דמיון מודרך הילינג טיפול קריסטלים טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי קורס קריסטלים

הכוונה בעזרת קריסטלים

טיפול בקריסטלים

הכוונה באבני קריסטלים משמש אותי במהלך תקשור לקבלת מסרים או במהלך טיפול אנרגטי, כמעבירי אנרגיה בעת המגע עם גוף-נפש-רוח המטופל ,ובכך משלימים את החוסר באנרגיה בגוף-נפש-רוח. השימוש באבני הקריסטלים בזמן טיפול אנרגטי הוא בהתאם למיקום הצ'קרות בגוף האדם.

הכוונה ייעוץ וטיפול באבני קריסטלים

הייעוץ בתקשור הינו תודעה רוחנית שונה מהתודעה היומיומית שלנו ומהווה עבורי משולש אנרגטי שמחבר בין הנשמה שלי לבין נשמות בעולם הנשמות לבין נשמת המְתֻקְשָׁר ולכן קראתי לו המשולש האנרגטי של תהליך התקשור, שהנו דיאלוג רוחני של מסרים שמתקבלים לתודעה.
הכוונה בקריסטלים במהלך תקשור הינו ערוץ נוסף שמחבר ביני לבין נשמת המְתֻקְשָׁר לנשמות בעולם הנשמות. התהליך של הכוונה בקריסטלים שבו המְתֻקְשָׁר בוחר את הקריסטלים מאפשר לי לאבחן מהו מצבו הרגשי-הפיזי-והרוחני ומוסיף רובד נוסף לקבלת המסרים בתקשור.

מהם הקריסטלים

לפני שאפרט על הכוונה בקריסטלים בתהליך התקשור חשוב לי להדגיש שאבני הקריסטלים הם גבישים שנעשה בהם שימוש לאורך כל ההיסטוריה לשם ריפוי אנרגט .
אנרגיה ייחודית חד ערכית של קריסטל נובעת מצורת ההתגבשות של הקריסטל ומבנה המינרלים שמרכיב את הקריסטל שאינו משתנה לפי מיקום הפיזי של הקריסטל בעולם.

כיצד מתבצע הכוונה בקריסטלים

ניתן להמשיך להיעזר בקריסטל לתמיכה גם לאחר טיפול, בענידתו כתכשיט או במהלך טיפול עצמי ויש ללמוד לזהות מתי הקריסטל מסיים את תפקידו האנרגטי עבורנו, כלדוגמא באיבוד או בשבירתו של הקריסטל, כי האנרגיה החסרה הושלמה.
הכוונה באבני קריסטלים מתחילה בבחירה שלי בתקשור בהתאם למקרה שאני מטפלת בו או בחירה אינטואיטיבית של המטופל.
הקשר האנרגטי בין תת המודע לאנרגית הקריסטל גורם לתחושות/הצפת רגשות וחוויות למי שאוחז בקריסטל שמותאם לחוסר אנרגטי בגוף-רוח-נפש שלו.
מדהים לזהות שבעיות שונות מתבטאות בבחירות האינטואיטיביות של תת המודע באבני קריסטלים מסוימים.

איך מתבצעת הכוונה בעזרת הקריסטלים

הכוונה בעזרת קריסטלים נעשית בשני אופנים:
  • הכוונה בתקשור – המְתֻקְשָׁר בוחר מספר קריסטלים שמתרגמים עבורי בתקשור את מצבו הרגשי-פיזי והרוחני.
  • טיפול אנרגטי – ע"י בחירתי קריסטלים בתקשור שמתאימים אנרגטית למצבו הפיזי-נפשי-רוחני של המטופל והנחתם של הקריסטלים במרכזי האנרגיה בגופו של המטופל. הטיפול הנו תהליך אנרגטי המשלב את אנרגית הקריסטלים עם תקשור הילינג ו- דמיון מודרך.

משמעות הכוונה בקריסטלים

כאשר הְמתֻקְשָׁר בוחר מספר קריסטלים הם משקפים עבורו את התחושות והסיבות שלשמם הגיע לפגישת הכוונה בקריסטלים. גם אם למְתֻקְשָׁר יש מושג בעולם הקריסטלים בחירתו היא אינטואיטיבית ובמהלך הפגישה הוא יכול לבחור שוב סדרת קריסטלים נוספת.
מאחר שהכוונה בקריסטלים היא תהליך אינטואיטיבי לא יכולה להתרחש טעות כי עוצמת האנרגיה של הקריסטלים שהם מעבירים בעת התקשור אלי ולמְתֻקְשָׁר מְכֻוֶּנֶת בדיוק למטרות האנרגטיות הנכונות.

 הסיבות לבחירת קריסטל בהכוונה בקריסטלים

בחירת קריסטל בתהליך הכוונה בקריסטלים מתבצעת ע"י הנשמה במטרה להביא לאיזון גוף-נפש -רוח.
ברגע שאבן הקריסטל בא במגע עם הגוף הפיזי הוא משדר אנרגיה שמהדהדת לגוף לתוך ההילה ולגופים שמרכיבים אותה ומשלים את החוסרים אנרגטיים.
לעיתים אנו נמשך לקריסטל מסוים מתוך חוסר במרכיב מסוים בגוף הפיזי כברזל ,יוד ,קלציום ועוד והקריסטל יכול לסייע ולעזור אנרגטית בהשלמת החוסר.
לדוגמא מטופל שבוחר בקריסטל הסֶרְפֶּנְטִין מתוך מבחר של אבני קריסטלים מעיד על בעיה של חוסר איזון של הסוכר בגופו, השימוש בקריסטל הסרפנטין יכול לסייע בבעיות של חוסר איזון בסוכר.
בחירה של קריסטל הרוּבִּי תעיד על בעיות באנרגיות הנשיות, חולשה פיזית ויכולה לסייע בשמירה וחיזוק גוף האישה לפני ובמהלך ההיריון, והשימוש  בקריסטל הרובי יכול לסמן על היריון נוכחי או עתידי.


מצבו של המתקשר בתהליך הכוונה בקריסטלים

בתהליך התקשור אני מזהה את המעבר של התודעה שלי לתודעת עולם הנשמות וחווה את המעבר במספר חושים בו זמנית. הנשמה של המתקשרים יודעת לבצע את המעבר בין התודעות והעולמות כי הנשמה בחרה להיות צינור אנרגטי לעולם הנשמות.
בעת ההכוונה בקריסטלים (אם בתקשור ואם בטיפול אנרגטי )אני חווה אנרגיה שעוברת מהקריסטל למטופל ומקבלת מסרים בתקשור שמועברים כאנרגיה במהלך טיפול אנרגטי שמשתלבת עם אנרגית הקריסטלים.

סיפור מקרה על תקשור עם הקריסטל

בתהליך הכוונה בקריסטלים בכאבי בטן חוזרים של ילד בן 10 ביקשתי מהאם ומהבן לבחור שלוש קריסטלים באופן אינטואיטיבי. כל אחד מהם בחר שלוש קריסטלים ללא ידיעה של האחר.
האם בחרה את הקריסטלים לָפִידוֹלִיט, טוֹרְמֶלִין וְקַרְנִילְיָאן.
הילד בחר את הקריסטלים טוֹרְמֶלִין, בֱּלוֹ לַיֵּס אַגַּת וְאוֹבְּסִידִיָּאן סְנוֹפְלֵקְס.
הסברתי להם שהבחירה שלהם משקפת את הסיבה לכאבי הבטן.
הבחירה של האם בקריסטל הלפידוליט מסמלת את האובססיביות שלה וחששותיה הרבים הגורמים ללחץ רב על בנה שמשתקפים בכאבי הבטן בגלל חוסר היכולת של הבן שלה להתמודד איתה.
הבחירה של הילד בקריסטל אובסידאן סנופלקס ששייך אנרגטית לצ'קרת הבטן מסמלת שהוא לא מצליח לבטא את המחשבות והפחדים שלו (הטורמלין) ושילוב הקריסטלים של בלו לייס אגת עם האובסידאן סנופלקס יעזרו לו להירגע ולשחרר פחדים וחסימות רגשיות, ואכן לאחר מספר מפגשי טיפול אנרגטיים כאבי הבטן נרגעו.

לחצו לרכישת קריסטלים באתר מתנות לנשמה.

לסיכום

הכוונה באבני קריסטלים משמש אותי במהלך תקשור לקבלת מסרים או במהלך טיפול אנרגטי, כמעבירי אנרגיה בעת המגע עם גוף-נפש-רוח המטופל ,ובכך משלימים את החוסר באנרגיה בגוף-נפש-רוח. השימוש באבני הקריסטלים בזמן טיפול אנרגטי הוא בהתאם למיקום הצ'קרות בגוף האדם.

המאמר מעניין אותך?מזמינה אותך למאמר המקיף על אבני קריסטלים
רוצה לחוות גם הכוונה בעזרת אבני קריסטלים
רוצה להעמיק את הידע בעולם הקריסטלים
השאר פרטים ואחזור אליך

    נייד: 054-4515930

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    להשארת פרטים בוואצפ
    טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

    לימוד שחזור גלגולים

    מכללה רוחנית צומת רוחניות

     

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    ליצירת קשר להכוונה ייעוץ וטיפול באבני קריסטלים

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר