הילרים מומלצים הרצאות וסדנאות רוחניות טיפול הילינג אנרגטי טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי כללי לימודי הילינג קורס הילינג ריפוי בהילינג

תטא הילינג ריקול הילינג פארקינג היליניג ושטיפה אנרגטית לעומת הילינג אנרגטי

ריפוי באמצעות הילניג

המשותף לכל שיטות הריפוי בהילינג:לעזור לאנשים לצאת ממעגל אנרגטי שלילי וללמוד לחיות אם אנרגיה חדשה ומאוזנת,לרפא ולשחרר חסמים באדם שלאורך זמן מתורגמים למחלה וכאב ,שינוי מחשבה שלילית לחיובית ,מודעות השפעת הסטרס מתמשך על בריאותנו ועל כך שאנו יכולים לרפא את עצמנו

טיפול הילינג אנרגטי

השוואות שיטות טיפול בהילינג שונות ,שבהן המאמר יעסוק הם:
תטא הילינג
ריקול הילינג
פארקינג הילינג
שטיפה אנרגטית של דר נאדר בוטו
הילינג אנרגטי שאני מטפלת

המאמר ינסה לענות על השוני והשווה בין שיטות הילינג השונות תטא הילינג ,ריקול הילינג ושטיפה אנרגטית של דר' נאדר בוטו,ועוד בהשוואה לשיטת ההילינג האנרגטית שבה אני מטפלת ומלמדת מזה כ- 20 שנה.
ההבדלים בין שיטות ההילינג אינן רחוקות לא בדרך הטיפול, באמצעים, וברצון לעזור ובתוצאות.
מהו מקור כל שיטות הטיפול ההילינג? מי המציא את שיטת תטא הילינג ומי אחראי לשיטת ריקול הילינג?
האם קיים מכנה משותף בין כל השיטות הריקול הילינג ,תטא הילינג  ושטיפה אנרגטית של דר' נאדר בוטו ,לשיטת ההילינג שבה אני מטפלת?

בתחילת דרכי הרוחנית חיפשתי מענה לתחושות ולמסרים שקיבלתי באמצעים שונים. ניסיתי להבין מה אני חווה בזמן התקשור, האם התמונות שראיתי הם התשובות הנכונות בתקשור? האם התחושות שאני חשה בידיי בעת טיפול הילינג הן קריאת האנרגיה של המטופל? האם הידע האנרגטי שקיבלתי בתקשור מאפשר לי להשתמש באנרגיה הקוסמית לריפוי אנרגטי רגשי?
הפנמתי במהלך הזמן מידע ותובנות רבות ומאז עברו לא מעט שנים ואמונתי שאני מודרכת ע"י הדרכות רוחניות שמלוות ומרחיבות לי את הידע תוך כדי התפתחות רוחנית הפכו יותר מוחשיות.
בשנים האחרונות פיתחתי תהליכים שונים שמשלבים בהילינג תקשור ומערכי קריסטלים מתוך אמונה שסך האנרגיות שמצטברות בטיפול מטיבות למטופל לדוגמא: שחזור החיים, סנכרון החיים, הפריזמה הזוגית, צופן הצ'קרות ,צופן הלהבות (טיפול בלהבות תאומות) שמתקיימים גם בזום.

לא חשוב איך תקראו לשיטת ההילינג – תקראו לה תטא הילינג או ריקול הילינג או שטיפה אנרגטית פשוט הילינג אנרגטי לכולם קיים מכנה משותף והוא התפיסה שניתן לשנות באמצעות אנרגיה ,מחשבה ,אמונה ומודעות  מציאות קיימת כואבת ,כאב פיזי, כאב רגשי ,קשיים וחולי לשחררו אנרגטית לגלות את מקור הכאב ומה הוא מסמל למטופל ולבסוף יצירת כלי שמגשר בין המודע לתת המודע

תטא הילינג

תטא הילינג הומצאה בשנות ה 90 על ידי נטורופתית מארה"ב בשם וויאנה שטיבל שבעזרת גלי תטא (גלי חלימה בין ערות לשינה) התחברה לתת המודע שלה ולטענתה הצליחה לרפא את מחלת הסרטן שלה.
השיטה מתייחסת לשליטת התודעה בתת המודע ובאמונות שמפעילים אותנו שהצפתם מאפשרת הקלה בכאב.
אולם מאז היו טענות רבות ומשפטים של הונאה נגד מייסדת השיטה זו שחלקם מפורסם בערך תטא הילינג בוויקיפדיה "במהלך המשפט(תביעה נגד וויאנה) נחשפו התיקים הרפואיים שלה(וויאנה) ומהם עולה שהיא מעולם לא אובחנה בסרטן ומעולם לא הומלצה לכריתת רגל. במשפט נפסק כי על שטיבל לשלם לתובע (מטפל לשעבר בשיטה) 111,000$ בעקבות הפרת חוזה, 17,000$ בעקבות הונאה ו-500,000$ כפיצויים עונשים" https://bit.ly/3hG0QyG
למרות זאת קיים קהל מאמינים גדול לשיטת התטא הילינג והשיטה עובדת בכל העולם ובארץ.

שיטת ריקול הילינג

שיטת הריקול הילינג הנה שיטת ריפוי הוליסטית שהומצאה על ידי ד"ר ז'ילבר רנו , שאיחד שיטות טיפול הוליסטיות שונות לשיטה אחת ריקול הילינג שעובדת על המטופל ברמה הרגשית. הנחת היסוד של ממציא שיטת הריקול הילינג היא שהמחלה מקורה בטראומות מעברו של המטופל וניתן לרפא את המחלה באמצעות הצפת הטראומה מהעבר. שיטת ריקול הילינג מתארת את הקשר בין השדה הקוונטי לבין בעיה אורגנית ולבין קונפליקטים על פי מפה שמוצאת את הקשר בין איבר מסויים לבעיה האורגנית ,קשר בין אירועים שמנהלים את החיים ושהתרחשו בהריון,וקשר בין אמונה שמנהלת את האדם לבין אירועים שהתרחשו כמה דורות לפני כן והריפוי הוא באמצעות שינוי התודעה.
יש דמיון לשיטת תהליך של שחזור החיים שפיתחתי,שחזור גלגולים,שבה אני משלבת בין זיכרונות מגלגולים קודמים לבין הבעיה/טראומה שלשלמה הגיעה המטופל בשילוב אנרגית ההילינג והקריסטלים. https://bit.ly/38tkdsw

שיטת פראניק הילינג

שיטת פראניק הילינג הומצאה בסוף שנות ה80 על ידי מדען ופילנתרופ פיליפיני צ'ואה קוק סוי.
שיטת הפראניק הילינג נשענת על היוגה ,על אנרגית החיים בגוף בריא שזורמת בחופשיות. ובמקרים הפוכים כשיש מחלה שלטענתו נובעת מחסימה אנרגטית שהטיפול במחלה בשיטת פראניק הילינג היא בזיהוי החסמים האנרגטיים והזרמת אנרגית חיים חדשה לגוף .
שיטה זו דומה לתהליכים האנרגטיים שפיתחתי במהלך השנים שהמכנה המשותף בין כולם הוא זיהוי החסימה בתקשור ושחרורה באמצעות אנרגית התקשור ההילינג והקריסטלים

אימות הטיפול בהילינג
התחושות בזמן טיפול הילינג הן שילוב של חום/צמרמורות/קור שמתפשט בגוף המטופל שממשיכות גם לאחר הטיפול. הפסקת המיחושים/כאבים ותחושת הרוגע שהמטופל חש נתנו לי להבין ששיטת הטיפול האנרגטי שאני מעבירה למטופל ,אכן מאזן אנרגטית ורגשית מקומות בגוף נפש רוח שקיים בהם חוסר אנרגטי .

שטיפה אנרגטית של ד"ר נאדר בוטו עקרונות השוני והשווה

כיום מתרחבות השיטות לטיפולי בהילינג ואחת מהן שנכנסה לתודעה היא שיטת טיפול בהילינג שטיפה אנרגטית, שיטה מיוחדת שרבים שואלים לגביה ומה השוני והשווה בין השיטה הרוחנית לטיפול הילינג שלי לשטיפה אנרגטית.http://bit.ly/3q4dLht
אודות ד"ר נאדר בוטו

  • ד"ר נאדר בוטו הוא קרדיולוג ומפתח השיטה לשטיפה אנרגטית .דר נאדר בוטו חקר תופעות שונות ופיתח שיטת ריפוי רוחניות וביניהן שטיפה אנרגטית שהינה שיטה לאבחון וטיפול המתבססת על רעיונות ומונחים הקיימים בפיסיקה הקוואנטית. ההבחנה מתבצעת בטכניקת העפעוף ומוצאת את הקשר בין אירוע בחיים לאיבר חולה.
  • עקרונות השטיפה האנרגטית
    • השטיפה האנרגטית משחררת אנרגיה באזורים החסומים ומחדשת את האנרגיה וזרימתה בהם
    • השטיפה אנרגטית משלבת לחיצות על גוף המטופל תוך כדי הנחיה על עבודת נשימה.
    • השטיפה האנרגטית מציפה אירועים שפגעו אנרגטית באיברי הגוף ומשחררים את האנרגיה הכלואה בהם.
    • המטופל מגיב רגשית לטיפול בבכי /צחוק ועוד תחושות שונות ומשחרר את האנרגיה החסומה

בתהליכים רוחניים אנרגטיים שבהם אני מטפלת ישנם דברים דומים ושונים לעומת שיטת שטיפה אנרגטית של ד"ר נאדר בוטו. חלק מהדברים הדומים הם השינוי של האיזון האנרגטי שנוצר בתהליכי הריפוי השונים שאני מעבירה. (כנסו לתהליכים השונים :סנכרון החיים,שחזור החיים,פריזמה זוגית ,צופן הלהבות,צופן הצ'קרות ועוד)
אנסה לתת הבדלים ודמיון עיקריים בין שיטת איזון אנרגטי לשטיפה אנרגטית.

המשותף בין 2 השיטות שיטת איזון אנרגטי לשטיפה אנרגטית

  • תהליכי ריפוי רוחני שמשפיעות אנרגטית על גופי הילה ,הצ'קרות והתודעה.
  • ביצוע בדיקה לגבי התאמת המטופל לתהליך הריפוי.
  • משחררות חסימות אנרגטיות בגוף נפש רוח שנגרמו בעקבות תגובות וחוויות מאירועים שונים בחיינו ובגלגולינו הקודמים.
  • מטפלות במערך הצ'קרות בגוף על מנת לשחרר חסימות אנרגטיות.
  • מאזנות אנרגטית את הגוף נפש רוח באמצעות הכנסת אנרגיה חדשה.
  • הטיפול מתבצע בהכרה ושיתוף המטופל.
  • מאפשרות למטופל להמשיך בטיפול בעצמו.
ריפוי באמצעות הילניג

ריפוי באמצעות הילניג

מהן ההבדלים בין 2 השיטות שיטת איזון אנרגטי לשטיפה אנרגטית של ד"ר נאדר בוטו

  • שטיפה אנרגטית הנה תהליך טיפולי רוחני רגשי שפיתח ד"ר נאדר בוטו שנעשית בטכניקה של מגע ולחיצות בגוף. המטפל מנחה את המטופל על ידי עבודת נשימה והחדרת אנרגיה לגוף. המטופל פורק תוך כדי הטיפול רגשות באופנים שונים:בכי, צחוק, צעקות ועוד.
  • בשיטות הטיפול של פרפרים אני משלבת באנרגית הריפוי 3 אנרגיות שונות: תקשור , הילינג וקריסטלים שנקלטים במקומות החסומים אנרגטית ומייצרים שינוי בתודעה , ברגש בגוף הפיזי וברוחניות.
  • בשיטות הטיפול שלי מתבצע סנכרון אנרגטי של תהליכים שמביאים לאיזון ומיקוד בחיים. השיטות משלבות מערכי קריסטלים שנבחרים בתהליך תקשור ולהם אנרגיה מיוחדת שמשתלבת שמייצרת אנרגיה חדשה שמנטרלת את החסימות בגוף נפש רוח.
  • לדוגמא תהליך סנכרון החיים משלב תקשור וטיפולים אנרגטיים ממוקדים לאיזון וקרקוע בחיים, תהליך צופן הצ'קרות תהליך לריפוי ואיזון אנרגטי שמתמקד במערך ההוליסטי של הצ'קרות.
  • אני יכולה לסייע בתופעות משניות של מחלת הסרטן כגון כאבים ותחושות אחרות רגשיות בעיקר מתוך ההבנה הרוחנית שמחלה יכולה לנבוע מסיבה קרמתית מגלגולים קודמים ושינוי המודעות והתודעה מוביל לשינויים במימדים הפיזי והנשמתי. אינני מתימרת לרפא את מחלת הסרטן והטיפולים אינם מחליפים עצת רופא או טיפול רפואי אך הם משנים את התודעה הנשמתית ויש להם השפעה חיובית על חייהם של חולי הסרטן. הטיפולים נותנים מוטיבציה להילחם במחלה, מעלים את התחושה האישית והביטחון ומקנים תחושות חזקות של להצליח להילחם במחלה שזה חלק חשוב בהצלחת הטיפול הרגשי.
  • אני לא מטפלת במקרים של אנשים שסובלים מבעיות נפשיות או אנשים שלא מאמינים בשיטות הרוחניות שפיתחתי.

מהן השיטות שבהן אני מטפלת בהילינג

בשיטות הטיפול של פרפרים אני משלבת באנרגית הריפוי 3 אנרגיות שונות: תקשור ,הילינג וקריסטלים שנקלטים במקומות החסומים אנרגטית ומייצרים שינוי בתודעה ,ברגש בגוף הפיזי וברוחניות.
מפגשי הראשון עם ההילינג בעת ריפוי אנרגטי התרחש לפני למעלה מ- 20 שנה. תקופה שבה אומנם לא עסקתי בתקשור או בריפוי אנרגטי אבל נחשפתי לחוויות רוחניות שלא היה לי הסבר עבורם.
בחיפושיי אחר התפתחותי הרוחנית נפגשתי עם הילרית בשם אורנה וינר והבנתי שקיבלתי כלי אנרגטי שבעזרתו אוכל להקל במצבים פיזיים ורגשיים באמצעות העברת אנרגיות לגוף ולתודעת האדם.
תחילה משפחתי ומכרי היו הראשונים שחוו את הטיפולים שלי וחשו מזור לכאבם.
במהלך הטיפול אני חשה ורואה את הגוף הפיזי ומזהה את מיקומה של האנרגיה החסומה ובעזרת הכוונות בתקשור מההדרכות שמלוות אותי אני מאזנת ומשנה את האנרגיה החסומה.
לאחר קבלת יכולת התקשור הטיפול בהילינג הפך לכלי רוחני שמשתלב בעבודתי הרוחנית כמטפלת רוחנית הוליסטית וכמורה רוחנית בקורסי לימוד טיפול בהילינג .
שיטת הטיפול שפיתחתי בהילינג לא שונה בהרבה משיטות הריקול הילינג, פארניק היליג ,תטא הילינג ושטיפה אנרגטית בישום ייחודי שמשלב כלים אנרגטיים נוספים לדוגמא תהליך סנכרון החיים משלב תקשור וטיפולים אנרגטיים ממוקדים לאיזון וקרקוע בחיים, תהליך צופן הצ'קרות תהליך לריפוי ואיזון אנרגטי שמתמקד במערך ההוליסטי של הצ'קרות.
בשיטות הטיפול שלי מתבצע סנכרון אנרגטי תהליכים שמביאים לאיזון ומיקוד בחיים. השיטות משלבות מערכי קריסטלים שנבחרים בתהליך תקשור ולהם אנרגיה מיוחדת שמשתלבת שמייצרת אנרגיה חדשה שמנטרלת את החסימות בגוף נפש רוח.
ההילינג היא אנרגיה קוסמית שבאמצעות יכולותיו הרוחניות של ההילר הוא משלב את אנרגית הריפוי בגוף-נפש-רוח של המטופל תוך זיהוי החסמים האנרגטיים .האנרגיה החדשה מתורגמת לתודעה ומשחררת מחסומים רגשיים, אמונות התנהגויות ודפוסי חשיבה וכאבים פיזיים.
בעת טיפול בשיטת ההילינג שפיתחתי אנשים חשים רוגע ,הקלה בלחץ ושחרור ממתחים וסטרס, תחושת ריחוף למקום אנרגטי ומואר, ניתוק מהכאב הפיזי,כניסה של אנרגיה חדשה בצבע לבן שמנקה את הגוף, תחושת אהבה שמציפה את הגוף ,זיהוי נקודת הכאב באמצעות צבע ועוד.
תחושות המטופל בעת הטיפול בשיטת ההילנג שלי מגיעות בעקבות שינוי רמת התודעה בעת הטיפול, בניתוק מהמחשבות והקשבה להנחיה בדמיון מודרך שהיא תרגום למסרים בתקשור שאותם אני מקבלת מנשמתו הגבוהה. מסרים שמתורגמים לאנרגית ריפוי אנרגטי שמוטמעת בגוף ובתודעה.לימודי הילינג

באמצעות למידה והתפתחות רוחנית כל אחד יכול לפתח יכולת אנרגטית ולהשתמש באנרגיית ההילינג לשינוי חיובי במודעות עצמית ,חיבור לנשמה ולאינטואיציה ולהקל במצבים שונים של כאב רגשי ופיזי עבור עצמו ועבור סביבתו.
שיטת הטיפול שלי בהילינג ניתנת ליישום גם מרחוק בשילוב הנחייה ב-דמיון מודרך שמתקבלת בתקשור. בפגישה פרונטלית אני נוטה לשלב יחד עם ההילינג מערכי קריסטלים שאותם אני מניחה על הגוף.
כמו כן אני מקיימת קורס ללימוד טיפול הילינג בשיטה יחידנית או קבוצתית .

לסיכום
לסיכום שיטות שונות בהילינג לעומת טיפול הילינג של פרפרים המרחב הרוחני
כמתקשרת מטפלת הוליסטית ומנהלת את מכללת צומת לרוחניות אני נפגשת עם אנשים רבים שרוצים למצות את הטוב בחיים לאורך הזמן, להרגיש טוב ,לחיות בשימחה, לפתח זוגיות ,לשנות את המודעות לחיובית ולקבל כלים לחשיבה חיובית ואיזון אנרגטי.
אני מאמינה שמטפלים אנרגטיים אם באמצעות ריקול הילינג,תטא הילינג ,פארקינג הילינג ,ושטיפה אנרגטית של דר נאדר בוטו או בשיטות ריפוי אחרות יש להם מטרה משותפת:
לעזור לאנשים לצאת ממעגל אנרגטי שלילי וללמוד לחיות אם אנרגיה חדשה ומאוזנת,לרפא ולשחרר חסמים באדם שלאורך זמן מתורגמים למחלה וכאב ,שינוי מחשבה שלילית לחיובית ,מודעות השפעת הסטרס מתמשך על בריאותנו ועל כך שאנו יכולים לרפא את עצמנו .
האני מאמין שלי שאנרגיות הריפוי ילכו ויתעצמו כי התודעה של כולנו משתנה ,יש בנו אמונה בשיטות הריפוי הרוחניות ,ואני יודעת שנלמד לגלות עוד שיטות ריפוי חדשות בהמשך שישתלו ברפואה הקונבנציונלית ויענו על צרכים רבים.

שיהיה לכולם ברכה הצלחה וחיים באיזון מלא

ליצירת קשר

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    להשארת פרטים בוואצפ

    טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

    לימוד שחזור גלגולים

    מכללה רוחנית צומת רוחניות

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר