הרצאות וסדנאות רוחניות טיפול בשחזור גלגולים שחזור גלגולים תקשור

טיפולים בעזרת שחזור גלגולים

טיפולים בעזרת שחזור גלגולים

טיפולים בעזרת שחזור גלגולים חושפים, את השיעורים שלא מומשו או צלחו מסיבות שונות כטראומות, חווית המוות ,כשלים, ועוד מגלגולים קודמים.

שיטת הטיפול הרוחני בשחזור גלגולים והקשר בינם לחיים בהווה

מהיכן מתחילים… מהו שחזור גלגולים?

ההתחלה היא בסיפורה של הנשמה מרגע יציאתה ממקור הנשמה למסע שהיא עוברת עד שהיא מגיעה לגוף בעולמנו. במסע הנשמה לומדת על חייה בעולמנו ובוחרת שיעורים לתיקון שמקורם בנשמות שהיו בעולמינו בתקופות חיים שונות.
מהנשמה נדרש לתקן אנרגטית שיעורים שנשמות אחרות לפנייה לא הצליחו לממש במהלך חייהם בעולמנו, וגם לחזור עם אנרגיה שתרכז את כל מימוש השיעורים שנדרשה לממש בגלגולה הנוכחי בעולמנו, ושיעורים שלא יתממשו יועברו הלאה בסוף מסלול חייה בגוף לנשמות חדשות

טיפולים בעזרת שחזור גלגולים חושפים, את השיעורים שלא מומשו או צלחו מסיבות שונות כטראומות, חווית המוות ,כשלים, ועוד מגלגולים קודמים.

גלגול נשמות בתרבויות שונות

האמונה היהודית והקבלה מאמינים בגלגול נשמות שהנשמה בוחרת האם להגיע לעולם הזה , למי להגיע ומי יהיו האנשים שעימה תחייה והיא זו שבוחרת את מסלול חייה בטרם הלידה.
היו רבנים שהתנגדו לתורת הגלגולים לדוגמא הרב סעדיה גאון שראו את מקור גלגול הנשמות בחריגה מהאמונה היהודית וחיבור לאמונותיהם של עמים אחרים. לעומת זאת בספר הזוהר ובכתבי האר"י יש התייחסות למהות הגלגולים, והטענה שרוב רובם של הנשמות שיורדות לעולמנו הן עתיקות ומעטות מהן נשמות חדשות גם הקבלה רואה בגלגול נשמות לחיים נוספים בעולמנו כתנאי לתיקונה של הנשמה ומגדירה את הסיבות לגלגולים בצורך בילודה ובהמשכיות של מצוות פרו ורבו ,ובהשארת חותמו של האדם בילדיו בעולם גם לאחר מותו.
היחס לגלגולים קודמים שונה בדתות אחרות כמו בודהיזם והדרוזים לעומת היהדות.
הבודהיזם רואה בגלגולים קודמים כאמצעי לשחרור מקושי וכאב כדי להגיע להארה וללידה מחדש.
התרבות הדרוזית חיה את הגלגולים הקודמים ובאמונתם כל אדם שמת נולד מחדש בעובר שעתיד להיוולד ואף מסוגל לזכור את חייו הקודמים ועל כך יש סיפורי מקרה רבים המתארים ילדים שמספרים על חייהם הקודמים ועל משפחתם הקודמת ועל דרך מותם בגלגול הקודם.

גלגולים קודמים ברפואה הפסיכולוגית

ישנם מחקרים רבים ומרתקים על הקשר בין מצב נפשי לזיכרון מגלגול קודם.

ד"ר מייקל ניוטון

המרתקים שנתקלתי בהם תוארו ע"י ד"ר מייקל ניוטון בספריו "מסע הנשמות" , "גורלן של נשמות", "זיכרונות מהעולם הבא", בהם מתוארים סיפורי מקרה רבים של מטופלים שבעזרת טיפולי היפנוזה סיפרו על חוויותיהם בגלגולים קודמים.

ד"ר בריאן וייס

גם ספרו של ד"ר בריאן וייס שורשים ושיעורים בזמן מסופר על טיפול בחרדות בנערה צעירה שבמהלך טיפול בהיפנוזה משחזרת את חייה הקודמים.
חשוב לי להדגיש שאני לא מטפלת בהיפנוזה ואת הטיפול בשחזור גלגולים אני עושה בהכרה ומודעות מלאה של המטופל עם חוויות עשירות ומלאות.

מוארת דרך האור

גם ספרי מוארת דרך האור מגולל את התהליך הרוחני שעברתי למתקשרת מטפלת ומורה רוחנית תוך כדי חזרה לגלגוליי הקודמים. מוארת דרך האור מתאר בהמשך סיפורי מקרה רבים של חוויות בטיפול בשחזור גלגולים וכיצד חייהם השתנו בעקבות הטיפול שעברנו יחד בשחזור גלגולים .

מה עוד נחשוף בטיפולים בעזרת שחזור גלגולים

מלבד חשיפת סיבות לקשיים בהווה ותיקונם האנרגטי עולים במהלך הטיפול בשחזור גלגולים מהם ייעודי הנשמה להם אנו לא מודעים שחשיפתם מוביל אותנו לידי הגשמה עצמית.

טיפול קרמה טיפולים בעזרת שחזור גלגולים

הצורך להגשים את מטרות הנשמה הוא עקרון הקרמה ,תיקון ושינוי אנרגטי ,שמתעל את החיים ומקדם את האדם להגשמה בכל גלגול.
הדרך לטפל בקרמה הוא בעזרת טיפולים בשחזור גלגולים המאפשרים לנו לקבל אחריות על חיינו ,על בחירות הנשמה שלנו, לקבל אהבה ולתת אהבה מבלי לפחד, ולהכיר במגבלותינו וביתרונותינו.

מאפייני טיפולים בעזרת שחזור גלגולים

יש להדגיש שהטיפול בעזרת שחזור גלגולים שאני מעבירה עם מטופלי ותלמידיי בקורס שחזור גלגולים, הנם תהליך שהמטופל חווה בהכרה מלאה, תוך כדי הנחייה בדמיון מודרך המשולב בתקשור, הילינג והנחת מערכי קריסטלים שתומכים לחזרה לגלגוליו הקודמים.

  • טיפול בשחזור גלגולים מזהה את הקשר לקשיים, בעיות רגשיות ודפוסי התנהגות בעייתיים בהווה לבין חיים קודמים.
  • טיפול בשחזור גלגולים מתבסס על חיבור המטופל למקור נשמתו שמכיל את הזיכרונות מגלגולים קודמים הקשורים לקשיים שהוא חווה בהווה והמפגש של בחירות נשמתו.
    הקשר בין זיכרונות מחיים קודמים לקשיים בהווה ואנרגית הקרמה מאפשרים את התיקון האנרגטי והשחרור מהכאב והקושי.
  • הטיפול בשחזור גלגולים תורם לשינוי דפוסי התנהגות בעייתיים, לצמיחה אישית ולמודעות עצמית חיובית .

 מספר דוגמאות לטיפול בעזרת שחזור גלגולים

קשיים בהווה שקשורים לטראומות/חווית מגלגולי נשמות קודמים
  • פחדים וחרדות שקשה להסבירם הגיונית כגון פחד מטיסה ומקומות סגורים כמו מעליות ועוד.
  • התנהגות שלילית חוזרת כגון התמכרות, ocd, אובססיות, בעיות אכילה ,סמים ועוד.
  • בעיתיות להתמיד בעבודה/בזוגיות.
  • מצבי חיים של עוני, אבטלה שנובעים מזיכרונות מחיים קודמים .
  • בעיות זוגיות ומשפחה שנגרמות עקב מערכת יחסים בגלגול קודם.

סיפורים מטיפול בעזרת שחזור גלגולים בקושי בזהות מינית ופריון

דניאל הוא רווק בן 30 ללא ניסיון רב במערכות זוגיות. דניאל חווה תהליך מספר טיפולים בשחזור גלגולים בתהליך מובנה בשם שחזור החיים.תהליך מעמיק שמטרתו לחשוף קשיים וכשלים מגלגולים קודמים שחוסמים את הזוגיות בחייו. דניאל חווה מספר גלגולי חיים של מוות בתלייה/בירי בגלל נטיות מיניות.
הפחד ממוות שחזר בכל הגלגולים בגלל מיניותו הביאו את דניאל להימנע מזוגיות בהווה .
דניאל הצליח להתמודד לאחר שהבין את מהות הקושי ויצא מהארון, ובסיום תהליך שחזור החיים דניאל עזב את בית הוריו לעצמאות והתחיל זוגיות עם בן זוג.

סיפור נוסף שהחל בטיפול באיזון הילה בשל בעיות פריון והמשיך לתהליך שחזור החיים
דנה נשואה כחמש שנים הגיעה לטיפול באיזון הילה, מיואשת וחסרת אנרגיות לאחר שחוותה ניסיונות כושלים רבים להרות. הטיפול באיזון הילה חשף חסימה בגוף הקרמתי (ההילה שלנו מורכבת ממספר גופי אנרגיה שאחד מהם הוא הגוף הקרמתי שמכיל את הידע מגלגולים קודמים שעברה הנשמה, את הסיבה לחיינו, היעוד, התיקונים).לכן דנה בחרה לאחר שהסברתי לה את משמעות הגופים שמקיפים את ההילה שלה ואת החסימה בגוף הקרמתי להמשיך בטיפול בשחזור גלגולים.
בטיפול בשחזור גלגולים דנה ספרה שהיא חווה שהיא דמות של אישה צעירה שכורעת ללדת, והחלה לבכות כי היא הבינה שהאישה הצעירה מתה בעת הלידה.
הסברתי לדנה שהיא חווה זיכרון מגלגול קודם שהוביל לקרמה, שגורמת לה בהווה לקושי להרות.
סדרת הטיפולים שהחלה באיזון הילה והמשיכה בשחזור החיים עזור לדנה להיפתח רוחנית ותודעתית, לשחרר את הקרמה שמגלגוליה הקודמים הקשורים לפוריות והריון ולבסוף להיקלט להריון ללא מעורבות רפואית.
המקרה של דנה הוא אחד מרבים שהקושי בפוריות הוא השיעור הקרמתי שהנשמה שלה בחרה לחיים הללו .הפתיחות הרוחנית לשיטת הטיפול בשחזור גלגולים מאפשרת שיחרור אנרגטי של החסימות ומימוש השיעור שהנשמה בחרה לחיים הללו-הריון ולידה .

לסיכום טיפולים בעזרת שחזור גלגולים

טיפולים בעזרת שחזור גלגולים הם אחד מהכלים המרתקים בעיניי שבעזרתם אני מצליחה לעזור ולסייע בתופעות וקשיים בכל תחומי החיים.
האבחון נעשה שהמטופל נמצא בהכרה מלאה ובאמצעות הובלה של המאמן הרוחני להיכנס לתהליך של שחזור גלגולים.

דפנה ביסמוט

רוצים לחוות טיפול בשחזור גלגולים
רוצים לחוות את הגלגולים הקודמים שלכם ולמצוא את היעוד הנשמתי
רוצים לשאול שאלה על המאמר 

ניתן ליצור עימי קשר

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    להשארת פרטים בוואצפ
    טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

    לימוד שחזור גלגולים

    מכללה רוחנית צומת רוחניות

     

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    ליצירת קשר לטיפול בשחזור גלגולים

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר