הרצאות וסדנאות רוחניות זוגיות חשיבה חיובית מדיטציות מודעות עצמית שחזור גלגולים תקשור

רשימת תכונות אבני קריסטלים שמופיעים בספרי מוארת

קריסטל קוורץ

תכונות אבני קריסטלים

רשימת אבני הקריסטלים הקימיים מאוד ארוכה וחלקם מוזכרים בספרי מוארת והתכונות שלהם מפורטות במספר מאמרים שציינתי בבלוג. חשבו להבין שיש חפיפה בתכונות של אבני הקריסטלים ולפעמים קריסטלים שונים יכולים לעזור במקרה כזה או אחר.
ריכזתי לכם את רשימת תכונות אבני קריסטלים כפי שהם מופיעים בספרי מוארת בדרך האור . אבני קריסטלים שברשימה למטה מוזכרים כאשר אני נעזרת במהלך מסעותיי הרוחניים, בתהליכי הטיפול ובקורסים השונים.
לכל אבן קריסטל משויכות תכונות שונות שקשורות לתחומים שונים צקרות, טיפולים רוחניים, מזלות ועוד.

לחצו לרכישת קריסטלים באתר מתנות לנשמה

 

אבן קריסטל רודוקרוסייט Rhodochrosite

תכונות קריסטל רודוקרוסייט הוא אבן קריסטל ורוד שבתוכו מעגלי ורוד ולבן. אבן הקריסטל עובד על הרגשות ומתאים לצ'קרת הלב, צקרת מקלעת השמש והמין. השימוש בקריסטל רודוקרוסייט משחרר מטראומות בחיי ההווה וכן מטראומות שמקורן בגלגולי חיים קודמים כגון טראומות הקשורות לזוגיות, אהבה וביטחון עצמי. אבן קריסטל הרדוקורסיט מסייע בשינוי תהליכי מודעות.

אבן קריסטל ענברAmbar 

תכונות קריסטל ענבר הוא שרף עץ שספחו אליו בעלי חיים קטנים ו/או צמחים. קריסטל הענבר/אמבר מתאים לצ'קרת הבסיס. השימוש בקריסטל הענבר/אמבר מקל על כאבים רגשיים ופיזיים.מנקה את הכאב ואת האנרגיה השלילית שנוצרה,ומסייע בקבלת מידע מגלגולים קודמים.

אבן קריסטל אמטיסט-אחלמה Amethys

תכונות קריסטל אמטיסט הוא אבן קריסטל סגול משולב בלבן. קריסטל האמטיסט הוא אחד מאבני החושן ומתאים לצ'קרת העין השלישית. קריסטל האמטיסט מרגיע את התודעה וידוע כמלווה רוחני.מקל על הבנת חלומות, כאבי ראש והתמכרויות למיניהם.

אבן קריסטל רוז קוורץ Rose-quart

תכונות קריסטל רוז קוורץ הוא קריסטל ורוד הידוע כקריסטל האהבה והוא מתאים לצ'קרת הלב. השימוש קריסטל רוז קוורץ פותח את צ'קרת הלב לאנרגיית האהבה, מנקה חסימות הקשורות ליכולת הנתינה והקבלה של אנרגיית האהבה, עוזר בביטוי של אהבה עצמית.

אבן קריסטל קוורץ לבן  Quartz

תכונות קריסטל הקוורץ הלבן מתאים לכל הצ'קרות בגוף. הוא משמש להרגעת התודעה, ניקוי אנרגיות שליליות, וכן מטעין ומחזק אנרגיות של קריסטלים במערך קריסטלי בעת טיפול במערכי קריסטלים

אבן קריסטל אגת בלו ליסBlue-Lace Agateq 

תכונות קריסטל אגת בלו ליס הוא קריסטל כחלחל המתאים לצ'קרת הגרון. קריסטל אגת בלו ליס משמש לשיפור יכולת הביטוי המילולי, ומרגיע לחצים רגשיים ודכדוך.

אבן קריסטל רובי  Ruby

תכונות קריסטל הרובי הוא אחד מאבני החושן וצבעו נע מאדום לבורדו. קריסטל הרובי מתאים לצ'קרת המין והבסיס. השימוש בקריסטל הרובי מהווה ממריץ אנרגטי ואינטואיטיבי. קריסטל הרובי מעודד חשיבה חיובית וחיבור לשפע וליציבות ומחבר לזיכרונות מגלגולים קודמים.

אבן קריסטל סיטרין Citrin

תכונות קריסטל סיטרין הוא קריסטל בגווני צהוב והוא מתאים לצ'קרת מקלעת השמש. האנרגיה הזהובה שקריסטל סיטרין מקרין משחרר זיכרונות כלואים. קריסטל הסיטרין מנקה אנרגיות של כאב ופחד ממקלעת השמש, עוזר בהתמודדות עם שינויים ומחזק את הביטחון העצמי והנחישות.

אבן קריסטל מלאכיט Malachite

תכונות קריסטל מלאכיט הוא קריסטל שבתוכו מעגלים בגוונים ירקרקים ולבנים. קריסל המלאכיט מתאים לצ'קרת מקלעת השמש. אבן הקריסטל ההמלאכיט עוזר בתהליכי שינוי המערבים התלבטויות ופחדים עד לשלב ההגשמה והעשייה. קריסטל מלאכיט מקל על כאבים פיזיים ורגשיים וסופג את הכאב,וידוע כמגונן מפני אנרגיה שלילית.

אבן קריסטל טורקיז  Turquois

תכונות קריסטל טורקיז הוא קריסטל בגוונים כחולים עד ירוקים המתאים לצ'קרת הגרון והלב. קריסטל הטורקיז הוא אבן עתיקה ששימשה בעבר הרחוק כקמע נגד עין הרע. אבן קריסטל הטורקיז משמש לשמירה מאנרגיה שלילית, ספיחת לחצים רגשיים, ועוזר לשיפור יכולת ההבעה העצמית ומתן מחילה.

אבן קריסטל טורמלין Tourmalinated-Quartz

תכונות קריסטל הטורמלין הוא קריסטל שחור המתאים לצ'קרת הבסיס. קריסטל הטורמלין מאזן את הביטחון העצמי, שומר מפני אנרגיות שליליות ומשחרר דפוסי התנהגות וחשיבה.

אבן קריסטל טקטיט  Tektite

תכונות קריסטל טקטיט הוא קריסטל שחור המתאים לצ'קרת הבסיס. קריסטל טקטיט משלב בתוכו חלקיקי מטאורים שנפלו לאדמה מהחלל. הטקטיט מחבר לשיעורים מחיים קודמים, מביא לאיזון רגשי ופיזי ומאיץ התפתחות רוחנית.

אבן קריסטל סמוקי קוורץ  Smokey-Quartz

תכונות קריסטל סמוקי קוורץ הוא קריסטל שצבעו נע מחום בהיר לאפור ומתאים לצ'קרת הבסיס. קריסטל סמוקי קוורץ משמש להרגעת הגוף והמחשבות, משחרר באהבה דפוסי התנהגויות, מרחיק פחדים וחוסר ביטחון ומעצים אהבה בכל המובנים.

אבן קריסטל שונגית-ג'ט Jet

תכונות קריסטל שונגית ג'ט הוא קריסטל שחור המתאים לצ'קרת הבסיס. קריסטל שונגית ג'ט מנקה את ההילה מפחדים ואנרגיות שליליות ומקל על המסע הרוחני.

אבן קריסטל ברקת-אמרלד Emerald

תכונות קריסטל ברקת הוא קריסטל בגוונים ירקרקים המתאים לצ'קרת הלב. קריסטל הברקת הוא אחד מאבני החושן. קריסטל הברקת עובד על אנרגיית הלב, על רגשות אהבה ומעודד צמיחה בכל מה שקשור לזוגיות. הוא מלווה תהליכים רוחניים וחיבור לגלגולים קודמים.

אבן קריסטל אמטרין  Ametrin

תכונות קריסטל אמטרין הוא קריסטל המשלב את האמטיסט והסיטרין יחדיו. קריסטל אמטרין מתאים לצ'קרות ממקלעת השמש ולעין השלישית. קריסטל אמטרין מביא למיקוד בתהליכי שינוי וצמיחה בחיים המשלבים חשיבה, מודעות וביטחון עצמי.

אבן קריסטל כלצית

תכונות קריסטל כלצית קלציט הוא קריסטל שמתגבש בצבעים רבים וקריסטל הכלצית מתאים לכל הצ'קרות. קריסטל כלצית מאזן את הגוף והנפש ותומך במצבי שינוי.

מזמינה אותך למאמר המקיף על אבני קריסטלים https://bit.ly/2JRTNqQ

 

לרישום לקורס טיפול בקריסטלים
לרכישת הספר מאורת
לרכישת ערכות קריסטלים לשימושים שונים – ערכות קריסטלים מפורטות

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר