים את המושג מיסטיקה לאורך שנות קיומו של העם היהודי , בתפילה , בכתיבת ההלכה ,הזוהר והקבלה .אנו מוצאים אזכורים למיסטיקה עוד בתנ"כ ביציאת מצרים כשמשה מכה על הסלע ומוציא מים ,מעמד הר סיני ועוד מעשי ניסים מרתקים שחוו עם ישראל. מעשי ניסים אלו  תמיד היו סודיים וביטאו את כוחו של האלוהים ואת החיבור אליו שלא כל אדם יכול לזכות בו.
פאן נוסף וחשוב במיסטיקה היהודית הוא כוח האותיות שמבוסס על ספר היצירה שבו משתמשים נומרולוגים ומטפלים רוחניים, המבוסס על חיבור עשר הספירות שהם יסוד הבריאה, ו-22 אותיות העבריות שביחד יוצרות יחד את 32 "נתיבות פליאה וחוכמה", הכוחות המיסטיים שמהם נברא העולם.(מתוך ויקיפדיה https://bit.ly/3fjhsfm). לכן גם ביהדות קיים בצורה עקיפה יסודות של לימודים במיסטיקה יהודית.

על אילו צרכים עונים הלימודים במיסטיקה

אנשים שהולכים ללמוד מיסטיקה מחפשים להבין תרחישים רוחניים שהם חווים על מנת ללמוד להתמודד איתם. לתעל את האנרגיה האישית לריפוי אנרגטי ואת היכולות הרוחניות שלהם מול אנשים בלימוד תקשור.

תפקידה של מכללה ללימודים במיסטיקה

מכללות שמלמדות קורסים במיסטיקה נחלקות לשני סוגים עיקריים.
לימודי מיסטיקה יהודית נומרולוגיה קבלית, הילינג קבלי, כוח האותיות, פילוסופיה יהודית , מאגיה לבנה , ספר הזוהר, קבלה, ספר היצירה ועוד.
לימודי מיסטיקה אוניברסליים תקשור ,ריפוי בהילינג, ריפוי באמצעות קריסטלים, טיפול בדמיון מודרך, פירוש חלומות, נומרולוגיה ,טארות, אסטרולוגיה ועוד.

לימודים הוליסטיים טיפולים הוליסטיים

מכללה ללימודי מיסטיקה ורוחניות

לכל אחד יש את היכולת לגוון מספר רב של לימודים במיסטיקה ורוחניות.

מכללת צומת רוחניות ללימודי במיסטיקה

מכללת צומת רוחניות היא חלק מהפעילויות של פרפרים המרחב הרוחני מרחב של קשר בינה לבין נשמת המטופל. המכללה היא צומת דרכים חשובה בחוויית הלמידה במיסטיקה. עיצוב הקורסים ללימודים במיסטיקה נעשה מתוך תפיסתה של דפנה ביסמוט, מנהלת המכללה, שהתלמיד יהיה במרכז במטרה להוביל אותו בדרכו הרוחנית אם בלימוד פרטני או בלימוד קבוצתי.

לימודים במיסטיקה במכללת צומת רוחניות

קיימות תוכניות לימודים מסודרות למיסטיקה ולטיפולים הוליסטיים שמאפשרת לתלמיד לבנות תכנית מודולרית בשילוב לימודים במיסטיקה שונים במטרה להפכו למתקשר ומטפל רוחני מוסמך רב תחומי.
תוכנית הלימודים מאפשרים לתלמיד להתחבר למקור נשמתו בעולם הנשמות ליעוד נשמתו .
הלימודים במיסטיקה במכללת צומת לרוחניות מכשירים את התלמיד :

בנוסף המכללה ללימודי רוחניות מלמדת כיצד לשלב דמיון מודרך בטיפולים האנרגטיים ומשלימה תכנים רוחניים למטפלים או למתקשרים מתוך הקורסים הקיימים במיסטיקה ומללוה אותם עסקית רוחנית לפתיחת עסק במיסטיקה בתוכנית מגדלור למתקשר.

המלצות שלי איך לבנות קריירה באמצעות הכשרה של לימודים במיסטיקה

כמורה,מדריכה רוחנית ומנהלת של מכללת צומת לרוחניות כדאי ללמוד קורסים במיסטיקה שמכשירים ומאמנים רוחנית את התלמידים לאהוב את עולם הרוח לעסוק בתקשור וריפוי רוחני כמטפלים בהילינג קריסטלים ושחזור גלגולים. הייתי ממליצה לך להתחיל בקורס בסיס כמו סדנת מודעות ורק לאחר מכן להחליט על כיוון התפתחות רוחנית. הייתי מאוד ממליצה גם להחליט לאיזה כיוון ברצונך לפנות. הייתי גם ממליצה ללמוד מכמה מורים רוחניים כדי להשלים ידע רחב ככל שניתן.

דוגמאות וחוויות מקורסים למיסטיקה בתקשור במכללת צומת לרוחניות

  • שיעור חיבור להדרכה המלווה בקורס תקשור שגם הוא מהווה לימודי במיסטיקה
  • חיבור להדרכה הרוחנית היא אחד משיעורי היסוד בקורס תקשור ובו התלמיד לומד לזהות את המדריך האישי והמדריכים נוספים שמלווים אותו במהלך התפתחותו הרוחנית.
  • במדיטציה תלמידה חוותה את מעמד הר סיני ופגשה את משה רבינו. משה רבינו הוא היחיד שדיבר עם אלוהים והיה המגשר בין אלוהים לעם ישראל במסעו לארץ ישראל. מעמד הר סיני וקבלת ספר התורה הינו מעמד רוחני עוצמתי שבנה את עם ישראל. התחושה של התלמידה במדיטציה במעמד הר סיני מסמל שהמדריך האישי שלה הוא משה רבינו ושהמסרים בתקשור שתקבל יהיו בתיווכו של משה רבינו.
  • חיבור לאליהו הנביא בקורס ריפוי בהילינג-גם קורס הילינג נחשב ללימודים במיסטיקה. קבלת אנרגית ריפוי מתקבלת באמצעות ההדרכה המלווה. בסיום המדיטציה התלמידה סיפרה בהתרגשות על מפגשה עם אליהו הנביא שפרש עליה את מעילו שמסמל עבורה את החיבור לאנרגית הריפוי.

לסיכום לימודים במיסטיקה

לימודים במיסטיקה במכללת צומת רוחניות מושתתים על האמונה של דפנה בבורא ועל יכולתה להאציל לתלמידיה את יכולת התקשור והריפוי.
המכללה ללימודי מיסטיקה ורוחניות קיימת משנת 2003 ותלמידיה עוסקים בריפוי רוחני ותקשור וממשיכים להתפתח באמצעות לימודים במיסטיקה נוספים במכללה.
מוזמנים לקרוא חומר נוסף על לימודים רוחניים
אם מעניין אותך להיכנס לעולם הרוח אני ממליצה לך להירשם לסדנת מודעות שהינה סדנת מבוא לעולם המיסטיקה ולאחר מכן להמשיך לקורס תקשור

 צרו קשר לקבלת מידע והרשמה לקורסים והלימודים במסיטיקה 

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    להשארת פרטים בוואצפ

    טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

    לימוד שחזור גלגולים

    מכללה רוחנית צומת רוחניות

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר