הילד הפנימי הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות מדיטציות מודעות עצמית סדנת אנרגית הפניקס קורס דמיון מודרך קורס הילינג קורס קריסטלים קורס שחזור גלגולים קורס תקשור מומלץ

לימודים רוחניים

לימודים הוליסטיים טיפולים הוליסטיים

היכן אפשר ללמוד לימודים רוחניים והוליסטיים?

במאמר זה על לימודים רוחניים אעסוק גם מהם קורסים רוחניים, מכללות ללימודים רוחניים, סוגי הלימודים הרוחניים והלימודים במיסטיקה שקיימים בארץ.

מה תורמים לנו לימודים רוחניים

 לימודים רוחניים עונים לצורך פנימי ועמוק שלנו להכיר את עולם הרוח. אני יכולה לומר שמרבית התלמידים שמגיעים ללימודים רוחניים באים :

  • לאחר שעברו חוויות רוחניות שהם לא מצאו עבורם מענה
  • חסימות רגשיות כתוצאה מחוויות שלא טופלו וייצרו תבניות חשיבה והתנהגות
  • אנשים שחולמים חלומות רבים ,ולא רק חולמים אלא מכירים היטב את החלומות לאחר היקיצה וברובם הם חלומות עם מסרים רבים
    לימודים הוליסטיים טיפולים הוליסטיים

    מכללה ללימודי מיסטיקה ורוחניות

  • כמיהה עצומה להבין את עולם הרוח

הקורסים הרוחניים מאפשרים לאנשים שלומדים בלימודים רוחניים

  • להיפתח לתת המודע
  • לגלות את האני הפנימי הילד הפנימי
  • לטפל רוחנית בחוויות וזיכרונות שהצטברו לאורך השנים
  • להבין ולפרש חלומות חוזרים
  • לחוש הזדהות רוחנית מאוחדת עם חברי הקבוצה בקורסים הרוחניים שגם חווים חוויות רוחניות דומות
  • לימודים רוחניים מובילים להתפתחות אישית
  • קורסים רוחניים מפתחים מודעות עצמית
  • לימודים רוחניים מקנים כלים שמחזקים את התלמידים במסע האישי שלהם

מדוע לימודים רוחניים בקורסים רוחניים יכולים לעניין גם אותך

 אם הגעת לקרוא את המאמר על לימודים רוחניים משמע שהנך חלק מקבוצת אנשים שמחפשים מענה לחוויות שלהם.
הדרך להבין את החוויות , החלומות ולגלות את האני הפנימי שלך אפשרית באמצעות לימודים רוחניים שהם מצד אחד מאתגרים אבל מצד שני מרתקים.
רבים מהקוראים חושבים לעצמם אולי קורסים רוחניים הם טרנד, שיגעון שיחלוף, התשובה שלי כמתקשרת מטפלת ומורה רוחנית היא שאנחנו בתקופה של צמיחה רוחנית שעוזרת לכל אחד ואחת להגיע להגשמה ומודעות עצמית ולגילוי העולם הפנימי הלמידה הרוחנית מעניקה ידע רוחני וביטחון בחוויות הרוחניות שאכן הם אמתיות.
לכן לימודים רוחניים יכולים לעניין אותן ורבים אחרים.

צומת רוחניות מכללה ללימודי מיסטיקה ורוחניות

מכללה ללימודי מיסטיקה ורוחניות תקשור , שחזור גלגולים , הילינג..

אלו דברים ניתן לשפר בחיים באמצעות הקורסים הרוחניים

 לימודים רוחניים פותחים בפני התלמיד צוהר לעולם מלא בידע וחוויות, התמודדות מודעת עם חוויות רוחניות (מסע אסטראלי, אינטואיציה ,קבלת מסרים לא מובנת בחלימה ,כאבי ראש/סחרחורות ,זיהוי אנרגיות שליליות ועוד), תחושת ביטחון בעת הגשמת היכולת הרוחנית ,אהבה עצמית, יכולת קבלת הסביבה, שינוי וצמיחה אישית.
לכן כל אחד יכול לשפר דברים מדהימים בחייו החל מזוגיות ומשפחה וכלה בסביבה הקרובה שלו.

מה שלבי הלימודים הרוחניים שמומלצים ללמוד בקורסים רוחניים

כמורה רוחנית ומנהלת מכללת צומת לרוחניות משנת 2003 ללימודיםרוחניים הלמידה הרוחנית המומלצת בשלב הראשון הוא סדנת בשביל הרוחניות סדנה למודעות עצמית, וחשיבה חיובית שהנו קורס רוחני מכין לקורס תקשור. בסיום הקורס בשביל הרוחניות התלמיד ממשיך לקורס תקשור שמורכב משני סדנאות המשך שמכשירות אותו לקבלת כלי התקשור, או לקורסי הטיפול הרוחניים :קורס הילינג ,קורס קריסטלים ו-קורס שחזור גלגולים, מעגלי האור והשתתפות בהרצאות הרוחניות שמתקיימות מדי חודש .

קורסים ולימודים רוחניים מומלצים

בעצם כל הקורסים הרוחניים שנלמדים במכללת צומת לרוחניות מומלצים

 לימודים רוחניים חשובים על מנת להפוך למטפל הוליסטי

הקורסים הרוחניים לטיפול במכללת צומת לרוחניות מקנים לתלמיד את כלי הטיפול ושיטות הטיפול השונות. במהלך הלימודים הרוחניים התלמיד בוחן את יכולת הטיפול שלו בהתאם לקורס הרוחני הנלמד ומטפל בלקוחות אקראיים שמוזמנים לטיפול חינם כמובן הכול בהשגחה ולווי אישי שלי.
לדוגמא תלמיד בקורס תקשור יתרגל תקשור עם לקוחות אקראיים וכמובן יקבל פידבק גם ממני כמורה וגם ממי שקיבל את התקשור.

קורסי הטיפול בקורסים הרוחניים במכללת צומת לרוחניות

חשוב להדגיש שתוכנית לימודים הוליסטיים לטיפולים הוליסטיים מגוונת ומעמיקה ומאפשרת לתלמיד לבנות תכנית מודולרית בשילוב קורסים שונים במטרה להפכו למתקשר ומטפל רוחני מוסמך רב תחומי.

מה תפקידה של מכללה ללימודים רוחניים

תפקידה של מכללה ללימודים רוחניים הוא להכשיר מקצועית ובצורה מסודרת תלמידים לעסוק במקצוע רוחני הוליסטי כגון תקשור וטיפול הוליסטי.
למרות הביקוש למקצועות רוחניים תפקידה של המכללה ללימודים רוחניים היא לבחון את יכולת התלמיד לעמוד בדרישות הקורס.

איפה לומדים לימודים רוחניים

קימות כיום מספר מכללות מובילות שמלמדות מגוון של לימודים רוחניים וקורסים רוחניים הוליסטים. מכללת צומת לרוחניות הנה מכללת בוטיק אישית שמכשירה מתקשרים ומטפלים הוליסטים ורוחניים באהבה ובלווי אישי או קבוצתי. מכללת צומת רוחניות בניהולה של דפנה ביסמוט מקיימת קורסים רוחניים במגוון נושאים, סדנאות רוחניות יומיות והרצאות חודשיות. ייחודה של מכללת צומת לרוחניות היא האווירה הלימודית(תחושה של משפחתיות),קבוצות קטנות עד 8 אנשים, ייחס אישי ולווי תמידי עם המון אהבה ונתינה.

האם מכללות ללימודים רוחניים מציעות רמה רוחנית מתאימה של לימודים רוחניים?

בשוק של הלימודים הרוחניים קים מגוון גדול של מכללות ללימודים רוחניים וכמנהלת מכללה ללימודים רוחניים ,אני מציעה לבדוק את הוותק של המכללות , החומר הנלמד , חוות דעת של תלמידים שסיימו , מי מעביר את הלימוד הרוחני, ואף לדרוש להתנסות בשיעור דוגמה כפי שאני מציעה .
ניתן למצוא המלצות רבות על מכללת צומת לרוחניות שמכשירה מתקשרים ומטפלים רוחניים וממשיכה להיות בקשר עם התלמידים לכל עניין ובעיה שהם נתקלים בה.

אלו לימודים רוחניים עיקריים יש בנוסף לקורסים הרוחניים במכללה של פרפרים

  • אחד הקורסים השכיחים הוא קורס דמיון מודרך /NLP שמלמד להבין חוויות אובייקטיביות סובייקטיבית בכלים טיפוליים.
  • קורס ריקי שיטת טיפול הוליסטית של כ-15 תנוחות שבהן המטפל מניח את ידיו על גופו של המטופל, או מעליו דומה מאוד לקורס הילינג.
  • קורס טארוט יעוץ בתחומי החיים בעזרת סוגי פריסות קלפים.
  • קורס נומרולוגיה תורת המספרים ובקורס לומדים שיטות שונות לייעוץ והכוונה.
  • קורס תטא הילינג שיטת ריפוי הוליסטית שפותחה על ידי הנטורופתית ויאנה שטיבל המתבססת על הרעיון שלאדם יש שליטה רצונית בגלי מוח מסוג תטא, ובעזרת השליטה הזו ניתן לחזק את הגוף והנפש.
  • קורס רפלקסולוגיה טיפול הוליסטי שמאבחן בעזרת עיסוי כפות הרגלים מצבים פיזיים ורגשיים של האדם מתוך הנחת יסוד שכפות הידיים והרגליים משקפים את פעילות גוך\ף האדם.

כמה עולה לימודים רוחניים?

כל מכללה רוחנית המלמדת לימודים רוחניים והוליסטים גובה מחיר שונה בהתאם לעומק הלימוד.
המחיר ללימודים השונים במכללת צומת לרוחניות משתנה לפי אורכו של הקורס והאם הקורס נלמד בפרטני או קבוצתי.

מכללת צומת רוחניות

מכללת צומת רוחניות היא חלק מהפעילויות של פרפרים המרחב הרוחני, מרחב של קשר ביני לבין נשמת המטופל. השם פרפרים ביסודו הוא בחיבור של דפנה לעולם הנשמות והוא נוסד מתוך אמונה ביכולותיה לעזור לכל דורש לאור החיזוקים החיובים והחמים ממטופלים רבים שנהרו אליה כמו "פרפרים" אל מקור של אור, ידע ויכולות. לווי המטופלים הוא באופן אישי בתקשור או בטיפול רוחני מתוך רצון שהם יפתחו כלים ויכולות עצמאיים להמשך דרכם .
שמה של מכללת צומת לרוחניות מצביע על ייעודה הרוחני: צומת רוחני של ידע וניסיון, אנרגיות, רוחניות ואמינות.
המכללה היא צומת דרכים חשובה בחוויית הלמידה הרוחנית, ולכן עיצוב הקורסים נעשה מתוך תפיסה שהתלמיד במרכז ואנחנו מובילים אותו בדרכו הרוחנית.
המכללה מעבירה קורסים ,סדנאות יומיות ,והרצאות חודשיות .ייחודה של מכללת צומת לרוחניות היא האווירה הלימודית(תחושה של משפחתיות),קבוצות קטנות עד 8 אנשים,ייחס אישי ולווי תמידי עם המון אהבה .
חשוב להדגיש שתוכנית לימודים הוליסטיים לטיפולים הוליסטיים מגוונת ומעמיקה ומאפשרת לתלמיד לבנות תכנית מודולרית בשילוב קורסים שונים במטרה להפכו למתקשר ומטפל רוחני מוסמך רב תחומי.

תפקיד מכללה ללימודים במיסטיקה ורוחניות

מכללה ללימודים רוחניים מלמדת קורסים רוחניים והוליסטים ומכשירה את התלמידים למקצוע שיוכלו לעסוק בו בעתיד. מכללת צומת לרוחניות שמתמחה בהכשרה רוחנית מודולרית ומגוונת של מתקשרים ומטפלים בהילינג, בשחזור גלגולים וטיפול בקריסטלים, וכן בלימודי העשרה שונים כגון חלומות, דמיון מודרך, זימון זוגיות, חשיבה חיובית ומודעות עצמית. לימודים הוליסטיים ורוחניים,טיפולים הוליסטיים במכללת צומת רוחניות,הם בסיסה של מכללת צומת לרוחניות ,מכללה ללימודי מיסטיקה ורוחניות .

 האם חשוב שהמורה הרוחני יעסוק בעולם הרוחני

 כמורה רוחנית משנת 2003 הקורסים שאני מעבירה הם חלק חשוב משיטות הטיפול והתקשור שלי. האני המאמין שלי שכל תלמיד שלומד במכללת צומת לרוחניות , מגיע עם העולם הפנימי שלו ותפקידי כמורתו הוא להבשיל את היכולות שלו לתקשור ולריפוי באמצעות השיטות שקיבלתי במהלך השנים כמתקשרת ומטפלת .

פעילויות חודשיות שוטפות במכללה ללימודים רוחניים

 הפעילות החודשית במכללות רוחניות הוליסטיות כוללות קורסים סדנאות הרצאות רוחניות שונות .במהלך החודש מתבצעות במכללת צומת לרוחניות פעילויות חודשיות כגון מעגלי האור למסיימי קורס תקשור והילינג הפתוח לקהל הרחב לפי מקום פנוי, הרצאה חודשית בנושאים רוחניים "רוח חודשית", ליווי למתקשרים מקצועיים מגדלור למתקשר, שידורים חיים בפייסבוק ועוד.

רוצה להיות חלק מפעילויות מכללת צומת רוחניות ?שווה להירשם לרשימת התפוצה כדי לקבל מידע על קורסים ופעילויות שנפתחות לרישום בלינק https://bit.ly/36HMvNF

לסיכום של לימודים רוחניים

אני ממליצה לכל אחד לעיין בחומר הרב שנמצא באתר זה?
החל מהפירוט הרב על כל הקורסים הרוחניים והלימודים הרוחניים של מכללת צומת רוחניות.
פירוט על הטיפולים הרוחניים השונים שחלקם מהווה טיפולים הוליסטיים משולבים.
חווית של תלמידים בקורסים ללימודים רוחניים.
מזמינה אותך להיכנס למאמרים הרבים בתחומים השונים ופשוט ליהנות.
יש לכם שאלה?  צרו קשר ואשמח לעזור
מוזמנים לצפות על בשלות ללימודים רוחניים קורסים במיסטיקה

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר ללימודים במכללת צומת לרוחניות

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר